Zobacz wątek - płytki zaworowe CBR 600 F2
NAS Analytics TAG

płytki zaworowe CBR 600 F2

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

płytki zaworowe CBR 600 F2

Postprzez elco » 20/11/2007, 12:03

czy orientuje sie ktos moze ile wynosi srednica plytek zaworowych w Hondzie CBR 600 F2 z 92' i ewentualnie wie gdzie mozna dostac owe plytki (najlepiej ze skokiem grubosci wynoszacym 0,025mm)
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław


Postprzez skwy » 20/11/2007, 12:41

Srednica płytek 7.5mm zamienniki sa w grubościach co 005mm.
W Hondzie jedynie orginalne można dostać co 0025mm.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap


Postprzez elco » 20/11/2007, 16:02

dzieki skwy
byc moze okaze sie, ze akurat trafie w przedzial 0,05mm, a jezeli sie nie uda trzeba bedzie sie troche napocic i poszukac dokladnie tych plytek, bo do ASO nie za bardzo lubie zagladac :wink:
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez skwy » 21/11/2007, 09:31

Co 0.05mm daje się trafić rzadko bywa żeby potrzebować płytki 0,025mm.Wiadomo z płytkami co 0,025mm lepiej można doregulować i poustawiać na ten sam rozmiar wszystkie zawory,ale producent daje tak duże tolerancje że z płytkami 0,05mm też daje się poradzić.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Majk » 21/11/2007, 21:41

w razie czego mozesz szlifowac na szlifierce magnetycznej,
Majk
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 12/11/2007, 17:56

Postprzez elco » 21/11/2007, 23:06

wiekszosc stosowanych wspolczesnie plytek jest utwardzana powierzchniowo i odradza sie wszelkiego rodzaju obrabianie ich, zatem raczej nie bede ich szlifowal
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez skwy » 22/11/2007, 20:13

Szlifować płytki to karygodne!!!!!!!
Łapy bym uj@#$%ał za coś takiego!!!!!!!
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Majk » 23/11/2007, 16:14

mozna szlifowac,tu tak pisze http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56 ... (regulacia plytkowa)ja szlifowalem w zzr,i niebylo i niema problemu z tym,nic sie niewyklepalo.Mozna szlifowac
Majk
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 12/11/2007, 17:56

Postprzez skwy » 24/11/2007, 20:02

To że tak jest napisane wcale nie musi być robione.
Ze jakiś koleś sobie po szlifował i jest git.
Właśnie jeden po szlifował płytki drugi po szlifował cylinder bo uważał że można(ręcznie papierem 180)Trzeci wał korbowy młotkiem wyprostował!!!!!
A później takie osoby piszą ogłoszenia że wszystko tip top że serwisowany w ASO czy INNYM autoryzowanym serwisie.
Tak to w Polsce jest!
Jeden z durnym pomysłem wyskoczy a reszta go małpuje!!!
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Grzybu » 24/11/2007, 22:10

Można zrobić szlifowanie, ale tylko powierzchni która nie współpracuje z wałkiem. (czyli drugą stronę płytki) i najważniejsze - przy montażu nie zamienić stron.
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez kargulvmax » 25/11/2007, 13:18

Witam ,płytki mozna szlifowac i wiele warsztatów to robi a sie nie przyznaje.Płytka jest utwardzona cała a nie powierzchniowo jak ktos twierdzi inaczej to jest w błędzie.Wiem to z praktyki a nie z opowiadan.Pozdr
kargulvmax
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.

Postprzez Grzybu » 25/11/2007, 20:58

Ale jak nie ma pewności czy cała, czy powierzchownie to lepiej szlifnąć tak jak pisałem wyżej. Wtedy niewiele ryzykujesz..

Pozdr.
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez skwy » 25/11/2007, 21:21

kargulvmax napisał(a):Witam ,płytki mozna szlifowac i wiele warsztatów to robi a sie nie przyznaje.Płytka jest utwardzona cała a nie powierzchniowo jak ktos twierdzi inaczej to jest w błędzie.Wiem to z praktyki a nie z opowiadan.Pozdr


A później kasujesz klienta jak za nowe płytki!!!! :evil:
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez elco » 25/11/2007, 23:34

po konsultacji w serwisie Hondy (a takze jak wskazuje sama ksiazka serwisowa) jedynym dopuszczalnym rozwiazaniem jest podmiana plytki (czyli wsadzenie np. wydechowej w miejsce ssacej). W kazdym innym przypadku trzeba wymienic na nowa. Nad tym pewnie inzynierowie glowili sie kilka lat i radze ich kompetencji nie podwazac, takze jezeli bedzie istniala potrzeba wymiany plytki to tylko i wylacznie wsadze tam nowa.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr