Jakie paliwo zalewacie do motocykla?
Posty: 90
• Strona 5 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
wokib napisał(a):Uwazam za skapstwo lanie czegos co ma 95 oktanow. CO z tego ze 50 gr rozniecy. Przeciez to na baku jakies 7zl.......
A ja uważam za niepotrzebne tankowanie paliwa o 50gr droższego. Jak ktoś robi 10km po mieście a poźniej do knajpy, albo pod kolumnę to w sumie różnica niewielka


Przy spalaniu 5l/100 i przebiegu 6tys. km to 150zł drożej.
Zamiast 1260zł płacisz 1410zł.
Aha, ostatnio zatankowałem z konieczności na Orlenie. Spalanie większe o 0.3-0,5l niż na shellu.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.
Suzi GS500F
Suzi GS500F
-
Inku - Bywalec
- Posty: 550
- Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
- Lokalizacja: okolice Poznania
Kurcze Panowie jestem pod wrażeniem waszych wypowiedzi i skrupulatnych wypowiedzi. U mnie obojętnie czy jadę moto czy auto zawsze spalanie przedstawia sie tak samo. Z tego moze tylko wynikać że mam tak samo "mocną nogę" jak i "rękę" w mieście jak i że na trasie nie oszczędam, albo z mimi sprzętami jest coś nie tak 

Samotna pasażerko odkręć gaz.
Wierna kolorowi, niewierna firmie...
FZS 600 '98, FZS1000 '02, SV1000 '03 (pierwszy tysiak padł
)
Wierna kolorowi, niewierna firmie...
FZS 600 '98, FZS1000 '02, SV1000 '03 (pierwszy tysiak padł

-
Inna - Świeżak
- Posty: 134
- Dołączył(a): 2/9/2007, 11:09
- Lokalizacja: Poznań
ja wlewam 95 ale od rusków bo u mnie jest tego pod dostatkiem a cena jest konkurencyjna bo 3,50 za litr 

-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
a ja w swoim nie czuje różnicy czy 95, 98 cz v-power ;]
dlatego wlewam różne paliwo, natomiast jak mi wody troszkę naleci do zbiornika gdy tankuje w deszcz, to TYLKO V POWER ;]
hehehe mój kumpel raz się zagapił na stacji na zajebista laskę i ON zatankował ;] jorgnął sie dopiero jak mu coś z rury czarnego zaczeło buchać i strzelać a ludzie z niego taką polewkę mieli
hheheeheheh
dlatego wlewam różne paliwo, natomiast jak mi wody troszkę naleci do zbiornika gdy tankuje w deszcz, to TYLKO V POWER ;]
hehehe mój kumpel raz się zagapił na stacji na zajebista laskę i ON zatankował ;] jorgnął sie dopiero jak mu coś z rury czarnego zaczeło buchać i strzelać a ludzie z niego taką polewkę mieli

hheheeheheh
Jest jedna rzecz dla której warto żyć GSXR i nie zmienia się nic ...
| | tak się łatało ;] | http://pl.youtube.com/watch?v=tOEQuAQJjQM | | wheelie przy ponad 220 km/h | http://pl.youtube.com/watch?v=GrIme9GEjNM

-
tomi291 - Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 5/8/2006, 19:45
- Lokalizacja: Warszawa / BieLany
Najlepiej najtańsze i najlepsze zarazem
Sam zajeżdżam na Jeta - Pb95 tanio i bez wody. Czasami wolę zainwestować w dodatek do paliwa niż w PB98 bo różnica w 3 oktanach jest tak subtelna, że prawie nie wyczuwalna a by to udowodnić trzeba by zapewnić motocyklowi w 100% identyczne warunki do jazdy na dystansie setek km co jest praktycznie niemożliwe - no chyba, że w laboratorium.
Nie wierzcie reklamom lepszych osiągów i mniejszego spalania! To bullshitologia!
Oby tylko te deklarowane 95 oktanów było rzeczywiście 95 oktanami na każdej stacji i będziemy zadowoleni
bo przecież jak to sprawdzicie??

Sam zajeżdżam na Jeta - Pb95 tanio i bez wody. Czasami wolę zainwestować w dodatek do paliwa niż w PB98 bo różnica w 3 oktanach jest tak subtelna, że prawie nie wyczuwalna a by to udowodnić trzeba by zapewnić motocyklowi w 100% identyczne warunki do jazdy na dystansie setek km co jest praktycznie niemożliwe - no chyba, że w laboratorium.
Nie wierzcie reklamom lepszych osiągów i mniejszego spalania! To bullshitologia!
Oby tylko te deklarowane 95 oktanów było rzeczywiście 95 oktanami na każdej stacji i będziemy zadowoleni

Aprilia RSV 1000R Tuono 2007
Play it safe or play it cool!
Play it safe or play it cool!
-
Genji - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 508
- Dołączył(a): 17/1/2007, 14:10
- Lokalizacja: Wrocek
Jeśli mam taką możliwość to leję v-power myślę że nigdy nie wiadomo co oni na tych stacjach mają i czy nie dają mniej oktanów niż piszą a tak raczej mam mniejsze szanse że oktanów będzie za mało.. 

Komar->SHL175Gazela->Motorynka->YamahaDT80->Jawa350->HondaNX250->Honda Hornet600
-
AZX - Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 1/10/2007, 22:41
- Lokalizacja: Przemyśl
Do Super Duka leje w polsce 98 generalnie BP lub Schell, nie widzę różnicy względem 95 (firmowej). Jak byłem w Szwajcarii i Austri lałem 95. Wnioski Co bym nie nalał w polsce to do zaświecenia rezerwy na pseudo autostradzie(130km/h) jadąc sam spalanie wychodzi 6,8l/100km. Na Austriackiej autostradzie z torbą na zbiorniku i pasażerką z plecakiem(też 130km/h) spalanie wyszło 5,25-5,3( trzykrotnie rezerwa zaświećiła po przejechaniu ponad 200km, w polsce regularni po ok.150km). Dodatkowo motocykl lepiej pracował na niskich obrotach.
Kolejny wniosek: paliwo w polsce jest beznadziejne.
Kolejny wniosek: paliwo w polsce jest beznadziejne.
- skorseze
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 19/10/2007, 07:44
skorseze napisał(a):Do Super Duka leje w polsce 98 generalnie BP lub Schell, nie widzę różnicy względem 95 (firmowej). Jak byłem w Szwajcarii i Austri lałem 95. Wnioski Co bym nie nalał w polsce to do zaświecenia rezerwy na pseudo autostradzie(130km/h) jadąc sam spalanie wychodzi 6,8l/100km. Na Austriackiej autostradzie z torbą na zbiorniku i pasażerką z plecakiem(też 130km/h) spalanie wyszło 5,25-5,3( trzykrotnie rezerwa zaświećiła po przejechaniu ponad 200km, w polsce regularni po ok.150km). Dodatkowo motocykl lepiej pracował na niskich obrotach.
Kolejny wniosek: paliwo w polsce jest beznadziejne.
Gdybym miał blisko do granicy nie tankowałbym w Polsce. Z kraju trzeba chyba uciekać.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Posty: 90
• Strona 5 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości