Husqvarna WR 125 - wszystko o modelu
zalezy na co trafisz
WR jako że jest wysokoobrotowym 2T szybko sie zuzywa. tłok co mniej więcej sezon oleje co kilka wypadów. po kazdej jeździe filtr powietrza (czyszczenie nasączanie ) to jest dosyc kosztowne. pozatym sie nie psuje o ile jest wszystko wymienione na czas. jak czujesz że traci moc od razu wymiana tłoka i jeździsz spokojnie
chyba że nie wymienisz tłoka to musisz liczyc sie z tym że w kazdej chwili moze ci strzelic
jak nie tłok to cos innego. wszystko zalezy od stanu jaki kupisz. WRE jako że ma słabszą moc rzadziej padają elementy takie jak tłok czy korba bo to nie ma tylu obrotów i nie jest wicisnięte z tego 100%
ale tez o ile wszystko wymienione w pore nie bedziesz miał problemów
bo kazdy typ moto psuje sie mniej więcej tak samo
wszystko sie zuzywa podobnie. czy w hard enduro jak exc wre czy w softach jak dt lc2 czy inne






KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
to który model bys mi polecil WR czy WRE
i na co zwracac szczegolna uwage przy zakupie takiej WR-ki
i czy da sie jakos rozpoznac czy moto nie jest na wykonczeniu i nie wpakowac sie w go***
A i jeszcze jedno slyszalem ze duzo osob sprzedaje WRE jako WR jak je rozroznic 




- Siwy312
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
- Lokalizacja: Kalisz
Dwie najprostsze różnice które każdy dostrzeże są takie:
WRE ma ,,oczko" z prawej strony silnika którego WR nie posiada.
WRE ma na ramie mocowania do podnóżków pasażera a WR nie.
WR ma też w serii krótszą końcówkę wydechu która kończy się równo z owiewką ale często ludzie to zmieniają.
Te 2 pierwsze różnice w zupełności wystarczą do rozpoznania modelu.
WRE ma ,,oczko" z prawej strony silnika którego WR nie posiada.
WRE ma na ramie mocowania do podnóżków pasażera a WR nie.
WR ma też w serii krótszą końcówkę wydechu która kończy się równo z owiewką ale często ludzie to zmieniają.
Te 2 pierwsze różnice w zupełności wystarczą do rozpoznania modelu.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Sądzę że najprościej by było z modelu Husqvarny SM 125.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Właśnie jestem na etapie poszukiwania pierwszego hard enduro. WR (nie WRE), wydaje się być póki co bardzo ciekawą propozycją, będę brał model pewnie z lat 98-02. Ilość sprzętu na rynku prawie żadna, ale zawsze taniej niż KTM EXC...
Znacie może kogoś, kto takową posiada/posiadał i mógłby mi podpowiedzieć jak wygląda kwestia eksploatacji, dostępności części, okresów między remontami?
Czy macie namiary na jakieś strony, ewentualnie wiecie czym różniły się poszczególne roczniki między sobą?
Z tego co ustaliłem to zmiany miały miejsce po 98 i po 02 roku. Ciekaw jestem co zmieniono itd.
Znacie może kogoś, kto takową posiada/posiadał i mógłby mi podpowiedzieć jak wygląda kwestia eksploatacji, dostępności części, okresów między remontami?
Czy macie namiary na jakieś strony, ewentualnie wiecie czym różniły się poszczególne roczniki między sobą?
Z tego co ustaliłem to zmiany miały miejsce po 98 i po 02 roku. Ciekaw jestem co zmieniono itd.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
duriv sam szukaj i kombinuj na forum raczej nikt takiej wiedzy nie ma co i jaki rozmiar jaka cena jakie kola
sam kombinuj albo pytaj kogos kto juz to robil tu raczej nikt wogóle nie przekladal nic na SM a co dopiero huske czyli rzadszy moto ;P szukaj wymiarów bo pan moderator dobrze podpowiedzial popatrz np w serwisówkach moze tam wymiary podpasujesz albo cos
to nie jest od tak wsadzic częsci i chodzi
trzeba sie troche naszukac i nakombinowac czy podpasuje



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
<lol2> haha rzeczywiscie nie wyczailem
nie spojrzałem na date tylko wyswietlilo mi sie że nowy post
a to ty napisales
xD
to teraz odpowiem na twojego posta- nie jestem znwacÄ… husek. nawet chyba takiej na oczy nie widzialem
alee mniej wiecej wiem jak to idzie i jak sie zachowuje, więc jest to hard enduro moce troche slabsze od EXC wiec tak z częsciami nie ma olbrzymich problemów ale czasem trzeba czekac na nietypowe częsci, (np do CRek da sie wszystko nieco szybciej bo ot jednak popularniejsze sprzęty) ale częsci eksploatacyjne jak tlok korba wal lozyska do każdego sprzętu jaki jest produkowany w ostatnim dziesięcioleciu raczej nigdy nie ma problemów z czesciami
gorzej np kartery albo jakies nietypowe elementy. wtedy trzeba sie naszukac bo wiadomo tych sprzętów nie jeździ duzo. co ile remonty tu tez sporo opinii ogólnie jest. ale co 2 sezony mniej więcej tlok. moze troche czesciej,. zalezy jeszcze jak czesto sie smiga i jak ostro. co 2 -3 tloki korba. a jak korba to i remont silnika. co do zmian nie wiem ale wpisz sobie na bikepics tam moze cos zauważysz ze zmian zewnętrznych
albo allegro :d xd



to teraz odpowiem na twojego posta- nie jestem znwacÄ… husek. nawet chyba takiej na oczy nie widzialem



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Miło słyszeć. Podpytam Cię jeszcze o detale. Orientowałeś się, jak z dostępem do dziwniejszych części poza tłokiem i korbą? Ile płacisz za korbę i tłok? Po jakim terenie jeździsz głównie? Poza silnikiem, do zawieszenia, łożysk, sprzęgła się dotykałeś, czy wszystko jak ta lala? Jaki masz mniej więcej przebieg? W cylindrze masz nicasil, czy już tuleję? Jakieś upierdliwe przypadłości Ci się zdarzyły?
Mam na oku 2 wr-ki, tylko że z opisu wynika, że goście przez 2-3 sezony jazdy, do silnika się nie dotykali, co trochę mnie przeraża, bo pewnie nicasil odszedł już w niepamięć i trzeba będzie tulejować...
dzięki za odpowiedzi
Mam na oku 2 wr-ki, tylko że z opisu wynika, że goście przez 2-3 sezony jazdy, do silnika się nie dotykali, co trochę mnie przeraża, bo pewnie nicasil odszedł już w niepamięć i trzeba będzie tulejować...
dzięki za odpowiedzi
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
tłok ok 300 zł vertex, korba podobnie. Tor, poligon, lasy... Co 50-60 mth tłok wymieniam, co 2 tłoki korba
Oczywiście nicasil. Miałem problemy z membraną, myślałem że to membrana a okazało się że wata w wydechu którą wy*rzyłem ;d

Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
siemano. na 1 moto moze byc, nie widze zastrzezen. czy cena normalna zalezy od stanu. huski najlepszej opini nie maja wiec ceny nie sa wysokie. a co pada - wszystko po kolei jak to w crossówkach
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
tak oczywiscie ale nowsze. nie wiem po którym roku. ale starsze nie cieszyly sie. nie chce mówic czemu bo sie nie orientuje co i jak dokladnie. ale wiem ze starsze zwlaszcza 4T mialy slaba opinie. a aktualne huski - czemu nie 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości