Zobacz wÄ…tek - FANI NSR 125. LACZMY SIE
NAS Analytics TAG

FANI NSR 125. LACZMY SIE

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Landryss25 » 28/5/2009, 17:20

Motortech jest chyba najpopularniejszą firmą w Polsce która się zajmuje tulejowaniem cylindrów i nic złego o niej nie słyszałem. Olej przy średniej jeździe wystarczy raz na sezon wymienić.
A że dozowniki zawodzą to głupi mit. Po prostu o to trzeba dbać jak o wszystko inne żeby prawidłowo działało.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


Postprzez Xca » 28/5/2009, 22:00

Właśnie jestem w trakcie wyrabiania prawka (kat. A1) no i na początku napaliłem się na Honde CBR 125, ale po głębszym przemyśleniu i porównaniu z Hondą NSR 125 wybrałem właśnie Nerkę.

Jednak dowiedziałem się, że ludzie sprzedający motory często dopuszczają się oszustwa i wałszywych opisów swoich sprzedawanych maszyn.

Więc ile średnio pali NSR? Na aukcjach, ogłoszeniach prawie zawsze pisze, że 4-5,5l a tutaj na forum, że 6-7l.

Wyczytałem też, że NSR jest komicznie mała i czy ja ze wzrostem 190cm nie będę wyglądał komicznie? (waga mała: 70kg).

Czy kupie sprawną NSR, którą będę mógł zalać i jechać do 4 000 zł? Czy to jest realne? Zrezygnowałem też z CBR na rzecz NSR ze względu, że można ją dostać za ok. 3-4 tysiące złotych.
Xca
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 28/5/2009, 21:28
Lokalizacja: Ustka


Postprzez Landryss25 » 28/5/2009, 22:24

Nerks spali 4,5-5 przy spokojnej jeździe. Przy ostrzejszej wzrośnie to do 6 a nawet 7l.

Z tym wzrostem na każdym ścigu 125 będziesz trochę duży ale bez przesady. Ważne żeby Tobie się dobrze siedziało a to kwestia indywidualna.

Czy dorwiesz dobrą za 4tyś tego nie wiem. Ponieważ jest na rynku dożo padeł i trzeba je dobrze sprawdzać przed zakupem. Ale kupienie dobrej sztuki w tej cenie jest możliwe.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Xca » 28/5/2009, 22:50

Chciałem się zapytać jeszcze jak wygląda sprawa z tłumikami. Ogólnie oryginalna NSR 125 chodzi no jak skuter (wg. mnie), dlatego widziałem i to nie raz na youtube pod filmikami NSR 125 Sound, że ludzie nakładali tłumiki i chodziła bardzo przyjemnie dla ucha.

Czy zdobędę taki tłumik? Za jaką mniej-więcej kwotę?

Zastanawiałem się czy taki dźwięk basowy i ogólnie cąły tłumik nie zwiększa spalania?
Xca
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 28/5/2009, 21:28
Lokalizacja: Ustka

Postprzez wikples » 28/5/2009, 23:08

Xca napisał(a):Wyczytałem też, że NSR jest komicznie mała i czy ja ze wzrostem 190cm nie będę wyglądał komicznie? (waga mała: 70kg).


ja wczoraj pożyczyłem na pare godzin nsr od kumpla, z ciekawości, mam 185cm wzrostu i...
po 15 minutowej przejażdżce stwierdziłem że to nie dla mnie, bolały mnie nadgarstki, plecy i wyglądałem jakbym psa zapinał, albo coś ;/
w życiu nie polece komuś nsr :D
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Dandi93 » 28/5/2009, 23:57

co do spalania to średnio około 5-5.5l na 100. Co do dźwięku to zależy dużo od tłumika. Tłumik do spalania nic nie ma
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez 0G0R3K-15 » 29/5/2009, 01:27

Panowie Teraz posiadam GilerÄ™ DNA 50.

Po nowym roku planuje zakup czegoś mocniejszego w manualu więc w grę wchodzą tylko dwa moto

Honda NSR 125
I
Honda CBR 125

Pytanie która lepsza. Wiadomo kasa mnie trzyma więc który mniej awaryjny lecz który także posiada większą moc bo lubię sobie obwodnicą przycisnąć (teraz tylko 90km/h).
NSR czy CBR? Różnica niby nie wielka bo to honda ale...


Dla kolegi XCa

Jeśli chcesz uzyskać piękny dźwięk to wsadź rynnę z Hondy CBR 600. Wiem że się da mimo iz jest z tym trochę roboty i przerabiania ale dźwięk podobno nie ziemski
0G0R3K-15
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 2/5/2009, 21:35
Lokalizacja: Sunderland

Postprzez Landryss25 » 29/5/2009, 06:51

Tak zrób wieś tuning i wsadź wydech od 600 :lol: Dźwięku to nie poprawi a wygląd pogorszy.

NSR a CBR to zupełnie dwa inne światy ponieważ to 2t i 4t. Tu masz więcej na ten temat: viewtopic.php?p=10203&highlight=#10203
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez andrzej551 » 29/5/2009, 13:55

cbr jest słabsza ale za to pali malutko no i wiadomo jak to 4T sie nie psuje prawie wogule a nsr to juz wieksza moc i wieksze spalanie
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez Herbi NSR » 29/5/2009, 16:21

i też nie psuje się prawie w ogÓle ;]
Tam nawet nie ma co się popsuć
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez wikples » 29/5/2009, 22:51

szlif cyindra? nie trzeba robić co jakiś czas ;]?
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Herbi NSR » 30/5/2009, 09:39

TO nie jest awaria tylko eksploatacja.
Opony też się wymienia ;]
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez wikples » 30/5/2009, 10:01

niby ta, tylko w nsr wiesz że musisz zrobić szlif tam przy iluś tysiącach, a w cbr to łooo i jeszcze troche ;)
więc ta eksploatacja suma sumarum wychodzi dużo drożej, ale jak kogoś stać... chociaż ja wychodze z założenia że 125 nie jest do zapier^alania, do tego są większe poj :P
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Herbi NSR » 30/5/2009, 14:21

jak dbasz tak masz ale poza tym to awarie w NSR nie są poważne.
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez Xca » 1/6/2009, 15:37

Z tym wzrostem na każdym ścigu 125 będziesz trochę duży ale bez przesady.


Czyli jak wizualnie się będzie to prezentowało?

Tak zrób wieś tuning i wsadź wydech od 600 Dźwięku to nie poprawi a wygląd pogorszy.


No nie wiem jaki tłumik, ale widziałem, że to jest moźliwe.
Xca
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 28/5/2009, 21:28
Lokalizacja: Ustka

Postprzez Landryss25 » 1/6/2009, 15:50

Musisz sam zobaczyć...

Możliwe jest ale to jak dla mnie głupota i wieś tuning tak jak naklejka ,,pionier" w BMW E36 na tylnej szybie.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez domban » 7/6/2009, 09:05

Planuje kupić NSRke, czytałem o niej dużo, widziałem też dużo zdjęć i na żywo więc jestem zdecydowany na 99.5%.
Problem jest tylko w tym że w mojej okolicy nie ma zbyt dużo takich a jak już to zazwyczaj są drogie (chciałbym kupić jeszcze w tym miesiącu a obecnie nie mam zbyt dużo kasy)
Co myślicie o tej:
http://moto.allegro.pl/item651805360_ho ... 2000r.html

Czytalem juz tematy w stylu 'na co zwrocic uwage przy kupnie' i pojechal bym z kims kto ma doswiadczenie z motocyklami zeby badziewia nie kupic ale chodzi mi o to czy ogolnie warto w tej cenie? Jak nie to do ilu sie targowac?
Jesli bym go kupil to przemalowal bym go na wzor orginalnego czarno-zoltego lub czarno-czerwonego malowania (obecnie i tak jest malowany)
domban
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 7/6/2009, 08:53

Postprzez Gs-stefan » 7/6/2009, 11:55

nsrka w 2000 roku nie miala malowanie zolto-szarego takie wychodzilo tylko w 97 i poczatek 98 .... a 2000 rok ma bodajrze kolory niebiesko bialo czerwone
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez domban » 7/6/2009, 12:14

Mniejsza z kolorem ;P
Warto w ogole jechac ogladac za ta cene? Jak nie to do ilu sie targowac
To przytarcie z prawej nie wyglada na bardzo powazny upadek (chyba?)
domban
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 7/6/2009, 08:53

Postprzez Herbi NSR » 7/6/2009, 18:32

No właśnie o to chodzi z tym kolorem ze skoro nie jest oryginalny to mogła mieć poważnego ślizga czy inny wypadek. Trzeba na to patrzec
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê