Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi

i inne małe pojemności
_________

Postprzez krzysieg » 11/9/2010, 16:02

Tłok też się wyciera ...a jak zdjołeś cylinder to zwróciłeś uwagę na próg na samej górze w górnym położeniu tłoka tam -gdzie pierścienie nie dochodzą ?
Tak pytam z ciekawości czy wyraźny był ten próg.

Czyli nie był pierścien w całości ? znalazłeś ten kawałek i wyjołeś ?

Rura się tak nie brudzi , sprubuj odkręcić 1-2 obroty śrubkę mieszanki w gaźniku i zobacz jaka jest różnica , ssanie się nie zablokowało ?
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra


Postprzez Fedor16 » 11/9/2010, 16:14

Właśnie przed chwilą odpaliłem i pojeździłem po podwórku teraz się przejade gdzieś po prostej bo wydaje mi się że słabo się wkręca na obroty myślę że znów pękł pierścień bo jeden byl spiłowany o jakieś 0,3mm. Ten kawałek wyjęty nic nie wpadło do skrzyni korbowodu.
Serce bije w tempie obrotów maszyny. | | Romet 50t-1--->Peugeot XP6--->???? | | http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peugeot/XP_50/97810
Avatar użytkownika
Fedor16
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 3/11/2009, 19:20
Lokalizacja: Sochaczew


Postprzez krzysieg » 11/9/2010, 19:57

Na dotarciu będzie sie kiepsko wkręcać na obroty i ociężale jeździć ,miałem
w nim nowy zestaw przez jakiś czas więc wiem .
Musisz jeździc w granicach 40km/h nie przegrzewać na różnych obrotach nie na stałych cały czas ale też nie prubuj go na siłę wkręcać na obroty tylko do tych obrotów na ktore swobodnie wchodzi ..nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć ale chyba wiadomo.
Pierwsze 20-30km musisz bardzo spokojnie przejechać bo będzie się mocno grzać i ciężko chodzić .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez magik2208 » 11/9/2010, 20:43

Krzysieq ty masz ta mh z 98 roku czy to nie ty?;D

Slyszalem o gotowaniu gaznika w occie, jak to dokladniej wyglada I co trzeba zdjac do gotowania? Bo np nie wydaje mi sie aby gotowac z plastikowym plywakiem...
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez krzysieg » 11/9/2010, 23:11

To nie ja .
To ode mnie słyszałeś bo ja nie tak dawno pisałem o gotowaniu :)
Wszystko odkręcasz co się tylko da i sam korpus gotujesz a reszte czyścisz ..
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez krzysieg » 11/9/2010, 23:13

To ode mnie słyszałeś bo ja nie tak dawno pisałem :)
Wszystko odkręcasz co się tylko da i sam korpus gotujesz a reszte czyścisz lub możesz też do wrzątku wsadzić ale oprócz plastikowych elementów .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez magik2208 » 12/9/2010, 00:28

Odkrecilem wszystko co sie da, plywak jednakze jest plastikowy, nie zaszkodzi wrzacy ocet?

Nie wystarczy w benzynie? Bo tak capic w chacie xD
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez Fedor16 » 12/9/2010, 07:04

Czy to normalne że nie pali z kopa? Zawsze odpalam z biegu i gdzieś dopiero po 2/3 metrach załapuje?
Serce bije w tempie obrotów maszyny. | | Romet 50t-1--->Peugeot XP6--->???? | | http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peugeot/XP_50/97810
Avatar użytkownika
Fedor16
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 3/11/2009, 19:20
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez krzysieg » 12/9/2010, 12:56

A jak już odpali i zgasisz to później bez problemu ?

Z tym gotowaniem to chodzi tylko o sam korpus czyli gaźnik z wykręconymi częściami żeby rozpuścić syfy w kanalikach .

Resztę możesz benzyną wyczyścić ,co najwyżej dysze możesz podgotować jak będziesz mieć problem z odetkaniem jak są zatkane .

Ja gotowałem w wodzie z octem pół na pół i to wystarczyło , po wygotowaniu wziołem wężyk pompkę i tłoczyłem powietrze gdzie się tylko da wszystkie przejścia otwory w gaźniku ,wysuszyłem suszarką i na koniec bierzesz gaźnik , dysze i sprawdzasz pod silnym światłem czy światło przechodzi przez otwory najlepiej latarką diodową .
Pod śrubką regulacji mieszanki możesz mieć uszczelkę i podkładkę ja nie zwróciłem na to uwagi bo się trzymały i pozniej sama wyleciała i nie wiedziałem skąd ale doszedłem że pod tą śrubką to było .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez magik2208 » 12/9/2010, 13:12

Ja nie zniose tego smrodu a w domu 6 osob teraz takze moczy sie w benzynce lakowej:)
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez Fedor16 » 12/9/2010, 13:56

Nawet jak jest rozgrzany nie chce palić z kopa. Kopniak chodzi normalnie tak jak przed szlifem może trochę lżej.
Serce bije w tempie obrotów maszyny. | | Romet 50t-1--->Peugeot XP6--->???? | | http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peugeot/XP_50/97810
Avatar użytkownika
Fedor16
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 3/11/2009, 19:20
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez Mateusz149 » 18/9/2010, 10:57

Czy mozna mieszac olej do mieszanki polsyntetyczny z syntetycznym? On lal do niej polsyntetyk, a ja wolalbym wlac syntetyczny poprostu uzupelniajac zbiornik, bo jest jeszcze 1/3 starego oleju. Nic nie powinno sie stac prawda?
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez krzysieg » 18/9/2010, 13:24

Można mieszać syntetyczne (pół lub full) mieszałem nie raz i było ok .
Jak korzystałem z dozownika to lałem troszke oleju do baku na wszelki wypadek ok40ml na cały bak .

Jak odpalacie jak jest zimno ? ssanie na full i bez gazu ?
Wydawało mi się że gorzej palił na ssaniu ale chyba jednak gorzej przez to
że dodawałem gazu przy kopaniu ..
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez swirus2007 » 18/9/2010, 18:39

ja mam reczne ssanie przy gazniku
daje go okolo polowa moze 2/3 i dodaje lekko gazu jak juz odpali to puszczam ssanie i jade
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez krzysieg » 19/9/2010, 08:31

Na samym dole gaźnika (w komorze gdzie jest paliwo) mam końcówke do podłączenia wężyka i śrubke -zaworek do spuszczania i w karterze pod gaźnikiem też jest końcówka na wężyk więc to podłączyłem pare dni temu .
Właśnie od paru dni mi gorzej palił nawet ciepły nie palił za pierwszym teraz wywaliłem ten wężyk i jest znacznie lepiej bez sensu .

Te wyjście z gaźnika nie jest idealnie szczelne widziałem tam pre razy krople benzyny może dzieki temu sie nie zapowietrza a jak zatkałem to było gorzej...

Ostatnio jak już miałem ten wężyk założony to za hu*a nie mogłem odpalić , sprawdziłem świece-sucha iskre -ok , odłączyłem ten węzyk i spuściłem troche benzyny i odpalił .
Sorry że takie pierdoły pisze bo w zasadzie powinno być już ok ale moze komuś sie to przyda :)
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Marshal » 22/9/2010, 14:32

Szukam kolanka, komory rozprężnej i końcówki przelotowej (w zasadzie kompletnego wydechu) do AM6 80ccm oraz odpowiedniego gaźnika co możecie polecić?

Na alledrogo jakoś nic nie wpadło mi w oczy...:(
Marshal
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 25/8/2010, 10:40
Lokalizacja: Mikoszewo

Postprzez sharky30 » 22/9/2010, 20:46

Witam,
czy stacyjka od Aprili RS 125 będzie pasować do RS 50 ?
APRILIA RS50 2003r
sharky30
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29/6/2010, 07:16
Lokalizacja: Szczekociny

Postprzez grunder » 22/9/2010, 20:58

różnica w instalacji od 50 ma 2 kostki, a od 125 ma 1 kostke.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez magik2208 » 23/9/2010, 19:17

Jak usunac nagar/osad z cylindra I tloka?

Edit:// jeszcze glowica rzecz jasna!
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez maciek.046 » 23/9/2010, 20:35

wymontowac oczywiscie i benzyna czyscic, mozna sobie pomoc papierem sciernym przy czyszczeniu tloka, glowicy.
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê