Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
obojętne, wszystkie sprzety są mozna powiedziec tej samej klasy, szukałbym co sie trafi w lepszym stanie w lepszej kasie i bliżej Ciebie żeby nie jechac na drugi koniec polski. z kazdego bedziesz tak samo zadowolony
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- Wojtek1984
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 22/2/2015, 19:19
- Lokalizacja: Łódzkie
Witam, mam pytanie mam 16 lat i 162cm wzrostu. Wcześniej jeździłem na romecie ogarze 205 . Chciałbym kupić kawasaki kx 85 i teraz mam pytanie czy kx nie będzie za mały? chodzi mi o wielkość motoru, czy nie będzie za niski?
- Aniolpanski369
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 5/10/2014, 12:45
- Lokalizacja: Sępopol
bedzie akurat ale najlepiej jakbys sie sam przysiadł i ocenił
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam.
Mam 13lat, 170cm wzrostu, ok. 57kg. Do wakacji w tym roku planuję kupić crossa/enduro o pojemności nie większej jak 90cc. Bardzo chciałbym Honde HM Cre 86cc ( http://olx.pl/oferta/honda-hm-cre-86-cc ... 07df8930b4 ). Lecz odrzuca mnie od niej spalanie(pisałem w tej sprawie do właściciela i powiedział ze jest to 5l w co raczej nie wierzę ponieważ gdy sprawdzałem w internecie, było to 6-8l) i drogie części. Dużo też myślałem o yamaszce dt, ponieważ ma małe spalanie i łatwo dostępne części, do tego bardzo polecał mi ją kolega gdyż ją kiedyś miał i nie miał z nią żadnych problemów. Oferty które mnie interesują to: http://olx.pl/oferta/yamaha-dt-50-CID5- ... a424c08d88 i http://olx.pl/oferta/yamaha-dt-80-50-lc ... 68de3cca73
Prosił bym o opinie na temat Hondy, do której link wam podałem, czy takie spalanie jest możliwe i czy nadaje się dla mnie. Jeśli Honda będzie złym wyborem to chciał bym abyście mi doradzili którą yamahe wybrać(oby dwie mi się bardzo podobają, lecz wolał bym lc2)
PS. Jeśli ktoś by chciał znaleźć ofertę dla mnie to proszę szukać nie dalej jak 100km od Grudziądza(kujawsko-pomorskie), budżet to ok. 3600zł
Pozdrawiam
Mam 13lat, 170cm wzrostu, ok. 57kg. Do wakacji w tym roku planuję kupić crossa/enduro o pojemności nie większej jak 90cc. Bardzo chciałbym Honde HM Cre 86cc ( http://olx.pl/oferta/honda-hm-cre-86-cc ... 07df8930b4 ). Lecz odrzuca mnie od niej spalanie(pisałem w tej sprawie do właściciela i powiedział ze jest to 5l w co raczej nie wierzę ponieważ gdy sprawdzałem w internecie, było to 6-8l) i drogie części. Dużo też myślałem o yamaszce dt, ponieważ ma małe spalanie i łatwo dostępne części, do tego bardzo polecał mi ją kolega gdyż ją kiedyś miał i nie miał z nią żadnych problemów. Oferty które mnie interesują to: http://olx.pl/oferta/yamaha-dt-50-CID5- ... a424c08d88 i http://olx.pl/oferta/yamaha-dt-80-50-lc ... 68de3cca73
Prosił bym o opinie na temat Hondy, do której link wam podałem, czy takie spalanie jest możliwe i czy nadaje się dla mnie. Jeśli Honda będzie złym wyborem to chciał bym abyście mi doradzili którą yamahe wybrać(oby dwie mi się bardzo podobają, lecz wolał bym lc2)
PS. Jeśli ktoś by chciał znaleźć ofertę dla mnie to proszę szukać nie dalej jak 100km od Grudziądza(kujawsko-pomorskie), budżet to ok. 3600zł
Pozdrawiam
- vakossz
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 5/2/2015, 15:55
- Lokalizacja: Nowe/Kujawsko-Pomorskie
niestety hm to praktycznie wyczynówka wiec duzo pali wymaga częstych i kosztownych napraw. DT to klasyka gatunku wiec zawsze godna polecenia.
ta pierwzza honda to jakas kombinacja, nie szły z tą ramą i takimi plastikami. ta druga spoko, ale cena przesadzona wg mnie. swoja drogą nieźle te DTtki trzymaja cene, ja mam dt 80 jest w trakcie remontu ale tobie pewnie zalezy na papierach ?
generalnie to jak nie masz kasy na remonty itp to odpusc honde, DTtka ma ten sam silnik co honda, mozna ją troche podkręcić i tezb edzie fajnie latała
ta pierwzza honda to jakas kombinacja, nie szły z tą ramą i takimi plastikami. ta druga spoko, ale cena przesadzona wg mnie. swoja drogą nieźle te DTtki trzymaja cene, ja mam dt 80 jest w trakcie remontu ale tobie pewnie zalezy na papierach ?
generalnie to jak nie masz kasy na remonty itp to odpusc honde, DTtka ma ten sam silnik co honda, mozna ją troche podkręcić i tezb edzie fajnie latała
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Nie zależy mi na papierach, lecz prawdopodobnie mojemu ojcu tak.
Dzięki za opinie Prawdopodobnie biorę DT lc2 ( http://olx.pl/oferta/yamaha-dt-80-50-lc ... 740569c89c ) Też uważam że cena jest przesadzona, ale myślę że właściciel zejdzie trochę.
Dzięki za opinie Prawdopodobnie biorę DT lc2 ( http://olx.pl/oferta/yamaha-dt-80-50-lc ... 740569c89c ) Też uważam że cena jest przesadzona, ale myślę że właściciel zejdzie trochę.
- vakossz
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 5/2/2015, 15:55
- Lokalizacja: Nowe/Kujawsko-Pomorskie
Mam 15 lat, 183 cm wzrostu i ważę 75 kg. Do wakacji planuję zakup cross/enduro 125cc (zależny mi na czymś z homologacją, bo będę nim dojeżdżał do szkoły---> 2km). W oko wpadł mi ktm exc 125 i prosiłbym o wypowiedzenie się o nim:
-spalanie
-czy będzie dobry jak na drugie moto (wcześniej minicross 50cc)
-koszty utrzymania (przez pierwsze miesiące nie będzie katowany)
Ewentualnie proszę o inne propozycje moto, o wyglądzie zbliżonym do ktm
PS. mam zamiar wydać max 6k (wliczam w to kask i używane buty)
-spalanie
-czy będzie dobry jak na drugie moto (wcześniej minicross 50cc)
-koszty utrzymania (przez pierwsze miesiące nie będzie katowany)
Ewentualnie proszę o inne propozycje moto, o wyglądzie zbliżonym do ktm
PS. mam zamiar wydać max 6k (wliczam w to kask i używane buty)
- daszeek
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 1/3/2015, 14:27
- Lokalizacja: Wielkie Oczy
skoro homologacja to nie szukasz crossa, bo one homologacji nie mają.
- stosunkowo bardzo duze, ciezko tutaj mówic o jakis liczbach - 10 litrów na setke ?
- skąd wiesz że nie bedzie ? ;P tak sie tylko mówi, a to wyczynówka i sie zuzywa mocno. koszt utrzymania trzeba liczyc minimum 1000-1500 zł rocznie jak sie mało lata, jak codziennie bedziesz go 15 razy odpalał i dojeżdzał to koszta ida mocno w góre
za 6 tysiecy nie kupisz exc zdrowego z papierami, jeszcze kask i buty - zapomnij, szukał bym prędzej yamahy dt 125 albo cos w tym stylu
- stosunkowo bardzo duze, ciezko tutaj mówic o jakis liczbach - 10 litrów na setke ?
- skąd wiesz że nie bedzie ? ;P tak sie tylko mówi, a to wyczynówka i sie zuzywa mocno. koszt utrzymania trzeba liczyc minimum 1000-1500 zł rocznie jak sie mało lata, jak codziennie bedziesz go 15 razy odpalał i dojeżdzał to koszta ida mocno w góre
za 6 tysiecy nie kupisz exc zdrowego z papierami, jeszcze kask i buty - zapomnij, szukał bym prędzej yamahy dt 125 albo cos w tym stylu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam ponownie, jako że upatrzyłem pewną Yamahe, którą niestety ktoś kupił przedemną. Chciał bym się dowiedzieć czy warto kupić: http://olx.pl/oferta/yamaha-dt-50-am6-CID5-ID8ONGz.html w opisie nie ma dużo informacji, ale napisałem do właściela i dowiedziałem się że przebieg to 20 000km, pali ok. 3-4 litry, tłumik leo Vinci, v-max 100km/h, nie był katowany i jeźdżono nim głównie po ulicy. Mam jeszcze jedną oferte, 20km odemnie: http://olx.pl/oferta/yamaha-dt-lc-ii-80 ... 9b50b98c15 o tym motocyklu wiem tylko tyle ile jest w opisie ponieważ jeszcze nie pisałem do właściciela.
- vakossz
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 5/2/2015, 15:55
- Lokalizacja: Nowe/Kujawsko-Pomorskie
a skąd my mamy wiedziec wiecej ? jedź oglądaj i wtedy oceniaj sprzęt
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Moje doświadczenie z motorami jest zerowe i nie wiem na co mam zwracać uwagę To co napisałem up, chodziło mi o to żebyście mi pomogli wybrać pomiędzy:
- Yamaha DT 50cc, silnik Am6, przebieg 20tys, jeżdzony glównie po ulicy, nie katowany, v-max 100km/h ( http://olx.pl/oferta/yamaha-dt-50-am6-CID5-ID8ONGz.html )
- Yamaha DT 80cc lc2, przebieg 41tys, jeżdzony głównie po ulicy(co dzień do pracy ok. 2km), v-max 85km/h ( http://olx.pl/oferta/yamaha-dt-lc-ii-80 ... 9aOJw.html )
- Yamaha DT 50cc, silnik Am6, przebieg 20tys, jeżdzony glównie po ulicy, nie katowany, v-max 100km/h ( http://olx.pl/oferta/yamaha-dt-50-am6-CID5-ID8ONGz.html )
- Yamaha DT 80cc lc2, przebieg 41tys, jeżdzony głównie po ulicy(co dzień do pracy ok. 2km), v-max 85km/h ( http://olx.pl/oferta/yamaha-dt-lc-ii-80 ... 9aOJw.html )
- vakossz
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 5/2/2015, 15:55
- Lokalizacja: Nowe/Kujawsko-Pomorskie
oba sprzety sa spoko, pierwsza DTtka jest nowsza, a co nowsze jest zazwyczaj lepsze. ale jak jest dobita to lepiej wziąc starsze sprawdzone moto. także oba są warte uwagi brałbym co jest w lepszym stanie/ co ci sie bardziej podoba itp
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam, mam 16 lat, 185cm wzrostu 80kg wagi, małe doświadczenie i chcę zacząć swoją przygodę z enduro. Jakiś czas temu już was się pytałem i mam wybrany ktm exc 125 lub 200. I tutaj kolejne pytania:
-co według was jest przyjemniejsze, lepsze do lasu (całkiem strony beskidzki las) 2t czy 4t
-czy 200 nie zje mnie jako amatora?
-z jakiego powodu moto może mieć odebrane prawo rejestracji?
-czy opłaca się kupować starsze enduro (2000-2005) czy raczej nie patrzeć na takie
oraz mam już parę endurówek na oku i jakbyście mogli napisać o nich swoją opinie:
-http://olx.pl/oferta/ktm-exc-125-CID5-ID9p6sT.html#582ea00546
-http://olx.pl/oferta/ktm-exc-125-zarejestrowany-a1-b-CID5-ID8rUqW.html#582ea00546
-http://olx.pl/oferta/ktm-exc-200-stan-igla-2003-CID5-ID9oZlb.html#d3fcd2217c
-http://olx.pl/oferta/ktm-exc-200-zarejestrowany-CID5-ID9lXZ9.html#1476522abb
-http://olx.pl/oferta/ktm-exc-sx-200-stan-bdb-250-125-zobacz-CID5-ID8GKZ9.html#1476522abb
Nie ukrywam że czym tańsze to dla mnie lepsze, ale oczywiście najważniejsza jest kondycja motocykla. I pytanko co do tego ktm exc 125 factory czy przy remoncie tłoka nie trzeba wymieniać korby, łożyska? Oraz czy lepiej zainwestować w nowsze moto koło 2010r czy np kupić tańsze 2008 i mieć na ewentualny remont?
-co według was jest przyjemniejsze, lepsze do lasu (całkiem strony beskidzki las) 2t czy 4t
-czy 200 nie zje mnie jako amatora?
-z jakiego powodu moto może mieć odebrane prawo rejestracji?
-czy opłaca się kupować starsze enduro (2000-2005) czy raczej nie patrzeć na takie
oraz mam już parę endurówek na oku i jakbyście mogli napisać o nich swoją opinie:
-http://olx.pl/oferta/ktm-exc-125-CID5-ID9p6sT.html#582ea00546
-http://olx.pl/oferta/ktm-exc-125-zarejestrowany-a1-b-CID5-ID8rUqW.html#582ea00546
-http://olx.pl/oferta/ktm-exc-200-stan-igla-2003-CID5-ID9oZlb.html#d3fcd2217c
-http://olx.pl/oferta/ktm-exc-200-zarejestrowany-CID5-ID9lXZ9.html#1476522abb
-http://olx.pl/oferta/ktm-exc-sx-200-stan-bdb-250-125-zobacz-CID5-ID8GKZ9.html#1476522abb
Nie ukrywam że czym tańsze to dla mnie lepsze, ale oczywiście najważniejsza jest kondycja motocykla. I pytanko co do tego ktm exc 125 factory czy przy remoncie tłoka nie trzeba wymieniać korby, łożyska? Oraz czy lepiej zainwestować w nowsze moto koło 2010r czy np kupić tańsze 2008 i mieć na ewentualny remont?
exc 125 11'
- dawko00
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
- Lokalizacja: Żywiec
1) do jazdy po lesnych sciezkach przyjemniejszy jest 4T, zawsze 4T przyjemniej pyrka, ale jak przyjdzie latac w trudnym terenie "przyjemniej" bedzie podnosic 2takta.
2) 125 i 200 są podobne, ale nawet 125tka potrafi sponiewierać, i wszystko zalezy od kierowcy
3) moto moze byc po kradzieży, albo z którejstam juz reki, albo odzyskane przez policje, sporo jest maszyn bez kwitów i bez historii typu kradzież, ale co jest przyczyna nie wiem, ale mozna sie domyslic że wystarczy np że moto pójdzie do komornika, albo zawieruszą sie gdzies dokumenty, lub zostaną zniszczone.
4) tutaj pytanie na które nie ma odpowiedni, kupujesz to na co cie stać i tyle. akurat w 04 roku było przejscie modelu 05 były juz nieco lepsze, w 04 dostały juz grubsze lagi z przodu, w 05 jest nowa rama. ale jak cie nie stać to bierz to na co masz kase, nawet zdrowe modele z 00 roku bedą spoko
nie bede otwierał nawet linków - ocenianie wyczynówki po fotkach dla mnie nie ma sensu za bardzo.
przy remoncie wymieniasz to co wymaga wymiany lub w krótkim czasie bedzie wymagało. w kazdym KTMie w koncu trzeba wymienic korbe, zazwyczaj wytrzymuje z 2 tłoki tak sensownie. jak korba to i łozyska
czasami lepiej zainwestować bo im starsze moto tym wiecej rzeczy jest sypliwych, akurat mam teraz fajny przykład, kolega kupił exc 125, i trup totalny, na 1 rzut oka wygląda nieźle, ale każda rzecz wymaga na dobrą sprawe wymiany, taki hamulec tylny, juz jest rozbity, i niby hamuje, choc nie tak jak by sie chciało, to kosuje klocki itp itd. wszędzie luzy, tlejki powybijane, czego sie nie dotknies nie jest idealne. dla amatora to sie toczy i jeździ. ale jak ktos sensownie chce sobie gdzies wyjechać to taka maszyna zbyt pewna nie jest.
to nie zmienia faktu że moto z 2010 roku bedzie w stanie idealnym. ale podejrzewam że wiecej sztuk bedzie w lepszym stanie. noo i też nie zawsze jest sens kupowac moto z 2000 roku i wsadzac drugie tyle co zakup w reanimacje, bo często nbawet po sporym wkłądzie nadal moto jest sypliwe
2) 125 i 200 są podobne, ale nawet 125tka potrafi sponiewierać, i wszystko zalezy od kierowcy
3) moto moze byc po kradzieży, albo z którejstam juz reki, albo odzyskane przez policje, sporo jest maszyn bez kwitów i bez historii typu kradzież, ale co jest przyczyna nie wiem, ale mozna sie domyslic że wystarczy np że moto pójdzie do komornika, albo zawieruszą sie gdzies dokumenty, lub zostaną zniszczone.
4) tutaj pytanie na które nie ma odpowiedni, kupujesz to na co cie stać i tyle. akurat w 04 roku było przejscie modelu 05 były juz nieco lepsze, w 04 dostały juz grubsze lagi z przodu, w 05 jest nowa rama. ale jak cie nie stać to bierz to na co masz kase, nawet zdrowe modele z 00 roku bedą spoko
nie bede otwierał nawet linków - ocenianie wyczynówki po fotkach dla mnie nie ma sensu za bardzo.
przy remoncie wymieniasz to co wymaga wymiany lub w krótkim czasie bedzie wymagało. w kazdym KTMie w koncu trzeba wymienic korbe, zazwyczaj wytrzymuje z 2 tłoki tak sensownie. jak korba to i łozyska
czasami lepiej zainwestować bo im starsze moto tym wiecej rzeczy jest sypliwych, akurat mam teraz fajny przykład, kolega kupił exc 125, i trup totalny, na 1 rzut oka wygląda nieźle, ale każda rzecz wymaga na dobrą sprawe wymiany, taki hamulec tylny, juz jest rozbity, i niby hamuje, choc nie tak jak by sie chciało, to kosuje klocki itp itd. wszędzie luzy, tlejki powybijane, czego sie nie dotknies nie jest idealne. dla amatora to sie toczy i jeździ. ale jak ktos sensownie chce sobie gdzies wyjechać to taka maszyna zbyt pewna nie jest.
to nie zmienia faktu że moto z 2010 roku bedzie w stanie idealnym. ale podejrzewam że wiecej sztuk bedzie w lepszym stanie. noo i też nie zawsze jest sens kupowac moto z 2000 roku i wsadzac drugie tyle co zakup w reanimacje, bo często nbawet po sporym wkłądzie nadal moto jest sypliwe
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam, mam 19lat, 185cm, 80kg. Doświadczenie - 2 sezony na kmx 125 (ostatni rok to praktycznie cały czas maneta była odkręcona do oporu). Na wiosnę będę kupować drugie moto, upatrzyłem sobie gas gas ec 200, 250, 300 ew. ktm exc 200/250. Jak sądzicie, czy ten gas gas 300 lub exc 250 nie będą dla mnie za mocne? Bo są w dość przystępnych cenach, a "dwusetki" są trochę rzadkie, no i większa pojemność to rzadsze remonty. Wydaje mi się, że gas gas jest troszke słabszy od exc. Mój budżet to 5,5-6k.
- Loth
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 8/2/2013, 19:25
- Lokalizacja: Opolskie
Powiem tak jak oglądam filmiki jak chłopaki czy to w Polsce czy za granicą śmigają w terenie to jeszcze nigdy nie widziałem nikogo na gas gas; zresztą żaden z moich znajomych takowego nie ma zatem skłaniałbym się do ktm'a 250 spokojnie do ogarnięcia (charakterystyka łagodniejsza w porównaniu do odpowiednika pojemnościowego full crossa . Osobiście też bd robił przesiadkę na EXC 250 (tylko że z YZ 125), myślałem na początku o 200 ale mało ich jest i wyżyłowana trochę jest. Jednak nie byłbym skłonny stwierdzić, że są w przystępnych cenach 11-12k to trochę grosza jest, no ale to już indywidualna sprawa - a raczej wielkość świnki skarbonki xD
-
Snaffy - Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 2/2/2015, 21:43
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
200tki nowe nie są mocno wyżyłowane, ale latają swietnie, tutaj bym szedł jak konkretniej chcesz jeździc. powiem tak kupujesz 200tke w miare nowszą, siadasz i po tygodniu czasu robisz nią cuda. ale na dłuzszych przelotach jest wolnawa, ale wąwozy góry itp swietny sprzęt, bardzo łatwy do opanowania, 250tki przez tydzien nie ogarniesz...... ale bedzie lepsza jak trzeba bedzie gdzies dalej podjechać ( wiekszy v max )
aa i teraz doczytałem masz 5-6 tysiecy niestety w tej kasie nie ma opcji kupic cos co sensownie jeździ. gas gas jest nie do kupienia a jak cokolwiek jest za tą cene to stare rzęchy nie mające nic wspólnego z nowszymi modelami. KTM jak cokolwiek kupisz tez bedzie mocno zmęczony życiem. husqvarna WR podobnie chociaz one są tansze. ale z kolei jest ich mało i są potem czasami problematyczne w serwisie ( o problematyce serwisu gas gasa starego nie wspomne )
aa i teraz doczytałem masz 5-6 tysiecy niestety w tej kasie nie ma opcji kupic cos co sensownie jeździ. gas gas jest nie do kupienia a jak cokolwiek jest za tą cene to stare rzęchy nie mające nic wspólnego z nowszymi modelami. KTM jak cokolwiek kupisz tez bedzie mocno zmęczony życiem. husqvarna WR podobnie chociaz one są tansze. ale z kolei jest ich mało i są potem czasami problematyczne w serwisie ( o problematyce serwisu gas gasa starego nie wspomne )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
No więc zmieniłem trochę zdanie i upatrzylem sobie kilka niezłych ktm'ów lc4, akurat w moim budżecie Podobno ważą tylko 130kg w pojemności 620. Myślicie, że lc4 400/620cc byłby dobrym wyborem, głównie jeżdżę po łąkach, lasach, od czasu do czasu wjadę na tor, i jeszcze trochę asfaltu.
- Loth
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 8/2/2013, 19:25
- Lokalizacja: Opolskie
lc4ki to kobyłki, 130 kg to wazą ale wersje SC zwykłe są ciezsze, ale nawet mimo niskiej wagi są toporne. ale do latania po lasach i łąkach jest spoko. na torze też da sie przejechac ale pewnie po 2 kółkach wyzioniesz ducha ;D na asfalt akurat są przyzwoite, troche wbrują wiec jak ktos sie przesiada np z 4 cylindrówki mocno narzeka, ale pozatym to mozna latać nawet w traski tym
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość