Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez Scyzor1989 » 14/6/2013, 19:23

ok przekaze koledze co napisales i mysle ze nie ma dalej sensu ciagnac tego tematu dzieki za pomoc w imieniu kolegi
aktualnie bez motoru :(
Scyzor1989
Świeżak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
Lokalizacja: Gorzow


Postprzez Scyzor1989 » 17/6/2013, 11:10

Jakie sa klasy w motocrossie i jakie motory sie do tych klas zaliczaja ? ( chodzi mi o poj i rodzaj silnika, 2t czy 4t)
aktualnie bez motoru :(
Scyzor1989
Świeżak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
Lokalizacja: Gorzow


Postprzez henio12323 » 18/6/2013, 22:16

zamiast czekać tak długo na odpowiedź wystarczyło wpisać cos w google. wpisałem " klasy zawodów mx" pierwszy link
http://zawodymx.pl/_up_img/zasady_rozgr ... 88_str.pdf
38 strona :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez wawzon » 19/6/2013, 19:04

Miałem 2 filtry powietrza lecz od początku zawsze jeden myłem i zmieniałem, drugiego nie ruszałem dziś chciałem sprawdzić jak działa na drugim i odczułem jakby spadek mocy. Jest to mozliwe czy tylko mi sie tak wydaje ?
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 19/6/2013, 19:12

raczej Ci sie wydaje.. ale jest też takie coś że, moga byc rózne filtry. też kiedys miałem jednen oryginał KTM a drugi inny. jeden był sporo grubszy i miał grubszą gąbke z wiekszymi "otworami" drugi był cienszy. ja tam róznicy nie czułem. ale na pewno jakas była. też gdzies kiedys widziałem filtry pod błotniste warunki, czyli sporo grubszy od standardowego. moze ten twój też jest nieco inny i stąd jakas róznica
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez wawzon » 20/6/2013, 19:37

KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 20/6/2013, 21:04

jezeli mówisz o swojej kawce to bedzie ok
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez piston998 » 24/6/2013, 09:03

dał bym rade jezdzic sam na yamaha wr 400/426 jak mam 155 cm wzrostu i 50 kg?
mozna ją jakoś obniżyć w razie czego?
Motorynka --> PGO 50 --> ATV 150 --> Kawasaki Kmx 125 --> Szukam
Avatar użytkownika
piston998
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 7/10/2012, 20:10

Postprzez henio12323 » 24/6/2013, 12:21

po 1 wg mnie nie opłaca sie pchać w taka WRke
po 2 z tego co wiem za młody i za mało doswiadczony jestes na duże moto
po 3 jakbys miał super skilla to bys dał rade... ale bez doswiadczenia, z tym wzrostem bedzie ciezko ci sprzet opanować
po 4 moto mozna obnizyć.... ale to wpłynie tragicznie na prowadzenie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez piston998 » 24/6/2013, 12:52

A w tych wr i yz 400 trzeba robić remonty tak często jak np. w yz 125 ?
Motorynka --> PGO 50 --> ATV 150 --> Kawasaki Kmx 125 --> Szukam
Avatar użytkownika
piston998
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 7/10/2012, 20:10

Postprzez henio12323 » 24/6/2013, 16:46

to 4T wiec rzadziej... ale kosztownie. w skali roku w WR mozesz nie wsadzic złotówki, a w yz zrobic np remont za 500-1000zł ... z kolei jak przyjdzie robic generalke w WR czy yzf to wyjdzie kilka tysięcy. zwłaszcza że to stare moto w którym sypią sie juz wszystkie częsci, nie tylko typowo eksploataycjne jak tłok zawora korba czy łancuszek. wiec biorąc pod uwage np 2-3 sezony 2T i 4T wyjdzie podobnie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez piston998 » 29/6/2013, 16:54

A w yzf 250 jak często i ile wynosi remont? i ile taka crossówka pali?
Motorynka --> PGO 50 --> ATV 150 --> Kawasaki Kmx 125 --> Szukam
Avatar użytkownika
piston998
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 7/10/2012, 20:10

Postprzez henio12323 » 29/6/2013, 21:18

było było było... wystarczy poszukać. w yzf remontujesz jak kazdą inna 250 w 4T. pali też przeciętnie. zalezy od rocznika, stanu technicznego i twojej jazdy.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dawidsx » 30/6/2013, 12:15

Więc mam ustawiony zawór wydechowy i gaźnik (były ok ustawione) a motor dalej słaby.
Jechałem cr 85 to na 2 bez problemu z gazu wstawał a ten z jedynki nie chce.
kompresje ma taką że odpalam ręką bez problemu.
czy zmiana tłoka powinna pomóc?
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez wawzon » 30/6/2013, 16:32

Dziś podczas jazdy miałem dość solidną glebę skutkiem tego jest wygiete lekko mocowanie kierownicy (ta sruba z 2-3mm) da sie to jakos sprostowac,naprawic ?

http://pokazywarka.pl/w152lw/
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez kris514 » 30/6/2013, 17:01

odobiscie pewnie bym tego nie ruszal ale jak chcesz to mozesz wykrecic uchwyt potem wykrecic ta szpilke (zeby amelinium nie uszkodzic) i potraktowac szpilke sila ewentualnie najpierw podgrzac z uwaga na gwint

a co do tloka to przy ok 40 h motor traci moc a jak nie wiesz kiedy tlok byl robiony to go wymien zanim sie zatrze. jeszcze gaznik pod znakiem zapytania
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez wawzon » 30/6/2013, 18:23

kris

podgrzalem do bialosci ogien+sila pomoglo dzieki za odp :)
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 30/6/2013, 21:04

skoro ręką to kompresja słaba warto by dać nowy tłok


wawzon - podgrzanie do białości to troche lipa. bo te szpilki są zapewne cieplnie ulepszane, i podgrzewając je do tego stopnia znacznie pogorszyłeś ich własciwosci. moze i teraz jest prosta. ale pewnie znacznie mniejsza gleba i bedzie sie wyginało jak plastelina :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez papek23 » 1/7/2013, 11:47

Siema mam pytanie bo jak jest zbiorniczek wyrównawczy poziomu płynu chłodniczego to do niego idą 2 węże jeden od dołu a drugi u góry i mnie ten u góry ma ok 20cm i sie kończy nie łączy sie z niczym i czy to normale ??
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez Fantas3k » 1/7/2013, 12:27

W dt125 miałem podobnie nim odplywal tak mi się zdawało nadmiar płynu chłodniczego czy coś takiego latałem tak sezon i nic się nie działo wiec to chyba normalne
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê