Zobacz wątek - Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
NAS Analytics TAG

Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?

Enduro, Cross
_________

Postprzez bartexo » 24/1/2009, 17:08

No to tak jak ci już wcześniej pisałem te motory są porównywalne. Yamaha yz, Suzuki Rm, Kawasaki Kx i Honda Cr to są bardzo podobne motory. Praktycznie te same moce, bardzo podobne silniki i zawieszenia. Bierz ten który będzie w najlepszym stanie albo tą marke którą najbardziej lubisz.
bartexo
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26


Postprzez Landryss25 » 24/1/2009, 17:10

Wcale 125 Ci się tak szybko nie znudzi (o ile nie będziesz mistrzem prostej). Ja jeździłem na wielu, miałem 125 a nadal uważam że 250 w 2t to dla mnie za dużo i muszę jeszcze podszlifować umiejętności.
Bo co to za radość z jazdy jeśli na każdym winklu walczymy z całych sił z maszyną a ona jedzie gdzie chce i większość uwagi skupiamy na tym żeby za dużo gazu nie dodać (tak będzie z początkującym)?
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


Postprzez pietru80 » 26/1/2009, 00:35

Witam. Mam pytanie co będzie lepsze 125 czy 250 2t przy limicie ok 5000zl.Mam 28 lat, 185cm i lekko ponad 100 kg wagi. Nie mam doswiadczenia w offroadzie, mialem kilka moto ostatni to yamaha r6.
Czekam na rady co do pojemnosci chcę kupic full crossa nie enduro i czy 125 nie bedzie za maly?
pietru80
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26/1/2009, 00:01

Postprzez Landryss25 » 26/1/2009, 09:29

Moim zdaniem 125 nie będzie mały i nawet przy Twoich gabarytach dobrze da radę. Doświadczenie z szosy nijak się ma do offroadu.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez lavstorant » 28/1/2009, 01:04

Witam! Chciał bym się dowiedzieć co byście mi zaproponowali przy moich gabarytach:

- Wzrost 175/174 cm
- Waga ok 65(+-1kg)


Myślę nad jakąś 125cm ale jak czytam na aukcjach to one mają wysokość do "siodła" 110cm czyli lipa. Boje się,że jak kupie taka duża 125cm to niebd mógł na niej jeździć bo bd dla mnie za duża. A i do jakiego max przebiegu kupować motor czy np 30tyś przebiegu i generalny remont to odpada? A i jak możecie to polećcie jakieś "tanie" Supermoto lub enduro bo na 90% bd nim podróżował po mieście.PS. Skuter odpada!!! Z góry thxx!!
lavstorant
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 28/1/2009, 00:52
Lokalizacja: BDG(Bydgoszcz)

Postprzez Tomek00 » 29/1/2009, 20:53

A miałeś wcześniej jakiś motocykl/skuter ?
masz karte i jesteś pewny że 125 ?
Jeśli spełniasz w/w kryteria to yamaha dt lub kawasaki kdx
Avatar użytkownika
Tomek00
Bywalec
 
Posty: 522
Dołączył(a): 4/5/2008, 12:01
Lokalizacja: Łódz

Postprzez lavstorant » 29/1/2009, 22:28

No właśnie nie spełniam tych wymagań ale chciał bym 125cm ponieważ ma dużo moc a się boje,że na 50cm3 mając te 3km to mi pod żadną górkę w mieście nie podjedzie mi nie chodzi o prędkość jaka osiąga 125 tylko o moc ,że to ze spokojem podjedzie pod każda górkę( w miarę rozsądku górkę) ale nie bd się siła upierał przy 125 jeśli mi "wmówicie" ze 80cm3 to jak na początek wystarczy
lavstorant
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 28/1/2009, 00:52
Lokalizacja: BDG(Bydgoszcz)

Postprzez bartexo » 30/1/2009, 15:17

Jeśli chcesz motor do miasta to może być Yamaha DT 125 ale to 2T i może ci troche dużo palić. Myślałeś może o 4T? Ja bym ci polecił Suzuki DR 125. Tani motor, bardzo wytrzymały, w mieście nie spali więcej niż 3 litry. Jak go odblokujesz to całkiem nieźle idzie ale porażającej mocy to on nie ma. No ale do miasta spokojnie wystarczy.
bartexo
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26

Postprzez lavstorant » 30/1/2009, 21:50

fajnie ładnie pięknie,ale mam 2 pytania. Co to jest 2T i 4T. I czy ja dam rade wsiąść na taką 125cm bo się obawiam,że tej pojemności motor bd dla mnie za duży,a co do mocy i prędkości to nie mam zamiaru nim poruszać się po mieście 100km/h czy 80 ale w miarę rozsądku.



P.s znalazłem na necie te "symbole" i jak rozumiem 2sów jest słabszy i lżejszy a 4sów jest cięższy i mocniejszy ,tak?
lavstorant
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 28/1/2009, 00:52
Lokalizacja: BDG(Bydgoszcz)

Postprzez tomera » 2/2/2009, 19:50

2T to jest dwusuw (silnik musi dostawać mieszankę paliwa z olejem)
4T jest czterosuw (silnik osobno dostaje paliwo, olej wymieniasz co jakies czas)
Ostatnio edytowano 5/2/2009, 17:58 przez tomera, łącznie edytowano 1 raz
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez lavstorant » 2/2/2009, 23:17

wiem napisałem już w poprzednim poście ,że znalazłem te oznaczenia czy jak to tam nazwać. A powiedzcie mi czy znajdę motor na mój wzrost bo wszystkie 125cm są dla mnie z tego co czytam za duże. Mam 175cm wzrostu więc bd ciężko pozdro!
lavstorant
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 28/1/2009, 00:52
Lokalizacja: BDG(Bydgoszcz)

Postprzez maczal13 » 3/2/2009, 13:31

moze zadane pytanie przeze mnie pytanie juz bylo, jak tak t sorka ale nie sposob wszystkiego przejzec, chciałbym sie dowiedziec co sadzicie o KTM Lc2 125 1998. malo jest infona necie o tym moto. czekam na jakies opinie. jestesm zainteresowany kupnem tego moto
"Są chwile gdy odkręcam gaz... zegar przestaje mierzyć czas..."
maczal13
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20/12/2008, 16:28
Lokalizacja: Gaski

Postprzez panzernacker » 3/2/2009, 14:58

tomera napisał(a):2T to jest dwusuw (silnik musi dostawać mieszankę paliwa z olejem)
4T jest czterosuw (silnik osobno dostaje paliwo osobno olej)

4T nie dostaje oleju w ogóle. Jak nie wiesz to nie pisz. Osobno olej dostaje 2T z podajnikiem.
Husqvarna WR :twisted:


motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
Avatar użytkownika
panzernacker
Bywalec
 
Posty: 539
Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34

Postprzez bartexo » 3/2/2009, 18:13

Lavstorant mówisz że 125cc są dla ciebie za duże. Przy 175cm wzrostu to raczej nie jest problem jeździć na jakichkolwiek crossach. Poza tym do miasta to kupuj enduro 125cc w 4T. Taki motor jest niższy od full crossa, dużo mniej pali i jest mało awaryjny.
bartexo
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26

Postprzez Landryss25 » 3/2/2009, 19:19

maczal13 napisał(a):moze zadane pytanie przeze mnie pytanie juz bylo, jak tak t sorka ale nie sposob wszystkiego przejzec, chciałbym sie dowiedziec co sadzicie o KTM Lc2 125 1998. malo jest infona necie o tym moto. czekam na jakies opinie. jestesm zainteresowany kupnem tego moto


Dobre, mało awaryjne moto. Silnik taki jak w DT. CO tu dużo pisać.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez lavstorant » 3/2/2009, 23:18

bartexo napisał(a):Lavstorant mówisz że 125cc są dla ciebie za duże. Przy 175cm wzrostu to raczej nie jest problem jeździć na jakichkolwiek crossach. Poza tym do miasta to kupuj enduro 125cc w 4T. Taki motor jest niższy od full crossa, dużo mniej pali i jest mało awaryjny.




no ja mówię cross mając na myśli enduro. No dobra 4T ale czy to ma wystarczającej mocy ,że by podjechać po jakąś wyższą górę w mieście. Wiecie samochód to ma wiele więcej mocy więc jemu to nie robi a ja nie chce stanąć na środku ulicy bo nie mam tyle mocy. $t to są motory które jeżdżą na samą benzynę,dobrze mówię? Podaj jakieś przykłady motorów właśnie 4T enduro to jak mi się jakiś spodoba to bd dalej gadać.I tak thx 4 all!!!!
lavstorant
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 28/1/2009, 00:52
Lokalizacja: BDG(Bydgoszcz)

Postprzez bartexo » 4/2/2009, 14:41

Ja bym ci polecił Suzuki DR 125. Na miasto będzie świetny a i w terenie daje sobie rade. Spokojnie kupisz taki motor w dobrym stanie za 3500zl. Jest bardzo mało awaryjny, w mieście pali jakieś 3.5 litra na setke. Jak będziesz miał mało mocy to możesz odblokować bo one są blokowane elektronicznie. Poza tym 4T jest praktyczniejszy niż 2T bo nie robisz mieszanki. Raczej szukaj egzemplaży od 97 roku.
bartexo
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26

Postprzez lavstorant » 4/2/2009, 17:49

bartexo napisał(a):Ja bym ci polecił Suzuki DR 125. Na miasto będzie świetny a i w terenie daje sobie rade. Spokojnie kupisz taki motor w dobrym stanie za 3500zl. Jest bardzo mało awaryjny, w mieście pali jakieś 3.5 litra na setke. Jak będziesz miał mało mocy to możesz odblokować bo one są blokowane elektronicznie. Poza tym 4T jest praktyczniejszy niż 2T bo nie robisz mieszanki. Raczej szukaj egzemplaży od 97 roku.



aha no znalazłem oczywiście na necie te suzuki i powiedzcie mi czy to już jest czterosuw czy są tez dwusuwy sprzedawane. Jeśli tak to podajcie mi dokładny model 4T suzuki,że by się czasem nie pomylił.Aaa i mam prośbę/pytanie czy mógłby mi ktoś podać link do jakiegoś forum gdzie jest dokładnie opisany proces rejestracji motocykla i na jakich "zasadach" można zarejestrować 125ccm na 50ccm. Pozdro!!
lavstorant
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 28/1/2009, 00:52
Lokalizacja: BDG(Bydgoszcz)

Postprzez paw94 » 4/2/2009, 18:14

lavstorant napisał(a):Aaa i mam prośbę/pytanie czy mógłby mi ktoś podać link do jakiegoś forum gdzie jest dokładnie opisany proces rejestracji motocykla i na jakich "zasadach" można zarejestrować 125ccm na 50ccm. Pozdro!!





Nie można... :roll: :shock:
Avatar użytkownika
paw94
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 14/10/2008, 08:28
Lokalizacja: okolice Kielc

Postprzez bartexo » 4/2/2009, 21:16

Po pierwsze te susuki są tylko w 4T. Po drugie to chyba nie da sie pomylic 2T z 4T bo chyba właściciel wie co ma. A co do rejestracji 125 na 50 to nie wiem jak to zrobić ale to legalne nie jest :D Jak ci sie uda to możesz też kupić już zarejestrowany na 50cc bo czasem sie trafiają.
bartexo
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr