Pneumatyczny napęd zaworów
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
jasql napisał(a):senekkorzenna napisał(a):Grubas napisał(a):Skwy. Kopiując materiały należałoby podać źródło. O ile kopiowanie nie jest zastrzeżone bo wtedy należy uzyskać zgodę.
Cześć Grubas przepraszam że się wtryniam ale wydaje mi się że to forum jest zamknięte czyli bez logowania nikt po za nami nie ma dostępu do treści naszych dyskusji.Uważam że jest to dyskusja jak by kumpli w zamkniętym gronie .My nie wychodzimy po za forum prezentując linki,fotki należące do kogoś i przedstawiamy je jako własne.Więc chyba nie ma sprawy.Jeżeli było by to otwarte forum z prezentacją na zewnątrz to pewnie należało by płacić za prawa autorskie za każdy link lub fotkę.
pozdrawiam
Grubas ma racje, bo to jest swego rodzaju piractwo.
Nie trzeba sie logowac, zeby przegladac forum.senekkorzenna napisał(a):nie dziwię się że wycofano się z systemu desmodromicznego ponieważ o ile bardziej sprawny od konwencjonalnego o tyle bardziej rozbudowany
na razie sie nie wycofano
A co do tematu, to wydaje mi sie, ze oprocz sportu nie znajdzie on zastosowania w "zyciu codziennym". Po prostu w "cywilnych" silnikach raczej unika sie wysokich obrotow, z powodu znacznie zwiekszonego zuzywania sie czesci. Dodatkowo wstepne "nabijanie" gazem przed uruchomieniem bylo by raczej uciazliwe.
Ale to jest tylko moje zdanie.
Co do nabijania cylinderków gazem może być rozwiązane bardzo prosto.
Tak czy tak w nowych pojazdach które są zaopatrzone we wtrysk paliwa trzeba odczekać chwilkę aż pompa nabije odpowiednie ciśnienie paliwa i w tym czasie może chodzić druga pompa która doładowuje cylinderki.
Tak czy tak byśmy aż tak mocno tego nie odczuli.
Ale zgadzam się że w cywilnych pojazdach nie są potrzebne obroty rzędu 20000.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
skwy napisał(a):Co do nabijania cylinderków gazem może być rozwiązane bardzo prosto.
Tak czy tak w nowych pojazdach które są zaopatrzone we wtrysk paliwa trzeba odczekać chwilkę aż pompa nabije odpowiednie ciśnienie paliwa i w tym czasie może chodzić druga pompa która doładowuje cylinderki.
Nie, bo jest potrzebny azot, a nie brudna mieszanina azotu z tlenem, wodą, dwutlenkiem węgla, sadzą, piachem i innymi.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
-
Grubas - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 908
- Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
- Lokalizacja: Poznań
senekkorzenna napisał(a):ja myślę że tu nie ma nabijania gazem za każdym razem bardziej wygląda mi to na zastosowanie zamkniętego elementu ciśnieniowego działającego jako rodzaj sprężyny.
A tu napisali, ze jest
skwy napisał(a):... Aby silnik działał cylinderki pneumatyczne muszą zostać przed uruchomieniem napełnione azotem do uzyskania wymaganego ciśnienia....
PS. Grubas, czy to nie aby twoja strona
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
Grubas napisał(a):skwy napisał(a):Co do nabijania cylinderków gazem może być rozwiązane bardzo prosto.
Tak czy tak w nowych pojazdach które są zaopatrzone we wtrysk paliwa trzeba odczekać chwilkę aż pompa nabije odpowiednie ciśnienie paliwa i w tym czasie może chodzić druga pompa która doładowuje cylinderki.
Nie, bo jest potrzebny azot, a nie brudna mieszanina azotu z tlenem, wodą, dwutlenkiem węgla, sadzą, piachem i innymi.
Azot może pracować w obiegu zamkniętym z kompresorem i po sprawie.
Technologia poszła już do przodu.Systemy filtrowania czy to gazu czy cieczy są na bardzo wysokim poziomie i jeśli chodzi o czystość czynnika to w dzisiejszych czasach nie ma z tym problemu.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Mieszasz możliwości sprzętu stacjonarnego z osprzętem motocyklowym, który ma być mały i lekki, a do powszechnego użytku jeszcze tani.
Ubytki są i musieli by je jakoś zbierać, więc następny złom do wożenia.
Ubytki są i musieli by je jakoś zbierać, więc następny złom do wożenia.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
-
Grubas - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 908
- Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
- Lokalizacja: Poznań
Panowie i Panie.
W ostatnim miesięczniku Motocykl jest opis częściowy sprężyn pneumatycznych w silnikach GP.
Serdecznie polecam lekturę warto poczytać.
W ostatnim miesięczniku Motocykl jest opis częściowy sprężyn pneumatycznych w silnikach GP.
Serdecznie polecam lekturę warto poczytać.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości