czas na zmianę pojemności co po 125 ?
Posty: 81
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
czas na zmianę pojemności co po 125 ?
Miałem już motocykl honda cbr 125 i chciałbym zmienić na coś mocniejszego,
jaki motocykl byłby odpowiedni cena do 11 k w miarę lekki.
jaki motocykl byłby odpowiedni cena do 11 k w miarę lekki.
- system95
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 9/7/2008, 19:36
to zależy od wielu czynników ja od razu wsiadłem na 600 i teraz poruszam sie litrem, jeśli nie czujesz sie na siłach to może być kava 250 lub 400 albo jakaś delikatna 600 sam wiesz co lubisz
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
ZZR 1400 model II ( troche agresywniejszy od poprzedniego.
#
A tak na powaznie to Klasa 500 w 2 cylindrach.
#
A tak na powaznie to Klasa 500 w 2 cylindrach.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
znajdź mi r6 za 11 tys zł ale nie średniowieczną
bardziej interesuje mnie coÅ› typu bandit 600 lub gs 500
nie wiem czy bandit nie byłby za ciężki.szkoda że mało jest 400 cm w obudowie sportowej.Nie wiem czy ninja 250 nie będzie za słaby a bandit za mocy i za ciężki.
bardziej interesuje mnie coÅ› typu bandit 600 lub gs 500
nie wiem czy bandit nie byłby za ciężki.szkoda że mało jest 400 cm w obudowie sportowej.Nie wiem czy ninja 250 nie będzie za słaby a bandit za mocy i za ciężki.
- system95
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 9/7/2008, 19:36
Cos tam Ci w ramionkach smiga, czy nie kwapisz sie raczej do wysilku fizycznego w jakiejkolwiek postaci? Pytam, bo Bandyta wazy cos kolo 220-230kg i jest piekielnie ciezki w manewrach postojowych. Na wszystko oczywiscie jest sposob, ale niestety swoja sile tez trzeba miec.
PS. Brac 250ccm po 125ccm? Nie szkoda Ci kasy? Jak masz watpliwosci co do Bandyty to kup sobie GS 500 Five Stars. Ten na pewno Ci styknie zarowno moca jak i wymiarami.
PS. Brac 250ccm po 125ccm? Nie szkoda Ci kasy? Jak masz watpliwosci co do Bandyty to kup sobie GS 500 Five Stars. Ten na pewno Ci styknie zarowno moca jak i wymiarami.
Never let your FEAR decide your FUTURE.
-
CalibraHunter - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1916
- Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
- Lokalizacja: DWL
Pokaz mi gdzie napisalem poj. 250 ? ( Co prawda nowa Ninja jest calkiem niezla ). Zalecilem klase 500 w 2 cylindrach, 600 - tka to raczej n adrogie moto po dwoch, ba nawet trzech sezonach.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
tak andy i na 500 sie chłopak wynudzi na smierc , senek ma racje bierz cos mocniejszego bo bez sensu, bedziesz mial 80 lat jak na gsx-r 750 wsiadziesz, a co do sv to mocny motocykl w v2 takze trzeba sie przyzwyczaic,ale jak jestes oblatany juz troche to nie widze sprzeciwu , a wolisz wersje z owiewkami czy bez?
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
- Flow
- Stały bywalec
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50
Sorry panowie ale V 650 to strzal jak panu Bogu kula w plot. V- ka za mocno ciagnie od dolu, jeden nieopatrzyn ruch i uslizg tylnego kola.
Zanudzi sie czy nie, tu nie chodzi o to, wazniejsze jest jak to ktos kiedys powiedzial nauczenie sie wycisniecia z 500 - tki wszystkich sokow, tak jak ze 125 - tki. Wtedy mozna przesiasc sie na obojetnie jaka 600 - tke.
jak myslicie dlaczego w innych krajach z troche wieksza kultura motocyklizmu nikt nie rzuca sie na motocykle o poj 600 ccm czy wieksze ?
kolejnosc jest prosta
1. 125
2. 500
3. 600
4. docelowa
I niech nikt nie smuci, ze to kosztowne, bo sie traci. Jedno jest pewne, nauka kosztuje ( ale ratuje zdrowie / zycie ), zyciu nie ma nic za darmo, Wy tez chyba nie chodzisie w za duzych butach czy ciuchach , tylko takich ktore sa do was dopasowane ? Mysle sie ? Chyba nie.
Zanudzi sie czy nie, tu nie chodzi o to, wazniejsze jest jak to ktos kiedys powiedzial nauczenie sie wycisniecia z 500 - tki wszystkich sokow, tak jak ze 125 - tki. Wtedy mozna przesiasc sie na obojetnie jaka 600 - tke.
jak myslicie dlaczego w innych krajach z troche wieksza kultura motocyklizmu nikt nie rzuca sie na motocykle o poj 600 ccm czy wieksze ?
kolejnosc jest prosta
1. 125
2. 500
3. 600
4. docelowa
I niech nikt nie smuci, ze to kosztowne, bo sie traci. Jedno jest pewne, nauka kosztuje ( ale ratuje zdrowie / zycie ), zyciu nie ma nic za darmo, Wy tez chyba nie chodzisie w za duzych butach czy ciuchach , tylko takich ktore sa do was dopasowane ? Mysle sie ? Chyba nie.
Ostatnio edytowano 11/8/2008, 22:45 przez andy7, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
zdania zawsze beda podzielone na tych ktorzy wsiadaja na 600cc na poczatek i na tych co wsiadaja na 125cc i dalej idą po tym drzewku wiekszych pojemnosci, andy zobacz wypowiedzi ludzi ktorzy mieli sv nawet na 1 moto about6748-0-asc-0.html ,jest tam urzytkownik ktory nigdy nie mial takowego uslizgu lub postawienia na kolo a byl to jego 1 szy motocykl,zalezy sporo od tego co chłopak ma w głowie, i jak dla mnie powinien dopasowac do swojej psychiki moto...a co do przyduzych ciuchów to niektore sa wygodniesze;p
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
- Flow
- Stały bywalec
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50
Zawsze ten co siadl na pierwsze moto o poj. 600 czy 98 KM + bedzie bronil swojej decyzji. Malo znam ludzi ktorzy przyznaja, ze byl to blad, znam jednego osobiscie , tylko, ze ten ma jaja i nie wstydzi sie do tego przyznac. Pwenie, ze da sie jezdzic, pytanie tylko jak ? Pelne pory przed kazdym winklem, zwalnianie do predkosci, ze rowerzysta Cie wyprzedzi, o takiej jezdzie mowisz ? To chyba zadna frajda. Na moto o mniehjszej mocy nie masz wlasnie blokowania psychiki i nauka przychodzi duzo latwiej bo jest pozbawiona stressu.
Chyba tez znane sa wyniki poczatkow na 600 - cie i czym sie to z regoly konczy.
Ja jestem za stopniowaniem PJ i motocykla.
Chyba tez znane sa wyniki poczatkow na 600 - cie i czym sie to z regoly konczy.
Ja jestem za stopniowaniem PJ i motocykla.
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
A Jajko z 98-00 roku 600 bo 750 to troszkę za mocny... bardzo fajny wygodny motocykl dość mocny ale nie powinien cię bardzo przerastać to taka łagodna 600 i wygląda naprawdę fajnie sportowy tłumik i jesteś gość, do sportowca to mu brakuje ale pojemność i gabaryty już wymagają od ciebie szlifowania umiejętności...
andy z tą pojemnością to tak nie do końca, każdy uczy sie inaczej...
U mnie było:
125
175
250
160
50
350
450
500
600
500
650
750
900
600
1200
600
R1
andy z tą pojemnością to tak nie do końca, każdy uczy sie inaczej...
U mnie było:
125
175
250
160
50
350
450
500
600
500
650
750
900
600
1200
600
R1
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
aha czyli koles ma jaja bo sie przynal ze 600cc na 1 moto bylo zlym wyborem? haha , tu mnie troche rozmieszyles bo narazasz sie wielu osobom na tym forum piszac takie glupoty,nie mowie juz o sobie ale naprawde wiele osob zaczyna od mocniejszych moto bo taki np 25-30 latek Ci na 125 nie wsiadzie,bo nie i juz,ja osobiscie jeszcze nie slyszalem zeby ktos narzekał ze wybrał cos w granicach 600-750 na 1sze a co dopiero w tym przypadku na 2 moto,mysle ze po cbrce mozna mu spokojnie polecic przesiadke na cos w tym przedziale,a ty piszesz ze jak to mozliwe ze sie przesiada z 14 koni na 98.a na ile ma sie przesiasc? na 15? liczy sie tez moment obrotowy jak bys nie wiedzial , gs 500 jest polecany na 1szy motocykl ale ma prawie 50 kucy wiec tez za mocne po przesiadce z 14.chłopak ma juz jakies pojecie o motocyklach wiec wie ze to nie zabawka i trzeba podchodzic z respektem.temat jest "co po 125" a nie "pouczajcie mnie na czym moge jezdzic a na czym nie po 125" jesli bedzie chcial to sobie i r1 kupi,wpływu na to nie masz wiec lepiej w tym temacie udziel mu swojej propozycji i juz,kazdego na sile nie zmuszisz,mnie bys np nie zmusil zebym drugi raz zaczynal od małej pojemnosci.ale moze glupi jestem,ale narazie zyje wiec nie narzekam.
