[Honda CBF600 S/N ] Honda CBF600S/N - sakramentalne "
Posty: 50
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
[Honda CBF600 S/N ] Honda CBF600S/N - sakramentalne "
Dyskusja na temat: Honda CBF600S/N - sakramentalne "tak"
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CBF600S/N - sakramentalne "tak"
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CBF600S/N - sakramentalne "tak"
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Swietne moto. Ja sie caly czas gryze co kupic na przyszly sezon (raczej nowe moto wreszcie) cbf600 czy suzuki dl-650....
To ma byc wlasnie cos maksymalnie praktycznego...<br><hr>thufir
To ma byc wlasnie cos maksymalnie praktycznego...<br><hr>thufir
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A te 9 litrów na setkę a nawet więcej gwarantuję.Komentatorzy napisał(a):Swietne moto. Ja sie caly czas gryze co kupic na przyszly sezon (raczej nowe moto wreszcie) cbf600 czy suzuki dl-650....
To ma byc wlasnie cos maksymalnie praktycznego...<br><hr>thufir<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Też miałem dylemat między cbf 600s a dl 650. Kupiłem v-stroma i jestem bardzo happy. Moto ogólnie sporo większe i niewiele cięższe - raczej dla osób powyżej 170 cm. Idealne na dalsze wypady ale i po mieście fajnie daje radę - zwrotne! No i spalanie przy spokojnej jeździe poniżej 4 można osiągnąć.<br><hr>Jasio
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ja swoją z 2008 (już na wtrysku) roku osiągam spalanie na spokojnej trasie 5 litrów, w mieście i na obrzeżach jeżdżąc żwawo 5,8-6,4. Największe odnotowane spalanie to 7 litrów na 100, osiągając prędkości rzędu 190 km/h na trasie gdzie obroty nie schodziły nigdy poniżej 7 tys. Do tego brak owiewki (wersja naked) wcale nie przeszkadza w osiąganiu predkości przelotowych 160-180 km/h. A i moto świetnie się nadaje na pierwsze moto, choć początkowo wydawało się całkiem mocneKomentatorzy napisał(a):Swietne moto. Ja sie caly czas gryze co kupic na przyszly sezon (raczej nowe moto wreszcie) cbf600 czy suzuki dl-650....
To ma byc wlasnie cos maksymalnie praktycznego...<br><hr>thufir<br>Komentatorzy napisał(a):A te 9 litrów na setkę a nawet więcej gwarantuję.<br><hr>MichałZ<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To to tyle jedzie ?:)<br><hr>VenganceKomentatorzy napisał(a):Swietne moto. Ja sie caly czas gryze co kupic na przyszly sezon (raczej nowe moto wreszcie) cbf600 czy suzuki dl-650....
To ma byc wlasnie cos maksymalnie praktycznego...<br><hr>thufir<br>Komentatorzy napisał(a):A te 9 litrów na setkę a nawet więcej gwarantuję.<br><hr>MichałZ<br>
Komentatorzy napisał(a):ja swoją z 2008 (już na wtrysku) roku osiągam spalanie na spokojnej trasie 5 litrów, w mieście i na obrzeżach jeżdżąc żwawo 5,8-6,4. Największe odnotowane spalanie to 7 litrów na 100, osiągając prędkości rzędu 190 km/h na trasie gdzie obroty nie schodziły nigdy poniżej 7 tys. Do tego brak owiewki (wersja naked) wcale nie przeszkadza w osiąganiu predkości przelotowych 160-180 km/h. A i moto świetnie się nadaje na pierwsze moto, choć początkowo wydawało się całkiem mocne<br><hr>d<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeśli mowa o nudnych wozidłach to TDM900 chyba jeszcze lepiej wychodzi. Ciekaw jestem, czy te 4,5-5L/100 jest osiągalne bez obawy zaśnięcia na siedzisku<br><hr>Pomyk
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ten moto to rzędówka czy V bo w opisie V a na zdjęciach rzędowka do tego 4 gaźniki??<br><hr>ciekawy
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Spalanie faktycznie na poziomie 6 litrów przy predkosciach rzedu 120-130 km/h. Sprzet faktycznie niezawodny - jedyny troszke wkurzajacy fakt w moim egzemplarzu to glosno pracujace napinacze lancuszka rozrzadu, ktorych dzwonienie slychac wyraznie przy okolo 3000 obr/min.
P.S.
Film pokazujacy dojazd do pracy jest nakrecony przeze mnie
) Praca w UK ma swoje wady i zalety ale napewno jedna z zalet jest mozliwosc uzytkowania motocykla przez okragly rok - film krecilem w styczniu tego roku
) Pozdrowienia z Londynu.
<br><hr>LondonRider
P.S.
Film pokazujacy dojazd do pracy jest nakrecony przeze mnie


<br><hr>LondonRider
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeżdżę CBF 500 i nie wziąłbym CBF 600, będzie za słaba. W mieście jak najbardziej OK, ale gdy tylko zechcesz poszaleć na trasie, to mina zrzednie. Dla osób, które mają trochę doświadczenia, najlepsza będzie CBF 1000, ale niektórzy wolą nakedy
<br><hr>zenek

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie ma szans, na pewno uśniesz przy takiej jeździe<br><hr>zenekKomentatorzy napisał(a):Jeśli mowa o nudnych wozidłach to TDM900 chyba jeszcze lepiej wychodzi. Ciekaw jestem, czy te 4,5-5L/100 jest osiągalne bez obawy zaśnięcia na siedzisku<br><hr>Pomyk<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Te wasze testy motocykli w ogóle nie są zbliżone do prawdy. Po pierwsze testujący z reguły jeżdżą na o wiele mocniejszych maszynach i przesiadając się na CBF ostro dodaja gazu dlatego spalanie im Takie wychodzi ja mam CBF 600sa na trasie jestem w stanie zejśc poniżej 5 l/100 km oczywiście jadąc z prędkościami do 120 km/h czyli zwykła krajoznawcza wycieczka . Kolejną wazna informacją jest fakt iż mocy w zupełności mu wystarcza do normalnej jazdy w mieście jak i poza nim choc od każdej reguły jest wyjątek w niektórych sytuacjach przydało by się pare koni . polecam motocykl dla osób które nie chca ciagle odkręcać gazu a normalnie jeździć turystycznie<br><hr>CBF 600
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wydaje mi sie, ze kiedy ktos decyduje sie na zakup motocykla to mniej wiecej wie do czego mu ten sprzet bedzie potrzebny. Co innego trzeba kupic w celu szalenstw na trasie a co innego kiedy chce sie miec pojazd przeznaczony do dojazdów do pracy i sporadycznego wypadu na weekend poza miasto - do tego wlasnie nadaje sie CBF600 bezblednie. Przesiadlem sie na swoja CBF-ke z BMW K1200S i pomimo, ze pod tylkiem ubylo mi nagle 100 KM mocy to w miescie na prawde tego nie odczuwam a wrecz przeciwnie - jest to nawet zaleta, bo w mokre dni nie musze tak bardzo uwazac na odkrecanie manetki gazu jak to mialo miejsce jezdzac na BecieKomentatorzy napisał(a):Jeżdżę CBF 500 i nie wziąłbym CBF 600, będzie za słaba. W mieście jak najbardziej OK, ale gdy tylko zechcesz poszaleć na trasie, to mina zrzednie. Dla osób, które mają trochę doświadczenia, najlepsza będzie CBF 1000, ale niektórzy wolą nakedy<br><hr>zenek<br>

Poza tym awaryjnosc tego sprzetu wynosi 0 - przez dwa lata ekspoatacji leje w nia jedynie paliwo i regularnie zmieniam olej i klocki hamulcowe. Uzytkuje motor codziennie i musze przyznac, ze nie spotkalem drugiego tak nieawaryjnego urzadzenia w swoim zyciu

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Masz rację. Nie potrzeba tysiąca koni, aby się dobrze bawić, czego przykładem jest inna Honda, VT750 <a href="http://www.scigacz.pl/Honda,VT750S,kapsulka,frajdy,13377.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Honda,VT750S,kapsulka,frajdy,13377.html</a>. Nie masz racji natomiast mówiąc, że testujący pałują i spalanie im wzrasta. Wspomnianą VT750 można kręcić do granic przyzwoitości, a i tak nie spali więcej jak 4,5 - 5,5 litra. Sprawdziłem.<br><hr>BoczoKomentatorzy napisał(a):Te wasze testy motocykli w ogóle nie są zbliżone do prawdy. Po pierwsze testujący z reguły jeżdżą na o wiele mocniejszych maszynach i przesiadając się na CBF ostro dodaja gazu dlatego spalanie im Takie wychodzi ja mam CBF 600sa na trasie jestem w stanie zejśc poniżej 5 l/100 km oczywiście jadąc z prędkościami do 120 km/h czyli zwykła krajoznawcza wycieczka . Kolejną wazna informacją jest fakt iż mocy w zupełności mu wystarcza do normalnej jazdy w mieście jak i poza nim choc od każdej reguły jest wyjątek w niektórych sytuacjach przydało by się pare koni . polecam motocykl dla osób które nie chca ciagle odkręcać gazu a normalnie jeździć turystycznie<br><hr>CBF 600<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja na swojej z 2009 jechałem do zamnięcia prędkościomierza 220 na obwodnicy. I zajęło jej to nie tak dużo czasu jak się może wydawać. <br><hr>HofiKomentatorzy napisał(a):Swietne moto. Ja sie caly czas gryze co kupic na przyszly sezon (raczej nowe moto wreszcie) cbf600 czy suzuki dl-650....
To ma byc wlasnie cos maksymalnie praktycznego...<br><hr>thufir<br>Komentatorzy napisał(a):A te 9 litrów na setkę a nawet więcej gwarantuję.<br><hr>MichałZ<br>
Komentatorzy napisał(a):ja swoją z 2008 (już na wtrysku) roku osiągam spalanie na spokojnej trasie 5 litrów, w mieście i na obrzeżach jeżdżąc żwawo 5,8-6,4. Największe odnotowane spalanie to 7 litrów na 100, osiągając prędkości rzędu 190 km/h na trasie gdzie obroty nie schodziły nigdy poniżej 7 tys. Do tego brak owiewki (wersja naked) wcale nie przeszkadza w osiąganiu predkości przelotowych 160-180 km/h. A i moto świetnie się nadaje na pierwsze moto, choć początkowo wydawało się całkiem mocne<br><hr>d<br>
Komentatorzy napisał(a):To to tyle jedzie ?:)<br><hr>Vengance<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kupiłem CBF 600N na pierwsze moto i jestem bardzo zadowolony. Bardzo wygodny, na moje potrzeby osiągi ma wystarczające, w 4 miesiące zrobiłem prawie 5 tyś km, jeżdżę nim niemal codziennie, chyba że jest wichura czy pada grad. Deszcz mnie nie odstrasza od jazdy. Gorąco polecam ten motocykl każdemu. Nie wszyscy chcą palić gumę i latać jak odżutowiec po ulicy.<br><hr>Hofi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
oczywiście "odrzutowiec" taki miałem na myśli<br><hr>HofiKomentatorzy napisał(a):Kupiłem CBF 600N na pierwsze moto i jestem bardzo zadowolony. Bardzo wygodny, na moje potrzeby osiągi ma wystarczające, w 4 miesiące zrobiłem prawie 5 tyś km, jeżdżę nim niemal codziennie, chyba że jest wichura czy pada grad. Deszcz mnie nie odstrasza od jazdy. Gorąco polecam ten motocykl każdemu. Nie wszyscy chcą palić gumę i latać jak odżutowiec po ulicy.<br><hr>Hofi<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przejechałem taką hondą (z owiewką) ze 200 km ...ale do mojej kawy er 6n pod względem fanu z jazdy sie nie umywa.Komentatorzy napisał(a):Swietne moto. Ja sie caly czas gryze co kupic na przyszly sezon (raczej nowe moto wreszcie) cbf600 czy suzuki dl-650....
To ma byc wlasnie cos maksymalnie praktycznego...<br><hr>thufir<br>Komentatorzy napisał(a):A te 9 litrów na setkę a nawet więcej gwarantuję.<br><hr>MichałZ<br>
Komentatorzy napisał(a):ja swoją z 2008 (już na wtrysku) roku osiągam spalanie na spokojnej trasie 5 litrów, w mieście i na obrzeżach jeżdżąc żwawo 5,8-6,4. Największe odnotowane spalanie to 7 litrów na 100, osiągając prędkości rzędu 190 km/h na trasie gdzie obroty nie schodziły nigdy poniżej 7 tys. Do tego brak owiewki (wersja naked) wcale nie przeszkadza w osiąganiu predkości przelotowych 160-180 km/h. A i moto świetnie się nadaje na pierwsze moto, choć początkowo wydawało się całkiem mocne<br><hr>d<br>
Komentatorzy napisał(a):To to tyle jedzie ?:)<br><hr>Vengance<br>Komentatorzy napisał(a):Ja na swojej z 2009 jechałem do zamnięcia prędkościomierza 220 na obwodnicy. I zajęło jej to nie tak dużo czasu jak się może wydawać. <br><hr>Hofi<br>
Bzyczący silnik. Przyspieszanie dośc niemrawe a jesli już sie zaczyna to chyba przy 10k/min.
A moc i wielkość podobna (tzn moc nawet większa). Już pomijam kwestię wyglądu

Nie zamieniłbym sie za żadne pieniądze.<br><hr>JohnyB
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
moim pierwszym moto tez jest CBF 600SA i jestem bardzo zadowolony. W tym waszym tescie troszke za duze spalanie wam wyszło pewnie test na torze
dlatego. Ja jadąc z kolegami w trasę (CBF600, CBR 600 F4, Thundercut 600) zatrzymuje sie co druga stacje benzynową a tempo czasem jest dosyc spore. oczywiście nie zawsze jestem w stanie utrzymywac takie tempo ale motocykl turystyczny nie jest do tego wogóle stworzony do takiej jazdy. jest idealny jako wół roboczy tzn dojazdy do pracy do szkoły wyjazd poza miasto itd.<br><hr>moto moto

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 50
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości