Zobacz wÄ…tek - FANI NSR 125. LACZMY SIE
NAS Analytics TAG

FANI NSR 125. LACZMY SIE

i inne małe pojemności
_________

Postprzez simonw » 16/6/2008, 21:39

dyfuzor musi byc :) to takie zgrubienie na rurze - to jest dyfuzor, taka rombowata pucha i to koniecznie i obligatorynie musi byc, bez tego nie pojedzie* a sama pucha to juz kwestia cisnienia, ale bym nie kombinowal, albo zaloz taka puche od ZX12R na swoja oryginalna, jesli ma wygladac - albo zmien caly wydech na zamiennik jakis porzadnie policzony - by cisnienie gralo.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez Herbi NSR » 16/6/2008, 21:44

chyba kupie poprostu orginalny od NSR i bedzie nie najgorzej. (Obecnie mam jakis malutki tuningowy :/) Ej a jescze ostatnie pytanko. Jak obetne ten dziobek na koncu od orginalnego wydechu NSR to cos moze nie grac??
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56


Postprzez simonw » 16/6/2008, 21:57

1. Powiem Ci ze mialem kiedys nieoryginalny wydech (akurat nie w NSRce) i po zmianie na org. roznica byla odczuwalna od pierwszego odpalenia

2. nie wiem akurat, moim zdaniem nic, to po to jest zeby spaliny szly poziomo a nie pionowo, chyba nie zmienia cisnienia , znaczy nie sadze... ale lewego jadra za ta rade nie oddam, moge sie tutaj akuat mylic, ale na 90% nie zmienia to nic.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Herbi NSR » 16/6/2008, 22:04

ok dzieki
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez MaVeR » 17/6/2008, 07:51

A takie pytanie mam do posiadaczy NSR'ki (kocie oczy): Przy zakupie co mam dokładnie w niej sprawdzić? żeby później nie było, że po wyjeździe od kolesia sie rozleci ;P
MaVeR
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 15/8/2007, 16:26
Lokalizacja: Lublin

Postprzez marcin33331 » 17/6/2008, 09:37

było o tym milion razy, wpisz w SZUKAJ.
Avatar użytkownika
marcin33331
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 19/4/2008, 20:28
Lokalizacja: Kleczew

Postprzez k_e_i » 17/6/2008, 10:16

Najlepiej sprawdzic czy wogole odpala;)
A tak naserio to dobrze jakbys mial mozliwosc wzkonac pomiar kompresji, bedziesz wiedzial czy bedzie konieczny remont silnika w najblizszym czasie, poza tym czy nic nie dzwoni, czy rama nie spawana. Ogolny stan motocykla, no i sprawdz tez papiery zebys nie mial problemow z rejestracja:)
Avatar użytkownika
k_e_i
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 5/5/2008, 08:14
Lokalizacja: Poznań

Postprzez MaVeR » 17/6/2008, 12:12

k_e_i napisał(a):Najlepiej sprawdzic czy wogole odpala;)
A tak naserio to dobrze jakbys mial mozliwosc wzkonac pomiar kompresji, bedziesz wiedzial czy bedzie konieczny remont silnika w najblizszym czasie, poza tym czy nic nie dzwoni, czy rama nie spawana. Ogolny stan motocykla, no i sprawdz tez papiery zebys nie mial problemow z rejestracja:)


Ok dzięki. Z tą kompresją będzie problem ale spoko ;]
MaVeR
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 15/8/2007, 16:26
Lokalizacja: Lublin

Postprzez k_e_i » 17/6/2008, 12:25

:) ciesze sie ze moglem choc troche pomoc:)
ja od chwili zakupu swojej nsr (2 miesiace) wymienialem juz bendiks, swiece, akumulator, nowe przewody, w tej chwili bede zabieral sie za remont silnika bo gdy oddalem ja do regulacji okazalo sie ze nie jest dobrze i ze w miare mozliwosci najlepiej jak najszybciej wymienic tlok, cylinder itp :) wiec troche kosztow juz mi sie narobilo:) a i jeszcze oponki mam nie dlugo do wymiany :) ale co tam czego się nierobi po to by moja ślicznotka była w jak najlepszej kondycji :) zycze Ci udanego zakupu :)
Avatar użytkownika
k_e_i
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 5/5/2008, 08:14
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Herbi NSR » 17/6/2008, 14:13

Sprawdz stan swiecy bo podobno szybko sie psuja( w mojej 2x przez 4 miechy)
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez k_e_i » 17/6/2008, 14:25

swieca jest wydatkiem znikomym wiec nie powinno sie przy zakupie moto kierowac stanem swiecy :P przynajmniej moim zdaniem :D
Avatar użytkownika
k_e_i
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 5/5/2008, 08:14
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Herbi NSR » 17/6/2008, 15:39

Ale mozna sie przygotowac na wydatek ok 20 paru zl.
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez Dandi93 » 18/6/2008, 14:23

tu 20zł, tu 20zł i sie uzbiera
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez CeBeRek » 18/6/2008, 19:55

k_e_i napisał(a):swieca jest wydatkiem znikomym wiec nie powinno sie przy zakupie moto kierowac stanem swiecy :P przynajmniej moim zdaniem :D


Powinno się sprawdzić świecę, wtedy wiemy jak właściciel dbał o motocykl czyli czy jest poprawnie wyregulowany.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez koko009 » 18/6/2008, 21:17

witam kupilem honde nsr jc20 z 1992 r z zepsutym silnikiem i mam pytanie czy silnik od nowszej nsr jc22 bedzie pasowal w starej nsr i czy beda potrzebne jakies przerobki???
koko009
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18/6/2008, 19:23

Postprzez marcin33331 » 18/6/2008, 21:56

na allegro widziałem tą starą nsr z silnikiem od nowszej, ale czy jakieś przeróbki są potrzebne niestety nie powiem Ci.
Avatar użytkownika
marcin33331
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 19/4/2008, 20:28
Lokalizacja: Kleczew

Postprzez koko009 » 19/6/2008, 06:49

a honda nsr 125 F czyli wersja naket posiada silnik jc22 czy jc20 ????
koko009
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18/6/2008, 19:23

Postprzez Gs-stefan » 19/6/2008, 13:10

witam
ten nsr 125 f powinien mieć tą werscje JC20 o ile sie nie mylę ja mam NSR 125 R z 97 i mam JC22 fajnie to chodzi :D

jedno zdjęcie mojej pszczółki :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/13e ... 3b04e.html
jak wam sie podoba ??
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez Herbi NSR » 19/6/2008, 16:48

Jaka jest roznica miedzy tumi silnikami bi nie mam pojecia :D
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez Gs-stefan » 19/6/2008, 16:58

jc22 masz seryjnie odblokowany :)
a jc20 masz cos tam slabszy tak czytalem na necie :D
w tym jc22 mozna nawet dojsc po odblokowaniu do 29 km czy jakos tak ...
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 6 gości




na górê