płytki zaworowe CBR 600 F2
Posty: 14
• Strona 1 z 1
płytki zaworowe CBR 600 F2
czy orientuje sie ktos moze ile wynosi srednica plytek zaworowych w Hondzie CBR 600 F2 z 92' i ewentualnie wie gdzie mozna dostac owe plytki (najlepiej ze skokiem grubosci wynoszacym 0,025mm)
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Srednica płytek 7.5mm zamienniki sa w grubościach co 005mm.
W Hondzie jedynie orginalne można dostać co 0025mm.
W Hondzie jedynie orginalne można dostać co 0025mm.
-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
dzieki skwy
byc moze okaze sie, ze akurat trafie w przedzial 0,05mm, a jezeli sie nie uda trzeba bedzie sie troche napocic i poszukac dokladnie tych plytek, bo do ASO nie za bardzo lubie zagladac
byc moze okaze sie, ze akurat trafie w przedzial 0,05mm, a jezeli sie nie uda trzeba bedzie sie troche napocic i poszukac dokladnie tych plytek, bo do ASO nie za bardzo lubie zagladac
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Co 0.05mm daje się trafić rzadko bywa żeby potrzebować płytki 0,025mm.Wiadomo z płytkami co 0,025mm lepiej można doregulować i poustawiać na ten sam rozmiar wszystkie zawory,ale producent daje tak duże tolerancje że z płytkami 0,05mm też daje się poradzić.
-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
mozna szlifowac,tu tak pisze http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56 ... (regulacia plytkowa)ja szlifowalem w zzr,i niebylo i niema problemu z tym,nic sie niewyklepalo.Mozna szlifowac
- Majk
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 12/11/2007, 17:56
To że tak jest napisane wcale nie musi być robione.
Ze jakiś koleś sobie po szlifował i jest git.
Właśnie jeden po szlifował płytki drugi po szlifował cylinder bo uważał że można(ręcznie papierem 180)Trzeci wał korbowy młotkiem wyprostował!!!!!
A później takie osoby piszą ogłoszenia że wszystko tip top że serwisowany w ASO czy INNYM autoryzowanym serwisie.
Tak to w Polsce jest!
Jeden z durnym pomysłem wyskoczy a reszta go małpuje!!!
Ze jakiś koleś sobie po szlifował i jest git.
Właśnie jeden po szlifował płytki drugi po szlifował cylinder bo uważał że można(ręcznie papierem 180)Trzeci wał korbowy młotkiem wyprostował!!!!!
A później takie osoby piszą ogłoszenia że wszystko tip top że serwisowany w ASO czy INNYM autoryzowanym serwisie.
Tak to w Polsce jest!
Jeden z durnym pomysłem wyskoczy a reszta go małpuje!!!
-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Można zrobić szlifowanie, ale tylko powierzchni która nie współpracuje z wałkiem. (czyli drugą stronę płytki) i najważniejsze - przy montażu nie zamienić stron.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Witam ,płytki mozna szlifowac i wiele warsztatów to robi a sie nie przyznaje.Płytka jest utwardzona cała a nie powierzchniowo jak ktos twierdzi inaczej to jest w błędzie.Wiem to z praktyki a nie z opowiadan.Pozdr
- kargulvmax
- Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
- Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
Ale jak nie ma pewności czy cała, czy powierzchownie to lepiej szlifnąć tak jak pisałem wyżej. Wtedy niewiele ryzykujesz..
Pozdr.
Pozdr.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
kargulvmax napisał(a):Witam ,płytki mozna szlifowac i wiele warsztatów to robi a sie nie przyznaje.Płytka jest utwardzona cała a nie powierzchniowo jak ktos twierdzi inaczej to jest w błędzie.Wiem to z praktyki a nie z opowiadan.Pozdr
A później kasujesz klienta jak za nowe płytki!!!!
-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
po konsultacji w serwisie Hondy (a takze jak wskazuje sama ksiazka serwisowa) jedynym dopuszczalnym rozwiazaniem jest podmiana plytki (czyli wsadzenie np. wydechowej w miejsce ssacej). W kazdym innym przypadku trzeba wymienic na nowa. Nad tym pewnie inzynierowie glowili sie kilka lat i radze ich kompetencji nie podwazac, takze jezeli bedzie istniala potrzeba wymiany plytki to tylko i wylacznie wsadze tam nowa.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości