Zobacz wątek - Pneumatyczny napęd zaworów
NAS Analytics TAG

Pneumatyczny napęd zaworów

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez skwy » 22/2/2008, 14:48

jasql napisał(a):
senekkorzenna napisał(a):
Grubas napisał(a):Skwy. Kopiując materiały należałoby podać źródło. O ile kopiowanie nie jest zastrzeżone bo wtedy należy uzyskać zgodę.

Cześć Grubas przepraszam że się wtryniam ale wydaje mi się że to forum jest zamknięte czyli bez logowania nikt po za nami nie ma dostępu do treści naszych dyskusji.Uważam że jest to dyskusja jak by kumpli w zamkniętym gronie .My nie wychodzimy po za forum prezentując linki,fotki należące do kogoś i przedstawiamy je jako własne.Więc chyba nie ma sprawy.Jeżeli było by to otwarte forum z prezentacją na zewnątrz to pewnie należało by płacić za prawa autorskie za każdy link lub fotkę.
pozdrawiam :?


Grubas ma racje, bo to jest swego rodzaju piractwo.
Nie trzeba sie logowac, zeby przegladac forum.
senekkorzenna napisał(a):nie dziwię się że wycofano się z systemu desmodromicznego ponieważ o ile bardziej sprawny od konwencjonalnego o tyle bardziej rozbudowany


na razie sie nie wycofano

A co do tematu, to wydaje mi sie, ze oprocz sportu nie znajdzie on zastosowania w "zyciu codziennym". Po prostu w "cywilnych" silnikach raczej unika sie wysokich obrotow, z powodu znacznie zwiekszonego zuzywania sie czesci. Dodatkowo wstepne "nabijanie" gazem przed uruchomieniem bylo by raczej uciazliwe.
Ale to jest tylko moje zdanie.



Co do nabijania cylinderków gazem może być rozwiązane bardzo prosto.
Tak czy tak w nowych pojazdach które są zaopatrzone we wtrysk paliwa trzeba odczekać chwilkę aż pompa nabije odpowiednie ciśnienie paliwa i w tym czasie może chodzić druga pompa która doładowuje cylinderki.
Tak czy tak byśmy aż tak mocno tego nie odczuli.
Ale zgadzam się że w cywilnych pojazdach nie są potrzebne obroty rzędu 20000.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap


Postprzez Grubas » 22/2/2008, 15:31

skwy napisał(a):Co do nabijania cylinderków gazem może być rozwiązane bardzo prosto.
Tak czy tak w nowych pojazdach które są zaopatrzone we wtrysk paliwa trzeba odczekać chwilkę aż pompa nabije odpowiednie ciśnienie paliwa i w tym czasie może chodzić druga pompa która doładowuje cylinderki.


Nie, bo jest potrzebny azot, a nie brudna mieszanina azotu z tlenem, wodą, dwutlenkiem węgla, sadzą, piachem i innymi.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
Avatar użytkownika
Grubas
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 908
Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
Lokalizacja: Poznań


Postprzez jasql » 22/2/2008, 23:06

senekkorzenna napisał(a):ja myślę że tu nie ma nabijania gazem za każdym razem bardziej wygląda mi to na zastosowanie zamkniętego elementu ciśnieniowego działającego jako rodzaj sprężyny.


A tu napisali, ze jest :evil:

skwy napisał(a):... Aby silnik działał cylinderki pneumatyczne muszą zostać przed uruchomieniem napełnione azotem do uzyskania wymaganego ciśnienia....


PS. Grubas, czy to nie aby twoja strona :?:
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn

Postprzez Grubas » 23/2/2008, 14:35

Nie. To było chyba w ostatnim Motocyklu.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
Avatar użytkownika
Grubas
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 908
Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
Lokalizacja: Poznań

Postprzez skwy » 24/2/2008, 06:08

Grubas napisał(a):
skwy napisał(a):Co do nabijania cylinderków gazem może być rozwiązane bardzo prosto.
Tak czy tak w nowych pojazdach które są zaopatrzone we wtrysk paliwa trzeba odczekać chwilkę aż pompa nabije odpowiednie ciśnienie paliwa i w tym czasie może chodzić druga pompa która doładowuje cylinderki.


Nie, bo jest potrzebny azot, a nie brudna mieszanina azotu z tlenem, wodą, dwutlenkiem węgla, sadzą, piachem i innymi.


Azot może pracować w obiegu zamkniętym z kompresorem i po sprawie.
Technologia poszła już do przodu.Systemy filtrowania czy to gazu czy cieczy są na bardzo wysokim poziomie i jeśli chodzi o czystość czynnika to w dzisiejszych czasach nie ma z tym problemu.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Grubas » 24/2/2008, 11:43

Mieszasz możliwości sprzętu stacjonarnego z osprzętem motocyklowym, który ma być mały i lekki, a do powszechnego użytku jeszcze tani.

Ubytki są i musieli by je jakoś zbierać, więc następny złom do wożenia.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
Avatar użytkownika
Grubas
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 908
Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
Lokalizacja: Poznań

Postprzez skwy » 29/2/2008, 18:49

Panowie i Panie.
W ostatnim miesięczniku Motocykl jest opis częściowy sprężyn pneumatycznych w silnikach GP.
Serdecznie polecam lekturę warto poczytać.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê