Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
michauek odwrotnie
DT mimo wiekszej pojemnosci ma tyle mocy co nowoczesniejszy silnik z derbi. wiec oba sprzety są porównywalne. ja miałem DT 50 na minarelli po tuningu, wydech, cylinder na nicasilu itp. to jak się scigałem na asfalcie z KTMem lc2 125 ccm który jest duzo mocniejszy z początku nie odstawałem mocno. po 70 km h dopiero on zaczał mnie mocniej wyprzedać.
jaram sie - widze że sie jarasz, ale to nie znaczy ze musisz w kazdym miejscu na forum o to pytac. bierz to co ci sie bardziej podoba. sprzety są dosyc podobne. tak samo sie sypia, tyle samo palą.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
jaram sie - widze że sie jarasz, ale to nie znaczy ze musisz w kazdym miejscu na forum o to pytac. bierz to co ci sie bardziej podoba. sprzety są dosyc podobne. tak samo sie sypia, tyle samo palą.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
No właśnie chyba nie odwrotnie, bo odblokowane dt80 lc2 ma 15km (o ile sie nie myle) a odblokowany silnik derbi ~9 ;p czyli odpowiedz sama nasuwa się na usta.
DANE TECHNICZNE YAMAHA DT 80LC2 :
- Pojemność: 79.00 ccm
- Typ: Jednocylindrowy
- Skok tłoka: 42 mm
- Średnica tłoka : 49 mm
- Moc: 10 KM przy 6000 RPM (zablokowana) 15 KM przy 7500 RPM (odblokowana)
- Kompresja: 6.6:1
- Gaźnik: MIKUNI VM 20 SS
- System chłodzenia: Płyn
- Skrzynia biegów: 6 przełożeń
- Przeniesienie napędu: Łańcuch
- Przednia opona: 2.75-21
- Tylna opona: 4.10-18
- Przedni hamulec: pojedyncza tarcza
- Tylny hamulec: bęben
- Spalanie: 3-7l/100km (w zależności od stylu jazdy)
- Długość: 2170 mm
- Szerokość: 820 mm
- Wysokość: 1170 mm
- Wysokość siodła: 845 mm
- Wysokość kierownicy: 1360 mm
- Prześwit: 265 mm
- Masa (bez płynów): 110 kg
- Dopuszczalna masa całkowita: 320 kg
DANE TECHNICZNE YAMAHA DT 80LC2 :
- Pojemność: 79.00 ccm
- Typ: Jednocylindrowy
- Skok tłoka: 42 mm
- Średnica tłoka : 49 mm
- Moc: 10 KM przy 6000 RPM (zablokowana) 15 KM przy 7500 RPM (odblokowana)
- Kompresja: 6.6:1
- Gaźnik: MIKUNI VM 20 SS
- System chłodzenia: Płyn
- Skrzynia biegów: 6 przełożeń
- Przeniesienie napędu: Łańcuch
- Przednia opona: 2.75-21
- Tylna opona: 4.10-18
- Przedni hamulec: pojedyncza tarcza
- Tylny hamulec: bęben
- Spalanie: 3-7l/100km (w zależności od stylu jazdy)
- Długość: 2170 mm
- Szerokość: 820 mm
- Wysokość: 1170 mm
- Wysokość siodła: 845 mm
- Wysokość kierownicy: 1360 mm
- Prześwit: 265 mm
- Masa (bez płynów): 110 kg
- Dopuszczalna masa całkowita: 320 kg
- michau_ek
- Świeżak
- Posty: 353
- Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
- Lokalizacja: Racibórz
rjeju ma oryginalny silnik am6 a cpi ma najprawdopodobniej kopię. rieju - hiszpanska firma, cpi tajwanska. Teorytycznie pewniejsze będzie rieju, lecz za niedługo szykuje mu się remont. Jak trafisz na ładne cpi to spokojnie będzie służyło jak zwykły markowiec, tylko ze trzeba o to dbać. wybór nalezy do ciebie.
- michau_ek
- Świeżak
- Posty: 353
- Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
- Lokalizacja: Racibórz
rosen555 napisał(a):Co wybrać cpi sm 2011 r w idealnym stanie niski przebieg czy lepiej rieju mrt używane rocznik 2009 - 2010 przebieg ponad 10000 ?
