Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
jak zawsze powtarzam ;D dobrze jakbys sie przejechał taką250 w 4T i zobacz czy taki sprzęt ci bedzie odpowiadał 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
henio12323 dzięki za wsakzówki !!! tak jak sugerowałeś oglądam sie od razu za jakimś DRZ. muszę sie jeszcze do niej przymierzyć, czy przy moich gabarytach (190 cm wzrostu i 100 kg) bedzie dla mnie ok. pozdrawiam..........no chyba, że wyjdzie dr-ka zobaczymy.....
- lookassch
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 14/2/2010, 13:52
yamaha wr 400f czy suzuki drz-e 400
co sądzicie o tych motorach który z nich będzie lepszy na początek. Proszę również o jakieś uwagi dotyczące serwisowania typu co ile mth tłok wymieniać i takie tam
co sądzicie o tych motorach który z nich będzie lepszy na początek. Proszę również o jakieś uwagi dotyczące serwisowania typu co ile mth tłok wymieniać i takie tam

YAMAHA RACING TEAM
-
Marcin65432105 - Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51
WR to bardziej hard enduro niemalże czysta yzefa tyle że z kitem enduro troche słabsza więc remonty na poziomie yz fki troche rzadziej napewno ale nie ma wielkiej róznicy
nie bede podawał co ile mth bo tego nie wiem
DR-Z to bardziej lajtowy sprzęt ale tez ma pazura i nie ma że kuca. jest pewnie troche cięzszy (ale zależy od wersji ) i jest mało sypliwy. kumpel miał i sobie chwali silnik bezawaryjny raz na jakis czas zaworki ustawi i śmiga aż miło. jedynie co robił przez 4 lata to wymienił łancuszek tylko że nie jeździł codziennie a jedynie na niektóre weekendy. ale jak juz to nie pyrkał tylko teren i do oporu niemalże ;D
który lepszy na początek myśle że oba nie mają aż takiej przepaści co do mocy i lepiej wybrac ten ktory jest w lepszym stanie technicznym. no i ja bym polecał DR-Z jeżeli chodzi o częstsze wypady na miasto bo tam silniczek dosyc dobrze sobie radzi na prostych WRka to bardziej sprzęt w teren i nie lubi aż tak prostych jednak no enduro wiec przejechac sie kilka km na tor czy do lasu nie stanowi dla niej problemu


DR-Z to bardziej lajtowy sprzęt ale tez ma pazura i nie ma że kuca. jest pewnie troche cięzszy (ale zależy od wersji ) i jest mało sypliwy. kumpel miał i sobie chwali silnik bezawaryjny raz na jakis czas zaworki ustawi i śmiga aż miło. jedynie co robił przez 4 lata to wymienił łancuszek tylko że nie jeździł codziennie a jedynie na niektóre weekendy. ale jak juz to nie pyrkał tylko teren i do oporu niemalże ;D
który lepszy na początek myśle że oba nie mają aż takiej przepaści co do mocy i lepiej wybrac ten ktory jest w lepszym stanie technicznym. no i ja bym polecał DR-Z jeżeli chodzi o częstsze wypady na miasto bo tam silniczek dosyc dobrze sobie radzi na prostych WRka to bardziej sprzęt w teren i nie lubi aż tak prostych jednak no enduro wiec przejechac sie kilka km na tor czy do lasu nie stanowi dla niej problemu

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Acha czyli jak dla mnie lepsza będzie DR-ka bo chciałbym również moto wyjechać na asfalt. hmmm no ale mam słabość do yamahy ciągnie mnie do niej ta marka jakoś zadebiutowała w moich stronach a jeśli chodzi o inne marki typu kawasaki czy ktm to znalazło by się coś dla mnie w miare podobne do DRZ jeśli chodzi o osiągi i niezawodność ??
-
Marcin65432105 - Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51
hmm ktm ma równiez mocniejsze enduraki bardziej jak juz to na miasto i w teren i do domu niz traska bo te silniki mają krótkie przełozenia i niski v max wiec takie jechanie 80 czy 100 km h jest męczące
DR-Z tez nie jest liderem ale moim zdaniem lepiej tu wypada. jest jeszcze kawasaki klr
honda niestety nic nie ma chyba że bierzemy pod uwage XR. mysle że to były by najlepsze sprzęty dla ciebie


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Acha... biorę jeszcze pod uwagę kupno dwóch motorów . Mam do wydania
jakieś 10,000zł i myślę że kupie full crossa tylko na tor i las oraz jakąś cbr 125 na asfalt jeśli chodzi o crossa to znajdzie się coś tak do 5 tys w miarę dla
początkującego bez homologacji i bez częstej dubaniny w silniku jeszcze
nie mam doświadczenia i boję się że nie wystarczy mi kasy na mechanika.
Myślę że to byłby najlepszy sposób bo nie musiałbym katować crossa na szosie.
jakieś 10,000zł i myślę że kupie full crossa tylko na tor i las oraz jakąś cbr 125 na asfalt jeśli chodzi o crossa to znajdzie się coś tak do 5 tys w miarę dla
początkującego bez homologacji i bez częstej dubaniny w silniku jeszcze
nie mam doświadczenia i boję się że nie wystarczy mi kasy na mechanika.
Myślę że to byłby najlepszy sposób bo nie musiałbym katować crossa na szosie.
-
Marcin65432105 - Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51
hmm zależy jakie trasy bierzesz pod uwage bo pomysł nie głupi ale i tak i tak trzeba by wliczyć z 1000 zł rocznie na wsadzenie kasy w Crossa im starszy i mniej zadbany kupisz tym bardziej koszta rosną. ale to juz twoja decyzja 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Mój tata ma starą nieużytkowaną piaskownie blisko lasu
i po niej będę jeździł oraz po lesie także głównie piasek
żwir z czasem będą także coraz większe hopki
Wolałbym coś w 4t z powodu mniejszego spalania.
i po niej będę jeździł oraz po lesie także głównie piasek
żwir z czasem będą także coraz większe hopki

Wolałbym coś w 4t z powodu mniejszego spalania.
-
Marcin65432105 - Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51
Derbi Senda, Aprilia RX, Rieju RR, Honda HM.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
jeżeli piszesz że chcesz moto jak ts albo dt czyli z homologacją landryss od razu ci napisał wszystkie możliwosci z homologacją
zresztą nie ma full crossów 50 ccm chyba że nietypowe dla dzieci albo chinczyki

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
witam wszystkich mam zamiar kupić sobie motor crossowy np. Kawasaki KX 125,Honda CR 125,Suzuki RM 125 lub Yamaha YZ 125 któryś z tych 4 motorów..mogę na ten cel przeznaczyć 4000zł i mam takie pytanie który motor by był najlepszy oczywiscie za te pieniądze, jaki rok bym kupił najmłodszy i gdzie mam szukac motoru??
- Glucik
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 27/8/2009, 11:21
- Lokalizacja: Rybnik
Poszukaj sobie na allegro.pl lub otomoto.pl w gazetach typu anonse raczej nic przyzwoitego nie znajdziesz. Na twoim miejscu wybrałbym suzuki RM
to świetny motocykl za te pieniadze jeśl chodzi o CR czy YZ to ciężko ci będzie kupić w tej cenie to są jedne z najlepszych crossów wiec trzymją się ceny. Mógłbyś kupić coś w granicach 93 - 2000 r napewno nie powyżej.
to świetny motocykl za te pieniadze jeśl chodzi o CR czy YZ to ciężko ci będzie kupić w tej cenie to są jedne z najlepszych crossów wiec trzymją się ceny. Mógłbyś kupić coś w granicach 93 - 2000 r napewno nie powyżej.
YAMAHA RACING TEAM
-
Marcin65432105 - Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51
szukaj na allegro albo w gazetach i ogłoszeniach blisko ciebie innej opcji nie ma
z tych 4 moto polecałbym honde i yamahe kawasaki i suzuki nie cieszyly sie nienaganną opinią
i sÄ… dobre jak sÄ… nowsze
a honda wg mnie szczególnie w starszych rocznikach była bardzo udana.
co do wypowiedzi marcina - osobiscie wolałbym starszą CR niż nowszego KXa
bo dlaczego cena KX i RM spada ? bo nie ma na to popytu. kto bardziej ogarnięty tego nie kupuje. dużo ludzi pyta mnie co kupic i widze że w raz sporo niedoświadczonych kupuje np KX i potem wychodzi że pół silnika do wymiany
zrobią remont i zaraz widze wystawiają sprzęty na allegro
aż znowu jakis sie trafi. a kto juz kiedykolwiek miał jakiś sprzęt i sie wkręcił w MX to wybiera między hondą a yamahą. co do suzuki nie słyszałem wielu dobrych opinii ale kumpel miał z 96 roku jakos tak i mu sie dobrze sprawowała. tylko to tez kwestia wybrania ładnego modelu. trzeba sie naszukac żeby ładnego kupic. a jak juz chcesz cos kupowac to jak najszybciej bo zaraz sie zaczyna sezon i ceny pójdą w góre 



co do wypowiedzi marcina - osobiscie wolałbym starszą CR niż nowszego KXa




KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Tak.. zgadzam się z Tobą ale wątpie żeby kupił CR w dobrym stanie za te pieniądze Glucik dozbierałbyś jeszcze troche kasy i mógłbyś pomyśleć o profesjonalnym sprzęcie nie dużo ci brakuje 

-
Marcin65432105 - Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51
Witam. Mam problem z zakupem pierwszego motocykla. Wacham się pomiędzy enduro, a supermoto.
Wiek: 19lat
Wzrost: 192cm
Waga:100kg
Doświadczenie: Prawko kategoria B od roku - 5 tys km przejechane
Prawko kategoria A- od listopada 2009. - 0 km przejechane
Wczesniej nigdy nie jezdzilem motocyklem, ani nawet skuterem, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale zdalem za pierwszym podejściem Smile
Myśle, że w pierwszym sezonie 100% jazdy będzie po asfalcie, ale nie ukrywam że troche ciągnie mnie w teren.
Motocykle nad którymi myślałem to
1) Nowe Kawasaki KLX 250 22KM - cena okolo 16-17 tys zl
2) Używane Suzkuki DR-Z 400 Supermoto 40KM.- cena koło 15tys zł
Jak myslicie który będzie lepszy. Wczesniej skłaniałem się co do kawasaki jednak doszedlem do wniosku ze chyba będzie zbyt słaby przy moich gabarytach Smile
I tu mam wlaśnie pytanie, czy DR-Z to dobry pomysł na początek?
Czytalem ze sprzęt jest bardzo zrywny koło 5-6 sekund do setki. Wogole chodzi mi o to czy ogarnę moc i nie zrobie sobie krzywdy.
Supermoto pasowało by mi tez z tego względu, żę po zmianie kół można by pośmigać troche w terenie.
Pozatym, nie wiem czy jest sens odrazu pakować się w enduro gdyż opona kostka raczej nie będzie się zbyt dobże zachowywać na szosie.
Może macie jakieś inne propozycje w tej klasie cenowej?
Czekam na wasze opinie.
Wiek: 19lat
Wzrost: 192cm
Waga:100kg
Doświadczenie: Prawko kategoria B od roku - 5 tys km przejechane
Prawko kategoria A- od listopada 2009. - 0 km przejechane
Wczesniej nigdy nie jezdzilem motocyklem, ani nawet skuterem, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale zdalem za pierwszym podejściem Smile
Myśle, że w pierwszym sezonie 100% jazdy będzie po asfalcie, ale nie ukrywam że troche ciągnie mnie w teren.
Motocykle nad którymi myślałem to
1) Nowe Kawasaki KLX 250 22KM - cena okolo 16-17 tys zl
2) Używane Suzkuki DR-Z 400 Supermoto 40KM.- cena koło 15tys zł
Jak myslicie który będzie lepszy. Wczesniej skłaniałem się co do kawasaki jednak doszedlem do wniosku ze chyba będzie zbyt słaby przy moich gabarytach Smile
I tu mam wlaśnie pytanie, czy DR-Z to dobry pomysł na początek?
Czytalem ze sprzęt jest bardzo zrywny koło 5-6 sekund do setki. Wogole chodzi mi o to czy ogarnę moc i nie zrobie sobie krzywdy.
Supermoto pasowało by mi tez z tego względu, żę po zmianie kół można by pośmigać troche w terenie.
Pozatym, nie wiem czy jest sens odrazu pakować się w enduro gdyż opona kostka raczej nie będzie się zbyt dobże zachowywać na szosie.
Może macie jakieś inne propozycje w tej klasie cenowej?
Czekam na wasze opinie.
- michals232
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 24/2/2010, 17:02
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości