Zobacz wÄ…tek - Husqvarna WR 125 - wszystko o modelu
NAS Analytics TAG

Husqvarna WR 125 - wszystko o modelu

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 15/9/2009, 20:50

zalezy na co trafisz :P WR jako że jest wysokoobrotowym 2T szybko sie zuzywa. tłok co mniej więcej sezon oleje co kilka wypadów. po kazdej jeździe filtr powietrza (czyszczenie nasączanie ) to jest dosyc kosztowne. pozatym sie nie psuje o ile jest wszystko wymienione na czas. jak czujesz że traci moc od razu wymiana tłoka i jeździsz spokojnie :D chyba że nie wymienisz tłoka to musisz liczyc sie z tym że w kazdej chwili moze ci strzelic :P jak nie tłok to cos innego. wszystko zalezy od stanu jaki kupisz. WRE jako że ma słabszą moc rzadziej padają elementy takie jak tłok czy korba bo to nie ma tylu obrotów i nie jest wicisnięte z tego 100% :P ale tez o ile wszystko wymienione w pore nie bedziesz miał problemów :P bo kazdy typ moto psuje sie mniej więcej tak samo :P wszystko sie zuzywa podobnie. czy w hard enduro jak exc wre czy w softach jak dt lc2 czy inne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Siwy312 » 15/9/2009, 22:32

to który model bys mi polecil WR czy WRE :D i na co zwracac szczegolna uwage przy zakupie takiej WR-ki :lol: i czy da sie jakos rozpoznac czy moto nie jest na wykonczeniu i nie wpakowac sie w go*** :lol: A i jeszcze jedno slyszalem ze duzo osob sprzedaje WRE jako WR jak je rozroznic :roll:
Siwy312
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
Lokalizacja: Kalisz


Postprzez Landryss25 » 16/9/2009, 18:43

Dwie najprostsze różnice które każdy dostrzeże są takie:

WRE ma ,,oczko" z prawej strony silnika którego WR nie posiada.

WRE ma na ramie mocowania do podnóżków pasażera a WR nie.

WR ma też w serii krótszą końcówkę wydechu która kończy się równo z owiewką ale często ludzie to zmieniają.

Te 2 pierwsze różnice w zupełności wystarczą do rozpoznania modelu.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Duriv » 21/9/2009, 19:46

Gruntowna przeróbka WR 125 na supermoto :D

Koła - Ktoś się orientuje jaka szerokość jest optymalna pod oryginalny wahacz ? Jakie tarcze ? I najważniejsze.. Skąd-co-i jak :twisted:
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Landryss25 » 21/9/2009, 20:48

Sądzę że najprościej by było z modelu Husqvarny SM 125.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Duriv » 21/9/2009, 21:12

a wziales poprawke na to ze sa to dwa rozne wahacze Panie Moderatorze ? ;>
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Duriv » 24/9/2009, 17:07

Jaką szerokość ma tylny wahacz ?
Proszę o podanie jakiegoś przykładu kół supermoto do 1500 zł (allegro).
Nie mogę nic znaleźć.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Kamusial » 19/5/2010, 18:06

Właśnie jestem na etapie poszukiwania pierwszego hard enduro. WR (nie WRE), wydaje się być póki co bardzo ciekawą propozycją, będę brał model pewnie z lat 98-02. Ilość sprzętu na rynku prawie żadna, ale zawsze taniej niż KTM EXC...

Znacie może kogoś, kto takową posiada/posiadał i mógłby mi podpowiedzieć jak wygląda kwestia eksploatacji, dostępności części, okresów między remontami?
Czy macie namiary na jakieś strony, ewentualnie wiecie czym różniły się poszczególne roczniki między sobą?
Z tego co ustaliłem to zmiany miały miejsce po 98 i po 02 roku. Ciekaw jestem co zmieniono itd.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez henio12323 » 19/5/2010, 20:51

duriv sam szukaj i kombinuj na forum raczej nikt takiej wiedzy nie ma co i jaki rozmiar jaka cena jakie kola :P sam kombinuj albo pytaj kogos kto juz to robil tu raczej nikt wogóle nie przekladal nic na SM a co dopiero huske czyli rzadszy moto ;P szukaj wymiarów bo pan moderator dobrze podpowiedzial popatrz np w serwisówkach moze tam wymiary podpasujesz albo cos :) to nie jest od tak wsadzic częsci i chodzi :P trzeba sie troche naszukac i nakombinowac czy podpasuje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kamusial » 19/5/2010, 21:05

heniu, duriv puścił tego posta z 9 miesięcy temu :)
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez henio12323 » 19/5/2010, 21:20

<lol2> haha rzeczywiscie nie wyczailem :P nie spojrzałem na date tylko wyswietlilo mi sie że nowy post :P a to ty napisales :D xD


to teraz odpowiem na twojego posta- nie jestem znwacą husek. nawet chyba takiej na oczy nie widzialem :D alee mniej wiecej wiem jak to idzie i jak sie zachowuje, więc jest to hard enduro moce troche slabsze od EXC wiec tak z częsciami nie ma olbrzymich problemów ale czasem trzeba czekac na nietypowe częsci, (np do CRek da sie wszystko nieco szybciej bo ot jednak popularniejsze sprzęty) ale częsci eksploatacyjne jak tlok korba wal lozyska do każdego sprzętu jaki jest produkowany w ostatnim dziesięcioleciu raczej nigdy nie ma problemów z czesciami :P gorzej np kartery albo jakies nietypowe elementy. wtedy trzeba sie naszukac bo wiadomo tych sprzętów nie jeździ duzo. co ile remonty tu tez sporo opinii ogólnie jest. ale co 2 sezony mniej więcej tlok. moze troche czesciej,. zalezy jeszcze jak czesto sie smiga i jak ostro. co 2 -3 tloki korba. a jak korba to i remont silnika. co do zmian nie wiem ale wpisz sobie na bikepics tam moze cos zauważysz ze zmian zewnętrznych :P albo allegro :d xd
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Duriv » 19/5/2010, 23:04

refleks :D
Duuuu (ekhma) a.
Nie jest słabsza ;d Ma większy moment obrotowy, przez co lepiej się zbiera na dole - fajniejszy efeeekt ;d Efekt musi być nie ? ;d
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Kamusial » 19/5/2010, 23:42

dzięki henio
Duriv- masz jeszcze tą WRkę? Opiszesz swoje wrażenie z jej użytkowania + koszta eksploatacji?
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez Duriv » 21/5/2010, 07:21

Koszta takie same jak w innych setach. Co sezon tłok, co dwa korba :)
Wrażenia.. Hmm, moto przyjemne, daje radę :P (Byłem nim na cross country) także motocykl jest dobry w każdych warunkach.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Kamusial » 21/5/2010, 09:26

Miło słyszeć. Podpytam Cię jeszcze o detale. Orientowałeś się, jak z dostępem do dziwniejszych części poza tłokiem i korbą? Ile płacisz za korbę i tłok? Po jakim terenie jeździsz głównie? Poza silnikiem, do zawieszenia, łożysk, sprzęgła się dotykałeś, czy wszystko jak ta lala? Jaki masz mniej więcej przebieg? W cylindrze masz nicasil, czy już tuleję? Jakieś upierdliwe przypadłości Ci się zdarzyły?

Mam na oku 2 wr-ki, tylko że z opisu wynika, że goście przez 2-3 sezony jazdy, do silnika się nie dotykali, co trochę mnie przeraża, bo pewnie nicasil odszedł już w niepamięć i trzeba będzie tulejować...

dzięki za odpowiedzi
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez Duriv » 22/5/2010, 10:02

tłok ok 300 zł vertex, korba podobnie. Tor, poligon, lasy... Co 50-60 mth tłok wymieniam, co 2 tłoki korba ;) Oczywiście nicasil. Miałem problemy z membraną, myślałem że to membrana a okazało się że wata w wydechu którą wy*rzyłem ;d
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez BoosTone » 27/6/2010, 11:25

Witam. Co myślicie o wr na pierwsze moto ? No jeździłem wcześniej simsonem. Mam do kupienie husqke z 97r za 3500tys. Cena normalna ?
Co najczęściej pada w husqvarnie ?
BoosTone
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 31/3/2010, 11:29
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez henio12323 » 27/6/2010, 12:07

siemano. na 1 moto moze byc, nie widze zastrzezen. czy cena normalna zalezy od stanu. huski najlepszej opini nie maja wiec ceny nie sa wysokie. a co pada - wszystko po kolei jak to w crossówkach
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez BoosTone » 27/6/2010, 13:19

A to dlaczego huski nie maja dobrej opinii ?
Gdzieś czytałem że husqvarna to bardzo dobry producent który dorównuje ktm.
BoosTone
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 31/3/2010, 11:29
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez henio12323 » 27/6/2010, 13:25

tak oczywiscie ale nowsze. nie wiem po którym roku. ale starsze nie cieszyly sie. nie chce mówic czemu bo sie nie orientuje co i jak dokladnie. ale wiem ze starsze zwlaszcza 4T mialy slaba opinie. a aktualne huski - czemu nie :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê
cron