Zobacz wątek - Offtop dla Vip'ów
NAS Analytics TAG

Offtop dla Vip'ów

VIP Ścigacz.pl
_________

Postprzez melvin » 1/2/2014, 20:58

ja dzisiaj stwierdziłem że poprawię trochę swój fabryczny amortyzator suzuki, wylałem stary olej, wypłukałem amorek naftą i zalałem gęstszy, zobaczymy jutro jak go zamontuję, na ile poprawiło się jego działanie.
fajnie to suzuki wymyśliło, w amorku jest korek spustowy i nie trzeba nic rzeźbić żeby zmienić siłę tłumienia, wystarczy zmienić olej, mam wrażenie że teraz mój działa ciężej niż mój poprzedni nowy LSL skręcony na maxa (po założeniu go skręciłem i tylko raz rozkręciłem na mniejsze tłumienie na torze kartingowym).
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski


Postprzez rosiboj » 1/2/2014, 22:03

melvin z ciekawosci zapytam, nie lubisz skrecac? Jak slysze o tym, ze ktos ustawia cos na max to nie moge sie oprzec dziwnemu uczuciu, ze cos jest nie tak ... ja bym zdecydowanie przyjrzal sie zawieszeniu tym bardziej , ze lubisz grzebac
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?


Postprzez melvin » 1/2/2014, 22:10

proponuję Ci wziąć w dłonie nowego LSL'a i zobaczyć jak bardzo nie blokuje kierownicy w porównaniu do np. TOBY'ego
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez gumis » 1/2/2014, 22:57

Nie, u mnie nie ma takiego bajeru, seryjnie też nie były wkładane. Dużo osób to zakłada do siebie, ale jakoś nie sądzę żeby było mi to jakoś bardzo teraz potrzebne ;)


Tak dzisiaj siedziałem sobie w garażu i podziwiałem moje maleństwo i widzę, że rury dolotowe są mocno przybrudzone. Czy można to jakoś doczyścić? W sumie jutro niedziela, więc pewnie też trochę pobędę w garażu więc mógłbym zrobić tam też coś pożytecznego :D
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Postprzez kravec » 1/2/2014, 23:34

Kurcze to jakaś kupa ten LSL. Jak w RS'ce amorka przykręciłem to praktycznie trzeba było się siłować z kierą. Jeździłem na luźnym lub średnim tłumieniu, nigdy nie pod okolice maxa regulacji.

W sumie mi się zawsze podobał pomysł Hondy z elektronicznym amorem. Niestety nie miałem okazji przetestować. Macie jakieś doświadczenia?
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez melvin » 2/2/2014, 08:50

Gumis mówisz o kolektorach wydechowych? wystarczy je przepolerować szmatką i najtańszą pastą k2, tylko weź mocniejszą bo lekko ścierna nie doczyszcza kolektorów.
dużo wygodniej jest ze zdjętymi z moto, ale wtedy trzeba wymieniać uszczelki, chociaż w v2 może nie być problemu z dostępem tak jak w r4.


Kravec jak kupiłem LSL'a też byłęm w szoku że tak słabo tłumi, ale shimmy żadnej na nim nie złapałem, ogólnie nie potrzeba żeby amor tłumił mocniej, tu jestem w 100%pewny swojego zdania bo takie shimmy jak ja łapałem (między innymi jedna przestawiła mi zawieszenie w półkach) to większość ogląda tylko na YT, a po założeniu LSL'a żadna nie wystąpiła...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez rosiboj » 2/2/2014, 11:13

mi przy 200 koniach na 3 ... 4 ... przy pelnym otwarciu i w granicach 11 tys obrotow tylko delikatnie telepie ale wiem, ze to wina slabego zawieszenia (szczcegolnie tyl) . Seryjny amortyzator to chyba ma za zadanie figurowac na liscie, nawet nie posiada regulacji. Kiedy ostatnio robiles serwis zawieszenia? Proponowalbym wymiana kartridzy, najtanszy i najskuteczniejszy sposob. Pamietam, ze twoje sprezy sa sciskane juz od kilku ladnych lat i juz nie pracuja tak jak te X lat temu.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez melvin » 2/2/2014, 11:52

Rosi o czym ty rozważasz? serwis zawiasu był robiony w przeciągu ostatnich 2kkm, tzn olej i uszczelniacze, sprężyny mam wstawione wilbersa więc też nie mają tyle lat co moto, na problem z shimmy w k4 nie narzekam bo nie złapałem jeszcze żadnej, poza jedną malutką przy przebijaniu z 2 na 3 jak się moto trochę uniosło... w 929 i 954 normą było łapanie shimmy nawet w przypadku nowych moto, sc33 i sc28 nie miały tego problemu gdyż honda wychodziła z założenia że motocykl łapiący shimmy jest źle skonstruowany, dopiero w sc44 zaostrzyli kąt główki ramy i problem się pojawił, sc50 też go miało a w sc57 pojawił się już elektryczny amortyzator skrętu. Więc wiek zawiasu raczej nie ma za dużego wpływu na shimmy(wynikałoby z tego że pierwsze sporty szarpią kierą nawet stojąc w garażu), o ile jest odpowiednio ustawiony i pewnie rozregulowane jak gimnazjalistka po dyskotece zawieszenie w nowym moto będzie łatwiej łapało shimmy niż 15letnie z odpowiednimi ustawieniami...


Za to amortyzator skrętu warto odświeżyć bo normą jest że nikt w nim nawet oleju nie zmienia.
u mnie już pojawił się efekt "przeskoku" w czasie pracy amortyzatora, a sam olej któy z niego wylałem wręcz śmierdział. Amorek zalany naftą w czasie płukania pracował ładniej niż na starym oleju...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez rosiboj » 2/2/2014, 12:31

wybacz, zle zrozumialem. Myslalem, ze obecnie masz problemy ... Oczywiscie, ze serwosuje sie wszystko , rowniez amortyzatory skretu. Co do tego co napisales o hondzie to maja calkowita racje, moto ktore lapie shimy jest zle skonstruowane wedlug ich filozofi ktora nawiasem mowiac dala im to opinie jako najlatwiejszych motocykli. Porblem w tym, zeby znalesc kompromis pomiedzy katem glowki, szybkoscia skretu i mozliwosciami zawieszenia czyli odpowiednio skonstruowac.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez melvin » 2/2/2014, 12:43

Ogólnie jestem zafascynowany filozofią HONDY i ich podejściem do jakości budowanych motocykli, chyba jako jedyna firma nie mają problemów z akcjami serwisowymi (poza sc59) ogólnie tworzą motocykle które mają robić to na co kierowca ma ochotę, jazda hondą to zabawa bez przykrych niespodzianek, a nie rodeo jak w przypadku kawasaki co w praktyce przenosi się na lepsze osiągi bo nie musimy poświęcać naszej uwagi motocyklowi i jego zachowaniom wiedząc że zrobi dokładnie to co planujemy, oczywiście po wjeżdżeniu się w sprzęt bo jak wiadomo wszystkie sporty potrafią zaskakiwać, jednak mimo to HONDĘ szybciej poznamy na tyle by móc wykorzystywać większy zakres jej możliwości. I o to właśnie chodzi w filozofii twórców hondy, to motocykl ma słuchać ciebie a nie ty masz się obawiać o to co zrobi sprzęt...



Prawdę mówiąc lubię dzikie i nieobliczalne motocykle, ale w momencie kiedy chcę polatać po winklach albo pogumować, brakuje mi precyzji i poręczności 929...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez madcap » 2/2/2014, 20:44

Jeszcze do lat 80-tych kobiecymi majtkami można było wymyć i wypucować do błysku dużą limuzynę. Obecnie kobiecymi majtkami trudno już okulary przetrzeć.


Palec- trzecie oko proktologa.
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez kravec » 2/2/2014, 21:02

Piotrek- bo Honda to Honda :D:D
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez madcap » 2/2/2014, 21:14

Żona wysłała męża po zakupy i dała mu listę:
1. Chleb
2. Kiełbasa
3. Mleko
4. Pasta do zębów
5. Papier toaletowy
6. Piwo.
Wraca, rozpakowuje: bochenek chleba, dwie kiełbasy, trzy kartony mleka, cztery tubki pasty do zębów, pięć rolek papieru i sześciopak piwa.
Głupia żona zrobiła by awanturę.
Mądra następnym razem zacznie listę od piwa.




Mama, ta zupa smakuje mi jak gówno!
Najważniejsze, że ci smakuje.
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez melvin » 3/2/2014, 13:07

w CB nie jest zupełnie potrzebny, będzie wręcz tylko przeszkadzał, jak masz nie poząbkowaną oponę i dobre łożyska +sprawny zawias to nic nie poprawisz amorem a szeroka kiera przy mocy jaką generuje 500ccm w zupełności zastępuje amortyzator skrętu. lepiej przeznacz kasę na odświeżenie zawieszenia lub zmianę hamulców na lepsze, np wstawiłbym inną pompę hamulcową i oplot, a jak to nie polepszy hebli to szukałbym adaptera i zacisku z innego moto, bo hamulce w CB500 są tylko przysłowiowe...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez melvin » 3/2/2014, 17:44

ja też miałem tarczę z tyłu, ale mając porównanie do innych moto wiem ze w CB hamulce to tragedia i warto w nich podłubać.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez melvin » 3/2/2014, 20:10

to są fabryczne zaciski CB i właśnie po kontakcie z nimi brembo mi się źle kojarzy :]
poszukaj po necie, może będą juz opracowane jakieś patenty co zrobić z tymi heblami, uwierz mi że jeśli poprawisz ich wydajność jazda tym moto stanie się dużo przyjemniejsza.
btw. Ja już zaczynam się zastanawiać jak poprawić heble w K4, są już oploty, jak zjadę te klocki to przyjdą EBChh i zobaczymy, jak mnie nie urzekną to będę szukał pompy albo zacisków z R1
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez madcap » 4/2/2014, 20:19

...
- Poproszę melissę i prezerwatywy.
- A kogo wy chcecie tak spokojnie ruchnąć?
....
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez melvin » 4/2/2014, 20:22

zabrzmiało jak: poproszę zestaw gwałciciela, poziom początkujący :)
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez madcap » 4/2/2014, 20:28

sorry ale Twoje skojarzenie przywiodło mi to na myśl........
http://www.youtube.com/watch?v=JsTvrSvqmBk
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez Krmtzzz » 5/2/2014, 20:14

Siema, mialem sie tu gdzies przywitac, offtop chyba jest do tego najlepszym miejscem ;d
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do VIP Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr