Zobacz wÄ…tek - 250 4T czy 2t ?
NAS Analytics TAG

250 4T czy 2t ?

Enduro, Cross
_________

Postprzez zbyho222 » 5/7/2012, 10:47

Kris masz racje po czasie zaczyna się widzieć różnice... Tak samo w 250 :D Latam już parę ładnych lat na 2t z początku nie było róznicy a były u nas KX YZ na każdej jeździłem i było identycznie... Ale ostatnio Kumpel sprowadził sobie Yz 250 na alu ramie z za granicy i to już całkiem inna bajka :D
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31


Postprzez Prosto100 » 5/7/2012, 13:21

Dla tych którzy nie zrozumieli, ja tu nie porównuję 250 w2t do 250 w 4t bo wiem ze jest to całkiem inna klasa motocykla, poprostu wybieram moto dla siebie.Nie pytałem się tak że które moto będzie sie nadawać na pola itp tylko który jest najlepszy( wiem że wszystkie podane 2t są bardzo do siebie podobne).

Najbardziej podoba mi siÄ™ Kawasaki kx250 i chyba go wybiorÄ™. :D
Prosto100
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 3/7/2012, 16:37


Postprzez barek253 » 5/7/2012, 14:02

kawa jest na tor
kup sobie exc 125 lub 200
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Naszim » 5/7/2012, 14:34

To jak wybierasz 250 w 2t to może zamiast 250 4t lepiej 450? ale to też lepiej enduro.
Avatar użytkownika
Naszim
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Prosto100 » 5/7/2012, 14:41

Gadałem z gościem który ma taką kawe, jezdzi nia po polach itp. Sprawuje się dobrze i nie ma z nią problemów.

Naszim - no właśnie tylko czy takie 450 w 2t mniej sie psuje ? I jakie jest jego srednie spalanie ?
Dzieki za odp.

Nie chodzi mi o komfort jazdy tylko żeby się strasznie nie psuł ;]
Prosto100
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 3/7/2012, 16:37

Postprzez Naszim » 5/7/2012, 15:44

Nie ma 450 2t tylko 4t. Mniej od czego?
Avatar użytkownika
Naszim
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Prosto100 » 5/7/2012, 16:30

Miało być w 4t mój błąd.

Mniej od 250 w 2t. Tzn czy po roku nie trzeba wymieniac czesci itp
Prosto100
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 3/7/2012, 16:37

Postprzez cichycr » 5/7/2012, 16:49

Stary, nikt Ci przecież nie powie czy i co będziesz musiał po roku wymieniać...
Honda CR 125

fuck the whales, save 2 strokes !!!
Avatar użytkownika
cichycr
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 26/5/2012, 18:00
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez Prosto100 » 5/7/2012, 16:59

Przecież nie jestem głupi -.- Chodzi mi o to czy sie psuje tak jak motory wyczynowe czyli cross, bo chyba to mozna spokojnie stwierdzic co nie ? Chyba proste ze nie wiesz co ci się może popsuć ale chce wypowiedzi kogoś kto posiada taki motor i wie czy jest drogi w utrzymaniu.
Prosto100
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 3/7/2012, 16:37

Postprzez Naszim » 5/7/2012, 17:14

Jest tak jak ze 125 2t i 250 4t. każdy inaczej się zużywa . w 2t musisz częściej robić remont a taniej, 4t jeździsz dłużej bez remontów, nawet do ponad 3x rzadziej. Tyle że części są trochę droższe. przez rok nie wydasz więcej na 4t, raczej na 2t, ale przez 3 lata mniej więcej wyjdzie Ci podobny wynik, zależy Co będziesz musiał wymienić.
Avatar użytkownika
Naszim
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Prosto100 » 5/7/2012, 17:20

No tak, wiadomo ze czesci sa tansze dla 2t ale czesciej sie zuzywaja, tylko nie chciał bym tak ze pojezdze 450 2 lata i bede mial do zaplaty kilka tysiecy. Do tego dochodza jeszcze koszty paliwa ;D
Prosto100
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 3/7/2012, 16:37

Postprzez zbyho222 » 5/7/2012, 17:36

Po pierwsze motocykl sie nie psuje jak sobie dbasz tak masz... w takich moto czesci sie z uzwaja a nie psuja ;)
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez barek253 » 5/7/2012, 18:14

przeczytaj jeszcze raz caly temat moto sie nie zepsuje jesli wszytkie czesci sa dobrze zlozone i motocykl jest regularnie serwisowany

a w jakim stanie kupisz nikt ci nie powie i co bedzie w nim do roboty tez
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Prosto100 » 5/7/2012, 18:23

No czesci moga byc zlozone jak najlepiej ale i tak po sezonie w 2t bedzie trzeba wymienic tlok.

Zbyho222 wiedziałem że zaraz ktoś napisze ze czesci sie zuzywaja ;D
Ale mowiac "dbasz" masz na mysli regularna wymiane czesci ??

Ile pali taka 450 i czy trzeba w niej wymieniac tlok co jakis czas ?
Prosto100
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 3/7/2012, 16:37

Postprzez zbyho222 » 5/7/2012, 19:55

Własnie dokładnie o to chodzi jak w np w porę nie wymienisz tłoku i dupnie to masz dwa razy większe koszty remontu tak samo z innymi częsciami.... W 450 na tłoku okoł 100-120 mth ale zdarza się ze do tych 150 dolatasz :D a pali w zależności od jazdy 6-8 litrów
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez Prosto100 » 5/7/2012, 20:00

zbyho222

No to spoko ;]
a wiesz mniej wiecej jakie sa koszty remontu takiej 450? Cy trzeba wymieniac tylko tlok? Dzięki
Prosto100
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 3/7/2012, 16:37

Postprzez Naszim » 5/7/2012, 22:00

No tłok i korbę zazwyczaj co 2 tłoki, jak skończysz wszystkie selekcje to musisz już więcej zrobić, nicasil itd.
Avatar użytkownika
Naszim
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kris514 » 5/7/2012, 22:12

dodatkowo nie zapomnieć o:
-łożyskach na wale
-zaworach
-łańcuszku
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez zbyho222 » 6/7/2012, 05:47

Dokładnie to co Kris powiedział.... żależy co i jak możesz wydac nawet do 5000 tyś ale to tylko jak bedziesz robił wszystko do dupy i źle a tak to raz na 2-3 lata wydac te 3000 tys nie jest dużo moim zdaniem jak serwisujesz tak jak ma być !!! Ja w swojej "dziewczynie" w zeszłym roku wydałem 5000 tys na 2T ale licze tu wszystko oleje płyny remonty :D Stosunkowo nie długo mam 450 rozkręconą na 480 do to tego też już w tym sezonie 2000 tys wyszły.....
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez Bostorn » 6/7/2012, 09:19

Prosto100 napisał(a):No tak, wiadomo ze czesci sa tansze dla 2t ale czesciej sie zuzywaja, tylko nie chciał bym tak ze pojezdze 450 2 lata i bede mial do zaplaty kilka tysiecy. Do tego dochodza jeszcze koszty paliwa ;D



to jeżeli masz takie wymagania to zapomnij o jakim kolwiek pełnym crossie czy enduro, albo yamaha xt, suzuki dr, Honda xr, i inne tego typu maszyny, o tamto trzeba dbac, serwisowac itp, a ty nie dosc że jesteś zielony to jeszcze masz wymagania z kosmosu, więc kolego wybacz ale coś kosztem czegoś

nie da się kupic tanio i tanio jeździc wyczynowym motocyklem, soft enduro takie jak podałem spełnią twoje wymagania

tam trzeba zmieniac olej dosc często i filtr oleju, trzeba regulowac zawory, dbac o filtr powietrza i inne pierdoły, a patrząc po tym co piszesz, masz problem z paliwem, bo chcesz aby jak najmniej go zjadało, a co dopiero z wymianą filtrów i olejami po 40 50zł za litr...

soft enduro to jedyne co tobie polecÄ™ na obecnÄ… chwilÄ™
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości




na górê