przesłanki na zakup sportowego litra
rossavu Wiesz w ogole litr mi do szczescia nie potrzebny szczerze mowiąc poprostu mam okazję kupic znany mi sprzęt i to niestety gsxr 1000 fajera nikt znajomy nie sprzedaje niestety
a to byloby niezle bo jakos honda jezdzilem wczesniej i bylem bardzo happy
falco wlasnie zetke mi ktoś poradził
tylko coś mało tego i ceny też jakieś kosmiczne
a tamta k1 moge miec za 9 tysiecy a stan jest meeega i dlatego sie zastsanawiam 

falco wlasnie zetke mi ktoś poradził



- warmplace
- Świeżak
- Posty: 345
- Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20
rossavu napisał(a):Lytr litrowi nie rowny
Gixxer a Z750 bądź Z1000 to spora różnica... Sama pozycja na Suzi wymusza nieco bardziej ekstremalny styl jazdy.
Już trochę myślałem nad moim kolejnym o2o i chciałbym kupić te 1000cc, ale napewno nie będzie to SS. Bardziej się skłaniam ku streetfighterom. Chodzi mi głównie o elastyczność, moc w dolnym zakresie i uniwersalność. Ja również nie jeżdżę z jakimiś kosmicznymi prędkościami - w trasie tak 120-180km/h.
Kumpel mnie strasznie nakręcił na Speed Triple-a. Ma i bardzo sobie chwali. To by była taka fajna alternatywa dla japońskiego monopolu.
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
ja kiedys kupie r1
po kolei stopniowo do niej dojde
i mam to w dvpie czy ktos na ulicy lub na tym forum
powie ze kupilem ja tylko dla lansu
kupie jÄ… bo to motocykl moich marzen i tyle
moge nawet jezdzic bez oznaczeni z samym napisem YAMAHA
ma mnie cieszyc jak wstane rano, popatrze na niego i przejade sie
w przekonaniu ze spelnilem swe marzenie.
po kolei stopniowo do niej dojde
i mam to w dvpie czy ktos na ulicy lub na tym forum
powie ze kupilem ja tylko dla lansu
kupie jÄ… bo to motocykl moich marzen i tyle
moge nawet jezdzic bez oznaczeni z samym napisem YAMAHA
ma mnie cieszyc jak wstane rano, popatrze na niego i przejade sie
w przekonaniu ze spelnilem swe marzenie.
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Re: przesłanki na zakup sportowego litra
warmplace napisał(a):Hej
Nie wiem czy temat się nie nadaje do hydeparku.... ale w sumie dotyczy motocykli. Czytałem wiele opinii wiele testów i zacząłem się zastanawiać jakie są przesłanki, żeby kupić sportowego litra. Tak jak piszecie jest to motocykl na tor... W Polsce wiele osób jeździ takimi przecinakami a na torze nawet nie byli. Czy można jakoś zracjonalizować kupno takiego sprzęta jak np. cbrka, gsx-r 1000 czy choćby taki R1. W tematach przewijają się dwa uzasadnienia.
1)Na tor
2)Do lansu
Smuce, ale sezon się kończy a te litry i ich użytkowanie na codzień były dla mnie zawsze zagadką Smile
Temat siÄ™ nadaje do gazety Fakt albo do TVNu - ten sam poziom.
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
myślę że odpowiedź pana wyżej można pominąć.
warmplace ja bym na twoim miejscu naprawdę skoncentrował się na twoich proporcjach do proporcji motocykla.
nie ma chyba nic ważniejszego niż twój wzrost i waga co do motocykla.
na ten przykład sv 1000 waży "mokra" 212 kg a wymieniona przez ciebie z 1000 o jakies 20 kg więcej co robi olbrzymią różnice przy jeździe szczególnie miastowej.
ścigi pod tym względem są fajne bo lekkie w litrze.
a tak swoją drogą do czego ty chcesz mieć moto ?
to miasta,trasy i miasta,dojazdu do pracy codziennie czy tylko w niedziele ? i kolejne moje pytanie (bo naprawdę nie wiem) w czym fajniejszy jest USD od zwykłej zwiechy ?
warmplace ja bym na twoim miejscu naprawdę skoncentrował się na twoich proporcjach do proporcji motocykla.
nie ma chyba nic ważniejszego niż twój wzrost i waga co do motocykla.
na ten przykład sv 1000 waży "mokra" 212 kg a wymieniona przez ciebie z 1000 o jakies 20 kg więcej co robi olbrzymią różnice przy jeździe szczególnie miastowej.
ścigi pod tym względem są fajne bo lekkie w litrze.
a tak swoją drogą do czego ty chcesz mieć moto ?
to miasta,trasy i miasta,dojazdu do pracy codziennie czy tylko w niedziele ? i kolejne moje pytanie (bo naprawdę nie wiem) w czym fajniejszy jest USD od zwykłej zwiechy ?
Ostatnio edytowano 20/10/2010, 21:58 przez amahay, łącznie edytowano 1 raz
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
-
JędrekZDW - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Re: przesłanki na zakup sportowego litra
A wracając do tematu i rzeczowych odpowiedzie jeśli chodzi o moje wymiary to mam 185 cm i ok 85 kilo wagi... wiec jestem dość spory. Genralnie motocykla używam w mieście i na krótsze trasy tj ok 200-300 km takiej ultra turystyki to motocyklem nie uprawiam
Co najwyżej golfem II bo gaz tani 


- warmplace
- Świeżak
- Posty: 345
- Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20
oo ktos mi posta zedytował... dziwne... no nic to demokracji nie ma nie bylo i nie bedzie
Problem z moto sie rozwiązał bo już sprzedane... może to i dobrze.
Obawiam się właśnie swoich umiejętności. W każdym razie ja kto jest z tym usd czy bardzo czuć braki w z750 w stosunku do z1000... słyszałem rozne opinie

Obawiam się właśnie swoich umiejętności. W każdym razie ja kto jest z tym usd czy bardzo czuć braki w z750 w stosunku do z1000... słyszałem rozne opinie

- warmplace
- Świeżak
- Posty: 345
- Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20
poruszyłem ten temat jakiś tydzień temu na forum offroadowym ścigacza.
wyszło na to że USD podczas czołówki uszkadza główkę ramy a normalny sam się łamie czy zgina raczej jej nie uszkadzając.
z1000 fajny sprzęt ale był poddawany różnym testom i wypadał przeciętnie (jak to kawasaki) z innymi skośnymi motocyklami. mega ładny napewno.
podsumowując USD - "wydaje mi się" że to kwestia lansu na nowinki techniczne. (prawie) każdy chce mieć USD bo mają je nowsze motocykle i zapewne czemuś to służy ale prawie nikt nie ma o tym pojęcia więc lepiej nie szukać moto pod tym względem.
daj znać jak coś będziesz wybierał warmplace bom ciekaw.
wyszło na to że USD podczas czołówki uszkadza główkę ramy a normalny sam się łamie czy zgina raczej jej nie uszkadzając.
z1000 fajny sprzęt ale był poddawany różnym testom i wypadał przeciętnie (jak to kawasaki) z innymi skośnymi motocyklami. mega ładny napewno.
podsumowując USD - "wydaje mi się" że to kwestia lansu na nowinki techniczne. (prawie) każdy chce mieć USD bo mają je nowsze motocykle i zapewne czemuś to służy ale prawie nikt nie ma o tym pojęcia więc lepiej nie szukać moto pod tym względem.
daj znać jak coś będziesz wybierał warmplace bom ciekaw.
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
USD vs klasyczny widelec wszystko zależy od klasy sprzętu. Np sam wiem że w Bandit 600 widelec jest koszmarny i nic nie da się z nim zrobić, a np zawieszenie w CB 1300 w testach wypada świetnie.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
No ja właśnie bardziej chyba skłaniałbym się pod z750... a ten USD... to moze nie lans ale poprostu właśnie tak wygląda - nowoczesne więc lepsze... sam nie wiem dlaczego
Przyznaj się bez bicia, że poprostu uznałem to za lepsze rozwiązanie.... z tej 2jki z1000 i z750 muszę się chyba zdecydować. chciałem mieć wtrysk dlatego też myslałem nad fazerem... ale niestać mnie na modele z wtryskiem niestety 


- warmplace
- Świeżak
- Posty: 345
- Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20
falconiforme napisał(a):USD vs klasyczny widelec wszystko zależy od klasy sprzętu. Np sam wiem że w Bandit 600 widelec jest koszmarny i nic nie da się z nim zrobić, a np zawieszenie w CB 1300 w testach wypada świetnie.
wsadz tam dobra twarda sprezyne, zawias nie do poznania ja mialem hyperpro progresywne plus dobra guma z przodu ( 120 zamiast 110 ) nowy olej i super bylo.
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
RUTRA.RD napisał(a):falconiforme napisał(a):USD vs klasyczny widelec wszystko zależy od klasy sprzętu. Np sam wiem że w Bandit 600 widelec jest koszmarny i nic nie da się z nim zrobić, a np zawieszenie w CB 1300 w testach wypada świetnie.
wsadz tam dobra twarda sprezyne, zawias nie do poznania ja mialem hyperpro progresywne plus dobra guma z przodu ( 120 zamiast 110 ) nowy olej i super bylo.
Bandit sprzedany dwa lata temu, a wsadziłem progresywną Wirtha. Nawet to ma się nijak do regulowanego USD.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości