Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez dawko00 » 2/6/2015, 19:31

Zależy gdzie, na drodze na pewno nie, w lekkim terenie może jeszcze nie, w ciężkim ty się męczysz, a maszyna się bardzo męczy :<
exc 125 11'
dawko00
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
Lokalizacja: Żywiec


Postprzez kris514 » 2/6/2015, 19:41

To wszystko zależy jakie to enduro 125. Jeśli byłby to exc 125 to spokojnie w trudnym terenie sobie poradzi. Jeśli dt 125 to na drogach leśnych będzie spoko, a jeśli jakieś enduro 125 w 4t to nawet na drodze jest to męczarnia.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez dawko00 » 2/6/2015, 20:29

Kris exc 125 ma ciężko przy 100 kg w trudnym terenie, chyba że mamy inne wyobrażenia owego terenu, kolega (normalnie exc 450) siadł na mojego i nie mógł łatwego podjazdu zdobyć, moto się kopało na dwójce, kiedy ja przy 80kg wjeżdżam tam z jedynki, z ruszaniem pod górkę w ciasnych miejscach gdzie nie można bokiem moto postawić to już w ogóle raczej marzenia.
Najlepiej gdybyś miał szanse przejechać się sprzętem :)
exc 125 11'
dawko00
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez kris514 » 2/6/2015, 21:26

To tylko kwestia umiejętności, opony tylnej oraz przełożeń. Mój tata ma exc 125 (110kg wagi) i jakoś bez problemu wszędzie daje radę, a tam gdzie nie daje to albo po prostu strach albo umiejętności. Mówisz że się kopie ale nie ma tak że nie ma siły a to jest ważne. Oraz to że 2t się troszkę inaczej jeździ niż 4t.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez crevzmora » 2/6/2015, 23:00

Opiszę z grubsza sytuację 100 kg wagi. Motorek 125 cc bo tyle pozwala prawko kategoria b. Enduro gdyż lubię sobie jeździć po lasach polnych drogach piaskach itp. i lubię wygląd alla krosówek ale motor potrzebny też do jazdy po ulicy gdyż czasami potrzeba podjechać tam i tu. i chciałbym też wreszcie mieć trochę większą moc tak aby można było chociaż trochę na nim potrenować jazdę stanąć na tym tylnym kole ;p itp.I przydał by się co by mało palił i mieścil się w granicach do 4 tysięcy . I tutaj rodzą się jeszcze pytania na które prosił bym o odpowiedź.
1. Czy taki motor istnieje ?:] (Jeśli tak prosił bym podanie jakiegoś egzemplarza)
2. I pytanie z innej broszki :]"można przesiąść się na motocykl o silniku nie większym niż 125 cm sześciennych i mocy nie większej niż 15 koni mechanicznych."- Co się stanie jeśli by policja mnie zatrzymała na motorze i większej mocy niż dopuszczalne jest ale motor to 125cc?
crevzmora
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2/6/2015, 17:59

Postprzez kris514 » 2/6/2015, 23:19

Dużo mocy, małe spalanie i tani... Niestety taki motor nie istnieje
exc 125 ma dużo mocy ale też duży apetyt i jest kosztowny
dt 125 mieści się w cenie ale też duży apetyt
125 w 4t brak mocy, mały apetyt i mieści się w cenie.

Jeśli by Cię tak złapali to brak uprawnień na dany sprzęt i procedury z tym związane
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 3/6/2015, 08:49

jak dla mnie DT 125 albo jakis ktm lc2 byłby spoko. na koło - tutaj bardziej liczą sie umiejętnosci niż moc. exc faktycznie jest mocniejszy ale DT podejrzewam że moze miec wiekszy moment obrotowy wiec sie mniej bedzie męczyła. no i dt mniej pali i jest tansza do nauki podstaw iitp wystarczy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez lolo12 » 3/6/2015, 10:19

Witam
Mam takie pytanko, który korbowód lepszy bo wymieniam yamaha wr 250f 2005:
http://allegro.pl/wal-korbowy-kompletny ... 51457.html
http://allegro.pl/hot-rods-wal-korbowy- ... 47029.html
http://allegro.pl/wiseco-wal-korbowy-ya ... 83900.html

I jeszcze jedno pytanko prox chyba niema u góry łożyska igiełkowatego a reszta chyba ma .
lolo12
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 27/8/2014, 15:13
Lokalizacja: Drawsko Pom

Postprzez henio12323 » 3/6/2015, 10:37

kazda firma dobra i kazdą mozna polecić. tylko ty szukasz korbowodu czy wału ? bo to są całe wały z korbowodwami.

co do łozyska - to są fotki poglądowe, jak w oryginale wychodziła panewka to w zamienniku też panewka jest
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez lolo12 » 3/6/2015, 10:52

