Prawidłowa pozycja kierowcy tor.
Dobra obserwacja i wyciąganie wniosków to podstawa , ale najlepsze efekty można uzyskać ścigając się z kumplami na torze, widzisz błędy swoje przeciwników i możesz sam korygować technikę, nie ma lepszej motywacji i nauczyciela niż gorszy czas i widok tylnej gumy kumpla która Ci ucieka , szkoda tylko że miejsc takich w Polsce jest jak na lekarstwo.
Yamaha R6
-
synjutrzenki - Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 25/5/2008, 10:03
- Lokalizacja: Wrocław
synjutrzenki napisał(a):Dobra obserwacja i wyciąganie wniosków to podstawa , ale najlepsze efekty można uzyskać ścigając się z kumplami na torze, widzisz błędy swoje przeciwników i możesz sam korygować technikę, nie ma lepszej motywacji i nauczyciela niż gorszy czas i widok tylnej gumy kumpla która Ci ucieka , szkoda tylko że miejsc takich w Polsce jest jak na lekarstwo.
Jasne ze gorszy czas motywuje, ale powinien motywowac do treningu a nie do szybszej jazdy. Takie praktyki zazwyczaj sie zle badz wrecz fatalnie koncza, zaczynasz forsowac i jechac powyzej swoich umiejetnosci.
gixxer 750 K7
CBR 1000 RR '08
CBR 1000 RR '08
- griso
- Świeżak
- Posty: 159
- Dołączył(a): 15/10/2008, 22:15
Nie pisze tu o chorej ambicji tylko o konstruktywnej ( trudne słowo ) ocenie własnej techniki jazdy i próbie jej poprawiania z pomocą mądrzejszych i lepszych.
Yamaha R6
-
synjutrzenki - Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 25/5/2008, 10:03
- Lokalizacja: Wrocław
Panowie... macie jakiś sposób na nie obciążanie kierownicy przy niewielkich prędkościach.
Ja gniotę dość mocno bak udami, ale na dłuższą metę to wymiękam. Jak odpuszczę siłę ucisku na baku, to pojawia mi się siła oparcia na kierownicy . Jak jadę szybciej, to nie mam tego problemu.
Jeszcze chciałem Was zapytać o to czy, na szybkich prostych opieracie tłów o bak, czy nie?
Pozdrawiam.
Ja gniotę dość mocno bak udami, ale na dłuższą metę to wymiękam. Jak odpuszczę siłę ucisku na baku, to pojawia mi się siła oparcia na kierownicy . Jak jadę szybciej, to nie mam tego problemu.
Jeszcze chciałem Was zapytać o to czy, na szybkich prostych opieracie tłów o bak, czy nie?
Pozdrawiam.
RN 12
- Vinci_
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 8/2/2009, 23:04
- Lokalizacja: Kielce
Vinci_ napisał(a):Panowie... macie jakiś sposób na nie obciążanie kierownicy przy niewielkich prędkościach.
Ja gniotę dość mocno bak udami, ale na dłuższą metę to wymiękam. Jak odpuszczę siłę ucisku na baku, to pojawia mi się siła oparcia na kierownicy . Jak jadę szybciej, to nie mam tego problemu.
...
Napweno pomocnym beda Stompgrips - specjalna folia naklejana na obie strony baku Nie uszkadza lakieru i latwa do sciagniecia. Folia ulatwia utrzymanie nogami baku przy zdecydowanie mniejszym nacisku nog.
Rece zgiete w lokcaiach i rozluznione, w takiej pozycji nie wywieraja niepotrzebnego nacisku na kiere.
Vinci_ napisał(a):...
Jeszcze chciałem Was zapytać o to czy, na szybkich prostych opieracie tłów o bak, czy nie?
Pozdrawiam.
Ja nigdy nie leze tylowiem na baku, ale to zalezy tez od budowy motocykla jak i ciala kierowcy. Z wystajacym brzuchem ciezko wyobrazic sobie zeby nie dotykac baku jak widac ponizej :D:D
zdjecie szczelone przy wejciu na Nurburgring
gixxer 750 K7
CBR 1000 RR '08
CBR 1000 RR '08
- griso
- Świeżak
- Posty: 159
- Dołączył(a): 15/10/2008, 22:15
MadboY napisał(a):Laser - zle zle zle.. Przeczytaj nasze wypociny i wyciagnij wnioski. Lewa dolna to jedna z najwolniejszych mozliwych pozycji.
widzisz Madboy, nagadamy sie tutaj do bulu palcow od klawiatury a ludzie wciaz beda zadawac te same pytania.
Laser, poczytaj troche wczesniejszych postow, dowiesz sie ze moto czym wiecej w pionie tym szybsze, teraz poszukaj odpowiedniego obrazka i juz masz odpowiedz
MadboY napisał(a):Przy okazji porzadkow na dysku przed sesja znalazlem. Moj typ to prawy dolny
hehe, nie bede pisal ktory typ jest moj
pozdro
gixxer 750 K7
CBR 1000 RR '08
CBR 1000 RR '08
- griso
- Świeżak
- Posty: 159
- Dołączył(a): 15/10/2008, 22:15
To "typowanie" przez Matboy'a było z przymrużeniem oka. Wystarczy przeczytać tą publikacje którą zamieścił, z której wynika dość jasno, że ostatni obrazek przedstawia poprawną pozycję. Wszystkie pozostałe to przejaskrawione przypadki podstawowych błędów z wyjaśnieniem dlaczego to jest błąd i co się dzieje w takiej pozycji.
-
hefron - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1394
- Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
- Lokalizacja: Suchowola
hefron napisał(a):To "typowanie" przez Matboy'a było z przymrużeniem oka. Wystarczy przeczytać tą publikacje którą zamieścił, z której wynika dość jasno, że ostatni obrazek przedstawia poprawną pozycję. Wszystkie pozostałe to przejaskrawione przypadki podstawowych błędów z wyjaśnieniem dlaczego to jest błąd i co się dzieje w takiej pozycji.
to chyba nie czytales ze zrozumieniem.
"if the rider hangs off the machine his weight pulls the centre of gravity below the centre line of the bike, and the bike has to lean less"
mniejsze pochylenie = wieksza predkosc
gixxer 750 K7
CBR 1000 RR '08
CBR 1000 RR '08
- griso
- Świeżak
- Posty: 159
- Dołączył(a): 15/10/2008, 22:15
MadboY napisał(a):Przy okazji porzadkow na dysku przed sesja znalazlem. Moj typ to prawy dolny
to z jakiejs ksiazki? bo kojarze rysunek ale nie moge sie dokopac w swoich zbiorach
-
WeWonItThreeTimes - Świeżak
- Posty: 237
- Dołączył(a): 3/8/2008, 18:02
- Lokalizacja: Miasto W/Oss
-
patryk83 - Bywalec
- Posty: 942
- Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
- Lokalizacja: Wrocław
patryk83 napisał(a):Motocyklista doskonały ?
Już sam nie pamiętam
no nie, z MD to napewno nie jest, tam nie ma takich opracowan z tego co pamietam
-
WeWonItThreeTimes - Świeżak
- Posty: 237
- Dołączył(a): 3/8/2008, 18:02
- Lokalizacja: Miasto W/Oss
-
patryk83 - Bywalec
- Posty: 942
- Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
- Lokalizacja: Wrocław
griso napisał(a):hefron napisał(a):Doczytaj dalej: "But getting your knee down with the bike upright is not cool." To taka delikatna sugestia autora, że to nie jest ok.
no comment, lol
not cool znaczy tutaj tyle co: "nie jest to lanserska pozycja i nie wyglÄ…dasz w niej super"
Sorry ale tyle dokładnie to znaczy...co nie znaczy, że nie jest najszybsza
Tylko po kiedy aż tak bardzo ten łeb odchyla do góry...ja rozumiem patrzec w zakręt to podstawa ale żeby aż tak? Pod jakąś górkę bedzie podjeżdżał czy jak?
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości