Problemy z odpaleniem Honda Cbr 600 F3
Posty: 98
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Problemy z odpaleniem Honda Cbr 600 F3
Witam wszystkich. Mam taki problem ostatnio mialem slizg moja honda i nie moglem odpalic. Kupilem nowy aku nowe swiece i nic. zawiozlem go do mechanika i jakos odpalal. Ale po kilku dniach jak jechalem to skonczylo mi sie paliwo i zatargalem go do garazu. po kilku dniach dolalem paliwa. probowalem ja odpalic i nic. swiece sie zalaly aku sie rozladowal, wiec wyczyscilem swiece i naladowalem aku i nic, kreci kreci czasami strzeli cos z rury i nic wiecej. Po dalszych czynnosciach ktore wykonuje zawsze zalewaja sie swiece i rozladowuje sie aku. i tak w kolko bez przerwy. Ma ktos jakis pomysl. Z gory dziekuje. Pozdrooo
-
bart69as - Świeżak
- Posty: 217
- Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
- Lokalizacja: Poznań
spóść paliwo z gaźników a jak nie umiesz to wypal je jak jednak odpali na kraniku w pozycji OFF. najpierw jednak porządnie całąnoc podładuj aku (przecież nowe jest to musi trzymać!) chyba że masz gdzieś przebicie. Wyczyść świece i odpalaj kręcąc manetką. Sprawdź czy gdzieś się także jakaś masa nie obluzowała. Sprawdź czy masz paliwo w filtrze powietrza (w airboxie). Problem pewnie leży w gaźnikach ale to może pomoże.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Dzieki serdeczne. Mam problem z gaznikiem bo jeszcze jak odpalal to mial nierowne obroty i to byla przyczyna gaznikow. ale niedokonca rozumiem jak spuscic to paliwo z gaznikow... dla mnie mechanika motocyklowa to czarna magia, a nie ukrywam ze chcialby zrobic to sam bo znowu oddawac motor do serwisu to koszt;/
-
bart69as - Świeżak
- Posty: 217
- Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
- Lokalizacja: Poznań
W dekielkach komor plywakowych masz takie srubki odkrecasz je i paliwo zlatuje. Ja bym jeszcze zobaczyl czy wogole na swiecach jest iskra. Pzdr
- Grzesiek-88
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
- Lokalizacja: Krakow
spróbuj go odpalić na kraniku OFF. Ale wcześniej niech się "wysuszy". Świece jak możesz to wykręć, wyczyść, suszarką potraktuj. Aku mocno naładowany i odpalaj bez świateł ani innych prądozjadaczy.
Kręć manetą. Jak już załapie to utrzymuj dodawaniem gazu obroty powyżej jałowych (tak 2-5tyś) i przełącz kranik na ON. Nie pozwól by zgasł. A jak zgaśnie to koniecznie odczekaj. Nie kręc od razu bo zalejesz. Jak po tym nie pomoże to jebnij to w kąt, kup 3 piwa i zrób to samo jutro. Jak wtedy jeszcze nie to albo weź go gdzieś zawieź by to zrobiłi albo zazimuj go i na wiosnę zrób.
Kręć manetą. Jak już załapie to utrzymuj dodawaniem gazu obroty powyżej jałowych (tak 2-5tyś) i przełącz kranik na ON. Nie pozwól by zgasł. A jak zgaśnie to koniecznie odczekaj. Nie kręc od razu bo zalejesz. Jak po tym nie pomoże to jebnij to w kąt, kup 3 piwa i zrób to samo jutro. Jak wtedy jeszcze nie to albo weź go gdzieś zawieź by to zrobiłi albo zazimuj go i na wiosnę zrób.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Wykrec swiece i zobacz w jakim sa stanie. Jezeli bardzo sa mokre to moze zwiesil sie ktorys plywak i go przylewa pzdr. Jezeli nie zapali po tym co kolega wyzej napisal a iskra jest to zrozbiez gazniki i zobacz co tam sie dzieje. Pzdr
- Grzesiek-88
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
- Lokalizacja: Krakow
Panowie: wykrecilem swiece wysuszylem naladowalem aku na ful i nic. iskry sa na swiecach. A powiedzcie mi skad spuscic to paliwo. pod bakiem jak rozumiem sa te gazniki, odkrecilem ta klape od tych gaznikow i pierwszy byl filtr a pod filtrem 4 komory. jak w takiej sytylacji odpalac na ssaniu czy bez? jak odpalam na ssaniu to kreci kreci coc strzeli z rury i na tym sie konczy. a jak odpalam bez ssania to az sie prosi zeby dodac gazu, na ssaniu z reszta tez. Pozrdooooooo
-
bart69as - Świeżak
- Posty: 217
- Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
- Lokalizacja: Poznań
Bo tam paliwa nie ma byc od tak ze sobie jest hehe. Nie patrz od gory tylko od dolu tam masz komory plywakowe i tam powinno byc paliwo. A swiece byly bardzo mokre??
- Grzesiek-88
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
- Lokalizacja: Krakow
jak spojrze od dolu to widac tylko przewody wystajace i nic wiecej. swiece mimo to ze jak pokrece kilkanascie razy to nie sa az tak mokre, ostatnio jak wyjalem swiece i byly troche mokre to i tak mialy iskre. wiec wydaje mi sie ze to nie sa swiece, wydawalo by mi sie raczej ze cos z tym paliwe ze albo gdzies nie dochodzi albo sie gdzies zatkalo.
-
bart69as - Świeżak
- Posty: 217
- Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
- Lokalizacja: Poznań
- Pisiu
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
hm...z rozrząd się Tobie nie przestawił od luźnego łańcuszka? Bo wtedy może kompresji nie trzyma od zaworów nie zamykanych wtedy kiedy trzeba?
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Wal z tymi świecami nad gazówke. Połóż na palniku w domu - tak, żeby były elektrodą nad ogniem i trzymaj je tak z 5 minut. Potem oczyść z osadu jak ostygnom i sprawdź przerwę. Ale jak już się zabrałeś za te gaźniki to to dokończ.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
No wlasnie zabralem sie za te gaziki ale nie wiem co z nimi zrobic. Po tym jak skonczylo mi sie paliwp i dolalem po kilku dniach to juz nie chcial odpalic. Wiec albo nie dochodzi gdzies to paliwo albo sie zatkalo.
Do śmierci dożyje każdy...
-
bart69as - Świeżak
- Posty: 217
- Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
- Lokalizacja: Poznań
to nie może być wina braku paliwa bo jak mówisz świece są mokre. Zrób ze świecami jak mówiłem i spróbuj podłączyć mocniejszy aku. Może być z auta na kable do twojego aku. I kręć.
Mam nadzieje, że fajek nie pozamieniałeś miejscami... ;/
Mam nadzieje, że fajek nie pozamieniałeś miejscami... ;/
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
a jaka ta iskra jest? Mocna, niebiesko-żółta/biała, czy taka cieńka jak w zapalniczce i niebieska?
Mimo wszystko, jak złożysz gaźniki itd to zrób jak Ci mówię. Czasem prądy są na zewnątrz, bo rozrusznik bez świec nie ma takiego obciążenia (nie ma kompresji) i nie pobiera tyle prądu a jak składasz moto do kupy to iskra ginie. Nawet jak starter zdrowo kręci.
Jak kręcisz na zimno to nie ruszaj gazu - daj tylko ssanie naa maksa i nic więcej.
Mimo wszystko, jak złożysz gaźniki itd to zrób jak Ci mówię. Czasem prądy są na zewnątrz, bo rozrusznik bez świec nie ma takiego obciążenia (nie ma kompresji) i nie pobiera tyle prądu a jak składasz moto do kupy to iskra ginie. Nawet jak starter zdrowo kręci.
Jak kręcisz na zimno to nie ruszaj gazu - daj tylko ssanie naa maksa i nic więcej.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Posty: 98
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości