Zobacz wątek - przesłanki na zakup sportowego litra
NAS Analytics TAG

przesłanki na zakup sportowego litra

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez warmplace » 21/10/2010, 13:00

NO tak czy siak to mowicie ze można bez usdków brać z750?:) Tylko patrze na te ceny do dość wysokie... kawa nigdy tak mocno ceny nie trzymała :)
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20


Postprzez RUTRA.RD » 21/10/2010, 13:10

no tak ale usd usd nie rowne, ja akurat bym sie tym nie przejmowal jaki rodzaj zawieszenia jest z przodu zawsze mozna za pomoca sprezyn oleju sie bawic
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa


Postprzez madcap » 22/10/2010, 07:32

zaraz zaczniecie przeszczepiać Telelever i Paralever :lol:
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez warmplace » 22/10/2010, 07:37

tylko pytanie czy pozniej w razie sprzedaży ktos by sobie nie dorabial jakiejs filozofii o zderzeniu czolowym z tirem i pogietych lagach:)... Powiem wam ze wszystko fajnie swietnie ale ceny tych zetów sa dośc spore... a ja coś sie napalilłem na tego zeta :) sezon sie konczy a ceny jakoś tego nie zauwazyly :)
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20

Postprzez RUTRA.RD » 22/10/2010, 07:50

to kup triumpha 675 :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez warmplace » 22/10/2010, 08:00

Trypla :) Nie no mam nadzieje ze dostane za któraś wyceną jakąs rozsądną cenę za mojego pokrzywionego powypadkowego sprzęta i może wtedy pomyślimy.. ja tak zawsze mam, że początkowy budżet ulega zwiększeniu :D
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20

Postprzez RUTRA.RD » 22/10/2010, 08:06

a jaki masz budzet w tej chwili ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez warmplace » 22/10/2010, 08:18

Wiesz co no teraz na już mam powiedzmy 10 K .. oczywiście niewiele można za to kupić (ale to było wysupłane na tego giksera. Jeszcze mam dostać kase z PZU wszystkiego nie chcialbym wydac także jak PZU sie ogarnie to mysle, że bede mial z 12-13 K rozsądnie ale może jeszcze z 1K dorzucic
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20

Postprzez amahay » 22/10/2010, 11:22

warmplace napisał(a):Wiesz co no teraz na już mam powiedzmy 10 K .. oczywiście niewiele można za to kupić (ale to było wysupłane na tego giksera. Jeszcze mam dostać kase z PZU wszystkiego nie chcialbym wydac także jak PZU sie ogarnie to mysle, że bede mial z 12-13 K rozsądnie ale może jeszcze z 1K dorzucic


za 12K masz sv 1000 - zajebisty moto tylko dużo pali i ma hydrauliczne sprzęgło (do miasta wygodne) (opinia użytkownika).
no a z750 poprostu od kiedy pamiętam była tania jak barszcz (używana) więc może dlatego ceny nie spadają.
a myślałeś np o gsr 600 ? (ciężki) bardzo fajny moto
za 10K możesz wychaczyć też ER6
pzdr
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Invi » 22/10/2010, 11:44

amahay napisał(a):gsr 600 ?


Ale on nie jest kobietÄ… :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez warmplace » 22/10/2010, 11:46

Dzieki za odp.
ER6 - to z tego co wiem mniej dynamiczniejsze moto niz moja cbrka 600 poprzednia.
sv1000 - też o tym myslalem - sprzedaje kolega ze scigacza:) ale tez boje sie vki w 1000 ale cały czas rozważam :D
gsr 600- chwile myślałem ale raczej właśnie celuje w coś dynamiczniejszego
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20

Postprzez RUTRA.RD » 22/10/2010, 12:10

kup sv 1000 najlepiej z ta owiewka to w trasie bedziesz mial troche komfortu
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez warmplace » 22/10/2010, 12:16

Invinciblee noo to bardziej gladius ;)
RUTRA.RD - no svałka myślałem ale Vka w tysiącu to potrafi chyba nieźle stargać - jej porzednik to był niezły killer;)
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20

Postprzez RUTRA.RD » 22/10/2010, 12:28

e tam, powiem ci szczerze ze bym pojezdzil sv 1000 i porownal z moim tl r mysle ze byl bym zadowolony: lzejszy,wygodniejsza pozycja, nie ma pelnych owiewek latwiejszy w serwisowaniu. 125koni niby ma ale v wcale nie sa takie dzikie zreszta mysle ze sv ucywilizowali. zreszta dobry rocznik mozna za naprawde fajan kase kupic
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez madcap » 22/10/2010, 12:46

tak się dziwnie składa, że sv1000 i tl, to generalnie ta sama rodzina silników
zresztą mam też go w dl1000

co do paliwożerności, nie ma co przesadzać, fakt, że potrafi do 7 spić, ale to w końcu litr (ale to już w sytuacjach ekstremalnych)
co do przesiadki faktem jest, że nie miałem większych oporów (wszak sv650 w codziennej domowej eksploatacji)
ale też mogę dodać od siebie, że nie powinieneś mieć problemów z przesiadką po cbrze
fakt, że przesiadając się na v-kę trzeba się z lekka na nowo nauczyć się jeździć (czyli krótko kwestia dołu w V-kach/L-kach)
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez amahay » 22/10/2010, 13:00

madcap ja pamiętam że musiałem redukcji biegów poświęcić wiele uwagi szczególnie na śliskim. bo jak viadomo v-ki lubią blokować koło tylne. ale faktem jest że na vkach nie trzeba redukować biegów bo idą na każym tak samo dobrze .
mamy napewno ten sam silnik ? sv 1000 '04 i pali 10l w mieście.


warmplace opowiem Ci coÅ› o sv 1000 .
jechałem po nią w sierpniu tego roku. cały zestresowany że to 1000(jak już pisałem). po prostu była okazja na maxa 15 tysięcy przebiegu nie poobijana za 12 tys zł. 30 km ode mnie i mój ulubiony kolor - czarny. oglądnąłem ją, nawet na nią nie wsiadłem jak zobaczyłem jaki ma krótki skok rollgazu. wróciłem tego samego dnia na chatę bez niej. Nie mogłem spać całą noc i następnego dnia pojechałem po nią z myślą że jak będzie za mocna to sprzedam ją drożej albo zdławię ją do 90KM. Wsiadłem na nią przejechałem 100m i kupiłem to moto już z myślą że nigdy nie kupie sobie innego. jedynym minusem jest to że co drugi dzień tankuje za 54 zł na BP .
bez owiewki czy z owiewką. super sprzęt. jest to mój drugi moto ,pierwszy xj 600n więc większa przepaść mocy niż cbr a sv.
mam 183 cm wzrostu i waże 60 kg (20 lat)
może jakoś ci to ułatwi wybór nowego moto. trzymam kciuki !
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez RUTRA.RD » 22/10/2010, 13:05

to ile w koncu pali sv bo mi tl 1000r pali od 6 w trasie do 8 zalezy jak krece a lubie krecic i vmax testowac srednio w trasie to 7-7,5 litra przy mojej jezdzie w miescie to zalezy kolo 7
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez madcap » 22/10/2010, 13:53

sorry za OT

Amahay dziwne
jak mam tak samo ze spalaniem jak Rutra, w rozwinięciu dodam, że przy "spokojnej" jeździe nawet około 5,5/100
co do blokowania tylnego koła imho to mit, jeszcze mi się nie zdarzyło
prawdą z moich obserwacji jest to, ze jeżeli go przytrzymać na zbyt wysokim biegu schodząc w granice 3k obrotów to potrafi poszarpać łańcuchem jak kawał chama

nie mniej, ktoś kto spróbował v-ki generalnie zostaje wierny tym silnikom.... ciekawe dlaczego :lol:
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez C-bool » 22/10/2010, 14:00

madcap napisał(a):nie mniej, ktoś kto spróbował v-ki generalnie zostaje wierny tym silnikom.... ciekawe dlaczego :lol:

Pewnie między innymi ze względu na dźwięk silnika... IMO aktualnie R4 w porównaniu do V2 brzmi po prostu śmiesznie i niepoważnie ;) Poza tym raz słucham, coś jedzie, mówie MZta chyba, patrze, a to F4i na jakimś przelocie :lol: Na wysokich obrotach jeszcze gorzej.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez warmplace » 22/10/2010, 14:55

z tego co wiem to svka 1000 ma sprzeglo antyhoppingowe :) to co brać? :)
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 26 gości




na górê