Zobacz wÄ…tek - <i>[Honda CBF600 S/N ]</i> Honda CBF600S/N - sakramentalne "
NAS Analytics TAG

[Honda CBF600 S/N ] Honda CBF600S/N - sakramentalne "

Komentarze użytkowników
_________

[Honda CBF600 S/N ] Honda CBF600S/N - sakramentalne "

Postprzez Åšcigacz » 9/8/2010, 11:09

Dyskusja na temat: Honda CBF600S/N - sakramentalne "tak"
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CBF600S/N - sakramentalne "tak"
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 9/8/2010, 11:09

Swietne moto. Ja sie caly czas gryze co kupic na przyszly sezon (raczej nowe moto wreszcie) cbf600 czy suzuki dl-650....
To ma byc wlasnie cos maksymalnie praktycznego...<br><hr>thufir
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 9/8/2010, 12:03

Komentatorzy napisał(a):Swietne moto. Ja sie caly czas gryze co kupic na przyszly sezon (raczej nowe moto wreszcie) cbf600 czy suzuki dl-650....
To ma byc wlasnie cos maksymalnie praktycznego...<br><hr>thufir<br>
A te 9 litrów na setkę a nawet więcej gwarantuję. ;)<br><hr>MichałZ
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/8/2010, 12:28

Też miałem dylemat między cbf 600s a dl 650. Kupiłem v-stroma i jestem bardzo happy. Moto ogólnie sporo większe i niewiele cięższe - raczej dla osób powyżej 170 cm. Idealne na dalsze wypady ale i po mieście fajnie daje radę - zwrotne! No i spalanie przy spokojnej jeździe poniżej 4 można osiągnąć.<br><hr>Jasio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/8/2010, 12:45

Komentatorzy napisał(a):Swietne moto. Ja sie caly czas gryze co kupic na przyszly sezon (raczej nowe moto wreszcie) cbf600 czy suzuki dl-650....
To ma byc wlasnie cos maksymalnie praktycznego...<br><hr>thufir<br>
Komentatorzy napisał(a):A te 9 litrów na setkę a nawet więcej gwarantuję. ;)<br><hr>MichałZ<br>
ja swoją z 2008 (już na wtrysku) roku osiągam spalanie na spokojnej trasie 5 litrów, w mieście i na obrzeżach jeżdżąc żwawo 5,8-6,4. Największe odnotowane spalanie to 7 litrów na 100, osiągając prędkości rzędu 190 km/h na trasie gdzie obroty nie schodziły nigdy poniżej 7 tys. Do tego brak owiewki (wersja naked) wcale nie przeszkadza w osiąganiu predkości przelotowych 160-180 km/h. A i moto świetnie się nadaje na pierwsze moto, choć początkowo wydawało się całkiem mocne ;)<br><hr>d
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/8/2010, 13:01

Komentatorzy napisał(a):Swietne moto. Ja sie caly czas gryze co kupic na przyszly sezon (raczej nowe moto wreszcie) cbf600 czy suzuki dl-650....
To ma byc wlasnie cos maksymalnie praktycznego...<br><hr>thufir<br>
Komentatorzy napisał(a):A te 9 litrów na setkę a nawet więcej gwarantuję. ;)<br><hr>MichałZ<br>
Komentatorzy napisał(a):ja swoją z 2008 (już na wtrysku) roku osiągam spalanie na spokojnej trasie 5 litrów, w mieście i na obrzeżach jeżdżąc żwawo 5,8-6,4. Największe odnotowane spalanie to 7 litrów na 100, osiągając prędkości rzędu 190 km/h na trasie gdzie obroty nie schodziły nigdy poniżej 7 tys. Do tego brak owiewki (wersja naked) wcale nie przeszkadza w osiąganiu predkości przelotowych 160-180 km/h. A i moto świetnie się nadaje na pierwsze moto, choć początkowo wydawało się całkiem mocne ;)<br><hr>d<br>
To to tyle jedzie ?:)<br><hr>Vengance
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/8/2010, 13:01

Jeśli mowa o nudnych wozidłach to TDM900 chyba jeszcze lepiej wychodzi. Ciekaw jestem, czy te 4,5-5L/100 jest osiągalne bez obawy zaśnięcia na siedzisku<br><hr>Pomyk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/8/2010, 13:51

Ten moto to rzędówka czy V bo w opisie V a na zdjęciach rzędowka do tego 4 gaźniki??<br><hr>ciekawy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/8/2010, 14:35

Spalanie faktycznie na poziomie 6 litrów przy predkosciach rzedu 120-130 km/h. Sprzet faktycznie niezawodny - jedyny troszke wkurzajacy fakt w moim egzemplarzu to glosno pracujace napinacze lancuszka rozrzadu, ktorych dzwonienie slychac wyraznie przy okolo 3000 obr/min.

P.S.

Film pokazujacy dojazd do pracy jest nakrecony przeze mnie :)) Praca w UK ma swoje wady i zalety ale napewno jedna z zalet jest mozliwosc uzytkowania motocykla przez okragly rok - film krecilem w styczniu tego roku :)) Pozdrowienia z Londynu.

<br><hr>LondonRider
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/8/2010, 15:01

Jeżdżę CBF 500 i nie wziąłbym CBF 600, będzie za słaba. W mieście jak najbardziej OK, ale gdy tylko zechcesz poszaleć na trasie, to mina zrzednie. Dla osób, które mają trochę doświadczenia, najlepsza będzie CBF 1000, ale niektórzy wolą nakedy ;)<br><hr>zenek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/8/2010, 15:03

Komentatorzy napisał(a):Jeśli mowa o nudnych wozidłach to TDM900 chyba jeszcze lepiej wychodzi. Ciekaw jestem, czy te 4,5-5L/100 jest osiągalne bez obawy zaśnięcia na siedzisku<br><hr>Pomyk<br>
nie ma szans, na pewno uśniesz przy takiej jeździe<br><hr>zenek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/8/2010, 15:08

motocyklowym flakom z olejem mówimy sakramentalne NIE!<br><hr>amen
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/8/2010, 17:06

Te wasze testy motocykli w ogóle nie sÄ… zbliżone do prawdy. Po pierwsze testujÄ…cy z reguÅ‚y jeżdżą na o wiele mocniejszych maszynach i przesiadajÄ…c siÄ™ na CBF ostro dodaja gazu dlatego spalanie im Takie wychodzi ja mam CBF 600sa na trasie jestem w stanie zejÅ›c poniżej 5 l/100 km oczywiÅ›cie jadÄ…c z prÄ™dkoÅ›ciami do 120 km/h czyli zwykÅ‚a krajoznawcza wycieczka . KolejnÄ… wazna informacjÄ… jest fakt iż mocy w zupeÅ‚noÅ›ci mu wystarcza do normalnej jazdy w mieÅ›cie jak i poza nim choc od każdej reguÅ‚y jest wyjÄ…tek w niektórych sytuacjach przydaÅ‚o by siÄ™ pare koni . polecam motocykl dla osób które nie chca ciagle odkrÄ™cać gazu a normalnie jeździć turystycznie<br><hr>CBF 600
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/8/2010, 18:07

Komentatorzy napisał(a):Jeżdżę CBF 500 i nie wziąłbym CBF 600, będzie za słaba. W mieście jak najbardziej OK, ale gdy tylko zechcesz poszaleć na trasie, to mina zrzednie. Dla osób, które mają trochę doświadczenia, najlepsza będzie CBF 1000, ale niektórzy wolą nakedy ;)<br><hr>zenek<br>
Wydaje mi sie, ze kiedy ktos decyduje sie na zakup motocykla to mniej wiecej wie do czego mu ten sprzet bedzie potrzebny. Co innego trzeba kupic w celu szalenstw na trasie a co innego kiedy chce sie miec pojazd przeznaczony do dojazdów do pracy i sporadycznego wypadu na weekend poza miasto - do tego wlasnie nadaje sie CBF600 bezblednie. Przesiadlem sie na swoja CBF-ke z BMW K1200S i pomimo, ze pod tylkiem ubylo mi nagle 100 KM mocy to w miescie na prawde tego nie odczuwam a wrecz przeciwnie - jest to nawet zaleta, bo w mokre dni nie musze tak bardzo uwazac na odkrecanie manetki gazu jak to mialo miejsce jezdzac na Becie :))
Poza tym awaryjnosc tego sprzetu wynosi 0 - przez dwa lata ekspoatacji leje w nia jedynie paliwo i regularnie zmieniam olej i klocki hamulcowe. Uzytkuje motor codziennie i musze przyznac, ze nie spotkalem drugiego tak nieawaryjnego urzadzenia w swoim zyciu :)<br><hr>LondonRider
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/8/2010, 20:43

Komentatorzy napisaÅ‚(a):Te wasze testy motocykli w ogóle nie sÄ… zbliżone do prawdy. Po pierwsze testujÄ…cy z reguÅ‚y jeżdżą na o wiele mocniejszych maszynach i przesiadajÄ…c siÄ™ na CBF ostro dodaja gazu dlatego spalanie im Takie wychodzi ja mam CBF 600sa na trasie jestem w stanie zejÅ›c poniżej 5 l/100 km oczywiÅ›cie jadÄ…c z prÄ™dkoÅ›ciami do 120 km/h czyli zwykÅ‚a krajoznawcza wycieczka . KolejnÄ… wazna informacjÄ… jest fakt iż mocy w zupeÅ‚noÅ›ci mu wystarcza do normalnej jazdy w mieÅ›cie jak i poza nim choc od każdej reguÅ‚y jest wyjÄ…tek w niektórych sytuacjach przydaÅ‚o by siÄ™ pare koni . polecam motocykl dla osób które nie chca ciagle odkrÄ™cać gazu a normalnie jeździć turystycznie<br><hr>CBF 600<br>
Masz rację. Nie potrzeba tysiąca koni, aby się dobrze bawić, czego przykładem jest inna Honda, VT750 <a href="http://www.scigacz.pl/Honda,VT750S,kapsulka,frajdy,13377.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Honda,VT750S,kapsulka,frajdy,13377.html</a>. Nie masz racji natomiast mówiąc, że testujący pałują i spalanie im wzrasta. Wspomnianą VT750 można kręcić do granic przyzwoitości, a i tak nie spali więcej jak 4,5 - 5,5 litra. Sprawdziłem.<br><hr>Boczo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/8/2010, 20:53

Komentatorzy napisał(a):Swietne moto. Ja sie caly czas gryze co kupic na przyszly sezon (raczej nowe moto wreszcie) cbf600 czy suzuki dl-650....
To ma byc wlasnie cos maksymalnie praktycznego...<br><hr>thufir<br>
Komentatorzy napisał(a):A te 9 litrów na setkę a nawet więcej gwarantuję. ;)<br><hr>MichałZ<br>
Komentatorzy napisał(a):ja swoją z 2008 (już na wtrysku) roku osiągam spalanie na spokojnej trasie 5 litrów, w mieście i na obrzeżach jeżdżąc żwawo 5,8-6,4. Największe odnotowane spalanie to 7 litrów na 100, osiągając prędkości rzędu 190 km/h na trasie gdzie obroty nie schodziły nigdy poniżej 7 tys. Do tego brak owiewki (wersja naked) wcale nie przeszkadza w osiąganiu predkości przelotowych 160-180 km/h. A i moto świetnie się nadaje na pierwsze moto, choć początkowo wydawało się całkiem mocne ;)<br><hr>d<br>
Komentatorzy napisał(a):To to tyle jedzie ?:)<br><hr>Vengance<br>
Ja na swojej z 2009 jechałem do zamnięcia prędkościomierza 220 na obwodnicy. I zajęło jej to nie tak dużo czasu jak się może wydawać. <br><hr>Hofi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/8/2010, 21:02

Kupiłem CBF 600N na pierwsze moto i jestem bardzo zadowolony. Bardzo wygodny, na moje potrzeby osiągi ma wystarczające, w 4 miesiące zrobiłem prawie 5 tyś km, jeżdżę nim niemal codziennie, chyba że jest wichura czy pada grad. Deszcz mnie nie odstrasza od jazdy. Gorąco polecam ten motocykl każdemu. Nie wszyscy chcą palić gumę i latać jak odżutowiec po ulicy.<br><hr>Hofi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/8/2010, 21:04

Komentatorzy napisał(a):Kupiłem CBF 600N na pierwsze moto i jestem bardzo zadowolony. Bardzo wygodny, na moje potrzeby osiągi ma wystarczające, w 4 miesiące zrobiłem prawie 5 tyś km, jeżdżę nim niemal codziennie, chyba że jest wichura czy pada grad. Deszcz mnie nie odstrasza od jazdy. Gorąco polecam ten motocykl każdemu. Nie wszyscy chcą palić gumę i latać jak odżutowiec po ulicy.<br><hr>Hofi<br>
oczywiście "odrzutowiec" taki miałem na myśli<br><hr>Hofi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/8/2010, 23:49

Komentatorzy napisał(a):Swietne moto. Ja sie caly czas gryze co kupic na przyszly sezon (raczej nowe moto wreszcie) cbf600 czy suzuki dl-650....
To ma byc wlasnie cos maksymalnie praktycznego...<br><hr>thufir<br>
Komentatorzy napisał(a):A te 9 litrów na setkę a nawet więcej gwarantuję. ;)<br><hr>MichałZ<br>
Komentatorzy napisał(a):ja swoją z 2008 (już na wtrysku) roku osiągam spalanie na spokojnej trasie 5 litrów, w mieście i na obrzeżach jeżdżąc żwawo 5,8-6,4. Największe odnotowane spalanie to 7 litrów na 100, osiągając prędkości rzędu 190 km/h na trasie gdzie obroty nie schodziły nigdy poniżej 7 tys. Do tego brak owiewki (wersja naked) wcale nie przeszkadza w osiąganiu predkości przelotowych 160-180 km/h. A i moto świetnie się nadaje na pierwsze moto, choć początkowo wydawało się całkiem mocne ;)<br><hr>d<br>
Komentatorzy napisał(a):To to tyle jedzie ?:)<br><hr>Vengance<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja na swojej z 2009 jechałem do zamnięcia prędkościomierza 220 na obwodnicy. I zajęło jej to nie tak dużo czasu jak się może wydawać. <br><hr>Hofi<br>
Przejechałem taką hondą (z owiewką) ze 200 km ...ale do mojej kawy er 6n pod względem fanu z jazdy sie nie umywa.
Bzyczący silnik. Przyspieszanie dośc niemrawe a jesli już sie zaczyna to chyba przy 10k/min.
A moc i wielkość podobna (tzn moc nawet większa). Już pomijam kwestię wyglądu :-).
Nie zamieniłbym sie za żadne pieniądze.<br><hr>JohnyB
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/8/2010, 07:39

moim pierwszym moto tez jest CBF 600SA i jestem bardzo zadowolony. W tym waszym tescie troszke za duze spalanie wam wyszło pewnie test na torze :) dlatego. Ja jadąc z kolegami w trasę (CBF600, CBR 600 F4, Thundercut 600) zatrzymuje sie co druga stacje benzynową a tempo czasem jest dosyc spore. oczywiście nie zawsze jestem w stanie utrzymywac takie tempo ale motocykl turystyczny nie jest do tego wogóle stworzony do takiej jazdy. jest idealny jako wół roboczy tzn dojazdy do pracy do szkoły wyjazd poza miasto itd.<br><hr>moto moto
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê