Offtop dla Vip'ów
A tak na poważnie?
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
no na poważnie lata w jedną i w drugą stronę pytając ludzi czy im się wszystkie lampki na modemie świecą i wmawia innym że restart systemu powinien pomóc na wszystko...
dobra lata dla jakiejś firmy i ogarnia tematy jej oprogramowania. tak coś tłumaczył kiedyś...
a Ponczek zaginął niedługo po tym jak u pepików zalegalizowali narkotyki.
dobra lata dla jakiejś firmy i ogarnia tematy jej oprogramowania. tak coś tłumaczył kiedyś...
a Ponczek zaginął niedługo po tym jak u pepików zalegalizowali narkotyki.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Zacznę chyba częściej odwiedzać to forum. Melvin, nie wiem do końca w czym masz problem z moją pazernością? Jeśli chęć zarabiania pieniędzy na normalnym poziomie jest dla Ciebie pazernością to heh nie mam pytań. A sam wiesz, że pracuję odkąd skończyłem szkołę średnią więc jak to mawiają starożytni górale mało się zarabia, żyje się jak hrabia.
-
gelo007 - Administrator
- Posty: 2731
- Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
- Lokalizacja: Radom
Czy ktoś tu lata na SV albo latał? Bo mam pytanie odnośnie tankowania. Dziś byłem zalać go pod korek i niby dotankowałem aż do samego brzegu ale mimo to jak bujnąłem motocyklem, to dźwięk był taki jakby paliwa było około pół baku. To tak ma być czy coś nie tak?
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
Hmmm...myślę, że koło 16 powinno tam być. Ale myślałem, że jak naleje się pod korek to bak jest na full, a tam jakby była połowa. Ale skoro tak to ma być to mnie uspokoiliście
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
zauważ że dolna granica korka jest poniżej górnej części baku gdzieś ostatnio trafiłęm na wyjaśnienie tego ale nie pamiętam gdzie... chyba w instrukcji do K4, jak znajdę to ci wkleję po co to jest.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
To ok. Bo już myślałem, że może gdzieś coś jest zapchane czy coś. Ale skoro tak ma być to będę spał spokojnie. A przy okazji jutro ma być ładna pogoda więc po pracy jakaś rundka może będzie
Edit:
Mam instrukcję z SV ale tam tankowanie wyjaśnione jest dość lakonicznie a i obrazek zbiornika przedstawiony jest trochę inaczej niż ja go widzę z góry
Edit:
Mam instrukcję z SV ale tam tankowanie wyjaśnione jest dość lakonicznie a i obrazek zbiornika przedstawiony jest trochę inaczej niż ja go widzę z góry
Ostatnio edytowano 16/1/2014, 23:02 przez gumis, łącznie edytowano 1 raz
-
gumis - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
Po zatankowaniu i zakołysaniu motocyklem na boki mam wrażenie jakby było pół może 2/3 baku. A nie pamiętam w sumie ile tankowałem paliwa bo robiłem to na raty.
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
strona 22
http://www.suzuki-moto.pl/modele/instru ... 1000k3.pdf
Wolna przestrzeń zostaje po to żeby przy pochylaniu w zakręcie motocykla zatankowanego do pełna paliwo nie wylało się korkiem ani wężykiem przelewowym na oponę.
http://www.suzuki-moto.pl/modele/instru ... 1000k3.pdf
Wolna przestrzeń zostaje po to żeby przy pochylaniu w zakręcie motocykla zatankowanego do pełna paliwo nie wylało się korkiem ani wężykiem przelewowym na oponę.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Jeśli w Polsce na ulicy usłyszysz zdanie: - Co za pedały!
To na 1% ktoś tak wyraża się o gejach. W pozostałych 99% chodzi zapewne o Straż Miejską, członków rządu lub piłkarzy Kadry Narodowej.
kalendarz wg Ponczusia:
Wczoraj był 31 grudnia, a dzisiaj już 15 stycznia. Coś mi tu nie pasuje.
To na 1% ktoś tak wyraża się o gejach. W pozostałych 99% chodzi zapewne o Straż Miejską, członków rządu lub piłkarzy Kadry Narodowej.
kalendarz wg Ponczusia:
Wczoraj był 31 grudnia, a dzisiaj już 15 stycznia. Coś mi tu nie pasuje.
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
w takim razie mam za dużo z endurakami ostatnio do czynienia, w nich przy pochyleniu paliwo spier.,.. wężykiem pod moto.
co do CB to nawet nie pamietam jak tam zegary wygladaja...
jeśli w sportach nie chodzi o przelanie paliwa to może o to żeby paliwo się swobodnie przemieszczało w baku w czasie składania moto w zakręt, żeby nie było jakichś zachwiań równowagi? w 929 na pewno nie dało się nalać paliwa do 100% pojemności baku, w k4 też się nie da.
co do CB to nawet nie pamietam jak tam zegary wygladaja...
jeśli w sportach nie chodzi o przelanie paliwa to może o to żeby paliwo się swobodnie przemieszczało w baku w czasie składania moto w zakręt, żeby nie było jakichś zachwiań równowagi? w 929 na pewno nie dało się nalać paliwa do 100% pojemności baku, w k4 też się nie da.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
melvin napisał(a):(...)
jeśli w sportach nie chodzi o przelanie paliwa to może o to żeby paliwo się swobodnie przemieszczało w baku w czasie składania moto w zakręt, żeby nie było jakichś zachwiań równowagi? w 929 na pewno nie dało się nalać paliwa do 100% pojemności baku, w k4 też się nie da.
Gdyby tak było, to te wkładki do zbiorników niwelujące - nazwijmy to - "gibanie się" benzyny byłyby bez sensu. Chodzi właśnie o to, żeby nagle w złożeniu nie robił się balast.
IMO.
Watch out, we got a badass over here!
-
Walenty - Moderator
- Posty: 3602
- Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
- Lokalizacja: SKL
Wiem że w torówkach używa się gąbek w zbiornikach, jednak zauważ że te motocykle znacznie się różnią od drogowych i pod względem konstrukcji i tego jak są używane, na drodze nie ma takich hamowań i przyśpieszeń przy jednoczesnym wchodzeniu/wychodzeniu z zakrętu... Poza tym nie wiem jak się mają te gąbki do wskaźnika paliwa/kontrolki rezerwy. Wsadziliśmy je ostatnio do 636 ale jeszcze nawet nie byłą odpalana a poza tym zegary leżą na półce więc raczej nic nie pokażą...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
melvin napisał(a):w takim razie mam za dużo z endurakami ostatnio do czynienia, w nich przy pochyleniu paliwo spier.,.. wężykiem pod moto.
A jesteś pewien że uciekało bezpośrednio z baku? W większości enduraków masz gaźnik i tradycyjny kranik. Jak pochylisz takie moto i nie zakręcisz kranu to paliwo leje się przelewem z gaźnika.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości