Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Jak nie rozbierzesz, nie wyczyścisz i nie przesmarujesz to się nie dowiesz.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Dokładnie j/w Albo: brakuje serwisu (żle skręcone lub jest w nich brud, rdza), ale są jeszcze dobre, albo wywal i złóż na nowych łożyskach pamiętając o prawidłowym montażu.
Sumomoto Motocykle Kraków
-
Sumomoto - Świeżak
- Posty: 233
- Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
- Lokalizacja: Kraków
A nie jest tak ze lozysko jest za mocno dociagniete i o to skacze?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
jeżeli ciezko chodzi to za mocno je skręciłeś, nie mogą byc na siłe dokręcane, muszą byc z oporem dokręcone niewielkim, i co pewien czas sprawdzane, kontrolowane, lekko dokręcane,
rozbierz, wyjmij górne, zobacz w jakim jest stanie, jak się posypie to już wiesz co i jak, jezeli bd ok to przesmaruj porządnie górę i dół, dokręc następnie z rozsądkiem,do oporu i delikatnie dokręc z pol obrotu i styka
łożysko jest do wymiany kiedy albo po nawet mocnym dokręceniu ma luz, albo jak jest dobrze skręcone i kręcąc kierownicą chrobocze, wtedy kwalifikuje się do wymiany
rozbierz, wyjmij górne, zobacz w jakim jest stanie, jak się posypie to już wiesz co i jak, jezeli bd ok to przesmaruj porządnie górę i dół, dokręc następnie z rozsądkiem,do oporu i delikatnie dokręc z pol obrotu i styka
łożysko jest do wymiany kiedy albo po nawet mocnym dokręceniu ma luz, albo jak jest dobrze skręcone i kręcąc kierownicą chrobocze, wtedy kwalifikuje się do wymiany
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
-
FireBlade954 - Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 3/9/2011, 07:28
- Lokalizacja: Małopolska
jak przeskakuje to nic innego jak zuzyte łozyska, czy brud czy nie brud, czy nawet wymyte i na nowo nasmarowane to i tak bedą "zabkowały" wymiana i oczywiscie poprawny montaż i problem ustapi
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
w moim ktm dziś rozebrałem końcówke tłumika i nie ma tam waty :O
I mam pytanie, ile włożyć tam tej waty? upchać ile się da? I może byś wata odporna na wysoką temperaturę od kominków?
I mam pytanie, ile włożyć tam tej waty? upchać ile się da? I może byś wata odporna na wysoką temperaturę od kominków?
EXC 125
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
nalepiej dać wate do wydechów jest najbardziej odporna, niektórzy wsadzają nawet ocieplenie mineralne spalic sie nie spali, ale łatwo dosyc sie wydmuchuje. niektórzy wsadzają np włókno szklane, ew koce gaśnicze ( to też jest włokno szklane ) co do ilosci to im wiecej upchasz tym lepiej. jak bedzie za luźno to po prostu znowu szybko wydmucha, a jak dostatecznie mocno upchasz to bedzie dłuzej zbite i dłuzej zostanie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
ale ujdzie z tą watą do kominków? Jakiś czas pojeździ i nie będzie różnicy w dźwięku?
EXC 125
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
Na innych forach polecają ocet (zalać i zostawić na 24h) inni radzą zagrzac moto,spuścić ocet i przepłukać woda
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
są tez specjalne preparaty, ja płucze wodą pod cisnieniem ( nie za duzym, np dobrze odkręcona woda w kranie ) chociaż nigdy nic ciekawego nie wyleciało z chłodnicy. odkręc korek i zobacz w jakim stanie jest srodek, jak ładne aluminium to wiekszego sensu pucowania jej nie ma. i tak one maja zwykle sporo większą wydajność niz norma przewiduje ( mówie o normalnej jeździe, zwłaszcza dla EXC )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Mógłby mi ktoś powiedzieć do czego to służy http://www.ebay.com/itm/06-07-08-Kawasa ... 08&vxp=mtr co to daje"?
KX250F
-
wawzon - Bywalec
- Posty: 578
- Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36
Ta regulacja daje zmianę sylwetki na motorze (niektórzy wolą kierownice dalej inni bliżej ) np. w ktm jest taka regulacja oryginalnie
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
półki z phds'em. czyli półki jak półki, moze troche mocniejsze niz fabryczne, dodatkowo masz wieksze regulacje bliskosci kierownicy ( jak widzisz masz podziałke ) i mozesz przesuwać blizej tablicy albo blizej baku, no i wszystko jest na tym phds czyli materiale który niweluje wibracje, wstrzasy itp, zawsze troche mniej nadgarstki dostają choć jak patrze to za duzo go tutaj nie ma, cos na pewno niweluje, ale tu moze bardziej chodzi o to żeby regulacja sie nie ślizgała ) . no i samo mocowanie kierownicy szersze - wieksza powierzchnia styku wiec trudniej to uszkodzić, i sama kierownica nie bedzie przesuwała sie w mocowaniach przy np glebie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
pytaj sie mechanika ;P w profesjonalnym serwisie rozbiórka silnika 4T to jakies 600-1200 zł xd a ile weźmie mechanik od chinczyków to juz nie wiem. pytaj sie jego nie nas, skąd mamy wiedziec. co do tego ile czasu, ogólnie rozłozenie i złozenie silnika to mniej niz godzina czasu, z godzine mozna poswiecic na czyszczenie i przygotowanie częsci do montażu plus wyjecie silnika z ramy powiedzmy 30 minut. także liczac z przerwa w 3 godziny da się to zrobić ja swój silnik do demontażu tłoka rozebrałem moze w 10 minut jak juz stał na stole. co do wymiany bez sensu zmieniac same pierscienie od razu lepiej z tłokiem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości