Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
nie mam pojecia ;d ja mam tylko jedną obczaj w serwisówce po co jest ta druga. moze to nie jest spust tylko jakas blokada od spręzyny kopki albo cos ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Spawanie to już ostateczność, poza tym nie wiem czy znajdę gdzieś w okolicy co pospawa aluminium. Prawdopodobnie spróbuję z poxiliną.
- Pijany Mistrz
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 1/9/2011, 19:30
- Lokalizacja: Białystok
-
Marcin65432105 - Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51
Poxylina niby cos da ale pewności nie ma że pod wpływem temp nie odpadnie albo pod czas upadku, za słaba jest, tylko i wyłącznie spawanie aluminium, są też specjalne kleje do klejenia metali, są tak żrące ze nadtapiają materiał, próbował bym jeszcze tego sprówac
spawarki do aluminium powinni miec blacharze, więksi mechanicy, tokarze itp
spawarki do aluminium powinni miec blacharze, więksi mechanicy, tokarze itp
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
bosti daje rade
a co do spawania ja mieszkam w 15 tys wiosce xd i jest tylko 1 spawarka do alu <lol2> i to sie gosc ceni 20 zł za uruchomienie
co do butów są ok mozna kupic ale to nie są z najwyzszej półki. klamry takie sa bardziej turystyczne i ogólnie na buty sportowo turystyczne wygladaja niz na stricte sportowe. ale do polatania na pewno ok i tez ochronią ;D

co do butów są ok mozna kupic ale to nie są z najwyzszej półki. klamry takie sa bardziej turystyczne i ogólnie na buty sportowo turystyczne wygladaja niz na stricte sportowe. ale do polatania na pewno ok i tez ochronią ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
heniek ale co to jest te 20 czy 50zł przy kosztach utrzymania crossa? sam zawsze piszesz że to droga zabawa. moim zdaniem nie ma co oszczędzać tylko dać te chłodnice do pospawania i mieć spokój a nie zastanawiać się podczas jazdy czy aby klej nie puścił.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
- domin195
- Świeżak
- Posty: 420
- Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14
Mam kawasaki kxf 250 2005r i wydaje mi się że ma za wysokie obroty na biegu jałowym próbowałem regulować lecz przy niższych motor nie trzymał obrotów i gasł dodatkowo ciężko znaleźć luz czym to może być spowodowane dodam że motor posiadam od niedawna ma 6 atmosfer na tłoku a w ogóle co myślicie o tym moto??
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
domin to prawda że utrzymanie kosztuje. i nie ma co oszczędzac. ale na niektórych robotach i częsciach wole zaoszczędzic by miec kase na cos co mi sie bardziej przyda
jak pisałem u mnie jest 1 warsztat za wypełnienie dziurki o srednicy pół cm i głebokosci 3 mm zapłaciłem 20 zł <lol2> akurat tu nie miałem opcji innej bo musiał to byc spaw. ale chłodnice wolał bym sam połatac ;D taniej i równie dobrze.
co do kxfa gadaj z durivem on ma te same moto. podzielcie sie filmikami na niskich obrotach ;P i ocenisz czy masz za wysokie czy nie. nikt ci nie powie od tak czy za wysokie bez posłuchania chociazby xd ale wyczynowe 250 w 4T zazwyczaj maja dosyc wysokie obroty. zreszta zobacz sobie filmiki na YT jak pokazuja moto w koło na odpalonym silniku ;P a co do moto - moto jak moto. jak kazda wyczynówka
nic specjalnego ale tez nie jest pod zadnym stopniem gorszy od konkurencji

co do kxfa gadaj z durivem on ma te same moto. podzielcie sie filmikami na niskich obrotach ;P i ocenisz czy masz za wysokie czy nie. nikt ci nie powie od tak czy za wysokie bez posłuchania chociazby xd ale wyczynowe 250 w 4T zazwyczaj maja dosyc wysokie obroty. zreszta zobacz sobie filmiki na YT jak pokazuja moto w koło na odpalonym silniku ;P a co do moto - moto jak moto. jak kazda wyczynówka

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kris te nowsze Kawy są zajebiste krążą słuchu na mieście ze są jednymi z lepszych sprzętów teraz.... to napewni masz coś nie tak mimo na luzie ma wieksze obroty ale powinien chodzic delikatnie dzwięk powinnien byc miły dla ucha "_ I dla mnie też już czas prześiąść się na 4T.... Mam do Wyboru KTM EXC 450 2003 albo KXF 450 2009 rok się własnie zastanawiam i robię jazdy próbne co lepiej mi spasuje 

Honda Cr 250 2007
- zbyho222
- Świeżak
- Posty: 462
- Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31
no ja kiedys widziałem filmik na yt jakiejs 250 w 4T z licznikiem chyba to była WRka to miała sporo tych tysiecy obrotów/min na jałowym biegu. niestety nie pamietam ile
a co do moto nie chce tutaj zachwalac marki bo sam ją mam, bo mój ktm a ktm z 2011 roku to niebo a ziemia... ale wiele ludzi mówi że to własnie ktm najlepiej wypada. aczkolwiek na pewno dla laika/amatora róznica w markach podczas jazdy jest znikoma
ale ja bym ci polecał EXC z racji że to duuuuuzo bardziej uniwersalne moto względem wyczynowego kxfa. kxf tylko na tor bo w lesie sie męczy ;P EXC wszędzie da sie wjechac, moze nie wykręcisz na torze takiego czasu jak na kxfie, albo odwrotnie ;P wykręcisz bo kxf na tor moze okazac sie za mocny i zbyt narwany 

a co do moto nie chce tutaj zachwalac marki bo sam ją mam, bo mój ktm a ktm z 2011 roku to niebo a ziemia... ale wiele ludzi mówi że to własnie ktm najlepiej wypada. aczkolwiek na pewno dla laika/amatora róznica w markach podczas jazdy jest znikoma


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dokładnie i wogóle EXC duzo bardziej żywotniejsze od KXF.... Ale Cena Kusi bo to okazja by była od znajomego tylko opony do wymiany 2009 rok za 10000 tyś a ten exc z 2003 jest za 10000..... A wiesz jakie są zmiany w stosunku 2003 rok do nowszych około 2008 ???
Honda Cr 250 2007
- zbyho222
- Świeżak
- Posty: 462
- Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31
Jaka oponę moglibyście polecić na tył typowo enduro.
Teraz mam założona Dunlop ale ona bardzie wygląda jak opona MX taka duza szeroka kostka. Zastanawiałem sie nad czymś takim jak w tym ktm http://allegro.pl/ktm-exc-250-i1822377996.html . Taka opona chyba powinna się lepiej sprawdzać na różnorodnych nawierzchniach. Dobrze myślę? Możecie podać przykłady takich opn bo za bardzo sie na tym nie znam a nie mogę takich nigdzie znaleźć. Moto to kawasaki klx 250 R.
Teraz mam założona Dunlop ale ona bardzie wygląda jak opona MX taka duza szeroka kostka. Zastanawiałem sie nad czymś takim jak w tym ktm http://allegro.pl/ktm-exc-250-i1822377996.html . Taka opona chyba powinna się lepiej sprawdzać na różnorodnych nawierzchniach. Dobrze myślę? Możecie podać przykłady takich opn bo za bardzo sie na tym nie znam a nie mogę takich nigdzie znaleźć. Moto to kawasaki klx 250 R.
- damian8178
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 6/7/2011, 10:41
mikozniak napisał(a):Ja bym brał Kxf nawet bym się nie zastanawiał. 1 jest dużo młodszy 2. Jest z pewnych rąk 3. Jest lżjeszy i mocniejszy.
exc to enduro, i jeśli dbasz odpowiednio o oleje filtry, regulacje to bd jeździł latami, są mocne i żywotne dla tego się cenią
kxf? kxf to jest pełny cross, to nie jest enduro, wyżyłowana maxymalnie jednostka która przewyższa konkurencje typu yamaha suzuki honda itp/
Dlaczego tak twierdzę? wiele osób z ktmów u mnie poprzesiadało się na yamahy i hondy, teraz mają kawasaki, motor lekki zwinny niesamowity, 2 mapy zapłonowe i inne bajery, jednak coś kosztem czegoś, typowy zawodnik w tym sezonie zajeździł już 2 kxfy, dlaczego? bo kxfy są dobre ale trzeba o nie dbac jak o jajko, wyżyłowanie i brak ograniczen sprawiło too że motor jest bardzo zdatny na wszelkiego rodzaju usterki spowodowane zaniedbaniem albo oszczędnościami
jeżeli lubisz grzebac znasz się na tym albo masz mechanika, bądź $$ na mechanika który bd składał i rozkładał motor aby wszystko było na tip top to śmiało, full crossy nie są do jazdy w terenie jeśli chodzi o 250, 450 jeszcze jakoś ujdą ale 250 jak najbardziej odradzam
enduro to enduro, jeździ lasy pola łąki trasy
a full to full i moim zdaniem jego miejscem docelowym jest tor

pozdro
a teraz czas na opony
http://www.i-honda.pl/item.php?kategoria=170&id=104905 te sa dobre, wiele osób u mnie na nich jeździ, idealne do motocrossu i enduro
sam też ją miałem
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
no nie wiem czy kawasaki to aż taka odskocznia od innych wyczynów ;P moto jak moto. jakos na zawodach nie widac zeby kawasaki sie wyrózniało. waga parametry są podobne do konkurencji ;P no i kxf tylko na tor jak bostorn napisał. a EXCkiem mozesz wjechac wszędzie ;P chyba ze masz zamiar startowac w zawodach MX...
co do oponki. opon jest pełno i są przygotowane pod rózny teren. polecał bym ci pójsc do sklepu z oponami/ serwisu oni doradza ci jaka oponke wziac zeby dobrze sie spisywała pod twoją jazde. kumplowi polecili np michelinka dał 250 zł i idealnie trafili w jego moto, opona idealnie sie wgryza w glebe kazdą, a przy tym na asfalcie nie idzie w oczach. no i jak kolega wyzej napisał 120 to max
co do oponki. opon jest pełno i są przygotowane pod rózny teren. polecał bym ci pójsc do sklepu z oponami/ serwisu oni doradza ci jaka oponke wziac zeby dobrze sie spisywała pod twoją jazde. kumplowi polecili np michelinka dał 250 zł i idealnie trafili w jego moto, opona idealnie sie wgryza w glebe kazdą, a przy tym na asfalcie nie idzie w oczach. no i jak kolega wyzej napisał 120 to max
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
No to nie weim teraz mam załozoną na tył 130/90 i radzi sobie dobrze. http://allegro.pl/opona-opony-maxxis-12 ... 88387.html Taka dobra by była?
- damian8178
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 6/7/2011, 10:41
heh ty cos piszesz a ktos i tak swoje
dobra na pewno... tylko pod teren na jaki jest przystosowana. jezeli nie latasz tam gdzie oponka powinna latac to bedzie na nic
a jezeli zgodnie z przeznaczeniem bedziesz uzywał to bedzie na pewno dobra 



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości