Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez barek253 » 15/9/2011, 16:57

Moge zlać olej tylko ze sruby pod biegami czy z tej pod kopka też?bo ta jest oczywiście klejona i sie zastanawiam czy ta jedną sie zleje?po co wogole 2 sruby
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39


Postprzez henio12323 » 15/9/2011, 17:07

nie mam pojecia ;d ja mam tylko jedną obczaj w serwisówce po co jest ta druga. moze to nie jest spust tylko jakas blokada od spręzyny kopki albo cos ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez barek253 » 15/9/2011, 17:33

Nie obie pisze do do spustu.zlało mi sie kolo 500ml a powinno 700 i nie wiem czy bylo mało oleju czy tam ten olej jakoś oddzielnie.nie mam meta masarzie to nie wyczytam nic wiecej
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Pijany Mistrz » 15/9/2011, 22:35

Spawanie to już ostateczność, poza tym nie wiem czy znajdę gdzieś w okolicy co pospawa aluminium. Prawdopodobnie spróbuję z poxiliną.
Pijany Mistrz
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 1/9/2011, 19:30
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Marcin65432105 » 16/9/2011, 18:52

YAMAHA RACING TEAM
Avatar użytkownika
Marcin65432105
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51

Postprzez Bostorn » 16/9/2011, 18:53

Poxylina niby cos da ale pewności nie ma że pod wpływem temp nie odpadnie albo pod czas upadku, za słaba jest, tylko i wyłącznie spawanie aluminium, są też specjalne kleje do klejenia metali, są tak żrące ze nadtapiają materiał, próbował bym jeszcze tego sprówac

spawarki do aluminium powinni miec blacharze, więksi mechanicy, tokarze itp
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 16/9/2011, 21:22

bosti daje rade :D a co do spawania ja mieszkam w 15 tys wiosce xd i jest tylko 1 spawarka do alu <lol2> i to sie gosc ceni 20 zł za uruchomienie



co do butów są ok mozna kupic ale to nie są z najwyzszej półki. klamry takie sa bardziej turystyczne i ogólnie na buty sportowo turystyczne wygladaja niz na stricte sportowe. ale do polatania na pewno ok i tez ochronią ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez domin195 » 17/9/2011, 09:13

heniek ale co to jest te 20 czy 50zł przy kosztach utrzymania crossa? sam zawsze piszesz że to droga zabawa. moim zdaniem nie ma co oszczędzać tylko dać te chłodnice do pospawania i mieć spokój a nie zastanawiać się podczas jazdy czy aby klej nie puścił.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez kris514 » 17/9/2011, 12:17

Mam kawasaki kxf 250 2005r i wydaje mi się że ma za wysokie obroty na biegu jałowym próbowałem regulować lecz przy niższych motor nie trzymał obrotów i gasł dodatkowo ciężko znaleźć luz czym to może być spowodowane dodam że motor posiadam od niedawna ma 6 atmosfer na tłoku a w ogóle co myślicie o tym moto??
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 17/9/2011, 17:06

domin to prawda że utrzymanie kosztuje. i nie ma co oszczędzac. ale na niektórych robotach i częsciach wole zaoszczędzic by miec kase na cos co mi sie bardziej przyda :D jak pisałem u mnie jest 1 warsztat za wypełnienie dziurki o srednicy pół cm i głebokosci 3 mm zapłaciłem 20 zł <lol2> akurat tu nie miałem opcji innej bo musiał to byc spaw. ale chłodnice wolał bym sam połatac ;D taniej i równie dobrze.


co do kxfa gadaj z durivem on ma te same moto. podzielcie sie filmikami na niskich obrotach ;P i ocenisz czy masz za wysokie czy nie. nikt ci nie powie od tak czy za wysokie bez posłuchania chociazby xd ale wyczynowe 250 w 4T zazwyczaj maja dosyc wysokie obroty. zreszta zobacz sobie filmiki na YT jak pokazuja moto w koło na odpalonym silniku ;P a co do moto - moto jak moto. jak kazda wyczynówka :P nic specjalnego ale tez nie jest pod zadnym stopniem gorszy od konkurencji
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez zbyho222 » 17/9/2011, 17:22

Kris te nowsze Kawy są zajebiste krążą słuchu na mieście ze są jednymi z lepszych sprzętów teraz.... to napewni masz coś nie tak mimo na luzie ma wieksze obroty ale powinien chodzic delikatnie dzwięk powinnien byc miły dla ucha "_ I dla mnie też już czas prześiąść się na 4T.... Mam do Wyboru KTM EXC 450 2003 albo KXF 450 2009 rok się własnie zastanawiam i robię jazdy próbne co lepiej mi spasuje :)
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez henio12323 » 17/9/2011, 21:29

no ja kiedys widziałem filmik na yt jakiejs 250 w 4T z licznikiem chyba to była WRka to miała sporo tych tysiecy obrotów/min na jałowym biegu. niestety nie pamietam ile :P

a co do moto nie chce tutaj zachwalac marki bo sam ją mam, bo mój ktm a ktm z 2011 roku to niebo a ziemia... ale wiele ludzi mówi że to własnie ktm najlepiej wypada. aczkolwiek na pewno dla laika/amatora róznica w markach podczas jazdy jest znikoma :P ale ja bym ci polecał EXC z racji że to duuuuuzo bardziej uniwersalne moto względem wyczynowego kxfa. kxf tylko na tor bo w lesie sie męczy ;P EXC wszędzie da sie wjechac, moze nie wykręcisz na torze takiego czasu jak na kxfie, albo odwrotnie ;P wykręcisz bo kxf na tor moze okazac sie za mocny i zbyt narwany :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez zbyho222 » 18/9/2011, 10:12

Dokładnie i wogóle EXC duzo bardziej żywotniejsze od KXF.... Ale Cena Kusi bo to okazja by była od znajomego tylko opony do wymiany 2009 rok za 10000 tyś a ten exc z 2003 jest za 10000..... A wiesz jakie są zmiany w stosunku 2003 rok do nowszych około 2008 ???
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez mikozniak » 18/9/2011, 10:30

Ja bym brał Kxf nawet bym się nie zastanawiał. 1 jest dużo młodszy 2. Jest z pewnych rąk 3. Jest lżjeszy i mocniejszy.
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez damian8178 » 18/9/2011, 11:14

Jaka oponę moglibyście polecić na tył typowo enduro.
Teraz mam założona Dunlop ale ona bardzie wygląda jak opona MX taka duza szeroka kostka. Zastanawiałem sie nad czymś takim jak w tym ktm http://allegro.pl/ktm-exc-250-i1822377996.html . Taka opona chyba powinna się lepiej sprawdzać na różnorodnych nawierzchniach. Dobrze myślę? Możecie podać przykłady takich opn bo za bardzo sie na tym nie znam a nie mogę takich nigdzie znaleźć. Moto to kawasaki klx 250 R.
damian8178
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 6/7/2011, 10:41

Postprzez Bostorn » 18/9/2011, 11:56

mikozniak napisał(a):Ja bym brał Kxf nawet bym się nie zastanawiał. 1 jest dużo młodszy 2. Jest z pewnych rąk 3. Jest lżjeszy i mocniejszy.



exc to enduro, i jeśli dbasz odpowiednio o oleje filtry, regulacje to bd jeździł latami, są mocne i żywotne dla tego się cenią

kxf? kxf to jest pełny cross, to nie jest enduro, wyżyłowana maxymalnie jednostka która przewyższa konkurencje typu yamaha suzuki honda itp/
Dlaczego tak twierdzę? wiele osób z ktmów u mnie poprzesiadało się na yamahy i hondy, teraz mają kawasaki, motor lekki zwinny niesamowity, 2 mapy zapłonowe i inne bajery, jednak coś kosztem czegoś, typowy zawodnik w tym sezonie zajeździł już 2 kxfy, dlaczego? bo kxfy są dobre ale trzeba o nie dbac jak o jajko, wyżyłowanie i brak ograniczen sprawiło too że motor jest bardzo zdatny na wszelkiego rodzaju usterki spowodowane zaniedbaniem albo oszczędnościami

jeżeli lubisz grzebac znasz się na tym albo masz mechanika, bądź $$ na mechanika który bd składał i rozkładał motor aby wszystko było na tip top to śmiało, full crossy nie są do jazdy w terenie jeśli chodzi o 250, 450 jeszcze jakoś ujdą ale 250 jak najbardziej odradzam

enduro to enduro, jeździ lasy pola łąki trasy
a full to full i moim zdaniem jego miejscem docelowym jest tor :)

pozdro

a teraz czas na opony
http://www.i-honda.pl/item.php?kategoria=170&id=104905 te sa dobre, wiele osób u mnie na nich jeździ, idealne do motocrossu i enduro
sam też ją miałem
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez WojciechW » 18/9/2011, 12:11

Tylko nie 130 do klx'a bo sie biedny spoci :)
Honda CR 500
Avatar użytkownika
WojciechW
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 24/1/2011, 18:29
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Postprzez henio12323 » 18/9/2011, 17:54

no nie wiem czy kawasaki to aż taka odskocznia od innych wyczynów ;P moto jak moto. jakos na zawodach nie widac zeby kawasaki sie wyrózniało. waga parametry są podobne do konkurencji ;P no i kxf tylko na tor jak bostorn napisał. a EXCkiem mozesz wjechac wszędzie ;P chyba ze masz zamiar startowac w zawodach MX...

co do oponki. opon jest pełno i są przygotowane pod rózny teren. polecał bym ci pójsc do sklepu z oponami/ serwisu oni doradza ci jaka oponke wziac zeby dobrze sie spisywała pod twoją jazde. kumplowi polecili np michelinka dał 250 zł i idealnie trafili w jego moto, opona idealnie sie wgryza w glebe kazdą, a przy tym na asfalcie nie idzie w oczach. no i jak kolega wyzej napisał 120 to max
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez damian8178 » 19/9/2011, 08:36

No to nie weim teraz mam załozoną na tył 130/90 i radzi sobie dobrze. http://allegro.pl/opona-opony-maxxis-12 ... 88387.html Taka dobra by była?
damian8178
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 6/7/2011, 10:41

Postprzez henio12323 » 19/9/2011, 20:24

heh ty cos piszesz a ktos i tak swoje :P dobra na pewno... tylko pod teren na jaki jest przystosowana. jezeli nie latasz tam gdzie oponka powinna latac to bedzie na nic :P a jezeli zgodnie z przeznaczeniem bedziesz uzywał to bedzie na pewno dobra ;)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości




na górê