Problemy z odpaleniem Honda Cbr 600 F3
Posty: 98
• Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
IDE DO MECHANIKA, Lecz dam mu ostatnia szanse na odpalenie i wezme go z gorki na zapych. Bo kilka razy jak nie moglem odpalic, po dluzszym nieodpalaniu, lub po tym jak wlalem paliwo po tym jak mi sie skonczylo, to biorac go na zapych to odpalal.
Do śmierci dożyje każdy...
-
bart69as - Świeżak
- Posty: 217
- Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
- Lokalizacja: Poznań
Z przykroscia stwierdzam ze proba odpalenia z gorki na zapych sie nie powiodla. Probowalem na pierwszym, drugim i trzecim biegu... puszczajac sprzeglo i dodajac gazu rozrusznik krecil i nic wiecej. Zanego efekto i checi odpalenia nie bylo...
Do śmierci dożyje każdy...
-
bart69as - Świeżak
- Posty: 217
- Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
- Lokalizacja: Poznań
nie
jak by był brudny to by rózne obroty miał
chyba ze jest straszne zapaprany
jak by był brudny to by rózne obroty miał
chyba ze jest straszne zapaprany
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
hmm,kolego piszesz zaparowany a kolega wyzej pisze zapaprany to wedlug mnie nie to samo
zapaprany-zabrudzony itd
zaparowany-np para na szybie
Jesli moto ma iskre(dobra iskre),gazniki przeczyszczone(mysle ,ze juz to zrobiles),pompa paliwowa dziala,ako naladowane,ssanie zaciagniete,rozruch kreci ,wal sie obraca,zawory sie otwieraja,zamykaja,kompresja w przedziale 8- i wiecej ,to moto musi sie odezwac .
ps.benzynka w baku tez musi byc
zapaprany-zabrudzony itd
zaparowany-np para na szybie
Jesli moto ma iskre(dobra iskre),gazniki przeczyszczone(mysle ,ze juz to zrobiles),pompa paliwowa dziala,ako naladowane,ssanie zaciagniete,rozruch kreci ,wal sie obraca,zawory sie otwieraja,zamykaja,kompresja w przedziale 8- i wiecej ,to moto musi sie odezwac .
ps.benzynka w baku tez musi byc
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
Dokladnie tak jak kolega pisze. My juz ci tu nie pomozemy ale jak odnajdziesz przyczyne to daj znac bo bardzo mnie to ciekawi pzdr.
- Grzesiek-88
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
- Lokalizacja: Krakow
Jaki masz kolor świec po wyjęciu?? Nie psikaj samostartem bo to rozwala świece... Czy paliwo na bank dochodzi do gaźników?? Czy nic nie terkocze w silniku?? Najlepiej zrób mi zdjęcie świeczki... Nie przybyło ci może oleju?? Sprawdz to... Zbadaj u kogoś kompresje
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Macs: napisalem zaparowany bo zle przeczytalem;/ paliwko w baku jest:)
Grzesiek-88 sam jestem ciekawy co to jest i oczywiscie ze napisze przyczyne, mam nadzieje ze to forum bedzie jeszcze istniec.
miki1406 Kolor swiec po wyjeciu mozna by powiedziec ze wyglada jak "nowka" paliwo raczej dochodzi do gaznikow wynika to z tego ze jak je spuscilem i po kilkukrotnej probie odpalenia paliwo znowu tam "wlynelo" w silniku nic nie trekocze tylko rozrusznik kreci i nic wiecej
Wczoraj odkrecilem prawie 4 swiec, bo koncowka 4 swiecy zostala w glowicy i kolejnych problemow sobie narobilem. Ale ku mojemu zdziwieniu swiece nie byly zalane.
Grzesiek-88 sam jestem ciekawy co to jest i oczywiscie ze napisze przyczyne, mam nadzieje ze to forum bedzie jeszcze istniec.
miki1406 Kolor swiec po wyjeciu mozna by powiedziec ze wyglada jak "nowka" paliwo raczej dochodzi do gaznikow wynika to z tego ze jak je spuscilem i po kilkukrotnej probie odpalenia paliwo znowu tam "wlynelo" w silniku nic nie trekocze tylko rozrusznik kreci i nic wiecej
Wczoraj odkrecilem prawie 4 swiec, bo koncowka 4 swiecy zostala w glowicy i kolejnych problemow sobie narobilem. Ale ku mojemu zdziwieniu swiece nie byly zalane.
Do śmierci dożyje każdy...
-
bart69as - Świeżak
- Posty: 217
- Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
- Lokalizacja: Poznań
Pewnie paliwo nie dochodzi do cylindra. To ze jest w gaznikach nieznaczy ze musi byc w cylindrze. Moze byc tego paliwa w komorach plywakowych zamalo np.
- Grzesiek-88
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
- Lokalizacja: Krakow
Chyba masz racje bo jak spuscilem za pierwszym razem to wylecialo z gaznikow sporo tego paliwa, a jak spucilem za dgugim razem (po tym jak wielokrotnie probowalem odpalic) to wylecialy kropelki(owiele mniej niz za pierwszym razem)
Do śmierci dożyje każdy...
-
bart69as - Świeżak
- Posty: 217
- Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
- Lokalizacja: Poznań
- Grzesiek-88
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
- Lokalizacja: Krakow
Byc moze dobrze mi mowicie, ale jetstem nowicjuszem mechaniki motocyklowej wiec prosze zebyscie pisali jak amatorowi a nie jak zaawansowanemu profesjonaliscie;) znajomy mi mowil ze jak nie mam filtra paliwa to ten syf z baku gdzies sie nagromadzil...
Do śmierci dożyje każdy...
-
bart69as - Świeżak
- Posty: 217
- Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
- Lokalizacja: Poznań
Tego syfu w baku az tak dluzo nie jest nawet jak by zlecialo troszke to powinien odpalac bezbroblemu. Zrob tak jak chlopaki pisza i napisz czy pomoglo.
- Grzesiek-88
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
- Lokalizacja: Krakow
Podłączasz przewód paliwa bezpośrednio z kranika do gaźników.
Jeśli odpali masz przyczynę.
Tylko pamiętaj że na rezerwie i nie tylko może gorzej jeździć i na krócej starczać niż normalnie - takie bolączki po przeróbce.
Jeśli odpali masz przyczynę.
Tylko pamiętaj że na rezerwie i nie tylko może gorzej jeździć i na krócej starczać niż normalnie - takie bolączki po przeróbce.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Kup zestaw wykrętaków do śrub i pójdzie raz-dwa.
http://www.narzedzia4u.pl/index.php?p12 ... -mm-14a110
to tylko zdjęcie poglądowe, polecam lepszej firmy.
http://www.narzedzia4u.pl/index.php?p12 ... -mm-14a110
to tylko zdjęcie poglądowe, polecam lepszej firmy.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 98
• Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości