[Romet 249 Division] Romet 249 Division - polski...
Wierzysz w to co piszesz czy palisz jakieś zioła??Komentatorzy napisał(a):Powiew świeżości. Takie firmy jak Honda, Ducati czy Harley zaczynały od roweru z przyczepionym silnikiem. Romet zaczyna z własnym projektem na chińskich częściach. Ja trzymam mocno kciuki za Rometa, że ruszy coś w polskiej motoryzacji. Nie musi być fantastyczny, ważne ze się pojawił i może jest to początek odradzania się polskich motocykli.<br><hr>motofan<br>
Jaki projekt zobaczyli fotki w mailu wybrali kolory i zamówili kontenery w Chinach - ot cały projekt!!!<br><hr>Van Helsing
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nawet nie zly ale to nie jest polski sprzet,, made in china jak juz napisali poprzednicy.. nzwa polska i dystrybucja o niczym nie swiadcza.. szkoda ze nie mamy nic naprawde swojego<br><hr>4F
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Szansą na konkurencyjność miał być dwucylindrowy silnik, a tym momencie Romet przegrywa z Zippem Nitro, który już po pierwsze już jest w sprzedaży, po drugie ma zdecydowanie lepsze podwozie i układ hamulcowy - UPD, przewody w stalowym oplocie i dwutarczowy hamulec z przodu przy zbliżonej, wyższej o kilka stówek cenie. Taki sam w obu maszynach badziewiacki silnik powoduje że osobiście wybieram Zippa, mimo nie najlepszej stylistyki. Ale nie na stylistyce się jeździ. <br><hr>MK
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wiecznie niezadowoleni
Całe to pierdzielenie o wyższości jednego nad drugim nie ma najmniejszego sensu. Gdzie obecnie jak nie w Chinach, Brazylii albo innych miejscach z tanią siłą roboczą produkują wielcy gracze tacy jak Yamaha, Honda, Kawasaki. Dopiero bezpośrednie i bezstronne porównanie kilku maszyn dałoby jakiś prawdziwy obraz tego za co płacimy (poszukajcie opinii o montażu YBR). Wyzywanie, że jeden cylinder , a na YBR czy CBF nikt jakoś nie wyzywa (wyjątkiem jest tylko VTR i Ninja). A to, że jedna tarcza z przodu, wolałbym jednak porównanie w drodze hamowania lub dozowalności hamulców niż gadanie o ilości tarcz. Moim zdaniem rozwiązania z Divisiona są jednymi z najbardziej rozsądnych jeśli chodzi o koszty eksploatacji (,jeden cylinder, chłodzenie powietrzem, proste pojedyncze tarcze hamulcowe, niskie spalanie, małe koszty ubezpieczenia).
Typowa Polska mentalność zamiast się cieszyć, że nawet te kilkadziesiąt osób jest zatrudnionych przy montażu w Polsce trzeba psioczyć, że podzespoły przyjeżdżają z Chin.
Jestem odpowiedzialny za jakość komponentów w jednej ze znanych polskich fabryk sprzętu AGD i nie uważam, że komponenty z Chin są gorszej jakości wręcz przeciwnie uważam, że odwrotnie. Do tego mamy cały czas doskonały kontakt z Chińczykami którzy bardzo szybko reagują na każdy najmniejszy problem jakościowy w przeciwieństwie do zmanierowanych leniwych Włochów.
Ludzie trzeba się cieszyć, może za jakiś czas od kiepskich skuterów Romet wyrośnie przynajmniej na producenta przeciętnych motocykli do użytku codziennego z gronem wiernych użytkowników, a nie podzieli los przemysłu samochodowego i zginie bezpowrotnie (jak np. FSO).
Sam rozważam zakup tego motorka jako sprzÄ™tu na codzienny dojazd do pracy i jakoÅ› nie wyobrażam sobie wydania 17 tys. na motocykl innej marki która nie oferuje nic wiÄ™cej poza wspomnianÄ… „markÄ…”.
A, że czasami trzeba coś zrobić przy motocyklu to dla mnie największa przyjemność a prosta konstrukcja ułatwia takie operacje.
WiÄ™c jeÅ›li za jakiÅ› czas „mistrzowie dwóch kółek” napiszecie taki stek bzdur zastanowicie siÄ™ dwa razy co jest dla was lepsze.
Typowa Polska mentalność zamiast się cieszyć, że nawet te kilkadziesiąt osób jest zatrudnionych przy montażu w Polsce trzeba psioczyć, że podzespoły przyjeżdżają z Chin.
Jestem odpowiedzialny za jakość komponentów w jednej ze znanych polskich fabryk sprzętu AGD i nie uważam, że komponenty z Chin są gorszej jakości wręcz przeciwnie uważam, że odwrotnie. Do tego mamy cały czas doskonały kontakt z Chińczykami którzy bardzo szybko reagują na każdy najmniejszy problem jakościowy w przeciwieństwie do zmanierowanych leniwych Włochów.
Ludzie trzeba się cieszyć, może za jakiś czas od kiepskich skuterów Romet wyrośnie przynajmniej na producenta przeciętnych motocykli do użytku codziennego z gronem wiernych użytkowników, a nie podzieli los przemysłu samochodowego i zginie bezpowrotnie (jak np. FSO).
Sam rozważam zakup tego motorka jako sprzÄ™tu na codzienny dojazd do pracy i jakoÅ› nie wyobrażam sobie wydania 17 tys. na motocykl innej marki która nie oferuje nic wiÄ™cej poza wspomnianÄ… „markÄ…”.
A, że czasami trzeba coś zrobić przy motocyklu to dla mnie największa przyjemność a prosta konstrukcja ułatwia takie operacje.
WiÄ™c jeÅ›li za jakiÅ› czas „mistrzowie dwóch kółek” napiszecie taki stek bzdur zastanowicie siÄ™ dwa razy co jest dla was lepsze.
- qbus_b
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 13/6/2010, 15:56
No coz -gaznik , jedna tarcza itd. -to wszystko potwierdza fakt, ze jestesmy postrzegani w Europie za zacofany kraj- nic dodac nic ujac i to wszystko w XXI wieku - KATASTROFA
A na cholerę ci dwie tarcze w motorku ważącym tyle ile Ty??
Mam jedną tarczę w Transalpie i uważam to za plus. Siła jest wystarczająca, myślisz o wymianie jednej tarczy, jednego przewodu hamulcowego itd, to nie jest sprzęt do freestyle-u, młodzież ma nie blokować hebla przy pierwszej jeździe na dwóch kółkach i tyle.
W crossach też masz jeden cylinder, jeździ. W wielu motorach (gs 500, cb 250) masz chłodzenie powietrzem, nie przegrzewa się. Chciałbyś kuźwa polskiej VTR-y za 8 tys, a to ma być wozidło dla chłopców, co nie dostają kieszonkowego.
A co do komponentów z chin, to powiem tyle, że prawie cała elektronika dochodząca do "cywilizowanego świata", pochodzi właśnie z państwa środka, jak nie jest tam montowana, to chociaż robią tam elementy. Mam nadzieję, że ten model okaże się bezproblemowy, trzymam kciuki.
Na zaawansowane projekty przyjdzie jeszcze czas, a na proste- nie minie.
Orientuje siÄ™ ktoÅ› ile to pali?
- zmorad
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 22/11/2009, 16:35
a ja tam popieram przedmówce!!! i mam nadzieje, że ten model jest tylko wstępem do budowy większych pojemnosci<br><hr>JesionKomentatorzy napisał(a):Powiew świeżości. Takie firmy jak Honda, Ducati czy Harley zaczynały od roweru z przyczepionym silnikiem. Romet zaczyna z własnym projektem na chińskich częściach. Ja trzymam mocno kciuki za Rometa, że ruszy coś w polskiej motoryzacji. Nie musi być fantastyczny, ważne ze się pojawił i może jest to początek odradzania się polskich motocykli.<br><hr>motofan<br>Komentatorzy napisał(a):Wierzysz w to co piszesz czy palisz jakieś zioła??
Jaki projekt zobaczyli fotki w mailu wybrali kolory i zamówili kontenery w Chinach - ot cały projekt!!!<br><hr>Van Helsing<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam nadzieję, że Division okaże się przyzwoitym motocyklem bo Japończycy ostatnio obniżyli ceny swoich małych sprzętów. Honda Innova za 7900 zł, CBF 125 9900 zł, Yamaha Ybr 125 8500 zł. Romet więc już nie tylko jest bezpośrednim konkurentem chińskich maszyn ale też japońskich. Tylko, że on jest nadal niewiadomą i długo nią będzie. Kupując motocykl ludzie najbardziej ufają opinii innych, najlepiej wynikającą z wieloletniego eksploatowania. Division może nie zdążyć wyrobić sobie dobrego imienia bo ktoś musi go kupić i nim jeździć, a jak ma go kupić skoro nic o nim nie wie? Z Japończykami jest inaczej, Honda CBF125 jest kontynuacją modelu CG125 wprowadzonej w 1974 roku, i tak naprawdę niewiele zmienianej przez 36 lat, a dorobiła się na całym świecie opinii niezawodnej i świetnie wykonanej. Może niedługo stanę przed wyborem kupna motocykla za 8-10tys zł i będę miał dylemat, chociaż Romet bardzo mi się podoba i trzymam za firmę kciuki. Chciałbym za życia zobaczyć i móc dosiąść porządnego, nowoczesnego, polskiego motocykla.<br><hr>motofan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na zdjeciach prezentuje sie bardzo ladnie i cena jest przystepna. Ja osobiscie dolozyl bym jednak te 2000zl i wolal kupic motor na wtrysku o wiekszej mocy z widelcem usd oraz podwojna tarcza hamulcowo z przodu. Ponoc ma sie pojawic jakas ulepszona wersja division'a, ale na razie jest to nic pewnego(moze ktos juz wie cos na ten temat?). Mimo wszystko motorek mi sie podoba i jesli dadza na niego 2 lata gwarncji a jakosc wykonania bedzie wystarczajaco przekonujaca w kontakcie "na zywo" to go kupie na pierwsze moto.<br><hr>Żolo z molo ;p
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
JEZDZE HONDA VARADERO 125 I PRZYZNAM SZCZEZE ZE PROPOZYCJA ROMETA JEST BARDZO INTERESUJACA I CHYBA SIE SKUSZE I SPROBUJE W KONCU NASZEJ RODZIMEJ PRODUKCJI.zEBY JESZCZE TYLKO TYCH KONIKOW MIAL Z 10 WIECEJ TO BYLO BY IDEALNIE.gENERALNIE TO BARDZO MI SIE PODOBA MOTOREK<br><hr>JAREKKomentatorzy napisał(a):Mam nadzieję, że Division okaże się przyzwoitym motocyklem bo Japończycy ostatnio obniżyli ceny swoich małych sprzętów. Honda Innova za 7900 zł, CBF 125 9900 zł, Yamaha Ybr 125 8500 zł. Romet więc już nie tylko jest bezpośrednim konkurentem chińskich maszyn ale też japońskich. Tylko, że on jest nadal niewiadomą i długo nią będzie. Kupując motocykl ludzie najbardziej ufają opinii innych, najlepiej wynikającą z wieloletniego eksploatowania. Division może nie zdążyć wyrobić sobie dobrego imienia bo ktoś musi go kupić i nim jeździć, a jak ma go kupić skoro nic o nim nie wie? Z Japończykami jest inaczej, Honda CBF125 jest kontynuacją modelu CG125 wprowadzonej w 1974 roku, i tak naprawdę niewiele zmienianej przez 36 lat, a dorobiła się na całym świecie opinii niezawodnej i świetnie wykonanej. Może niedługo stanę przed wyborem kupna motocykla za 8-10tys zł i będę miał dylemat, chociaż Romet bardzo mi się podoba i trzymam za firmę kciuki. Chciałbym za życia zobaczyć i móc dosiąść porządnego, nowoczesnego, polskiego motocykla.<br><hr>motofan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
<a href="http://www.senkemotor.com/cn/en_product_detail.asp?id=585" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.senkemotor.com/cn/en_product_detail.asp?id=585</a>
pozdrawiam
<br><hr>zulek6
pozdrawiam

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dyrektor Romet Motors w czasie trwania targów w Mediolanie mówi o polskiej konstrukcji i design, <a href="http://www.bikers.pl/aktualnosci,11,109,prezentacje.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.bikers.pl/aktualnosci,11,109,prezentacje.html</a>Komentatorzy napisał(a):<a href="http://www.senkemotor.com/cn/en_product_detail.asp?id=585" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.senkemotor.com/cn/en_product_detail.asp?id=585</a>
pozdrawiam<br><hr>zulek6<br>
.Czy to oznacza że senkemotor skopiowaÅ‚ rometowski projekt? – chyba nikt w to nie uwierzy wystarczy obejrzeć modele obu firm by dojść do wniosku że Romet tylko skÅ‚ada i dystrybuuje pod wÅ‚asnÄ… nazwa wyroby innej firmy .
Dla jasności nie mam nic do tych motocykli 249 Division a może SK 250 bardzo mi się podoba, nie podoba mi się traktowanie potencjalnych klientów przez firmę Arkus & Romet Group. a wystarczyło wprowadzić motocykl na rynek tak jak zrobił to Zipp z Nitro 250, przeprowadzić kilka testów pokazać dobre strony tej konstrukcji. Pytanie na ile firma Romet jest wiarygodna ? <br><hr>krzych
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mocno się pokpili a wierzyłem w ich uczciwość przynajmniej w przypadku tego projektu. Zdjęcia z fazy projektowej w nowym świecie motocykli niezła podpucha. Przydałoby się teraz kilka słów ze strony przedstawicieli Rometa. Prawdopodobnie dodatki do tuningu tej zabawki to też tylko wymysł jakiś.
Czekamy na wielki test i porównanie kilku maszyn tej klasy, może ścigaczowi się uda coś takiego zrobić.
Proponuje YBR 250, CBF 250, GT 250 Comet, VTR 250, Zipp Nitro i oczywiście Romet
Czekamy na wielki test i porównanie kilku maszyn tej klasy, może ścigaczowi się uda coś takiego zrobić.
Proponuje YBR 250, CBF 250, GT 250 Comet, VTR 250, Zipp Nitro i oczywiście Romet
- qbus_b
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 13/6/2010, 15:56
Ehh szkoda slow. Uwierzylem, ze to naprawde bedzie poczatek polskiej motoryzacji w wydaniu rometa, a tu taka kompromitacja. Nawet ramy nie robia w Polsce. No coz moze kiedys Zipp stworzy wlasny projekt, bo romet raczej nie. Ludzie z tej firmy nie wiedza nawet, ze klamstwo ma krotkie nogi.<br><hr>Zolo z molo 

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ścigacz.pl na to - ogromne "WTF ?!" Macie nasze zapewnienie, że w poniedziałek zostanie wysłany mail do Rometa z prośbą o ustosunkowanie się do zaistniałej sytuacji.Komentatorzy napisał(a):co na to ścigacz.pl ?<br><hr>zulek6<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nawet w fazie projektu SK 250 jest zadziwiajÄ…co jednakowy
http://www.chinamotorworld.com/viewpro. ... &ty=15&cy=
To samo malowanie i przednie zawieszenie które znajdowało się w "Polskim" projekcie.

http://www.chinamotorworld.com/viewpro. ... &ty=15&cy=
To samo malowanie i przednie zawieszenie które znajdowało się w "Polskim" projekcie.
- qbus_b
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 13/6/2010, 15:56
Czekamy na stanowisko dyrekcji Romet Motors tej sprawie. Jednak motor naprawdę świetnie wygląda, czekamy na testy produktu.
Co do samej fabryki fimy Arkus & Romet Group mogę powiedzieć,że jest naprawdę potężna. Byłem na otwarciu, i mozna powiedzieć ze jest to polskie duże przedsięwzięcie.
Jak wszyscy wiemy każda marka motoryzacyjna składa swoje produkty w jednej fabryce a cześci są sprowadzane z różnych stron, wieć ludzie doceńcie, ze Romet się reaktywował. pozdro<br><hr>Elmo
Co do samej fabryki fimy Arkus & Romet Group mogę powiedzieć,że jest naprawdę potężna. Byłem na otwarciu, i mozna powiedzieć ze jest to polskie duże przedsięwzięcie.
Jak wszyscy wiemy każda marka motoryzacyjna składa swoje produkty w jednej fabryce a cześci są sprowadzane z różnych stron, wieć ludzie doceńcie, ze Romet się reaktywował. pozdro<br><hr>Elmo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zapraszam do zapoznania się z oficjalnym stanowiskiem Rometa w sprawie produktu Senke Motor <a href="http://www.scigacz.pl/Polski,249,Division,oficjalne,stanowisko,Rometa,13153.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Polski,249,Division,oficjalne,stanowisko,Rometa,13153.html</a> <br><hr>Piotr Jędrzejak
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Strasznie fajny motorek a najwiekszym dla mnie jego atutem jest ,ze jest NASZ, mam nadzieje ze firma bedzie sie rozwijac a nie pojdzie z torbami jak duzo pomysłow w naszym kraju;/ Polski stary Sokół wcale nie był gorszy od reszty swiatowej... rometowi bedzie ciezko dogonic japoncow ale trzymam kciuki:)<br><hr>Romcio
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 17 gości