Wybierz Rieju, sprawdzona marka i nie powinno być problemu z dostępnością części
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://www.Skutery.Org (otwórz link) - forum, skutery, tuning, stunt
-
Kox - Świeżak
- Posty: 227
- Dołączył(a): 20/8/2007, 13:48
- Lokalizacja: SkuteryOrg
witam wszystkich , mam taki dylemat bo nie wiem co wybrać skuter czy motorower? jeździłem skuterem , ale teraz chce zmienić na coś innego , jedni mówią że lepiej biegówe inni skuter , dlatego chciałbym was prosić żebyście mi doradzili , nie piszcie mi przykładów , tylko co wy byście wybrali to czy to ?
- rosen555
- Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 10/5/2011, 18:04
- Lokalizacja: Zduńska Wola
haha zalezy co komu lepsze
jedni wolą wygode skuterka - niezawodnie siadasz odkręcasz gaz i jedziesz nie musisz wajhować biegami itp. a inni włąsnie to w całej jeździe lubią moze mozna sobie powajhować, pobawic sie obrotami itp itd. jedni wolą pozycje jazdy na skuterku a inni wolą jechac np motocyklem turystycznym. bierz to co ty chcesz, a nie to co inni mówią. przejedź sie jakas biegówką i ocen czy bardziej ci sie takie cos podoba. nie liczy sie nasze zdanie tylko twoje
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
rosen555 napisał(a):witam wszystkich , mam taki dylemat bo nie wiem co wybrać skuter czy motorower? jeździłem skuterem , ale teraz chce zmienić na coś innego , jedni mówią że lepiej biegówe inni skuter , dlatego chciałbym was prosić żebyście mi doradzili , nie piszcie mi przykładów , tylko co wy byście wybrali to czy to ?
Ja wybrałbym skuter, ze względu na wygodę i duże możliwości tuningu mechanicznego i optycznego.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
http://www.Skutery.Org (otwórz link) - forum, skutery, tuning, stunt
-
Kox - Świeżak
- Posty: 227
- Dołączył(a): 20/8/2007, 13:48
- Lokalizacja: SkuteryOrg
aha czyli chcesz powiedziec że mało jest mozliwosci tuningu motoroweru mechanicznie i optycznie ? ciekawa teoria ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
zdecydowanie ciekawa - jest tyle samo albo i więcej możliwości tunignu, bo do biegówki możesz całe silniki z wszystkiego rodzaju motocykli swapować i często jest to o wiele tańsze niż super 70tki z kpl osprzetami.
Ja osobiscie lubie zabawe biegami, masz więcej wkładu w jazdę , a szczerze mówiąc nie męczy cie to wajchowanie (w jednym przypadku może meczyc - 6 biegów, krótkie przełożenia am6 50cc, bo to jest masakra, jezdzilem dt50 kolegi).
no i jak już jedziesz... to nikt nie mówi, że jezdzisz kiblem, tylko jako tako wchodzisz w motoryzacje - uczysz się podstaw czyt. zmiany biegów![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ja osobiscie lubie zabawe biegami, masz więcej wkładu w jazdę , a szczerze mówiąc nie męczy cie to wajchowanie (w jednym przypadku może meczyc - 6 biegów, krótkie przełożenia am6 50cc, bo to jest masakra, jezdzilem dt50 kolegi).
no i jak już jedziesz... to nikt nie mówi, że jezdzisz kiblem, tylko jako tako wchodzisz w motoryzacje - uczysz się podstaw czyt. zmiany biegów
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- michau_ek
- Świeżak
- Posty: 353
- Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
- Lokalizacja: Racibórz
Witam, czy ktoś z Państwa posiada skuter SYM GTS 125, możliwie jak najmłodszy rocznik? Zainteresował mnie on, lecz niestety nigdzie w Polsce nie mogę znaleźć salonu, gdzie mógłbym zobaczyć go na żywo. Czy ktoś może skontaktować się ze mną, gdyby go posiadał? byłbym bardzo wdzięczy ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- mikibaka
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 24/1/2013, 15:31
Siemka,mam problem z moja apka sr50 z 2001r mianowicie: gdy chce ja odpalic to musze troszeczke pokopac
a konkretnie 50 razy
co moze byc tego przyczyna ???? (jesli temat nie jest w odpowiednim miejscu to prosze o przeniesienie ) ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- ogiel
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 4/7/2012, 14:59
- Lokalizacja: krapkowice
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości