Zobacz wÄ…tek - Jakie paliwo zalewacie do motocykla?
NAS Analytics TAG

Jakie paliwo zalewacie do motocykla?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

co tankujecie do motocykla na stacji paliw?

Pb95
107
48%
Pb98
38
17%
Pb99 (v-power, ultimate czy co tam jeszcze jest)
31
14%
powyżej 100 oktanów (paliwo rakietowe itp ;) )
9
4%
powyżej 100 oktanów (paliwo rakietowe itp ;) )
9
4%
poniżej 95 oktanów (u pana mietka jest jeszcze 94 albo 85 ;) )
0
Brak głosów
LPG (może ktoś ma instalacje ;) )
4
2%
ON (a w dowodzie zapewne SAM ;) )
2
1%
Nie mam motocykla, narazie zalewam tylko auto
11
5%
Nie mam ani motocykla ani auta
12
5%
mam elektryczną hulajnoge (z racji średniej wieku na forum ;) )
2
1%
 
Liczba głosów : 225

Postprzez Inku » 6/10/2007, 09:44

wokib napisał(a):Uwazam za skapstwo lanie czegos co ma 95 oktanow. CO z tego ze 50 gr rozniecy. Przeciez to na baku jakies 7zl.......


A ja uważam za niepotrzebne tankowanie paliwa o 50gr droższego. Jak ktoś robi 10km po mieście a poźniej do knajpy, albo pod kolumnę to w sumie różnica niewielka :lol: I jeszcze można głośno porozmawiać jak to leję V-pooower :lol:

Przy spalaniu 5l/100 i przebiegu 6tys. km to 150zł drożej.
Zamiast 1260zł płacisz 1410zł.

Aha, ostatnio zatankowałem z konieczności na Orlenie. Spalanie większe o 0.3-0,5l niż na shellu.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.

Suzi GS500F
Avatar użytkownika
Inku
Bywalec
 
Posty: 550
Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
Lokalizacja: okolice Poznania


Postprzez Inna » 6/10/2007, 19:50

Kurcze Panowie jestem pod wrażeniem waszych wypowiedzi i skrupulatnych wypowiedzi. U mnie obojętnie czy jadę moto czy auto zawsze spalanie przedstawia sie tak samo. Z tego moze tylko wynikać że mam tak samo "mocną nogę" jak i "rękę" w mieście jak i że na trasie nie oszczędam, albo z mimi sprzętami jest coś nie tak :D
Samotna pasażerko odkręć gaz.
Wierna kolorowi, niewierna firmie...
FZS 600 '98, FZS1000 '02, SV1000 '03 (pierwszy tysiak padł :D)
Avatar użytkownika
Inna
Świeżak
 
Posty: 134
Dołączył(a): 2/9/2007, 11:09
Lokalizacja: Poznań


Postprzez mar111cin » 6/10/2007, 21:22

Johnmichael bez czepiania sie ;) tak o mi sie napisało heh, ale respekt za wiedze :)
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez skwy » 7/10/2007, 13:30

ja wlewam 95 ale od rusków bo u mnie jest tego pod dostatkiem a cena jest konkurencyjna bo 3,50 za litr 8)
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez tomi291 » 7/10/2007, 20:39

a ja w swoim nie czuje różnicy czy 95, 98 cz v-power ;]

dlatego wlewam różne paliwo, natomiast jak mi wody troszkę naleci do zbiornika gdy tankuje w deszcz, to TYLKO V POWER ;]

hehehe mój kumpel raz się zagapił na stacji na zajebista laskę i ON zatankował ;] jorgnął sie dopiero jak mu coś z rury czarnego zaczeło buchać i strzelać a ludzie z niego taką polewkę mieli ;)

hheheeheheh
Jest jedna rzecz dla której warto żyć GSXR i nie zmienia się nic ...:) | | tak się łatało ;] | http://pl.youtube.com/watch?v=tOEQuAQJjQM | | wheelie przy ponad 220 km/h | http://pl.youtube.com/watch?v=GrIme9GEjNM
Avatar użytkownika
tomi291
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 5/8/2006, 19:45
Lokalizacja: Warszawa / BieLany

Postprzez Genji » 8/10/2007, 12:04

Najlepiej najtańsze i najlepsze zarazem :D
Sam zajeżdżam na Jeta - Pb95 tanio i bez wody. Czasami wolę zainwestować w dodatek do paliwa niż w PB98 bo różnica w 3 oktanach jest tak subtelna, że prawie nie wyczuwalna a by to udowodnić trzeba by zapewnić motocyklowi w 100% identyczne warunki do jazdy na dystansie setek km co jest praktycznie niemożliwe - no chyba, że w laboratorium.
Nie wierzcie reklamom lepszych osiągów i mniejszego spalania! To bullshitologia!
Oby tylko te deklarowane 95 oktanów było rzeczywiście 95 oktanami na każdej stacji i będziemy zadowoleni ;-) bo przecież jak to sprawdzicie??
Aprilia RSV 1000R Tuono 2007
Play it safe or play it cool!
Avatar użytkownika
Genji
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 508
Dołączył(a): 17/1/2007, 14:10
Lokalizacja: Wrocek

Postprzez AZX » 8/10/2007, 16:03

Jeśli mam taką możliwość to leję v-power myślę że nigdy nie wiadomo co oni na tych stacjach mają i czy nie dają mniej oktanów niż piszą a tak raczej mam mniejsze szanse że oktanów będzie za mało.. :D
Komar->SHL175Gazela->Motorynka->YamahaDT80->Jawa350->HondaNX250->Honda Hornet600
Avatar użytkownika
AZX
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 1/10/2007, 22:41
Lokalizacja: Przemyśl

Postprzez skorseze » 25/10/2007, 10:28

Do Super Duka leje w polsce 98 generalnie BP lub Schell, nie widzę różnicy względem 95 (firmowej). Jak byłem w Szwajcarii i Austri lałem 95. Wnioski Co bym nie nalał w polsce to do zaświecenia rezerwy na pseudo autostradzie(130km/h) jadąc sam spalanie wychodzi 6,8l/100km. Na Austriackiej autostradzie z torbą na zbiorniku i pasażerką z plecakiem(też 130km/h) spalanie wyszło 5,25-5,3( trzykrotnie rezerwa zaświećiła po przejechaniu ponad 200km, w polsce regularni po ok.150km). Dodatkowo motocykl lepiej pracował na niskich obrotach.
Kolejny wniosek: paliwo w polsce jest beznadziejne.
skorseze
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 19/10/2007, 07:44

Postprzez skorseze » 25/10/2007, 10:40

tak teraz przyszło mi do głowy. Skoro chrzczą 95 i jest "dobre" to ochrzczenie 98( i więcej) wymaga więcej "uszlachetniacza" by było tak samo "dobre". Czytli mogło by się okazać że droższe to większy syf?
skorseze
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 19/10/2007, 07:44

Postprzez falconiforme » 25/10/2007, 11:46

skorseze napisał(a):Do Super Duka leje w polsce 98 generalnie BP lub Schell, nie widzę różnicy względem 95 (firmowej). Jak byłem w Szwajcarii i Austri lałem 95. Wnioski Co bym nie nalał w polsce to do zaświecenia rezerwy na pseudo autostradzie(130km/h) jadąc sam spalanie wychodzi 6,8l/100km. Na Austriackiej autostradzie z torbą na zbiorniku i pasażerką z plecakiem(też 130km/h) spalanie wyszło 5,25-5,3( trzykrotnie rezerwa zaświećiła po przejechaniu ponad 200km, w polsce regularni po ok.150km). Dodatkowo motocykl lepiej pracował na niskich obrotach.
Kolejny wniosek: paliwo w polsce jest beznadziejne.

Gdybym miał blisko do granicy nie tankowałbym w Polsce. Z kraju trzeba chyba uciekać.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości




na górê