Zobacz wątek - przesłanki na zakup sportowego litra
NAS Analytics TAG

przesłanki na zakup sportowego litra

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez warmplace » 20/10/2010, 12:35

rossavu Wiesz w ogole litr mi do szczescia nie potrzebny szczerze mowiąc poprostu mam okazję kupic znany mi sprzęt i to niestety gsxr 1000 fajera nikt znajomy nie sprzedaje niestety :( a to byloby niezle bo jakos honda jezdzilem wczesniej i bylem bardzo happy

falco wlasnie zetke mi ktoś poradził :) tylko coś mało tego i ceny też jakieś kosmiczne :P a tamta k1 moge miec za 9 tysiecy a stan jest meeega i dlatego sie zastsanawiam :)
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20


Postprzez bryk77 » 20/10/2010, 12:56

rossavu napisał(a):Lytr litrowi nie rowny :D



Gixxer a Z750 bądź Z1000 to spora różnica... Sama pozycja na Suzi wymusza nieco bardziej ekstremalny styl jazdy.


Już trochę myślałem nad moim kolejnym o2o i chciałbym kupić te 1000cc, ale napewno nie będzie to SS. Bardziej się skłaniam ku streetfighterom. Chodzi mi głównie o elastyczność, moc w dolnym zakresie i uniwersalność. Ja również nie jeżdżę z jakimiś kosmicznymi prędkościami - w trasie tak 120-180km/h.


Kumpel mnie strasznie nakręcił na Speed Triple-a. Ma i bardzo sobie chwali. To by była taka fajna alternatywa dla japońskiego monopolu.
Avatar użytkownika
bryk77
Stały bywalec
 
Posty: 1212
Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin


Postprzez warmplace » 20/10/2010, 13:18

No wlasnie ja bym wolał tego zeta... tylko nic ciekawego nie ma .... :( w fajnej cenie. Tamto to traktuje jako okazje ktora ew mozna w polowie sezonu sprzedac nie tracąc na tym :)
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20

Postprzez C-bool » 20/10/2010, 14:15

A ja osobiście jeśli miałbym kupować litra po SV 650 to byłaby to SV 1000 albo Haya 8)
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez sebasbox » 20/10/2010, 14:38

Haya?...przecież to w ogóle nie jedzie... :twisted:
sebasbox
Świeżak
 
Posty: 382
Dołączył(a): 21/1/2010, 15:07

Postprzez Sykopson » 20/10/2010, 19:00

ja kiedys kupie r1
po kolei stopniowo do niej dojde

i mam to w dvpie czy ktos na ulicy lub na tym forum
powie ze kupilem ja tylko dla lansu
kupie jÄ… bo to motocykl moich marzen i tyle
moge nawet jezdzic bez oznaczeni z samym napisem YAMAHA
ma mnie cieszyc jak wstane rano, popatrze na niego i przejade sie
w przekonaniu ze spelnilem swe marzenie.
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez warmplace » 20/10/2010, 19:13

noo a ja dziksy nie kupie... kumpel sprzedał... nie mam do niego pretensji trafił sie kupic a ja sie kurna zastanawialem... moze to i dobrze na zeta bede polował... tylko ze on taki paliwozjadacz:)
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20

Re: przesłanki na zakup sportowego litra

Postprzez lonewolf » 20/10/2010, 21:25

warmplace napisał(a):Hej

Nie wiem czy temat się nie nadaje do hydeparku.... ale w sumie dotyczy motocykli. Czytałem wiele opinii wiele testów i zacząłem się zastanawiać jakie są przesłanki, żeby kupić sportowego litra. Tak jak piszecie jest to motocykl na tor... W Polsce wiele osób jeździ takimi przecinakami a na torze nawet nie byli. Czy można jakoś zracjonalizować kupno takiego sprzęta jak np. cbrka, gsx-r 1000 czy choćby taki R1. W tematach przewijają się dwa uzasadnienia.
1)Na tor
2)Do lansu

Smuce, ale sezon się kończy a te litry i ich użytkowanie na codzień były dla mnie zawsze zagadką Smile


Temat siÄ™ nadaje do gazety Fakt albo do TVNu - ten sam poziom.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez amahay » 20/10/2010, 21:54

myślę że odpowiedź pana wyżej można pominąć.
warmplace ja bym na twoim miejscu naprawdę skoncentrował się na twoich proporcjach do proporcji motocykla.
nie ma chyba nic ważniejszego niż twój wzrost i waga co do motocykla.
na ten przykład sv 1000 waży "mokra" 212 kg a wymieniona przez ciebie z 1000 o jakies 20 kg więcej co robi olbrzymią różnice przy jeździe szczególnie miastowej.
ścigi pod tym względem są fajne bo lekkie w litrze.
a tak swoją drogą do czego ty chcesz mieć moto ?
to miasta,trasy i miasta,dojazdu do pracy codziennie czy tylko w niedziele ? i kolejne moje pytanie (bo naprawdę nie wiem) w czym fajniejszy jest USD od zwykłej zwiechy ?
Ostatnio edytowano 20/10/2010, 21:58 przez amahay, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez amahay » 20/10/2010, 21:57

C-bool napisał(a):A ja osobiście jeśli miałbym kupować litra po SV 650 to byłaby to SV 1000 8)


sv rzÄ…dzi !!
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez JÄ™drekZDW » 20/10/2010, 21:59

amahay edytuj posty !
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez bryk77 » 21/10/2010, 01:30

amahay napisał(a):
C-bool napisał(a):A ja osobiście jeśli miałbym kupować litra po SV 650 to byłaby to SV 1000 8)


sv rzÄ…dzi !!



To chyba wedle zasady każdy chwali swojeObrazek
Avatar użytkownika
bryk77
Stały bywalec
 
Posty: 1212
Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin

Re: przesłanki na zakup sportowego litra

Postprzez warmplace » 21/10/2010, 07:24

A wracając do tematu i rzeczowych odpowiedzie jeśli chodzi o moje wymiary to mam 185 cm i ok 85 kilo wagi... wiec jestem dość spory. Genralnie motocykla używam w mieście i na krótsze trasy tj ok 200-300 km takiej ultra turystyki to motocyklem nie uprawiam :) Co najwyżej golfem II bo gaz tani :P
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20

Postprzez motoftw » 21/10/2010, 07:35

amahay napisał(a):nie ma chyba nic ważniejszego niż twój wzrost i waga co do motocykla.


Myślałem, że warmplace obawia się swoich umiejętności, a nie to czy będzie sięgał do ziemi :D
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1179
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez warmplace » 21/10/2010, 08:07

oo ktos mi posta zedytował... dziwne... no nic to demokracji nie ma nie bylo i nie bedzie :P Problem z moto sie rozwiązał bo już sprzedane... może to i dobrze.
Obawiam się właśnie swoich umiejętności. W każdym razie ja kto jest z tym usd czy bardzo czuć braki w z750 w stosunku do z1000... słyszałem rozne opinie :(
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20

Postprzez amahay » 21/10/2010, 09:06

poruszyłem ten temat jakiś tydzień temu na forum offroadowym ścigacza.
wyszło na to że USD podczas czołówki uszkadza główkę ramy a normalny sam się łamie czy zgina raczej jej nie uszkadzając.
z1000 fajny sprzęt ale był poddawany różnym testom i wypadał przeciętnie (jak to kawasaki) z innymi skośnymi motocyklami. mega ładny napewno.

podsumowując USD - "wydaje mi się" że to kwestia lansu na nowinki techniczne. (prawie) każdy chce mieć USD bo mają je nowsze motocykle i zapewne czemuś to służy ale prawie nikt nie ma o tym pojęcia więc lepiej nie szukać moto pod tym względem.
daj znać jak coś będziesz wybierał warmplace bom ciekaw.
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez falconiforme » 21/10/2010, 09:48

USD vs klasyczny widelec wszystko zależy od klasy sprzętu. Np sam wiem że w Bandit 600 widelec jest koszmarny i nic nie da się z nim zrobić, a np zawieszenie w CB 1300 w testach wypada świetnie.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez warmplace » 21/10/2010, 10:38

No ja właśnie bardziej chyba skłaniałbym się pod z750... a ten USD... to moze nie lans ale poprostu właśnie tak wygląda - nowoczesne więc lepsze... sam nie wiem dlaczego :) Przyznaj się bez bicia, że poprostu uznałem to za lepsze rozwiązanie.... z tej 2jki z1000 i z750 muszę się chyba zdecydować. chciałem mieć wtrysk dlatego też myslałem nad fazerem... ale niestać mnie na modele z wtryskiem niestety :(
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20

Postprzez RUTRA.RD » 21/10/2010, 10:53

falconiforme napisał(a):USD vs klasyczny widelec wszystko zależy od klasy sprzętu. Np sam wiem że w Bandit 600 widelec jest koszmarny i nic nie da się z nim zrobić, a np zawieszenie w CB 1300 w testach wypada świetnie.


wsadz tam dobra twarda sprezyne, zawias nie do poznania ja mialem hyperpro progresywne plus dobra guma z przodu ( 120 zamiast 110 ) nowy olej i super bylo.
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez falconiforme » 21/10/2010, 12:49

RUTRA.RD napisał(a):
falconiforme napisał(a):USD vs klasyczny widelec wszystko zależy od klasy sprzętu. Np sam wiem że w Bandit 600 widelec jest koszmarny i nic nie da się z nim zrobić, a np zawieszenie w CB 1300 w testach wypada świetnie.


wsadz tam dobra twarda sprezyne, zawias nie do poznania ja mialem hyperpro progresywne plus dobra guma z przodu ( 120 zamiast 110 ) nowy olej i super bylo.

Bandit sprzedany dwa lata temu, a wsadziłem progresywną Wirtha. Nawet to ma się nijak do regulowanego USD.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości




na górê