Przepraszam, kupuje cały wał.
Jestem nastawiony na proxa , to wszystkie są na panewkach bo oryginalnie są (chyba) z tego co mówili w serwisie.
To co prox ?
lolo12
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 27/8/2014, 15:13
Lokalizacja: Drawsko Pom

Postprzez henio12323 » 3/6/2015, 10:58

moze byc prox., mam u siebie korbe proxa i nie narzekam,
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez lolo12 » 3/6/2015, 11:09

To biorę proxa , dzięki :)
lolo12
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 27/8/2014, 15:13
Lokalizacja: Drawsko Pom

Postprzez GTTT » 4/6/2015, 10:27

WracajÄ…c do tematu tej aukcji http://olx.pl/oferta/sprzedam-honde-cr- ... f17f7cceec
Sprawdziłem rok produkcji w Hondzie i okazuję się jednak, że to rocznik produkcji 02 a rok modelowy to 03 a nie 06. Sprzedawca zszedł już w takim razie do 4800. Zaglądałem tylko pod dyfuzor i tłok jest poszczerbiony, ale trzyma się na korbie. Nie wiem jednak jak z cylindrem, czy to nicasil czy tuleja, przykładałem magnez to nie czułem przyciągania. Nadal byś brał Henio ? :D Zawieszenie spoko jak i wydech, napęd i tylna opona do wymiany. Cieka jestem tylko, która to selekcja tłoka zeby nie musieć od razu wymieniać cylindra
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez GTTT » 4/6/2015, 10:28

WracajÄ…c do tematu tej aukcji http://olx.pl/oferta/sprzedam-honde-cr- ... f17f7cceec
Sprawdziłem rok produkcji w Hondzie i okazuję się jednak, że to rocznik produkcji 02 a rok modelowy to 03 a nie 06. Sprzedawca zszedł już w takim razie do 4800. Zaglądałem tylko pod dyfuzor i tłok jest poszczerbiony, ale trzyma się na korbie. Nie wiem jednak jak z cylindrem, czy to nicasil czy tuleja, przykładałem magnez to nie czułem przyciągania. Nadal byś brał Henio ? :D Zawieszenie spoko jak i wydech, napęd i tylna opona do wymiany. Cieka jestem tylko, która to selekcja tłoka zeby nie musieć od razu wymieniać cylindra
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez henio12323 » 4/6/2015, 20:56

mozna brac, zrobic od razu remont i jeździc. ale jak trafisz padło bedzie gorzej - twoje ryzyko.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez SpeedyGonzales » 5/6/2015, 15:33

Siem chłopaki! Tym razem ja potrzebuję małej porady, silnik składać na uszczelce czy silikonie wysokotemperaturowym? Opinie są podzielone, bardziej skłaniam się ku szczeliwu.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez henio12323 » 5/6/2015, 15:40

jaki silnik ? i o których uszczelkach mowa ? czasami serwis zaleca dodanie odrobiny pasty uszczelniającej, czasami konstrukcja wymaga zastosowanie tylko silikonu. a czasami nie mozna silikonu w ogóle dawać

u mnie w KTMie na przykłąd tak ; miedzy kartery dałem nową uszczelke - ciekło, oryginalnie był silikon w tym miejscu, niby zrobili poprawe uszczelki i miało nie ciec. potem złozyłem z silikonem i nie cieknie wiec spoko. ale pod uszczelke pod pokrywe sprzegła nie mozna dawać silikonu bo jest uszczelka pokryta jakims woskiem i to sie nie klei ze soba. dalej pod pokrywą głowicy idzie tylko silikon. ale pod głowice nie mozna nigdy stosować silikonu. wiec róznie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez SpeedyGonzales » 5/6/2015, 18:46

Masz rację, sprecyzuję. Kartery w 2T bo reszta wiadomo, głowica nowa uszczelka, pod dekle mam uszczelki i je założę, do tego simmeringi i reszta nowe jak trzeba. Pierdółki typu uszczelka pod zawór membranowy czy prosty dekiel wycinam sam ze specjalnie kupionego papieru, w zestawie uszczelnień mam uszczelkę karterów ale posiadam również silikon wysokotemperaturowy K2 używany do napraw narzędzi 2T typu piła etc.

Zatem pod kartery masa uszczelniajÄ…ca?
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez henio12323 » 5/6/2015, 21:45

nie, jak masz równe kartery, nie ma wżerów niczym nie smaruj. kup sobie zestaw uszczelek poskłądaj na to - nic nie bedzie ciekło i nic nie bedziesz musiał lepic.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez papek23 » 6/6/2015, 09:04

Witam mam pytanie odnośnie regulacji zaworów w ktm sxf450 czy regulowac je na ciepłym czy na zimnym silniku ??
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê
cron