Zobacz wÄ…tek - Problemy z odpaleniem Honda Cbr 600 F3
NAS Analytics TAG

Problemy z odpaleniem Honda Cbr 600 F3

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez macs » 25/11/2009, 18:32

Sprawdz filtr paliwa,a jesli go wogole nie masz to bierz sie za czyszczenie gaznikow
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie


Postprzez bart69as » 26/11/2009, 14:58

IDE DO MECHANIKA, Lecz dam mu ostatnia szanse na odpalenie i wezme go z gorki na zapych. Bo kilka razy jak nie moglem odpalic, po dluzszym nieodpalaniu, lub po tym jak wlalem paliwo po tym jak mi sie skonczylo, to biorac go na zapych to odpalal.
Do śmierci dożyje każdy...
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań


Postprzez bart69as » 26/11/2009, 16:51

Z przykroscia stwierdzam ze proba odpalenia z gorki na zapych sie nie powiodla. Probowalem na pierwszym, drugim i trzecim biegu... puszczajac sprzeglo i dodajac gazu rozrusznik krecil i nic wiecej. Zanego efekto i checi odpalenia nie bylo...
Do śmierci dożyje każdy...
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez bart69as » 30/11/2009, 19:58

A teraz mam pytanie juz w zasadzie czysto-teotetyczne. Czy zabrudzone gazniki moga byc przyczyna ze motocykl wogole nie odpala??
Do śmierci dożyje każdy...
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez swirus2007 » 30/11/2009, 20:59

nie
jak by był brudny to by rózne obroty miał
chyba ze jest straszne zapaprany
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez bart69as » 30/11/2009, 21:13

a jaka mogla by byc przyczyna tego ze jest bardzo zaparowany??
Do śmierci dożyje każdy...
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez macs » 30/11/2009, 22:39

hmm,kolego piszesz zaparowany a kolega wyzej pisze zapaprany to wedlug mnie nie to samo
zapaprany-zabrudzony itd
zaparowany-np para na szybie
Jesli moto ma iskre(dobra iskre),gazniki przeczyszczone(mysle ,ze juz to zrobiles),pompa paliwowa dziala,ako naladowane,ssanie zaciagniete,rozruch kreci ,wal sie obraca,zawory sie otwieraja,zamykaja,kompresja w przedziale 8- i wiecej ,to moto musi sie odezwac .

ps.benzynka w baku tez musi byc
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Grzesiek-88 » 30/11/2009, 22:56

Dokladnie tak jak kolega pisze. My juz ci tu nie pomozemy ale jak odnajdziesz przyczyne to daj znac bo bardzo mnie to ciekawi pzdr.
Grzesiek-88
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
Lokalizacja: Krakow

Postprzez miki1406 » 1/12/2009, 08:37

Jaki masz kolor świec po wyjęciu?? Nie psikaj samostartem bo to rozwala świece... Czy paliwo na bank dochodzi do gaźników?? Czy nic nie terkocze w silniku?? Najlepiej zrób mi zdjęcie świeczki... Nie przybyło ci może oleju?? Sprawdz to... Zbadaj u kogoś kompresje
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez bart69as » 1/12/2009, 19:04

Macs: napisalem zaparowany bo zle przeczytalem;/ paliwko w baku jest:)

Grzesiek-88 sam jestem ciekawy co to jest i oczywiscie ze napisze przyczyne, mam nadzieje ze to forum bedzie jeszcze istniec.

miki1406 Kolor swiec po wyjeciu mozna by powiedziec ze wyglada jak "nowka" paliwo raczej dochodzi do gaznikow wynika to z tego ze jak je spuscilem i po kilkukrotnej probie odpalenia paliwo znowu tam "wlynelo" w silniku nic nie trekocze tylko rozrusznik kreci i nic wiecej

Wczoraj odkrecilem prawie 4 swiec, bo koncowka 4 swiecy zostala w glowicy i kolejnych problemow sobie narobilem. Ale ku mojemu zdziwieniu swiece nie byly zalane.
Do śmierci dożyje każdy...
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Grzesiek-88 » 1/12/2009, 22:40

Pewnie paliwo nie dochodzi do cylindra. To ze jest w gaznikach nieznaczy ze musi byc w cylindrze. Moze byc tego paliwa w komorach plywakowych zamalo np.
Grzesiek-88
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
Lokalizacja: Krakow

Postprzez bart69as » 2/12/2009, 21:45

Chyba masz racje bo jak spuscilem za pierwszym razem to wylecialo z gaznikow sporo tego paliwa, a jak spucilem za dgugim razem (po tym jak wielokrotnie probowalem odpalic) to wylecialy kropelki(owiele mniej niz za pierwszym razem)
Do śmierci dożyje każdy...
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Raczek_6 » 2/12/2009, 23:42

Podłącz gaźniki grawitacyjnie, pomijając pompę paliwa.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez miki1406 » 3/12/2009, 08:48

Raczek dobrze gada... Uszkodzona pompka potrafi uziemić motocykl...
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Grzesiek-88 » 3/12/2009, 13:27

albo go podlej i zobacz co sie bd dzialo czy wogole zagada.
Grzesiek-88
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
Lokalizacja: Krakow

Postprzez bart69as » 3/12/2009, 15:24

Byc moze dobrze mi mowicie, ale jetstem nowicjuszem mechaniki motocyklowej wiec prosze zebyscie pisali jak amatorowi a nie jak zaawansowanemu profesjonaliscie;) znajomy mi mowil ze jak nie mam filtra paliwa to ten syf z baku gdzies sie nagromadzil...
Do śmierci dożyje każdy...
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Grzesiek-88 » 3/12/2009, 23:16

Tego syfu w baku az tak dluzo nie jest nawet jak by zlecialo troszke to powinien odpalac bezbroblemu. Zrob tak jak chlopaki pisza i napisz czy pomoglo.
Grzesiek-88
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
Lokalizacja: Krakow

Postprzez Raczek_6 » 4/12/2009, 01:17

Podłączasz przewód paliwa bezpośrednio z kranika do gaźników.
Jeśli odpali masz przyczynę.

Tylko pamiętaj że na rezerwie i nie tylko może gorzej jeździć i na krócej starczać niż normalnie - takie bolączki po przeróbce.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez bart69as » 4/12/2009, 10:26

Dobra dzieki sprobuje jak mowice, Tylko najpierw musze wykrecic ta kurewska koncowke swiecy z głowicy...
Do śmierci dożyje każdy...
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Raczek_6 » 5/12/2009, 22:57

Kup zestaw wykrętaków do śrub i pójdzie raz-dwa.
http://www.narzedzia4u.pl/index.php?p12 ... -mm-14a110
to tylko zdjęcie poglądowe, polecam lepszej firmy.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości




na górê