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
- Flow
- Stały bywalec
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50
Flow600RR napisał(a):... narazasz sie wielu osobom na tym forum piszac takie glupoty,..
Dzieki za komplement, pogadaj z rodzinami tych ktorzy mysleli podobnie jak Ty, ilu zostalo kalekami a ilu nic juz nie napisze na ten temat. To, ze komus ise tam naraze mi dynda, chcialbym zobaczyc tylko jak jezdzili przez pierwszy sezon ( albo dluzej ), ba nawet jak jezdza teraz. Nie mowie, ze jestem najlepszy powiedzmy, ze opone zamykam na odpowiednich winklach. Pogadaj z YZF R1 ( jego podejscie mi sie podoba, doswiadczenie w kazdym razie ma ) powinien Ci to wyjasnic, denerwowac beda sie z regoly osoby no powiedzymy sobie mniej dojrzele.
Pozatym co do glupot ( w/g Ciebie ) to jednak chyba az taki glupi nie jestem, skoro prawo wprowadzi stopniowanie PJ i motocykli. Jak myslisz dlaczego ? Wypowiesz sie na ten temat ?
Flow600RR napisał(a):... taki np 25-30 latek Ci na 125 nie wsiadzie,bo nie i juz,ja osobiscie jeszcze nie slyszalem zeby ktos narzekał ze wybrał cos w granicach 600-750 na 1sze .....
Pytanie tylko jak bardzo taki gosciu jest otrzaskany w ruchu ? Jezeli ma juz w swoim zyciu przejechane z pol miliona km lub wiecej to przyznam Ci racje, ten powinien wiedziec o co chodzi. Jezeli jednak nie mial z tym stycznosci to niby dlaczego nie ? Na innym forum mialem okazje czytac opis jak to wlasnie gosciu troche starszy kupil sobie po kursie Bandytta 1200 ( wiem, wiem inna klasa ), mial juz przebieg o ktorym inni moga sobie pomarzyc, w ciagu pierwszego tygodnia w miescie szlif, poza szokiem nic mu sie nie stalo, na motocykl juz nie wsiada.
Flow600RR napisał(a):.... na ile ma sie przesiasc? ... gs 500 jest polecany na 1szy motocykl ale ma prawie 50 ...
Wiem jakim momentem dysponuje klasa 500, sam uczylem sie na takowej. Do PL trafiaja motocylke z importu z roznych epok. Jest jeszcze cos takiego jak ograniczenie mocy / dlawienie do 27 i 34 KM. Kumasz roznice ?Flow600RR napisał(a):....chłopak ma juz jakies pojecie o motocyklach wiec wie ze to nie zabawka i trzeba podchodzic z respektem.temat jest "co po 125" a nie "pouczajcie mnie na czym moge jezdzic a na czym nie po 125" jesli bedzie chcial to sobie i r1
Idac Twoja kategoria myslenia mozna zaczac od Komara, Ogara, czy innej motorynki. Po przebujaniu sie ilosci km X czy czasu Y kupujemy Hayabuse czy cos podobnego, bo my przeciez juz wiemy o motocyklizmie wszystko.
Ja wiem jedno, ci ktorzy zaczynali od 125 - teka pozniej poprzesiadali sie na sprzety adekwatne do ich umiejetnosci maja zupelnie inna technike jazdy, jezdza lepiej niz ci ktorzy zaczeli od razu od 600 - tki.
Respekt nie jest zly, majac jednak pod kaskiem nie tylko wlosy moze przeistoczyc sie w strach czy fobie, ( przy pewnych sytuacjach - wiem, przesadzam ale tego nie mozesz wykluczyc ).
Oczywiscie, ze nikt nikogo do niczego nie zmusi. Ja w kazdym razie stwierdzam, ze po przesiadce ze 125 - tki zadna 600 - tka ( w otwartej wersji bez ograniczenia mocy ) jest zlym wyborem, czy ktos sie z tym ze mna zgodzi jest mi obojetne, demokracje mamy.
YZF R1
Oczywisci, ze kazdy uczy sie inaczej,, w inny sposob i z innymi postepami jednak z punktu A ( rozpoczecie nauki ) do B ( dojscie do pewnego poziomu jazdy ) z regoly kazdy potrzebuje mniej wiecej tego samego czasu ( jezeli jezdzi w tych samych warunkach i tyle samo ). Oczywiscie jeden zawsze bedzie lepszy bo to wlasnie indywidualizm.
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Posty: 81
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości