[Honda CBF600 S/N ] Honda CBF600S/N - sakramentalne "
Posty: 50
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
napisałeś, że jeździłeś BMW R 850 R. Co sądzisz o tym sprzęcie, jakie zużycie paliwa, jak z awaryjnością. Bo właśnie zastanawiam się nad BMW R 850 R lub CBF 600. Pozdrawiam.<br><hr>AdamKomentatorzy napisał(a):cóż zawsze wydawało mi się że moto ma sprawiać przyjemność. nie ważne czym się lata ważne żeby to latanie dawało człowiekowi jakiś fan, oderwanie się od szarej codzienności. boli mnie czytając że cbf jest nudny. a boli mnie dlatego że nudny nie jest. w artykule powtarzane są stereotypy że nie ma mocy że wygląda jak hyundai i30 i w ogóle jest w chate... ale na moim przykładzie jest to moje kolejne moto (Bmw R850R Cbr600R cbr900r vfr750 yamaha fzx750 junak m10 wsk kobuz175 komar panonia jawa350 mz etz 251 ) stwierdzam jedynie że cbf jest nudny jedynie gdy dosiada go totalna parówa miszcz prostej i teoretyk konformista. w przeciwnym razie nie dość że moto wymiata na winklach to jeszcze nie trzeba się martwić czy nawali i czy nie będzie potrzebna laweta. poza tym gdy warunki atmosferyczne są fatalne na cbf nie srasz w gacie że cie wywali na mokrym a poza tym jeżeli chodzi o kwestie gustu to ta nie podlega dyskusji jak to mówili Rzymianie którzy de facto cbfa składają u siebie, tak więc gdy boli cię że to motocykl niezawodny który daje frajde z jazdy to omijaj go szerokim łukiem i kup sobie coś "fajnego". Z pozdrowieniami z trasy (nie z warsztatu) użytkownik CBF 600S
P.S.
CBF PANY<br><hr>CBF<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Z typowych wad o których nie piszecie to słaba instalacja elektryczna, a szczególnie palące się alternatory - w grupie mamy CBF 600 z 2009, po 30 tyś padł alternator, w CBF1000 podobnie. Ogólnie moto niezłe ale chyba ustępuje XJ6 Diversion - Yamaha jest trochę lepiej wykonana, łatwiej się ją prowadzi i jest elastyczniejsza, i jednak mniej się psuje niż honda<br><hr>...
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A ja wczoraj kupiłem taką (CBF 600 SA w kolorze czarnym), od pierwszego właściciela. Motocykl 4-letni, przebieg 5500 km. Oczywiście nie wierzyłem w zapewnienia sprzedawcy o jej idealny stanie. Pojechałem po motocykl kawał drogi (jakieś 2 km
), z mocnym postanowieniem stargowania 2-3 tyś. Gość wyporowadził motocykl z garażu, obszedłem CBF do okoła i bez słowa wyciągnąłem kwotę podaną w ogłoszeniu-stan salonowy. Fantastyczna maszyna
<br><hr>Jan


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dzień dobry!Komentatorzy napisał(a):A ja wczoraj kupiłem taką (CBF 600 SA w kolorze czarnym), od pierwszego właściciela. Motocykl 4-letni, przebieg 5500 km. Oczywiście nie wierzyłem w zapewnienia sprzedawcy o jej idealny stanie. Pojechałem po motocykl kawał drogi (jakieś 2 km), z mocnym postanowieniem stargowania 2-3 tyś. Gość wyporowadził motocykl z garażu, obszedłem CBF do okoła i bez słowa wyciągnąłem kwotę podaną w ogłoszeniu-stan salonowy. Fantastyczna maszyna
<br><hr>Jan<br>
Poszukuje tego motoru i TAKIEGO sprzedawcy;-)
Mogę prosić o polecenie osoby od której kupił Pan motor?
<br><hr>Jakub
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"Skoro mowa już o zwierzętach, to koni w CBF-ie mamy 76 i jestem w pełni świadomy, że wartość ta rozpali jedynie ludzi, którzy jeżdżą wyłącznie prawym pasem, unikając manewru wyprzedzania. Praktyka pokazuje (opinie użytkowników również), że tyle koni wystarcza do miejskiej, dynamicznej jazdy." Z całym szacunkiem, ale tego typu opinie między bajki można włożyć. Tworzą je chyba osoby, które się za dużo wyczynów Turbo Raidera / Ghost Raidera na "judupie" naoglądały. Sprzęt, który osiąga setkę w 4 sek., a 200 km/h poleci bez problemu, trudno uznać za użyteczny do jazdy prawym pasem. Ludzie, przecież większość puszek może o osiągach CBF600 pomarzyć. Jedno odwinięcie manetki i blachosmrody zostają daleko w tyle, także na autostradach. Nie miałem żadnego problemu z wyprzedzaniem i jeżdżę dużo lewym pasem, zostawiając smutnych, niewyżytych puszkarzy za sobą. <br><hr>Cebulak600
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
praca silnika i elastyczność w tej klasie 4 cyl rzedówek nie mają sobie rownych. fazer ma sztywniejszy zawias ale jest 10 c krótszy i niewygodny żęzi sprzeglem ima meganieelastyczy silnik<br><hr>miro
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
praca silnika i elastyczność w tej klasie 4 cyl rzedówek nie mają sobie rownych. fazer ma sztywniejszy zawias ale jest 10 c krótszy i niewygodny żęzi sprzeglem ima meganieelastyczy silnik<br><hr>miro
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
4 sek. do setki to on osiąga tylko na papierze, miałem tan sprzet przez 3 sezony (2009r na wtrysku) na światłach brały mnie 125-tki, mają leprze przełożenia CBF na 1 i 2 biegu się nie rozpędza dopiero 3 ma ciąg<br><hr>mikKomentatorzy napisał(a):"Skoro mowa już o zwierzętach, to koni w CBF-ie mamy 76 i jestem w pełni świadomy, że wartość ta rozpali jedynie ludzi, którzy jeżdżą wyłącznie prawym pasem, unikając manewru wyprzedzania. Praktyka pokazuje (opinie użytkowników również), że tyle koni wystarcza do miejskiej, dynamicznej jazdy." Z całym szacunkiem, ale tego typu opinie między bajki można włożyć. Tworzą je chyba osoby, które się za dużo wyczynów Turbo Raidera / Ghost Raidera na "judupie" naoglądały. Sprzęt, który osiąga setkę w 4 sek., a 200 km/h poleci bez problemu, trudno uznać za użyteczny do jazdy prawym pasem. Ludzie, przecież większość puszek może o osiągach CBF600 pomarzyć. Jedno odwinięcie manetki i blachosmrody zostają daleko w tyle, także na autostradach. Nie miałem żadnego problemu z wyprzedzaniem i jeżdżę dużo lewym pasem, zostawiając smutnych, niewyżytych puszkarzy za sobą. <br><hr>Cebulak600<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
pewnie zablokowana na 25 kW<br><hr>janKomentatorzy napisał(a):"Skoro mowa już o zwierzętach, to koni w CBF-ie mamy 76 i jestem w pełni świadomy, że wartość ta rozpali jedynie ludzi, którzy jeżdżą wyłącznie prawym pasem, unikając manewru wyprzedzania. Praktyka pokazuje (opinie użytkowników również), że tyle koni wystarcza do miejskiej, dynamicznej jazdy." Z całym szacunkiem, ale tego typu opinie między bajki można włożyć. Tworzą je chyba osoby, które się za dużo wyczynów Turbo Raidera / Ghost Raidera na "judupie" naoglądały. Sprzęt, który osiąga setkę w 4 sek., a 200 km/h poleci bez problemu, trudno uznać za użyteczny do jazdy prawym pasem. Ludzie, przecież większość puszek może o osiągach CBF600 pomarzyć. Jedno odwinięcie manetki i blachosmrody zostają daleko w tyle, także na autostradach. Nie miałem żadnego problemu z wyprzedzaniem i jeżdżę dużo lewym pasem, zostawiając smutnych, niewyżytych puszkarzy za sobą. <br><hr>Cebulak600<br>Komentatorzy napisał(a):4 sek. do setki to on osiąga tylko na papierze, miałem tan sprzet przez 3 sezony (2009r na wtrysku) na światłach brały mnie 125-tki, mają leprze przełożenia CBF na 1 i 2 biegu się nie rozpędza dopiero 3 ma ciąg<br><hr>mik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 50
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości