Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez wawzon » 8/10/2011, 18:10

Mialem dawniej w rowerze cos takiego: http://allegro.pl/licznik-do-roweru-14- ... 09654.html jak myslicie dzialalo by to w crossie ?
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36


Postprzez henio12323 » 8/10/2011, 18:30

dało by, byle miał dobry czujnik. niektóre nie są w stanie nadążyć z przyspieszeniem, albo z prędkosciami wiekszymi. ale ja testowałem jakies 2 liczniki to dawały rade
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez xxxDawidxx13 » 8/10/2011, 22:14

Ja mam pytanie odnośnie swiateł do Ktm Sx 125 i Yamahy yz 125 czy da sie przyczepić światła bo nieraz widziałem ktm sx ze swiatłami przednim jak i tylnim. Prosze o odpowiedź. Z góry dziękuje
xxxDawidxx13
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 8/10/2011, 21:50

Postprzez henio12323 » 9/10/2011, 08:34

seryjnie sie nie da. musiał byś zmieniac zapłon. SX mógł miec zapłon z EXC. albo w ogóle mógł to byc ktm exc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 9/10/2011, 08:59

jakie handbary olecacie potrzebuje cos z aluminium

firma zeta mial ktos spotkal sie?lepsze od polisporta?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 9/10/2011, 09:08

zeta niezłe robi ogólnie rzeczy. ja polecam seryjne ktmowskie handbary. są na prawde mega mocne. oczywiscie mówie o tych z alu wkładem. one są firmy acerbis. mam nawet mooooże do sprzedania czarne ;P ( kolorystycznie mi nie pasuja, ale szkoda sprzedawac bo mega chronia )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lukas90MX » 9/10/2011, 13:19

Zna ktoś jakieś serwisy motocyklowe w okolicach Wrocławia/Jeleniej Góry gdzie można oddać ktma?
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez mikozniak » 9/10/2011, 15:23

Jakie polecacie nakolanniki do 400 zł. MYśle nad Msr albo acerbisami jakims albo thor
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez barek253 » 9/10/2011, 16:47

za nakolanniki 400zl to duzo za 120zl wystarcza jakies acerbisy na zawiasie
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez mikozniak » 9/10/2011, 17:12

Obojętnie jaka firma. Muszę mieć najlepszą ochronę kolan. miałem naderwane wiązadła kolanowe i się poprostu boję. A nie stać mnie na ortezy. Najlepiej chyba wyglądaja Thor Force
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez barek253 » 9/10/2011, 17:37

a chyba ze tak thor to solidna firma smialo mozesz brac
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 9/10/2011, 18:17

ja polecam fox raptor sam mam i są super. miałem wczesniej ufo niby tez na zawiasie. ale podwójny zawias jest całkiem wygodny. mimo wiekszych rozmiarów niz ufo, to praktycznie nie czuc go na nodze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bostorn » 9/10/2011, 18:30

tak jak powyżej, ta sama opinia, idealny komfort, wygoda i wytrzymałośc, jedynie musisz zwracac uwagę na mocowania zawiasu, tzw spinki czy zapinki, lubią się odczepiac i jeśli zgubisz 1 częśc zawias bd wypadał.

ale to jak bd dociskał co trrening będzie ok :)

ochraniacze jak za tÄ… cene sÄ… idealne, sam takie posiadam i jestem zadowolony.
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez mikozniak » 11/10/2011, 15:48

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2006-Yam ... 2571wt_939 czy amerykanska głowica bedzie taka sama jak europejska??. Czy sa jakies roznice?. Bo wiem ze sa jest pare wersji yzf ze jedne sa wypuszczane za usa a inne na europe a jak to wyglada z czesciami??
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez henio12323 » 11/10/2011, 16:51

niestety Ci nie doradze. ale poradził bym zadzwonic do serwisu yamaszki. ew spytac sprzedawcy ;P moze szybciej sie dowiesz i pewniej :d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mikozniak » 14/10/2011, 19:09

Witam, zadam może głupie pytanie dla Was, ale mi to pomoże. Mam problem z moją jazdą w yzf. Jak poprawnie wyhamowac motor??. Mi chodzi załóżmy jadę na 4 biegu i jak widzę zakrę puszczam gaz, wciska sprzęglo mocno hamuje, zbijam biegi np do , puszczam sprzęglo i daję gaz??. Czytałem jeszcze, że gdy puszcza się sprzęgło dodaję się więcej gazu??. Chodzi mi poprostu o to, żę często mi buuczy silnik jak puszczam sprzęgło, czyli mam za dużą prędkość.
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Bostorn » 14/10/2011, 19:20

hmm to może tak, wpierw hamujesz przednim następnie tylnim heblem, motor zwalnia, dodajesz lekko gazu na wcisnietym sprzęgle i zmieniasz bieg na mniejszy, puszczasz bieg, 3masz znowu hamule przedni, tylni, i znowu to samo, a jak nie ma na to czasu to po prostu tylni, gazu, zrzucasz bieg, gazu i koleny bieg

mam nadzieje że to cos pomoże
http://www.youtube.com/watch?v=D7gmZg6BdhA
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 14/10/2011, 19:50

zalezy jeszxcze gdzie i jak smigasz. jak masz 4T to najlepiej nie uzywac tylnego hebla. tylko po prostu redukcja puszczasz gaz i tył sam hamuje. jedynie jak chcesz szybciej sie zatrzymac to dohamowujesz przodem. ja tyłu praktycznie w ogóle nie uzywam. chyba że do bardzo ostrego hamowania, albo specyficznych sytuacji :P a co do zmiany biegu teoretycznie dobrze jest zbijac biegi z między gazem. czyli przed zbiciem biegu muskasz gazem żeby podbic obroty. ale jak sie gania po torze raczej nie ma na to czasu :p
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kris514 » 15/10/2011, 07:18

a od kiedy masz ten motor? może po prostu nie wczułeś się w skrzynie, nie napisałeś do jakiego biegu redukujesz
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez mikozniak » 15/10/2011, 10:05

Możliwe, że jeszcze go nie wyczułem bo mam go dopiero od 2 miech i tylko 4 razy jeżdziłem. A czym można podkleić okleinę. Jakąś kropelką?? nic się nie stanie??
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości




na górê