Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Jakiej firmy kupić tarcze sprzęgła do YZ 125 99r. -takie żeby były nie najdroższe i wiarę dobre to raz i drugie pytanie czy wymieniając tarcze muszę wymieniać również podkładki. Chodzi o to, że tutaj mam za 100zł same tarcze: http://allegro.pl/tarcze-sprzegla-yamah ... 23861.html a tutaj http://allegro.pl/tarcze-sprzeglowe-spr ... 47893.html z podkładkami. Te sprężyny przy tarczy to muszę dokręcać kluczem dynamometrycznym ?
-
Snaffy - Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 2/2/2015, 21:43
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Siemka, podlinkowałby mi ktoś oponki w miarę możliwości najtańsze :/ kostki/enduro do Suzuki DR 125 '97r. Szukam, szukam i nic nie mogę znaleźć... Zgodnie z danymi producenta - Opona przednia 80/80-21 Opona tylna 100/80-18 Nie mogę nic znaleźć, chyba, że nie musi się zgadzać tak dokładnie profil.
- Smerfetek
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 12/2/2015, 10:25
Na przód możesz szukać opon w przedziale 100/100-21 do 80/80-21 jeśli chodzi o tył to ważne u Ciebie będzie pierwszy i ostatni numer drugi powinien pasować dowolny.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
snaffy - teoretycznie kazdą srubke w silniku ( jak i ramie) powinno sie przykręcac dynamometrem
ja mam NHC tarcze chinskie u siebie i dają rade. a były tanie jak barszcz.
smerfetek - nie musi sie zgadzac idealnie, po prostu szukaj węzszych opon, wysokosc nie ma aż takiego znaczenia. oryginalnie tam nie ma kostki tylko są takie szutrówki wiec moze nie byc kostki w rozmiarze szutrówki.
ja mam NHC tarcze chinskie u siebie i dają rade. a były tanie jak barszcz.
smerfetek - nie musi sie zgadzac idealnie, po prostu szukaj węzszych opon, wysokosc nie ma aż takiego znaczenia. oryginalnie tam nie ma kostki tylko są takie szutrówki wiec moze nie byc kostki w rozmiarze szutrówki.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Witam,
Musze odesłać cylinder do regeneracji i tu jest problem, bo nwm jaką firmę wybrać. Z tego co wyczytałem to czecy nie mają zbyt dobrej opinii. Myślałem nad niemieckim nicasilem firmy Tornado racing moto. jest mało opinii na temat tej firmy.Czy jest to dobry wybór?
Musze odesłać cylinder do regeneracji i tu jest problem, bo nwm jaką firmę wybrać. Z tego co wyczytałem to czecy nie mają zbyt dobrej opinii. Myślałem nad niemieckim nicasilem firmy Tornado racing moto. jest mało opinii na temat tej firmy.Czy jest to dobry wybór?
- AbcxyZ
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 27/10/2013, 22:20
1) ciezko jest wysłać w ogóle tam gdzie sie chce, jest sporo firm które oferują wysyłke. a ostatecznie cylindry są robione w polsce - nakładany chrom techniczny i odsyłają po 2-3 tygodniach jako robione np w Anglii
2) kazdy zakład profesjonalnie zajmujący sie robieniem takich rzeczy robi to dobrze, w czechach jest kilka zakładów. nie wszystkie zajmująsie tym na duzą skale. jak ci trafi do manufakturki gdzie nie wiadomo jakimi metodami jest cylinder naprawiany to nie wiadomo jakie beda efekty.
najlepiej wysyłać przez większe serwisy motocyklowe - takie serwis da ci gwarancje choc i cena moze byc nieco wyzsza, na allegro nicasil w angli rzekomo mozna zrobic za jakies 500-600 zł nawet. praktycznie 99% masz pewnosci że taki cylinder do anglii na pewno nie trafi a na pewno nie do langcourt - gdzie jest siedziba profesjonalnej firmy.
spytaj tutaj www.nmr.pl ile by chcieli za regeneracje, wiem że to poważna firma i nie wysyłają do mietka do stodoły gdzie srebrzanką pryśnie za 300 zł i niby nowy nicasil
2) kazdy zakład profesjonalnie zajmujący sie robieniem takich rzeczy robi to dobrze, w czechach jest kilka zakładów. nie wszystkie zajmująsie tym na duzą skale. jak ci trafi do manufakturki gdzie nie wiadomo jakimi metodami jest cylinder naprawiany to nie wiadomo jakie beda efekty.
najlepiej wysyłać przez większe serwisy motocyklowe - takie serwis da ci gwarancje choc i cena moze byc nieco wyzsza, na allegro nicasil w angli rzekomo mozna zrobic za jakies 500-600 zł nawet. praktycznie 99% masz pewnosci że taki cylinder do anglii na pewno nie trafi a na pewno nie do langcourt - gdzie jest siedziba profesjonalnej firmy.
spytaj tutaj www.nmr.pl ile by chcieli za regeneracje, wiem że to poważna firma i nie wysyłają do mietka do stodoły gdzie srebrzanką pryśnie za 300 zł i niby nowy nicasil
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Witam, czy można coś zrobić z wyciekiem paliwa z gaźnika, tzn podczas gumowania leci paliwo i nie po kropelkach, a dosyć sporo. W internecie szukałem i za wiele informacji nie znalazłem.
Pozdro!
Pozdro!
-
maniutek1996 - Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 25/7/2013, 14:25
ustaw poprawie paliwo w komorze płyuwakowej, serwis zazwyczaj mówi jakja to wartosc, jak nadal cieknie - odpusc sprawe tak ma byc i tyle
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Pewnie u dystrybutora tłoka w zależności od firmy jaką posiadasz. A tak z ciekawości to co się stało z poprzednimi pierścieniami?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
a na tłoku nic nie jest napisane? Może pod tłokiem jest podana firma?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
art to firma produkująca tłoki, moze byc ciezko cos dostać, poszukaj w necie jakis informacji, czasami firmy produkujące tłoki biorą pierscienie z firm zewnętrznych nie wiem czy nie ma firmy RK która robi do japonców pierscienie ( do tłoków proxa kiedys dostałem do suzi DRZ własnie oddzielnie zapakowane pierscienie w pudełku i pisało chyba RK )
moze łatwo nie byc, i nie zawsze sie opłąca. czasami szybciej i taniej wychodzi kupic po prostu nowy tłok
stary moze pogonisz za flaszke jak jest w bardzo dobrym stanie moze ktoś uszkodził tłok a ma pierscienie to sobie chętnie dokupi
moze łatwo nie byc, i nie zawsze sie opłąca. czasami szybciej i taniej wychodzi kupic po prostu nowy tłok
stary moze pogonisz za flaszke jak jest w bardzo dobrym stanie moze ktoś uszkodził tłok a ma pierscienie to sobie chętnie dokupi
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Witam,
zakupiłem od kolegi ramę crossową, lecz nie nie wiem jaka to marka,model itp. (kolega też nie wiedział).
Czy potrafił by ktoś ustalić markę i model tej ramy?
Wiem tylko,że w moto był silnik od mz 250,więc była trochę zmodyfikowana, jest też możliwość,że to samoróbka, jeżeli by tak było, to mam inne pytanie..
Od jakiego motoru mogą być LAGI i wahacz wraz z bębnami?
kilka zdjęć:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/339 ... 5e790.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c85 ... 31857.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0a7 ... 794ca.html
Z góry dziękuję za pomoc.
zakupiłem od kolegi ramę crossową, lecz nie nie wiem jaka to marka,model itp. (kolega też nie wiedział).
Czy potrafił by ktoś ustalić markę i model tej ramy?
Wiem tylko,że w moto był silnik od mz 250,więc była trochę zmodyfikowana, jest też możliwość,że to samoróbka, jeżeli by tak było, to mam inne pytanie..
Od jakiego motoru mogą być LAGI i wahacz wraz z bębnami?
kilka zdjęć:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/339 ... 5e790.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c85 ... 31857.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0a7 ... 794ca.html
Z góry dziękuję za pomoc.
- kapten
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 29/3/2015, 12:02
ciezkjo powiedziec tylny wahacz wyglada jak z yamahy DT starszej, rama cieniutka jak w jakiejs 85tce, jest tam jakis numer ramy ? moze dało by sie cos wyczytać z niego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Czyżby to był dokładnie ten motocykl?
Wydaje mi się że jest to yamaha yz 125 z początku lat 1980.
link do zdjęć: http://motodacross.com/yamaha/yz125.htm
Jeśli dobrze pamiętam to: prowadnica łańcucha własnej konstrukcji, Końcówka wydechu od jakiegoś ścigacza, Zbiornik od jakiegoś kawasaki, siedzenie również, Kranik od yamahy dt, Przednia zębatka robiona z dwóch (by silnik od mz miał łańcuch 520) Rama kilkakrotnie przerabiana(wcześniej nie było miejsca na silnik), Elektronika od mz z regulatorem napięcia od malucha oraz podniesiony tył motocykla by tylne koło nie miało takiej tendencji do wyrywania fotela. Wcześniej to miało silnik od mz 150 jaskółka czy coś w ten deseń Opisany stan mówi o motocyklu od razu po przebudowie czyli przed 2010r Zdaj jakąś relację jak to jeździ.
Wydaje mi się że jest to yamaha yz 125 z początku lat 1980.
link do zdjęć: http://motodacross.com/yamaha/yz125.htm
Jeśli dobrze pamiętam to: prowadnica łańcucha własnej konstrukcji, Końcówka wydechu od jakiegoś ścigacza, Zbiornik od jakiegoś kawasaki, siedzenie również, Kranik od yamahy dt, Przednia zębatka robiona z dwóch (by silnik od mz miał łańcuch 520) Rama kilkakrotnie przerabiana(wcześniej nie było miejsca na silnik), Elektronika od mz z regulatorem napięcia od malucha oraz podniesiony tył motocykla by tylne koło nie miało takiej tendencji do wyrywania fotela. Wcześniej to miało silnik od mz 150 jaskółka czy coś w ten deseń Opisany stan mówi o motocyklu od razu po przebudowie czyli przed 2010r Zdaj jakąś relację jak to jeździ.
- Załączniki
-
- yamaha yz z silnikiem mz etz 250(2).jpg (115.99 KiB) PrzeglÄ…dane 1974 razy
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
- fredi143022
- Świeżak
- Posty: 127
- Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33
tak jak kazdy inny cylinder na nicasilu - a o tym było nie raz, pozatym są o tym całe ksiązki. wiec uzyj opcji szukaj
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
No właśnie szukałem trochę po necie i albo piszą ze trzeba docierać na spokojnie, nie przekraczać jakis tam obrotów itp albo że trzeba docierać na ostro czyli normalnie go cisnąc do najwyższych obrotów z tym ze nie wolno jeździć na stałych obrotach i trzeba robić przerwy 10-minutowe. To jak to jest?
- fredi143022
- Świeżak
- Posty: 127
- Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości