Husqvarna WR 125 - wszystko o modelu
Chodzi mi własnie o zawór wydechowy , miałem problem z pływakiem i moto paliło jak porąbane a wydechem wywalało benzyne. Jak przeczyscic wydech bo zanim założe zrobiony gaźnik chciałbym to zrobić bo pewno syfu co nie miara 

Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
- Posty: 857
- Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
- Lokalizacja: Zielona Góra
Po prostu go ściągnij i wszystko wylej. Możesz też zatkać dyfuzor z jednej strony i wypłukać benzyną.
Husqvarna WR

motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
-
panzernacker - Bywalec
- Posty: 539
- Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34
Ok zrobię jak mówisz. Jak się sciąga dyfuzor on jest jakoś wkręcony w cylinder czy po prostu wepchnięty? Nie chciał bym niczego uszkodzi. A i co da wyjęcie wypełnienia z tłumika - będzie jakby przelotowy?
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
- Posty: 857
- Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
- Lokalizacja: Zielona Góra
Pochwalam pomysł kolegi na temat opisu.....to się może czasem przydać.
szukasz dobrych części --> www.goodparts.eu | | szukasz dobrej zabawy --> www.fani2kolek.pl
- dasiekk
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 9/1/2009, 14:33
Dyfuzor jest przykręcony na jedną śrubę do ramy, mniejwięcej w połowie jego długości a do cylindra jest wciśnięt i przyczepiony dwoma sprężynkami. Jak je ściągniesz sam powinien wyjść.
Jak wyjmiesz wypełnienie tłumika czyli wate moto będzie słabsze i głośniejsze.
Jak wyjmiesz wypełnienie tłumika czyli wate moto będzie słabsze i głośniejsze.
Husqvarna WR

motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
-
panzernacker - Bywalec
- Posty: 539
- Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34
Hmm to nie wyjmuje wypełnienia. Mógłbyś jeszcze mi powiedzieć czy znajdę gdzieś końcówkę tłumika do wr 125 z 99 bo szukałem i nie ma:( Tylko na stronce Husqvarny jest od 2005 i nie wiem czy będzie pasowała:( Może jakiś sklep z tłumikami i częsćiami do wydechu?
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
- Posty: 857
- Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
- Lokalizacja: Zielona Góra
Chcesz nówke? Bo jak używaną to na allegro. Nową kupisz tu http://www.sklep.motox.com.pl/product_i ... ts_id=1097
Husqvarna WR

motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
-
panzernacker - Bywalec
- Posty: 539
- Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34
No i mam problem:( Zdjąłem cały wydech, i okazało się że zawory w ogóle nie chodzą ( wydechowe w cylindrze) Na szczęście nie są zatarte tylko ta "puszka" czarna z logiem Husqvarny podwieszona nad silnikiem nie ciągnie linek aby ten zawór otworzyć. Myślałem że problem mulenia moto był w zawalonym wydechu ,a tu jednak zawór wydechowy nie trybi:( Ojciec ( mechanik) powiedział że spróbuje to zrobić bo podobno te linki się poblokowały ... Piszę to aby ludzie którzy są właścicielami tego motoru wiedzieli co może być przyczyną jak ich moto traci moc. Jak zdołam się z tym uporać lub nie to napisze wam jak sytuacja wygląda.
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
- Posty: 857
- Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
- Lokalizacja: Zielona Góra
Zawieszeniem, silnikiem i kilkoma elementami. Zawieszenie w Sm jest bardziej szosowe (sztywniejsze) a w WR wyczynowe. Silnik to jednostka podobna ale w SM jest kilka km słabszy czego efektem jest mniejsza awaryjność.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
No i kołami oczywiście 

Husqvarna WR

motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
-
panzernacker - Bywalec
- Posty: 539
- Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34
Jeśli tak się zagłębiamy to i hamulcami 

,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Witam,Wszystkim Życzę Wesołych Świąt,Jestem nowy na forum i zaczynam moją przygodę z crosem,kupiłem husqvarne wr 125 2001r może 'wre' nie wiem nie znam się.Lubię mieć dobry sprzęt więc zaczęła się rozbiórka,a przy tym dużo sęków.Puzniej powrzucam trochę zdjęć. Jak byście mogli podpowiedzieć gdzie szukać części,czy salon huski czy może jakaś inna opcja.Musze kupić łożysko przedniego koła,chłodniczke wody,i parę innych pierdół.Pozdrawiam
- MiTsUcArI
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 12/4/2009, 14:59
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
siema wszystkim sorry ze odkopuje temat ale nie bede zakladal nowego jak moge napisac tu.Moze ktos mial lub nadal ma husqvarne WR 125 i moje pytanie brzmi jak z awaryjnoscia tych motorkow i co ile tlok sie wymienia bo mam dylemat nad wyborem WR albo WRE.I jeszcze jedno pytanie ktory model husqi polecacie WR czy WRE.Prosze o odpowiedz.
POZDRAWIAM
POZDRAWIAM
- Siwy312
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
- Lokalizacja: Kalisz
Zarówno WR jak i WRE to bardzo udane motocykle. WR jest to typowe Hard-enduro, wyczynówka której utrzymanie kosztuje tyle co crossówki. WRE to DualSport w którym tłoka nie wymienia się co sezon tylko co kilkanaście lub kilkadziesiąt tyś km. Oczywiście WRE jest trochę słabsza, cięższa i ma gorsze zawieszenie niż WR ale w terenie daje radę. Jeśli masz zamiar kręcić czasy na torze to bierz WR. A jeśli chcesz latać po lasach, polach itp to WRE.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
to mowisz ze w WR-ce jeden tlok starczy na sezon.Mam wlasnie zamiar jak kupie 125cc to od czasu do czasu wybrac sie na tor.A moze orientujesz sie jak z utrzymaniem finansowym trzeba liczyc na taka WR-ke i jak wogole z dostepnoscia czesci do tego motoru 

- Siwy312
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
- Lokalizacja: Kalisz
na kazdego full crossa lub mocnego hard enduro tzreba liczyc mniej więcej 800-1000 zł rocznie w remonty
jak jednego roku wydasz 500 zł to następnego mozesz 1500 wydac
to jest taki mniej więcej przelicznik. jak jeździ sie hard enduro lub crossówka w 2T w dalesze trasy i ogulnie w trasy moto szybciej sie zuzywa niz jazda po torze
oczywiscie zalezy kto jak jeździ ale wątpie żeby mało kto takim czyms po asfalcie czy długich prostych nie piłował xd 




KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
WRE też da radę na torze, wiadomo że nie tak jak WR. I na trasę się nada.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
ja nie mam zamiaru jezdzic po asfalcie jedynie gdzie bym jezdzil to okoliczne lasy,pola,zwirownie i na tor
No i chcialbym tez jak bym sie oswojil z motorem wystartowac w zawodach
Jeszcze wracajac do WR i WRE jak jest z awaryjnoscia tych motorow czesto sie psuja czy nie






- Siwy312
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
- Lokalizacja: Kalisz
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości