Zobacz wątek - FANI NSR 125. LACZMY SIE
NAS Analytics TAG

FANI NSR 125. LACZMY SIE

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Herbi NSR » 21/6/2008, 10:21

Czepiacie sie go ma swoj rozum i robi jak chce .

Stefan sam malowaes honde czy juz taka kupiłes??
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56


Postprzez Gs-stefan » 21/6/2008, 10:35

byla juz taka :D a chodze na prawko a1 tylko jeszcze nie mam mam 5 sierpnia egzamin w wordzie wiec wiecie :P
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun


Postprzez Herbi NSR » 21/6/2008, 12:08

tez mam egzama ale nie wiem kiedy
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez simonw » 21/6/2008, 21:54

1. edytuj posty a nie pisz paru pod soba.
usunalem bo nie widze sensu uczenia Cie edycji postow. Oprocz tego, dzial GIELDA->Ogloszenia.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Herbi NSR » 21/6/2008, 22:30

ale rygor

wobec niektorych trzeba... kravec
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez milus » 21/6/2008, 22:41

Herbi NSR napisał(a):ale rygor


Już Cię lubię kolego...


koniec spamu- tyczy sie obydwoch.... kravec
600:D Spawacz ram....
milus
Świeżak
 
Posty: 147
Dołączył(a): 17/8/2007, 12:32
Lokalizacja: Legnica

Postprzez Herbi NSR » 22/6/2008, 21:06

CO moze byc przyczyna, ze za duzo miesznaki dostaje i swece zalewa czasem pluje z rury????
Moze to byc wina oleju (jezdze na nim juz jakis czas) albo jakas regulacja dozownika??

pozdro
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez driver92 » 22/6/2008, 21:22

Może pompka albo jw. dozownik źle dobiera mieszankę.
motoryna Stella ---> MZ ETZ 250 ---> Zipp vega 125 --->Wiosna GSXF 600
Avatar użytkownika
driver92
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 16/7/2007, 18:01
Lokalizacja: Marki k.Warszawy

Postprzez Dandi93 » 22/6/2008, 21:46

źle ustawienie gaźnik(iglicy przepustnicy). Opuść iglice i odkręć dysze powietrza
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Herbi NSR » 22/6/2008, 22:43

JAk te iglice oposcic??
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez Dandi93 » 22/6/2008, 22:47

W gaźniku poszukaj i znajdziesz, bo tak to ciężko wytłumaczyć. A wymieniałeś dysze w moto bo tak to dysza jest za duża a iglica za mała. Napisz czy wymieniłeś dysze w gaźniku.
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez CeBeRek » 22/6/2008, 23:14

Herbi NSR napisał(a):CO moze byc przyczyna, ze za duzo miesznaki dostaje i swece zalewa czasem pluje z rury????
Moze to byc wina oleju (jezdze na nim juz jakis czas) albo jakas regulacja dozownika??

pozdro


Po prostu ma zbyt bogatą mieszankę, musi dostawać więcej powietrza.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez Herbi NSR » 23/6/2008, 08:45

Nie wymieniałem dyszy
Tez myslalem o tym powietrzu
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez Dandi93 » 23/6/2008, 09:36

żeby dostawał więcej powietrza to musisz opuścić iglice i wtedy będzie dostawał więcej powietrza a mniej paliwa i mieszanka będzie ok
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez greddy » 23/6/2008, 09:42

tak jak pisze dandi.jak opuscisz iglice, to bedzie dostawal mnej paliwa, a co za tym idzie bedzie wiecej powietrza w danej proporcji.
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach

Postprzez Herbi NSR » 23/6/2008, 12:34

A no ja tam chyba cos grzebalem przy tej iglicy i mozliwe ze cos opsułem :D Ale nie dokonca wiem czy sobie poradze z opuszczeniem jej


Dobra zrobilem regulacje gaznika i niby działa ale jeszcze jedna pomoc prosze.
Od zawsze mam tak ze jak wyreguluje go na 1.5tys na jalowym i sie przejade chociaz kawalek to poznije juz mam 1.2 - 1.1 tys i znowu musze regulowac. Poznije w trakscie jazdy po paru dniach znowu zgasnie i trzeba wszystko robic od nowa (czysczenie swiecy, regulacja) Gaznik moze sie sam rozregulowac??
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez Dandi93 » 23/6/2008, 22:34

Czy znasz budowe gaźnika? Znam przyczyne ale długo trzeba tłumaczyć. Wytłumacze ci w skrucie: Wyrobiona jest przepustnica powietrza, dostaje sie powietrze od góry bokiem przepustnicy i dlatego skaczą obroty. Przepustnica jest podłaczona do linki od gazu, powietrza i bęzyny. Tam gdzie wychodzi linka do gaźnika (odkrecisz pokrywke gaźnika górną) i wyciągnij porzepustnice powietrza (jest to duży, okrągły kowałek metalu spasowany do gaźnika i on sie wyrobił (ma luzy miedzy sciankami gaźnika a przepustnicą). Trzeba wymienić przepustnice o ile nie wyrobiły sie scianki gaźnika. Jak scianki gaźnika są byrobione to należy wymienić cały gaźnik. Jka nie kupisz gaźnika to ci powiem co masz zrobić.


I CO ZROBIŁEŚ TO??
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez TomeczekLbn » 25/6/2008, 11:35

Ci co mówią ze "nsr najelpsza" "nie wymienie na zadne cagivy aprilki" HAHAHAHAH . człowieku nsr to kopa przejedz sie na mito to odrazu zmienisz zdanie
"...Bo życie jest po to, by śmigać na MOTO!..."
TomeczekLbn
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 23/6/2008, 10:37
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Dandi93 » 25/6/2008, 12:55

Sritoooo nie mitooooo. NSR jest najlepsza

spamuj dalej i czekaj na warna... kravec
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Gs-stefan » 25/6/2008, 13:16

wez te mito nie dosyc ze sa brzydkie bo mi sie nie podobaja to wez zrob w nich remont silnika bys musial chyba miex z 2.5 kola ... i jaki sielniki wyrzylowane jak ze pojemniosci 125 mozna wyciagnac 200 na godzina to jest jakas paranoja moim zdaniem
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości




na gr