płytki zaworowe CBR 600 F2
			Posty: 14
			 • Strona 1 z 1
		
	
płytki zaworowe CBR 600 F2
czy orientuje sie ktos moze ile wynosi srednica plytek zaworowych w Hondzie CBR 600 F2 z 92' i ewentualnie wie gdzie mozna dostac owe plytki (najlepiej ze skokiem grubosci wynoszacym 0,025mm)
				Honda VFR 800 FI
			- 
				

elco - Moderator
 - Posty: 3014
 - Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
 - Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
 
Srednica płytek 7.5mm zamienniki sa w grubościach co 005mm.
W Hondzie jedynie orginalne można dostać co 0025mm.
				
			W Hondzie jedynie orginalne można dostać co 0025mm.
- 
				

skwy - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 1540
 - Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
 - Lokalizacja: Gołdap
 
dzieki skwy
byc moze okaze sie, ze akurat trafie w przedzial 0,05mm, a jezeli sie nie uda trzeba bedzie sie troche napocic i poszukac dokladnie tych plytek, bo do ASO nie za bardzo lubie zagladac
				byc moze okaze sie, ze akurat trafie w przedzial 0,05mm, a jezeli sie nie uda trzeba bedzie sie troche napocic i poszukac dokladnie tych plytek, bo do ASO nie za bardzo lubie zagladac
Honda VFR 800 FI
			- 
				

elco - Moderator
 - Posty: 3014
 - Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
 - Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
 
Co 0.05mm daje się trafić rzadko bywa żeby potrzebować płytki 0,025mm.Wiadomo z płytkami co 0,025mm lepiej można doregulować i poustawiać na ten sam rozmiar wszystkie zawory,ale producent daje tak duże tolerancje że z płytkami 0,05mm też daje się poradzić.
				
			- 
				

skwy - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 1540
 - Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
 - Lokalizacja: Gołdap
 
- 
				

skwy - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 1540
 - Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
 - Lokalizacja: Gołdap
 
mozna szlifowac,tu tak pisze http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56 ... (regulacia plytkowa)ja szlifowalem w zzr,i niebylo i niema problemu z tym,nic sie niewyklepalo.Mozna szlifowac
				
			- Majk
 - Świeżak
 - Posty: 9
 - Dołączył(a): 12/11/2007, 17:56
 
To że tak jest napisane wcale nie musi być robione.
Ze jakiś koleś sobie po szlifował i jest git.
Właśnie jeden po szlifował płytki drugi po szlifował cylinder bo uważał że można(ręcznie papierem 180)Trzeci wał korbowy młotkiem wyprostował!!!!!
A później takie osoby piszą ogłoszenia że wszystko tip top że serwisowany w ASO czy INNYM autoryzowanym serwisie.
Tak to w Polsce jest!
Jeden z durnym pomysłem wyskoczy a reszta go małpuje!!!
				
			Ze jakiś koleś sobie po szlifował i jest git.
Właśnie jeden po szlifował płytki drugi po szlifował cylinder bo uważał że można(ręcznie papierem 180)Trzeci wał korbowy młotkiem wyprostował!!!!!
A później takie osoby piszą ogłoszenia że wszystko tip top że serwisowany w ASO czy INNYM autoryzowanym serwisie.
Tak to w Polsce jest!
Jeden z durnym pomysłem wyskoczy a reszta go małpuje!!!
- 
				

skwy - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 1540
 - Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
 - Lokalizacja: Gołdap
 
Można zrobić szlifowanie, ale tylko powierzchni która nie współpracuje z wałkiem. (czyli drugą stronę płytki) i najważniejsze - przy montażu nie zamienić stron.
				http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
			- 
				

Grzybu - Bywalec
 - Posty: 784
 - Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
 - Lokalizacja: Syc.oof
 
Witam ,płytki mozna szlifowac i wiele warsztatów to robi a sie nie przyznaje.Płytka jest utwardzona cała a nie powierzchniowo jak ktos twierdzi inaczej to jest w błędzie.Wiem to z praktyki a nie z opowiadan.Pozdr
				
			- kargulvmax
 - Świeżak
 - Posty: 275
 - Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
 - Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
 
Ale jak nie ma pewności czy cała, czy powierzchownie to lepiej szlifnąć tak jak pisałem wyżej. Wtedy niewiele ryzykujesz..
Pozdr.
				Pozdr.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
			- 
				

Grzybu - Bywalec
 - Posty: 784
 - Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
 - Lokalizacja: Syc.oof
 
kargulvmax napisał(a):Witam ,płytki mozna szlifowac i wiele warsztatów to robi a sie nie przyznaje.Płytka jest utwardzona cała a nie powierzchniowo jak ktos twierdzi inaczej to jest w błędzie.Wiem to z praktyki a nie z opowiadan.Pozdr
A później kasujesz klienta jak za nowe płytki!!!!
- 
				

skwy - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 1540
 - Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
 - Lokalizacja: Gołdap
 
po konsultacji w serwisie Hondy (a takze jak wskazuje sama ksiazka serwisowa) jedynym dopuszczalnym rozwiazaniem jest podmiana plytki (czyli wsadzenie np. wydechowej w miejsce ssacej). W kazdym innym przypadku trzeba wymienic na nowa. Nad tym pewnie inzynierowie glowili sie kilka lat i radze ich kompetencji nie podwazac, takze jezeli bedzie istniala potrzeba wymiany plytki to tylko i wylacznie wsadze tam nowa.
				Honda VFR 800 FI
			- 
				

elco - Moderator
 - Posty: 3014
 - Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
 - Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
 
			Posty: 14
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości