Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 26/2/2013, 22:52

kazda oponka na piasek nie wytrzyma jazdy po twardym. bo piaskowa jest miekka, i cyz ma wieksze kostki czy mniejsze to guma jest miekka i sie sciera Å‚atwiej.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez dawidsx » 1/3/2013, 18:33

Co ile w dwusuwowej secie (sx125) zmieniać olej w skrzyni jeżdżąc po 2-3 godziny w sobote i niedziele?
co 15 baków wystarczy?
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23


Postprzez barek253 » 1/3/2013, 19:07

co 10mth jakieś 6 baków
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez wawzon » 2/3/2013, 10:23

Odczuwalna jest jazda na paliwku 95 a 98 ?chodzi o osiÄ…gi
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 2/3/2013, 11:14

zalezy w czym - ja w 525 nie czuje żadnej róznicy ;)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez papek23 » 2/3/2013, 14:06

ja w klx 250 nieraz odczuwam różnice na której stacji zatankuje to znaczy jak zaleje 95 na na takiej przydroznej stacji to delikatnie zamula ale jak np na lotosie tez 95 to juz czuć różnice szybciej sie zbiera i mocniejszy zryw :) no w 525 moze bbyc nieodczuwalne bo tam jest juz pare koni :D a w 250 to jednak bardziej czuc różnice
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez Marcin1324 » 4/3/2013, 09:21

Bardziej niż ilość oktanów liczy się klasa stacji, bo u mnie na stacji wysokich lotów zdarzały się że w benzynie była woda, a na orlenie już nie.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez Damianooo1998 » 4/3/2013, 17:26

U mnie właściciel stacji Orlen tankuje na konkurencyjnej stacji i słyszałem to od kilku osób.
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez papek23 » 4/3/2013, 17:41

zalezy wszędzie kombinują wiec niekiedy 98 jest prawie jak 95 dlatego nieraz lepiej dojechc ten kilometr do jakiej bardziej znanej stacji gdzie paliwo jest lepsze bo i tak lepej na tym wyjdziemy :D
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez kzq » 4/3/2013, 19:42

Witam,
czy wraz ze zmianą łożysk wału należy zmienić bieżnie wału?
Na fiszkach:
http://ktmsklep.pl/new-katalog/25,167,1 ... 50-exc-rac
nie ma bieżni, skąd je wziąć jeżeli trzeba je wymieniać?
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez Damianooo1998 » 4/3/2013, 19:48

U mnie w EXC były w zestawie z łożyskami, u Ciebie też powinny być.
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez kris514 » 4/3/2013, 19:54

Trzeba, jest w komplecie z lozyskiem i ktm przewidzial dziwne urzadzenie by je sciagnac
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Damianooo1998 » 4/3/2013, 20:00

Ja stare podważyłem lekko śrubokrętem i jakoś wyszło, na szczęście nic nie uszkodziłem. Ale ściągacz do tego rzeczywiscie dziwny jest.
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez kzq » 4/3/2013, 21:56

Udało mi się bieżnie ściągnąć takim oto ściągaczem: Obrazek

Czyli zamawiając oryginalne łożysko dostaje je z bieżnią.
Czyli nie opłaca się kupować np. łożysk 100zł taniej od sztuki i bieżnie osobno, także lepiej uderzyć w oryginalne łożysko?
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez henio12323 » 4/3/2013, 23:30

kupujesz kompletne łożysko czyli z bierznią itp itd.

co do sciągacza - takie niektóre pasują, mozna też samemu dorobić sciągacz na gorąco ( nie bede sie zagłębiał )

co do łozysk - moim zdaniem kupno łozysk z serwisu KTMa ma taki plus że kupujesz w ciemno, pasuje idealnie, wiesz że jest pewne i polata jak trzeba. ale ma wade - cene. z kolei kupując zamiennik, albo mało tego identyczne łozysko jak oryginalne szukając to w detalu gdzie indziej zapłacisz spoooro mniej. kolega po numerach znalazł identyczne łozyska jak oryginalne i wyniosło go sporo taniej. dlatego mógł pozwolic sobie powymieniac inne łożyska. kwestia tylko dobrze poszukać. ja np wrzuciłem u siebie łozyska FAG i po sezonie nawet minimalnego luzu nie ma na zadnym z łozysk
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez dawidsx » 8/3/2013, 23:43

Co może być przyczyną zamulania sx125 na 1 i 2 biegu?
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez papek23 » 9/3/2013, 09:20

przeczyść gaźnik i wyreguluj i wyczyść filter powietrza
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez kzq » 9/3/2013, 19:12

Ja siÄ™ pytam o co chodzi??
Wymieniłem olej, wlałem te zalecane 1.2L, odpaliłem pochodził chwilę i dolałem 200ml (aby w oczku było), czyli w sumie 1.4L. Dzisiaj pojeździłem, w oczku pusto. Wlałem już w sumie 1.9L oleju (przez 3 dni, spaliłem zbiornik paliwa czyli 8.5L), a w oczku nadal nie ma, przed dzisiejszym dolaniem zaglądałem przez wlew oleju to oleju widać nie było. Ja się pytam o co chodzi. Przed wymianą jeździłem na Castrolu i w ogóle go nie ubywało, teraz zalałem Motorex Cross Power 10w60.
Wiem że w tych moto trudno zmierzyć prawidłowy poziom oleju, no ale bez przesady...
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez kris514 » 9/3/2013, 19:21

Sprawdz czy nie dymi, odma nie leci lub jakies nieszczelnosci na uszczelkach
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 9/3/2013, 23:14

welcome to my world :) zrobiłem remont po niecałych 50 mth też zaczeło ubywac oleju. co trening musiałem sporo dolewać. okazało sie że tłok sie wytarł i olej brał. co najciekawsze to praktycznie w ogóle nie dymił ( lekko na czarno wiadomo jak to w FCR plus ja zawsze troszke bogatsza mieszanke ustawiam ) wiec po kolorze spalin praktycznie nic nie było widać.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości




na górê