Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Czy do '08 crf podejda plastiki od '09?
I czy w zestawie plastików jest te takie jakby "łączenie" między osłonami chłodnicy a tylnymi polami numerowymi
I czy w zestawie plastików jest te takie jakby "łączenie" między osłonami chłodnicy a tylnymi polami numerowymi
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
-
dawidsx - Świeżak
- Posty: 416
- Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23
Air boxa nie będzie... a czy podejdą jeśli to jest inny model to bez przeróbek się nie obędzie
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Mam pytanko, Jaka jest sensowna kwota do zapłacenia za profilaktyczne rozebranie góry silnika w enduraku DRZ 400 (robocizna) ? Chciałbym oddać drz`tke na zimę aby zrobili poważny przegląd i zobaczyli w jakim to jest stanie.
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
-
odiro - Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38
generalnie cena rozbierania góry silnika jest taka sama, w sensie czy wymieniają cos czy nie to cena za rozbiórke diagnoze i złozenie jest stała. ( bo czy potem zakładaja nowy tłok czy stary im bez róznicy ) ceny wahaja sie od 200 zł za na prawde tanią robote w sumie jeszcze za tyle w serwisie to nie widziałem do 1500 zł. te 1500 to możliwe koszt w ASO. zazwyczaj to koło 500-800 zł taka przeciętna cena.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Tam jest olej jeśli odpali to zacznie nim rzygać więc odpalić powinien odpalić ale lepiej tego nie robić 

sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
no właśnie sytuacja taka że to to wiem ale ujebałem tą pokrywę a mi sie ostatnio magnet odkrecił to rozrząd ustawiłem i zawory regulowałem. i tak chcialem zobaczyć czy odpali bez pokrywki bo dopiero za tydzien przyjdzie nowa a on tylko warczy jakby miał odpalić ale nie chce sie wkrecic
- kania142
- Świeżak
- Posty: 55
- Dołączył(a): 6/2/2013, 13:06
chłopie mówię jak jest, skoro Ci się magneto odkręciło to może Ci klina ścięło i stąd ten problem no i oczywiście na forum bez wulgaryzmów proszę 

sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Opisze całą sytuacje otóż odkręciła się nakretka na magnecie i jak kreciłem wtedy magnetem to rozrząd sie raz krecił raz nie wiec dokreciłem to i normalnie krecił. Kopłem pare razy nic patrze rozrzad przestawiony wiec ustawiłem go nakretke zakleiłem, luzy zaworowe ustawiłem. Kopie a on tak warczy jak trzymie mu gaz jakby miał za strzała odpalić i wziuuu ale nie robi wziuu :C Na pokrywie magneta widać ze troche tam otarł o nią. I co to może być ? Moze być to od źle ustawionych zaworów bo górny dosyć wąsko ustawiłem ( wężej niz ostatnio gdy dobrze potem chodził)
- kania142
- Świeżak
- Posty: 55
- Dołączył(a): 6/2/2013, 13:06
no to ci kolega wyżej napisał - skoro sie raz rorząd kręcił raz nie to obracałes kołem magensowym a jak miał nagle kompresje to wszystko stawało a ty obracałes magnetem po wale - wiec na 99% scieło ci klina. teraz dokręciłes randomowo byle jak załapało spoko, ale musi byc koło ustawione na klinie inaczej puszcza ci iskre w nieodpowiednim miejscu.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
iskrownika sie nie ustawia.
dodatkowo musisz sprawdzić rozrząd i ustawienie zaworów, bo jak ustawaiłes rozrząd na znaku T a on był byc może w ogóle nie w tym miejscu w jaki miał być.
dodatkowo musisz sprawdzić rozrząd i ustawienie zaworów, bo jak ustawaiłes rozrząd na znaku T a on był byc może w ogóle nie w tym miejscu w jaki miał być.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Witam, mam full przelot w moim enduro, a zamierzam pojechać na przegląd, pewnie nie przejdzie na pustym, producent podaje około 116dB. Na szybko wpadłem na pomysł wsadzenia puszki po coca coli do wydechu, (bo pasuje idealnie) i przykręceniu jej na czas przeglądu, ale teraz pytanie, czy coś takiego przejdzie? Czy może się ktoś uczepić tego, że z wydechu wystaje mi puszka po coli? ;D
Pozdro.
Pozdro.
-
maniutek1996 - Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 25/7/2013, 14:25
hehe wszystko zalezy od diagnosty, teoretycznie jak idzie na przegląd i jest odpowiednio cichy, nie wystaje nic ostrego ( itp itd wszystko co jest opisane w przepisach ) to mozesz nawet węza ogrodowego wypuscic żeby nim leciało ;P ale ja mimo akrapovica czasami bez db killera póki co każdy przegląd przechodziłem.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
W sumie zawsze można spróbować, jak odrzuci to nic mnie to nie będzie kosztowało, wtedy coś pokombinuje, jeszcze muszę tylko znaleźć instalację od kierunków i od klaksonu i podłączyć je.
Pozdro!
Mam problem, a mianowicie moja dr 350 przelatała cały sezon pochłaniając co nie co oleju, (w poprzednim sezonie wcześniejszy właściciel robił remont generalny, co jest 100% potwierdzone)
Ostatnio jednak zaczęło mnie to coraz bardziej denerwować, ciągłe dolewanie oleju... Więc postanowiłem ją rozebrać, zawory przepuszczały po nalaniu na górę benzyny, więc poszedł szlif zaworów, uszczelniacze były wyczuwalnie zbyt luźne, więc zmiana na nowe, silnik poskładany, co prawda dopiero nie całe 20km testowej jazdy było zrobione i co? Dalej kopci jak kopcił, tzn podczas bardzo wysokich obrotów lekko, ale cały czas dym leci z wydechu, a po odpuszczeniu gazu puszcza chmurę...
Moje pytanie to, czy trzeba dać czas na ułożenie się uszczelniaczy i tp? Czy co może być problemem? Tłok i cylinder w bardzo dobrym stanie, ma kompresje taką jaką mieć powinien... Co może być przyczyną kopcenia? Kolor dymu jest biały, może chwilami bardzo delikatnie niebieski, ale minimalnie.
Pozdro!
Mam problem, a mianowicie moja dr 350 przelatała cały sezon pochłaniając co nie co oleju, (w poprzednim sezonie wcześniejszy właściciel robił remont generalny, co jest 100% potwierdzone)
Ostatnio jednak zaczęło mnie to coraz bardziej denerwować, ciągłe dolewanie oleju... Więc postanowiłem ją rozebrać, zawory przepuszczały po nalaniu na górę benzyny, więc poszedł szlif zaworów, uszczelniacze były wyczuwalnie zbyt luźne, więc zmiana na nowe, silnik poskładany, co prawda dopiero nie całe 20km testowej jazdy było zrobione i co? Dalej kopci jak kopcił, tzn podczas bardzo wysokich obrotów lekko, ale cały czas dym leci z wydechu, a po odpuszczeniu gazu puszcza chmurę...
Moje pytanie to, czy trzeba dać czas na ułożenie się uszczelniaczy i tp? Czy co może być problemem? Tłok i cylinder w bardzo dobrym stanie, ma kompresje taką jaką mieć powinien... Co może być przyczyną kopcenia? Kolor dymu jest biały, może chwilami bardzo delikatnie niebieski, ale minimalnie.
-
maniutek1996 - Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 25/7/2013, 14:25
Witam po raz kolejny
. Przejdzmy do całej historii. Otóż strzeliła mi ta pokrywka o której tam pare postów przed pisałem. Kleiłem nie trzymało, wiec wpadłem na pomysł zeby dac dłuzszą srube dekiel przekrecic i zakrecic nakretką z obydwóch stron. Krótko mowiąc po dokreceniu (raczej za ciasno) Starter nożny szedł bardzo luźno i jak sie go kopalo to magneto sie nie obracało. To ojciec tam grzebał to sciagnelismy calą tą pokrywe od strony kopniaka, przeciscilo sie tą sprężyne bo były na niej jakies opiłki. Ok załozone spowrotem chodzi łał. Ja w srode odbieram nowa pokrywke i zakładam elegancko nic nie cieknie. Wiec zapalony emocji wyruszam przed furtkę kopię bestie
warczy jak dziki po czym wciskam sprzegło i trzymie wrzucam 1 i jak mi szarpło jakbym sprzeglo szybko puscił mimo ze trzymalem wcisniete do konca. Ogolnie to jak był wylaczony to jak wrzucilem 1 i nacisnąłem sprzeglo to nie poszło go popchac bo sprzeglo w ogóle nie "łapie". No to regulowałem tam najpierw na lince a potem tam pod tą pokrywką gdzie jest kopniak. I zrobiło sie tak ze jak startowałem z 1 to jak miałem wcisniete sprzegło to mi motor mi ciągną a jak puściłem to jakby na luzie tylko ryczał w ogóle nie ciągną. A gdy jeszcze troche regulowalem to znowu ten kopniak sie zepsuł i luźno szedł. I tu moje pytanie czy sprzęgło do wymiany czy coś innego ? A jeszcze dodam ze jak idzie ta linka sprzegla od klamki to na zewnątrz pokrywy jest taka ala wajcha i na niej jest taka zlota sprezyna i ojciec mi powiedział ze jest zlamana czy to tez moze być czemuś winne ?


- kania142
- Świeżak
- Posty: 55
- Dołączył(a): 6/2/2013, 13:06
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości