Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez Bostorn » 26/8/2010, 10:27

około 0.7l oleju ale nie dam rąk odrąbac, jak do każdej sety

jak nie masz miernika, ewentualnie okienka to niestety ni jak nie sprawdzisz :PP

jedynie bd słyszał zgrzyty itp jak bd za mało oleju
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez zbyho222 » 26/8/2010, 12:18

Panowi Jest Sprawa bo Nigdy nie miałem oleju Motul... Chciałbym sie dowiedziec czy jest on z dodatkiem na sprzęgło... chodzi 0 10w40
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31


Postprzez mentorsct » 26/8/2010, 18:25

Tak jest z dodatkiem. Ja też go zalewam do swojego SX.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez Damian Marciniak » 26/8/2010, 18:47

kilka tygodni temu kupiłem KTM 450 SX 2004, wszystko jest ok ale martwi mnie jedna rzecz - wyciekający olej z przedniego zawieszenia... Jak temu zaradzić czy wystarczy wymienić O-ring czy to coś bardziej poważnego?.
KTM 250 SX 2006 ;-D
Avatar użytkownika
Damian Marciniak
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 21/3/2010, 22:59
Lokalizacja: Londyn

Postprzez mentorsct » 26/8/2010, 18:54

Cześć ja mam sx 520 i mnie z prawego laga zaczęło cieknąć ale to po delikatnej glebie. Ja zeby sie nie motać z wymianą uszczelniaczy to posmarowałem silikonem a po sezonie wymianka w obydwu lagach uszczelniaczy. Wyciekający olej to problem. Raz ze olej który tam jest tworzy pewne ciśnienie przez co amortyzuje górki, dołki itp, jak go nie bedziesz miał to amor zjedzie ci do końca, a za dużo oleju to tak jak byś miał dwa pręty z przodu a nie amory. A i brak oleju może ci uszkodzić te wewnętrzne mechanizmy.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez henio12323 » 26/8/2010, 19:44

nie jest trudno to zmienic. wystarczy zmienic uszczelniacz olejowy. koszt wymiany samemu to jakies 100 zł (olej plus uszczelniacze). bez oleju pójda ci panewki i nie bedzie lekko chodziło. ale zeby wymienic uszczelnaicz trzeba całe zawieszenie w mak rozkrecic :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez gienek197 » 27/8/2010, 18:43

Siema czy da sie jakoś wyciągnąć simering pompy wody z dekla w dt 125 tak żeby go nie uszkodzić żęby później można było go włożyć jeszcze raz
gienek197
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 22/4/2009, 08:14

Postprzez henio12323 » 27/8/2010, 19:26

nie mozna. raz wyjmiesz i juz bedzie do duupy. mozna jakos sie pobawic najpierw wybic wałek potem łozysko a potem uszczelniacz. ale własciwie po co to robic ? jak wyjac to od razu wymienic wszystko. bo załoze sie ze jak wyjmiesz i wsadzisz to od razu albo w najblizszym czasie uszczelniacz siądzie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez gienek197 » 27/8/2010, 19:37

łożysko a gdzie ono tam jest?? mi chodzi o ten uszczelniacz w deklu. stary uszczelniacz mi puscił więc kupiłem takie coś jak zestaw naprawczy pompy wody (nie mogłem znaleźć samego uszczelniacza) włożyłem uszczelniacz ale musiałem już dać stary wirnik bo nowy nie pasował miał inną końcówke ale mniejsza o to problem w tym że z własnej nie wiedzy założyłem odwrotnie simering (sprężynkami w strone wirnika) i teraz chciałbym go jakoś wyciągnąć i założyc odwrotnie bo jest nowiutki a kupic kolejny mi się nie uśmiecha bo to 150pln:/
gienek197
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 22/4/2009, 08:14

Postprzez Marcin65432105 » 27/8/2010, 19:49

Mam drobne pytanie kupiłem yamahe yz 250f z 2002r moto chodzi bez zarzutów ale silnik "bierze" mi olej dodam że nie puści dymka co może być powodem. Nie wiem czy to usterka bo może tak być ale wyjezdziłem narazie 10 litrów benzyny i musiałem przy tym dolać pół litry oleju silnikowego codziennie rano przed jazdą sprawdzam bagnet i poziom oleju jest na dolnej kresce dlatego dolewam ok setke oleju i stan sie nie podnosi co jest nie tak? oej wlewam do korku z bgnetem w ramie obok kierownicy i baku tak mi sprzedawca powiedział może mam go wlać gdzie indziej nie wiem help:D
Avatar użytkownika
Marcin65432105
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51

Postprzez henio12323 » 27/8/2010, 21:02

gienek tam sa 2 łozyska. zwaliles sprawe bo mozna kupic w zwykłym rolniczym sklepie z łozyskami uszczelniacze - tylko abys wymiar znalazł. nie da sie zmienic zestawu bez sciagania dekielka. całego a tam od spodu sa łozyska.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez cichy » 28/8/2010, 07:19

Marcin w YZ poziom oleju powinno się chyba sprawdzać na rozgrzanym silniku, przynajmniej w 400cc tak mówi serwisówka.
Możesz mieć za dużo, bo jak silnik trochę pochodzi to poziom w ramie rośnie.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez gienek197 » 28/8/2010, 09:14

szukałem wszędzie gdzie się da w okolicy byłem w takim sklepie z łożyskami i uszczelniaczami i jak pokazałem kolesiowy simering to powiedział mi ze nie bedzie takiego miał i nie da rady załatwic, ja mam taki problem że mieszkam na takim zadupiu że cieżko cos dorwać z takich części a jak juz jest to cena kosmiczna:/ słyszałem że podobno od 80 pasuje (jakis koles z forum dt maił 125 i tez nie mógł takigo znalezc wiec kupił od 80 i okazało sie że pasuje idealnie) więc mysle czy nie przygrać głupa i nie kupic na próbe właśnie taki
gienek197
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 22/4/2009, 08:14

Postprzez Marcin65432105 » 28/8/2010, 12:28

Acha to powinienem stan oleju sprawdzać po jezdzie ok dziex tak spróbuje:D
Avatar użytkownika
Marcin65432105
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51

Postprzez mentorsct » 28/8/2010, 14:06

Witam, kilka postów temu pisałem coś o wymianie waty w wydechu. Dziś tak oblukałem swój tłumnik i jedyne lementy łączące się czyli końcówki są nitowane i nie wiem jak wymienić watę w takim tłumniku. Ma ktoś jakiś pomysł?
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez zbyho222 » 28/8/2010, 17:01

hmm i tu jes sprawa nie ciekawa.... niby nity mozna samemu poskładsac ale lepiej poradzic sie kogos kto sie na tym zna... ja samenu w Yamaha probowałem wymienic i spieprzyłem cały tłumnik....
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez barek253 » 28/8/2010, 17:06

gdy nacisne przedni hamulec i lekko poruszam przod ,tyl to czuc taki lekki luz
i tu pytanie gdzie dokrecic kirownice
moto honda cr 125 99r


ps.
ostatnio patrzylem i tez mam w tlumiku nity i tez nie wiem jak to rozebrac
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 28/8/2010, 17:30

ja w ktmie tez mam nity - wiertełko i poszedł :D ale z drugiej strony mam srubki :P ale jak masz nity to rozwierc i na nowo przynituj.

co do oleju to lepiej w serwisówce sprawdzic. bo z tego co mi wiadomo 4T sprawdza sie na zimnym silniku. no albo po dluzszym postuju zeby olej sie osiadł a niebył porozbryzgany po całym silniku.... zreszta u mnie np w ktmie nie ma opcji zeby sprawdzic na rozgrzanym bo mam okienko i po odpaleniu całe sie zawala olejem i nic nie zobaczyłbym.


barek nigdzie, poszło ci łozysko stozkowe na główce ramy.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 28/8/2010, 18:14

mozna z tym jezdzic?

a jak nie to kupie w sklepie z lozyskami takie lozysko
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 28/8/2010, 18:21

w sumie mozna. oby całkiem nie pekło ale to skrajne warunki. ale druga sprawa od długiej jazdy moze ci łozysko wybic. mi w CR tez to poszło ale wiedziałem ze po sezonie bd sprzedawał i nie robiłem. ale lepiej zrobic i miec spokój
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê