Zobacz wÄ…tek - FANI NSR 125. LACZMY SIE
NAS Analytics TAG

FANI NSR 125. LACZMY SIE

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Herbi NSR » 14/6/2008, 11:20

5500 to dobra cena jezeli faktycznie igielka
Produkowane byly nie pamietam od kiedy ale do 2002 roku (poznije weszly CBR)
ja bym bral :D

pozdro
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56


Postprzez Rastein » 14/6/2008, 12:40

odpowie mi ktoś jak podnieść nsr !! tak samo jak w dt przy sprężynie ???
Avatar użytkownika
Rastein
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2/6/2008, 15:55


Postprzez Landryss25 » 14/6/2008, 21:57

Jak ją podniesiesz to nie będzie wyglądała na większą tylko będzie wyglądała idiotycznie bo luka pomiędzy kołem a owiewkami będzie ogromna. Możesz ją podnieść tak jak DT ale sobie obciachu narobisz.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez motosport » 15/6/2008, 01:18

greddy napisał(a):ale zanim rozbujesz sie do tych 120, zdazysz wypic kawe i postawic klocka :D .
ten kto radzi komuÅ› kupno 125 w 2 t to jest.......... madry inaczej
Ybr 250 black wydech Arrow
motosport
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/2/2008, 01:10

Postprzez simonw » 15/6/2008, 01:52

polemizowalbym, ale widze nie masz argumentow i napisales od tak dla nabicia postu.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez k_e_i » 15/6/2008, 10:00

Ja tez bym stanowczo polemizowal, kupno 125 w 4t to moim zdaniem jest nie najlepszy pomysl:) taka pojemnosc na 4t chodzi jak skuter, a na 125 2t da sie calkiem sensownie pojezdzic, od jakiego miesiac mam NSR i jak narazie mi to calkowicie wystarcza, jest swietnym nauczycielem, predkosc mnie zachwycila (nie spodziewałem się takiej po 125) wczesniej jezdzilem tylko samochodami i wsiadajac na moja NSRke czuje sie bardzo szybki!:)) uwazam ze jest to swietny motocykl na poczatek, tylko trzeba sie liczyc co jakis czas z pewnymi wydatkami na remont silnika :) pozdrawiam
Avatar użytkownika
k_e_i
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 5/5/2008, 08:14
Lokalizacja: Poznań

Postprzez simonw » 15/6/2008, 10:41

albo/albo
albo mamy 15 koni albo 36-38
albo pali 3l albo 6
albo trzyma 25-40 tys albo kapitalka co 15-20
po prostu.
Albo ;)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez motosport » 15/6/2008, 10:42

k_e_i napisał(a):Ja tez bym stanowczo polemizowal, kupno 125 w 4t to moim zdaniem jest nie najlepszy pomysl:) taka pojemnosc na 4t chodzi jak skuter, a na 125 2t da sie calkiem sensownie pojezdzic, od jakiego miesiac mam NSR i jak narazie mi to calkowicie wystarcza, jest swietnym nauczycielem, predkosc mnie zachwycila (nie spodziewałem się takiej po 125) wczesniej jezdzilem tylko samochodami i wsiadajac na moja NSRke czuje sie bardzo szybki!:)) uwazam ze jest to swietny motocykl na poczatek, tylko trzeba sie liczyc co jakis czas z pewnymi wydatkami na remont silnika :) pozdrawiam
Pewnymi wydatkami moja ybr bym cię wziol a pali 4 litry a nsr 7 litrów bo to smok a nie motor pierdzi jak cholera i remont prawidłowo trzeba robic co 15 tys dziękuje ale wole nie chce
motosport
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/2/2008, 01:10

Postprzez simonw » 15/6/2008, 10:53

ybr nawet jakbys zalozyl raketaj pendnyj granat, to by nie poszla ;D Fizyki nie oszukasz, a sprawnosc silnika 2T powala - ale kosztuje.
I tutaj tylko kwestia ekonomiczna wchodzi w gre, bo nie mozna nijak polemizowac z moca, sprawnoscia, przyspieszeiem etc... po prostu technologia 4T nawet na bi turbo nitro blue xenon nie pojdzie tak jak 2T, za to spali 3x mniej paliwa i poleci 4x wiecej przed remontem.

Wiec zdecydowanie miasto to jakies ekonomiczne 4T biorac pod uwage cene wachy ... coz :) to przemawia. Jesli ktos chce sie sztuncic, jezdzi crossem, znajdzie jakis tor etc, 2T bedzie lepsze.
Zauwaz ze zarowno 125 jak i 250 w motogp sa jednostkami 2t, podobnie jak krosówki (nawet tegoroczne 2008 modele).
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez k_e_i » 15/6/2008, 10:53

nie wiem czy zdajesz sobie sprawe ale nie zawsze jest wazne kto by kogos wzial a kto nie, to nie oto chodzi w jezdzie motocyklem, przynajmniej dla mnie. Nie powiem lubie szybko jezdzic i w chwili obecnej jestem niedoswiadczonym motocyklista jezdze dopiero od miesiaca i przyspieszenie 7 s do 100 km/h calkowicie mi wystarcza, nie mam pojecia jakie przyspieszenie ma twoja ybr, ale jak sam sie wypowiadales nie podoba Ci sie ona :) w jednym ze swoich postow w temacie o rometa (rometa ;P) pisales ze wolisz rometa niz ybr ktora jest drozsza i wyglada jak ...... :P musi Ci sie glupio jezdzic motorem ktory Ci sie nie podoba i dlatego probujesz sobie dodawac tym ze taki jestes szybki ze mialbys szanse z NSR 125:) gratulacje ale takie pojemnosci maja raczej sluzyc do nauki a nie do wyscigow:) na to przyjdzie czas z mocniejszymi maszynkami:))) ubawilo mnie wiekszosc twoich postow:PPP
Avatar użytkownika
k_e_i
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 5/5/2008, 08:14
Lokalizacja: Poznań

Postprzez motosport » 15/6/2008, 11:11

powala? sprawnosc tego silnika z 2 wieku? znam osiagi nsr i gwarantuje ze jest wolniejsza nie duzo ale jest i nas jak jedziesz na full strasznie sie nagrzewa nie mozna dulgo bo to nie 4t nsr to stare motory mialem kolege co ja mial caly czas sie cos psuło jak nie kable zaśnieżałe to skrzynia biegów poszla jak nie skrzynia to remont itd władował 3tysiace w nia i ja sprzedał bo sie bał ze znowu cos sie zepsuje odnosnie ybr jak ja pojezdzilem zmieniłem zdanie polecam udac sie do jakiegos salonu i oblukac wyglada imponujaco i przejechac :wink:
motosport
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/2/2008, 01:10

Postprzez k_e_i » 15/6/2008, 11:18

zawsze kupujac uzywany motocykl trzeba sie liczyc z tym ze cos bedzie w nim do robienia, a;e tez jak sie wszystko samemu wyremontuje i odpicuje to wie sie na czym sie jezdzi. Rozmawialem z kilkoma uzytkownikami hondy NSR i wszyscy uwazaja ze jej awaryjnosc jest bardzo mala. Odnosnie nagrzewanie absolutnie sie z Toba niezgadzam, czasami dusze ja bardzo mocno a wogole sie nie nagrzewa. Z Twoich postow wnioskuje ze jestes tylko za nowymi motocyklami, i twoje stwierdzenia ze nsr to stare motory i nie sa fajne sa bardzo nie trafne. To jak sie sprawuje motocykl zalezy od tego jak o niego dbano. Znam egzemplarze motocykli z 90 roku ktore wygladaja i sprawuja sie reweleacyjnie. Moja honda jest z 2002 roku i nie uwazam zeby byla starym motocyklem....
ps: Simonw w pelni sie zgadzam z Twoja wypowiedzia albo albo:) i ztym ze faktycznie osiagi 2t jak najbardziej jak na swoje pojemnosci powalaja:) no ale cos za cos :)
Ostatnio edytowano 15/6/2008, 11:44 przez k_e_i, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
k_e_i
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 5/5/2008, 08:14
Lokalizacja: Poznań

Postprzez simonw » 15/6/2008, 11:34

motosport - po prostu rusz czasami glowa i podaj jakies konkretne przyklady.
Po pierwsze nie wiem czy wiesz ale Cagiva (obecnie brand Ducati) w Izraelu produkuje nowe mito125 ktorych sercem jest nowoczesny, sterowany cyfrowo silnik 2t spelniajacy norme euro-3 odnosnie emisji szkodliwych substancji do atmosfery. Silniczek zostal zaprojektowany w 2005 roku wiec srednio stary jak tusze.

Honda NSR500, czyli model na ktorym Valnetino Rossi 8 lat z rzedu zdobywal mistrzostwo. Technologia 2T sprawiala ze motocykl mial ogromne odejscie i wielka moc, w porownaniu z konkurentami. Zadna owczesna 500tka nie byla w stanie dorownac temu motocyklowi.

Obecnie motogp - klasa 125 i 250 sa to glownie aprilki rsv zasilane sinlikami w technologii 2t wlasnie celem zwiekszenia osiagow i mocy, bo na 4t to by sie nie nazywalo motogp tylko turniej rowerowy :)

I na prawde kwestia fizyki - jednostka 2t jest o wiele sprawniejsza niz 4t tak wiec i moce uzyskiwane z niej sa ponad dwukrotnie wieksze. Wezmy CBR125 cz YBR ktore maja 11 , 15 koni a seryjna nsr`ke ktora daje 3x koni i o wiele lepsze odejscie. Nie mowiac juz o Freccia C12-A (niedostepna raczej, bardzo ktorka seria) ktora dawala 38 kucy ze 125ciu (remont po 2-3 wyscigach).
Tak wiec jesli juz mowisz o czyms to lepiej zebys mial takowa wiedze, bo jak na razie to piszesz teraz o zasniedzialych stykach - czyli - jak masz 2t to masz stare kable i sniedzieja. Tak to mozna odczytac - po prostu klepiesz posty i jesli kolejne beda nie na temat, bede Ci je po prostu kasowal - takie moje prawo, bo nie wnosza nic do tematu. Mowa jest o NSR i jej roznych wadach i zaletach - napisalem Ci w cywilizowany sposob juz dwa razy _co_ jest plusem a co nie, zestawilem nawet osiagi i spalanie - i jak nie masz pojecia jak do sprawy sie zabrac:
specjlanie dla Ciebie:

Zalaznie od tego w jakim celu nabywamy motocykl - taki on powinien byc.

miasto, spokojna jazda - 4t
pierwsze kroki w stuncie, szybka jazda, kross, pierwsze kroki na torze - 2t i nic innego.

Wiadomo ze na 2t musi Cie byc stac, bo daja tyle mocy co nie przymierzajac niektore 500tki (slabe, zaznaczam). Natomiast plusem jest to ze sa prostrze w serwisie - chociaz nalezy go czesciej wykonywac i bywa bardziej kosztowny.

---
to tyle dla Ciebie.
Idac dalej - tak samo mozna mowic ze windows jest bee a linux super, ale ludzie zalezy do czego!
Tak samo NSR`ka jest fantastyczna i bardzo zrywa, duza - a np cbr125 jest motorowerem. Niektorzy chca dac na kolo, inni miec male spalanie.
NSRka potrafi wykrecic tyle co moj samochod spalania - a cokolwiek w 4T wezmie butelke po coli na 100km. Ot, cale rozwazanie sprowadza sie znow do zastosowania motocykla i warunkow jego uzytkownia.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Herbi NSR » 16/6/2008, 20:45

Ale wy ludzie macie problemy. Niech kazdy jezdzi na tym co chce i nie ma sprawy.
A co do tematu zgadzam sie ze 2T jest duuuuzo sprwaniejsze (moc ) niz 4T ale nie zgadzam sie ze po 15tys . trzzeba remontowac(moja ma 24 tys i nie ma powodow do narzekan) A Honda NSR jest najpieknijeszym motocyklem w swojej klasie ze 125 i nie gadajcie ze stara bo stara to moze byc WSK (Niekiedy odpicowana lepiej niz najmlodsza YBR)

A jak kolega mial zasniedziale zasniedziale kable i inne usterki to swiadzcy o tym ze nia dbal o nia jak nalezy
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez simonw » 16/6/2008, 20:51

ten gosc ma bana, sam wlepilem mu tyle ostrzezen ile moglem w 3minuty :) wiec spoko... glupoty gadal. WSK bywa drozsza od japonca, jak jest odpicowana, oryginalne czesci, chromy itp ... widzilaem na oldtimerze takie WSK`i tak wyremontowane, > 90% org czesci, zabytki - palce lizac. Stare junaki - to historia :) a NSRka jest stosunkowo mloda i moze (dokladnie tak samo jak Stary Czlowiek, co tez o dziwo mogł ;p).
A co do 15k to fakt - dalem ciala, mowilem o jezdzie typowo sportowej, 20 to juz taki maxik na wymiane silnika - ale przeciez nie kazdy codziennie jezdzi tylko na 13k rpm na torze, wiec sadze ze i 30k mozna wykrecic bez problemu , po prostu uwazajac jak sie jezdzi i nie przepalowujac. Dobry olej tez swoje robi. Tak wiec bez takich pseudo-naukowych wywodow glupoli i nie przejmujcie sie nim ;)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Herbi NSR » 16/6/2008, 20:55

Własnie olej. Jakis dobry poleccie tylko nie castrol R2 bo go znam moze jakis motul?? A i to prawda ze na polsyntetyk nnie wolno syntetyka lac bo sie cos rozszczelnia????


PS http://www.moto.allegro.pl/item38415997 ... azja_.html

Gdybym zrobil cos takiego z NSR (wydechy) to mogly by mi osiagi spasc??
I co by sie stalo gdzybym zamontowal jej tlumik od CBR 125 ????

prosze o odp(zwlaszcza na wydech do CBR) :D
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez simonw » 16/6/2008, 21:20

co do oleju to wybacz ale bylo o tym miliardy razy :)
Wolno lac wszystko co chcesz, jedynie jak masz nieserwisowany motocykl albo zyles 20 lat temu i byl tylko mineral a i jego sie nie zmienialo - to moga byc problemy. Chodzi o to ze gromadzi sie pewna ilosc nagaru - jesli silnik jest czyszczony, serwisowany, dostaje olej co roku - mozesz lac co chcesz. Jesli nie - coz, moze byc tak ze syntetyk (z wlasnosciami czyszczacymi) wyplucze nagar. Oczywiscie nie kazdy syntetyk ma ceramike, mobil doktora albo czysci, tylko niektore.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Herbi NSR » 16/6/2008, 21:25

THX To jeszce o tlumiku bys mi powiedzial:D (czyt. wyzej)
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez simonw » 16/6/2008, 21:34

jak sama puche, a zostawisz dyfuzor to nieznacznie osiagi spadna i moze sie zle dopalac paliwo bo bedzie inne cisnienie w ukladzie wydechowym, a w 2T cisnienie wlasnie dziala jak zawory - i pomaga przepchnac mieszanke z pod / nad tlok i nie pozwala sie jej wylac :)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Herbi NSR » 16/6/2008, 21:37

A mozna taki dyfuzor wymienic??? I czy to duzo roboty i wogule jak to zrobic????
pozdro
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê