Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
Witam, rozglądam się za zakupem skutera, pięćdziesiątki, nie chcę żadnej chińszczyzny więc polucję na używanego Aeroxa lub Speedfighta II, i nasuwa mi się takie jedno, pewne pytanie - przeglądając ogłoszenia do interesującej mnie ceny (4000 zł, może troszkę więcej) przebieg tych używek jest zazwyczaj duży bo ponad 10 tysięcy, macie jakieś rady do jakiego przebiegu najlepiej kupować dany skuter?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Z góry dzięki za odpowiedź.
- Makku
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 3/10/2011, 20:26
Przebieg jest do negocjacji, więc na to często nie ma co patrzeć, wszystko zależy od rocznika, w każdym razie w okolicach 20tys, powinien być zrobiony remont i jeśli kupisz taki, który już ma blisko do tej granicy to musisz doliczyć dodatkowe koszty, które poniesiesz w niedalekiej przyszłości.
Jeśli coś ma 25tys i jest po remoncie na firmowych częściach to lepiej kup takiego niż z przebiegiem 22tys bez remontu.
Jeśli coś ma 25tys i jest po remoncie na firmowych częściach to lepiej kup takiego niż z przebiegiem 22tys bez remontu.
-
komarcc - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Witam, szukam serwisówki do Hondy Dylan 125, ale niestety nie mogę znaleść, może wie ktoś gdzie mogę ją znaleść? Przepatrzyłem większość stron z manualami, serisówkami i niestety nie ma. Z góry dzięki
-
FireBlade954 - Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 3/9/2011, 07:28
- Lokalizacja: Małopolska
Jesteś leń i wątpię, żebyś chociaż wpisał coś w wyszukiwarkę google.
Tutaj masz serwisówkę:
Honda Pantheon-Dylan 125-150
http://www.mediafire.com/?4k7t463jovyx095
Tutaj masz serwisówkę:
Honda Pantheon-Dylan 125-150
http://www.mediafire.com/?4k7t463jovyx095
-
komarcc - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
michauek odwrotnie DT mimo wiekszej pojemnosci ma tyle mocy co nowoczesniejszy silnik z derbi. wiec oba sprzety są porównywalne. ja miałem DT 50 na minarelli po tuningu, wydech, cylinder na nicasilu itp. to jak się scigałem na asfalcie z KTMem lc2 125 ccm który jest duzo mocniejszy z początku nie odstawałem mocno. po 70 km h dopiero on zaczał mnie mocniej wyprzedać.
jaram sie - widze że sie jarasz, ale to nie znaczy ze musisz w kazdym miejscu na forum o to pytac. bierz to co ci sie bardziej podoba. sprzety są dosyc podobne. tak samo sie sypia, tyle samo palą.
jaram sie - widze że sie jarasz, ale to nie znaczy ze musisz w kazdym miejscu na forum o to pytac. bierz to co ci sie bardziej podoba. sprzety są dosyc podobne. tak samo sie sypia, tyle samo palą.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
No właśnie chyba nie odwrotnie, bo odblokowane dt80 lc2 ma 15km (o ile sie nie myle) a odblokowany silnik derbi ~9 ;p czyli odpowiedz sama nasuwa się na usta.
DANE TECHNICZNE YAMAHA DT 80LC2 :
- Pojemność: 79.00 ccm
- Typ: Jednocylindrowy
- Skok tłoka: 42 mm
- Średnica tłoka : 49 mm
- Moc: 10 KM przy 6000 RPM (zablokowana) 15 KM przy 7500 RPM (odblokowana)
- Kompresja: 6.6:1
- Gaźnik: MIKUNI VM 20 SS
- System chłodzenia: Płyn
- Skrzynia biegów: 6 przełożeń
- Przeniesienie napędu: Łańcuch
- Przednia opona: 2.75-21
- Tylna opona: 4.10-18
- Przedni hamulec: pojedyncza tarcza
- Tylny hamulec: bęben
- Spalanie: 3-7l/100km (w zależności od stylu jazdy)
- Długość: 2170 mm
- Szerokość: 820 mm
- Wysokość: 1170 mm
- Wysokość siodła: 845 mm
- Wysokość kierownicy: 1360 mm
- Prześwit: 265 mm
- Masa (bez płynów): 110 kg
- Dopuszczalna masa całkowita: 320 kg
DANE TECHNICZNE YAMAHA DT 80LC2 :
- Pojemność: 79.00 ccm
- Typ: Jednocylindrowy
- Skok tłoka: 42 mm
- Średnica tłoka : 49 mm
- Moc: 10 KM przy 6000 RPM (zablokowana) 15 KM przy 7500 RPM (odblokowana)
- Kompresja: 6.6:1
- Gaźnik: MIKUNI VM 20 SS
- System chłodzenia: Płyn
- Skrzynia biegów: 6 przełożeń
- Przeniesienie napędu: Łańcuch
- Przednia opona: 2.75-21
- Tylna opona: 4.10-18
- Przedni hamulec: pojedyncza tarcza
- Tylny hamulec: bęben
- Spalanie: 3-7l/100km (w zależności od stylu jazdy)
- Długość: 2170 mm
- Szerokość: 820 mm
- Wysokość: 1170 mm
- Wysokość siodła: 845 mm
- Wysokość kierownicy: 1360 mm
- Prześwit: 265 mm
- Masa (bez płynów): 110 kg
- Dopuszczalna masa całkowita: 320 kg
- michau_ek
- Świeżak
- Posty: 353
- Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
- Lokalizacja: Racibórz
rjeju ma oryginalny silnik am6 a cpi ma najprawdopodobniej kopię. rieju - hiszpanska firma, cpi tajwanska. Teorytycznie pewniejsze będzie rieju, lecz za niedługo szykuje mu się remont. Jak trafisz na ładne cpi to spokojnie będzie służyło jak zwykły markowiec, tylko ze trzeba o to dbać. wybór nalezy do ciebie.
- michau_ek
- Świeżak
- Posty: 353
- Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
- Lokalizacja: Racibórz
rosen555 napisał(a):Co wybrać cpi sm 2011 r w idealnym stanie niski przebieg czy lepiej rieju mrt używane rocznik 2009 - 2010 przebieg ponad 10000 ?
Wybierz Rieju, sprawdzona marka i nie powinno być problemu z dostępnością części
http://www.Skutery.Org (otwórz link) - forum, skutery, tuning, stunt
-
Kox - Świeżak
- Posty: 227
- Dołączył(a): 20/8/2007, 13:48
- Lokalizacja: SkuteryOrg
witam wszystkich , mam taki dylemat bo nie wiem co wybrać skuter czy motorower? jeździłem skuterem , ale teraz chce zmienić na coś innego , jedni mówią że lepiej biegówe inni skuter , dlatego chciałbym was prosić żebyście mi doradzili , nie piszcie mi przykładów , tylko co wy byście wybrali to czy to ?
- rosen555
- Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 10/5/2011, 18:04
- Lokalizacja: Zduńska Wola
haha zalezy co komu lepsze jedni wolą wygode skuterka - niezawodnie siadasz odkręcasz gaz i jedziesz nie musisz wajhować biegami itp. a inni włąsnie to w całej jeździe lubią moze mozna sobie powajhować, pobawic sie obrotami itp itd. jedni wolą pozycje jazdy na skuterku a inni wolą jechac np motocyklem turystycznym. bierz to co ty chcesz, a nie to co inni mówią. przejedź sie jakas biegówką i ocen czy bardziej ci sie takie cos podoba. nie liczy sie nasze zdanie tylko twoje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
rosen555 napisał(a):witam wszystkich , mam taki dylemat bo nie wiem co wybrać skuter czy motorower? jeździłem skuterem , ale teraz chce zmienić na coś innego , jedni mówią że lepiej biegówe inni skuter , dlatego chciałbym was prosić żebyście mi doradzili , nie piszcie mi przykładów , tylko co wy byście wybrali to czy to ?
Ja wybrałbym skuter, ze względu na wygodę i duże możliwości tuningu mechanicznego i optycznego.
http://www.Skutery.Org (otwórz link) - forum, skutery, tuning, stunt
-
Kox - Świeżak
- Posty: 227
- Dołączył(a): 20/8/2007, 13:48
- Lokalizacja: SkuteryOrg
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości