Posiadacze KTM RC8
akiraone napisał(a):
jest tylko srednie spalanie i wskaznik ile pali l/km lub ile przejedziemy km/l (przelacza sie to w ustawieniach).
gdzie szukać, bo jakoś nie znalazłem...

przedziwne, że nie ma poziomu paliwa....
KTM RC8 out
KTM 690 SMC-R 2015 in
KTM 690 SMC-R 2015 in
-
maniujr - Świeżak
- Posty: 168
- Dołączył(a): 29/5/2013, 19:12
- Lokalizacja: Poznań
Widać że kolega się przesiadł z HONDY lub jakiegoś "cywilnego motura"
Plastiki takie jak YAMAHA, SUZUKI, KAWASAKI no i oczywiście KTM nie mają wskaźnika poziomu paliwa.
W trasie zapamiętać że dystans 160 km. oznacza że zaraz możesz wpaść na rezerwę.
Chyba że naprawdę delikatnie jechałeś to może rezerwa zapali się przy około 180km.
Ale jak ostra jazda to nawet 10L. na 100km.
a może i więcej
Trza zapamiętać masz w jednym cylindrze pojemność prawie 600cm3 tyle co ścigacze 600cm3 na czterech cylindrach.
A dokładniej tak jakbyś miał pod zbiornikiem dwie takie 600-ki bo mamy dwa cylindry po prawie 600cm3.
Trochę namieszałem - ale ten silnik musi dostać pożądną dawkę paliwa
Musi mieć porządny przelotowy tłumik żeby te spaliny z siebie wyrzucić!!!
Oryginalny tłumik powyżej 8 tyś. obrotów to już trochę chyba zaczyna puchnąć
Ja osobiście miałem takie wrażenie bo teraz po wymianie tłumika na przelot i zmapowaniu idzie brutalnie do końca.
Za wszystko można zapłacić kartą ale wrażenia bezcenne - szczególnie dźwiękowe.
Nadmienię że ważę 100 kg. i wpakowałem kolegę na pasażera też około 100 kg.
Jakaś tam traska przez las i brutalna jazda 3-4 bieg ale jak wszedł kawałek prostej to do końca.
Myślałem że na 5-tce zamuli ale nie, to na 6-tce - też nie zamulił do 270, doszedł prawie tak jakbym sam jechał i musiałem zacząć hamować przed łukiem.
Mój pasażer się właśnie o to modlił żeby zamulił ale ten na górze nie posłuchał go.


Plastiki takie jak YAMAHA, SUZUKI, KAWASAKI no i oczywiście KTM nie mają wskaźnika poziomu paliwa.
W trasie zapamiętać że dystans 160 km. oznacza że zaraz możesz wpaść na rezerwę.
Chyba że naprawdę delikatnie jechałeś to może rezerwa zapali się przy około 180km.
Ale jak ostra jazda to nawet 10L. na 100km.


Trza zapamiętać masz w jednym cylindrze pojemność prawie 600cm3 tyle co ścigacze 600cm3 na czterech cylindrach.
A dokładniej tak jakbyś miał pod zbiornikiem dwie takie 600-ki bo mamy dwa cylindry po prawie 600cm3.
Trochę namieszałem - ale ten silnik musi dostać pożądną dawkę paliwa

Musi mieć porządny przelotowy tłumik żeby te spaliny z siebie wyrzucić!!!
Oryginalny tłumik powyżej 8 tyś. obrotów to już trochę chyba zaczyna puchnąć

Ja osobiście miałem takie wrażenie bo teraz po wymianie tłumika na przelot i zmapowaniu idzie brutalnie do końca.
Za wszystko można zapłacić kartą ale wrażenia bezcenne - szczególnie dźwiękowe.
Nadmienię że ważę 100 kg. i wpakowałem kolegę na pasażera też około 100 kg.
Jakaś tam traska przez las i brutalna jazda 3-4 bieg ale jak wszedł kawałek prostej to do końca.
Myślałem że na 5-tce zamuli ale nie, to na 6-tce - też nie zamulił do 270, doszedł prawie tak jakbym sam jechał i musiałem zacząć hamować przed łukiem.
Mój pasażer się właśnie o to modlił żeby zamulił ale ten na górze nie posłuchał go.

motocykl: KTM RC8R
-
joda - Świeżak
- Posty: 93
- Dołączył(a): 3/10/2007, 07:32
- Lokalizacja: Gdańsk
akiraone dzięki za priva ,rozjaśniłeś mi temat
Odnosnie wyswietlania paliwa tez sie zdziwilem ze dopiero przy rezerwie oblicza sie ale spalanie KATA nie jest zle na poziomie wszystkich sportow i nie uwierze ze pala wiecej Przyrzy ostrej jezdzie kazdy wezmie swoje a 10l to nie zaskoczenie
Gosc od ktorego kupilem KATA zrobil nim trase do hiszpanii i z powrotem razem z kumplem na R1 chyba 2010 i na calej trasie na kazdym tankowaniu kat mial srednie spalanie litr mniej niz R1
Ja zrobilem trase na TL1000R do Jeleniej Gory i z powrotem (1000km) z ZX7R Na kazdym tankowaniu TL litr mniej od ZX
W tym sezonie na tor sie nie zbiore ale podlecial bym na Radom jak ktos bedzie na poczatku lipca
bede mial wtedy 2 tyg wolnego ,pogadalibysmy itp
Joda jak postepy masz jakies zdj juz?
Odnosnie wyswietlania paliwa tez sie zdziwilem ze dopiero przy rezerwie oblicza sie ale spalanie KATA nie jest zle na poziomie wszystkich sportow i nie uwierze ze pala wiecej Przyrzy ostrej jezdzie kazdy wezmie swoje a 10l to nie zaskoczenie
Gosc od ktorego kupilem KATA zrobil nim trase do hiszpanii i z powrotem razem z kumplem na R1 chyba 2010 i na calej trasie na kazdym tankowaniu kat mial srednie spalanie litr mniej niz R1
Ja zrobilem trase na TL1000R do Jeleniej Gory i z powrotem (1000km) z ZX7R Na kazdym tankowaniu TL litr mniej od ZX
W tym sezonie na tor sie nie zbiore ale podlecial bym na Radom jak ktos bedzie na poczatku lipca
bede mial wtedy 2 tyg wolnego ,pogadalibysmy itp
Joda jak postepy masz jakies zdj juz?
KTM RC8R - READY TO RACE
-
twin - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 17/4/2010, 15:51
- Lokalizacja: Szczucin
Dzisiaj nie zdążyłem miałem jeszcze klienta.
Dziś zrobiłem tylko kolektor z trójnikiem ale tylko poszczepiane.
W poniedziałek dopiero to będę spawał.
Muszę zamówić rurę 56mm. żeby od trójnika połączyć z tłumikiem (akurat takie ma wejście ta YOSHIMURA)
Tylko jeszcze muszę dojść jak ustawić YOSHi.
Na pewno chcę wyżej niż AKRAP ma te podwójne.
Dziś zrobiłem tylko kolektor z trójnikiem ale tylko poszczepiane.
W poniedziałek dopiero to będę spawał.
Muszę zamówić rurę 56mm. żeby od trójnika połączyć z tłumikiem (akurat takie ma wejście ta YOSHIMURA)
Tylko jeszcze muszę dojść jak ustawić YOSHi.
Na pewno chcę wyżej niż AKRAP ma te podwójne.
motocykl: KTM RC8R
-
joda - Świeżak
- Posty: 93
- Dołączył(a): 3/10/2007, 07:32
- Lokalizacja: Gdańsk
kolejne pytanie o sprzęgło: po postoju sprzęgło działa strasznie zero/jedynkowo. płynne ruszenie graniczy z cudem. po kilkuset metrach jest lepiej, aż w końcu jest normalnie. to normalne czy cały czas mam problem z zapowietrzonym układem o czym pisałem wcześniej?
KTM RC8 out
KTM 690 SMC-R 2015 in
KTM 690 SMC-R 2015 in
-
maniujr - Świeżak
- Posty: 168
- Dołączył(a): 29/5/2013, 19:12
- Lokalizacja: Poznań
Moze to wcale nie byc wina sprzegla chyba ze faktycznie masz problem z plynem ale to by go ubywalo i cieklo gdzies po moto Po drugie zapowietrzony uklad sprzegla jest zapowietrzony caly czas i w cudowny sposób sie nie poprawia po jakims czasie
Przyczyną moze byc inna charakterystyka pracy silnika i każdy kto ma V wie o czym mowie Jezdziles rzedowka a V-ke trzeba dluzej wysprzeglac szczególnie przy ruszaniu z miejsca czy nawet zmianie na drugi bieg przy zbyt niskich obrotach poprostu zgasnie i zablokuje kolo a to dosc niebezpieczne w zlozeniu na np skrzyzowaniu Tez mialem tak jak sie przesiadlem z zx7r na tl1000r
Poprostu czujesz to na poczatku, pozniej sie juz wjezdzasz i jest ok
Odpowietrzyc uklad i miec pewnosc mozesz samemu to bardzo proste tylko kup ten sam plyn co jest w manualu do sprzegla i bedzie po problemie
Nic innego raczej nie wchodzi w gre
Sprzeglo od samego momentu wcisniecia wchodzi z ta sama sila czy jest gumowe na jakiejs jednej trzeciej,polowie i pozniej normalne?
Przyczyną moze byc inna charakterystyka pracy silnika i każdy kto ma V wie o czym mowie Jezdziles rzedowka a V-ke trzeba dluzej wysprzeglac szczególnie przy ruszaniu z miejsca czy nawet zmianie na drugi bieg przy zbyt niskich obrotach poprostu zgasnie i zablokuje kolo a to dosc niebezpieczne w zlozeniu na np skrzyzowaniu Tez mialem tak jak sie przesiadlem z zx7r na tl1000r
Poprostu czujesz to na poczatku, pozniej sie juz wjezdzasz i jest ok
Odpowietrzyc uklad i miec pewnosc mozesz samemu to bardzo proste tylko kup ten sam plyn co jest w manualu do sprzegla i bedzie po problemie
Nic innego raczej nie wchodzi w gre
Sprzeglo od samego momentu wcisniecia wchodzi z ta sama sila czy jest gumowe na jakiejs jednej trzeciej,polowie i pozniej normalne?
Ostatnio edytowano 4/6/2013, 16:17 przez twin, łącznie edytowano 3 razy
KTM RC8R - READY TO RACE
-
twin - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 17/4/2010, 15:51
- Lokalizacja: Szczucin
Po pewnym czasie sprzeglo bedzie lepiej "dzialac"
Pociesze Cie tym ze dalem sie przejechac dwóm kumplom co jezdza powaznymi litrami i oboje zdusili przy starcie
Poprostu V-ka to cos jak diesel

Pociesze Cie tym ze dalem sie przejechac dwóm kumplom co jezdza powaznymi litrami i oboje zdusili przy starcie
Poprostu V-ka to cos jak diesel

KTM RC8R - READY TO RACE
-
twin - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 17/4/2010, 15:51
- Lokalizacja: Szczucin
Jak mam byc szczery , to ja nie zauważyłem problemow ze sprzeglem i plynnym ruszaniem (ale moze to kwestia kilku lat jazdy na wyczynowych cross'ach).
To jest temat do ang.jezycznego forum KTM , ktory moze Cie zainteresowac. Dotyczy wlasnie sprzegla i podobnego problemu jak Ty opisywales. Facetowi w tym temacie, tez szpej ciagnal delikatnie na wcisnietym sprzegle jak silnik dostal pelnej temp. http://www.ktmforums.com/forums/ktm-rc8 ... rag-4.html
mam kociol w pracy i teraz nie mam za bardzo czasu do tlumaczenia tego , ale myse ,ze dasz sobie rade
To jest temat do ang.jezycznego forum KTM , ktory moze Cie zainteresowac. Dotyczy wlasnie sprzegla i podobnego problemu jak Ty opisywales. Facetowi w tym temacie, tez szpej ciagnal delikatnie na wcisnietym sprzegle jak silnik dostal pelnej temp. http://www.ktmforums.com/forums/ktm-rc8 ... rag-4.html
mam kociol w pracy i teraz nie mam za bardzo czasu do tlumaczenia tego , ale myse ,ze dasz sobie rade
-
akiraone - Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 26/5/2013, 13:32
- Lokalizacja: Krakow
dzięki, ale u mnie jest odwrotnie. jak się nagrzeje jest ok, a jak jest zimy to chce (chciał) jechać (bo to chyba akurat mu przeszło). mam wrażenie, że przy ruszaniu na zimnym strasznie szarpie: popuszczasz, długo długo nic i nagle ciach - łapie no i jak nie ma odpowiednich rpm'ów to gaśnie
ale będę badał temat, bo de facto trzeci dzień nim jeżdżę 


KTM RC8 out
KTM 690 SMC-R 2015 in
KTM 690 SMC-R 2015 in
-
maniujr - Świeżak
- Posty: 168
- Dołączył(a): 29/5/2013, 19:12
- Lokalizacja: Poznań
To co się musi dziać jak założymy akcesoryjną zębatkę tylną 33 lub 34 zęby?
Tym już po mieście nie pojeździmy!
AAAAA.
Dzisiaj walczyłem z wydechem w KTM-ie.
Będzie wyżej niż AKRAP. pod samym podnóżkiem pasażera.
Jutro testy i zdjęcia
Tym już po mieście nie pojeździmy!
AAAAA.
Dzisiaj walczyłem z wydechem w KTM-ie.
Będzie wyżej niż AKRAP. pod samym podnóżkiem pasażera.
Jutro testy i zdjęcia

motocykl: KTM RC8R
-
joda - Świeżak
- Posty: 93
- Dołączył(a): 3/10/2007, 07:32
- Lokalizacja: Gdańsk
Nie dostałem jeszcze - ale zrobiłem swój "najsztywniejszy"
34 cm. długości kątownik stalowy z dwoma otworami o rozstawie 30cm.
Nie tak szybko kilka godzin w sobotę, dzisiaj z sześć godzin.
Fakt że mam wprawę i jakoś to idzie - ale ile mnie to kosztowało wcześniej zmarnowanego materiału.
Jutro jeszcze kilka godzin i YOSZI zagra

34 cm. długości kątownik stalowy z dwoma otworami o rozstawie 30cm.
Nie tak szybko kilka godzin w sobotę, dzisiaj z sześć godzin.
Fakt że mam wprawę i jakoś to idzie - ale ile mnie to kosztowało wcześniej zmarnowanego materiału.
Jutro jeszcze kilka godzin i YOSZI zagra

motocykl: KTM RC8R
-
joda - Świeżak
- Posty: 93
- Dołączył(a): 3/10/2007, 07:32
- Lokalizacja: Gdańsk
Joda mam pytanko ten Arrow na allegro to Twoj ? To nowa sztuka czy uzywka ? Wata oryginal czy wymieniasz od razu na cos mocniejszego ? Sondy zostaja czy demontujesz ? Na ktorej mapie od Akrapa go instalujesz evo4 czy evo1 ? db killer jest w zestawie. a jesli nie to udalo Ci sie gdzies zmierzyc ile to ma dB ?
Pozdro
Pozdro
-
akiraone - Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 26/5/2013, 13:32
- Lokalizacja: Krakow
akiraone napisał(a):Joda mam pytanko ten Arrow na allegro to Twoj ? To nowa sztuka czy uzywka ? Wata oryginal czy wymieniasz od razu na cos mocniejszego ? Sondy zostaja czy demontujesz ? Na ktorej mapie od Akrapa go instalujesz evo4 czy evo1 ? db killer jest w zestawie. a jesli nie to udalo Ci sie gdzies zmierzyc ile to ma dB ?
Pozdro
Tak mój, tłumik nowy - mam jeszcze tylko 3 szt. NOWE nadające się do tej pojemności w tym jeden CARBON i dwa TYTAN, wejście 60 mm.
Watę wymieniam (oryginał ARROW się spala), sondy zostają ale przy tych mapach to chyba nie są brane pod uwagę, która mapa teraz nie pamiętam, Db-Killer brak, nie mierzyłem decybeli ale jest trochę głośniej od oryginału

Jest możliwość zrobienia Db-Killer-a ale trzeba by to zrobić sprawdzając na hamowni.
Ale jeśli potrzebujesz go na Poznań to polecam kupić tłumik od dużej pojemności i zamocować go za podnóżkiem pasażera.
Jutro będą zdjęcia mojego YOSHI

Muszę się wybrać na hamownię - żeby faktycznie sprawdzić co się tam dzieje.
Ale na pewno zrobił się bardziej brutalny, czuć różnicę między 8-10 tyś. obrotów - tak samo przyspiesza - nie mam wrażenia jakby "mulił" jak na oryginalnym tłumiku.
Nadmienię że tłumik ARROW ma długość 55 cm. i można go w RC8 z delikatnym Db-Killerem dopasować na Poznań.
Mieści się ładnie pod silnikiem

Tu jest ładny tłumik który można też do RC8 przygotować jako boczny, ale cena jak za uszkodzony wysoka.
http://allegro.pl/kawasaki-zx10r-zx-10- ... 04313.html
motocykl: KTM RC8R
-
joda - Świeżak
- Posty: 93
- Dołączył(a): 3/10/2007, 07:32
- Lokalizacja: Gdańsk
No to teraz jeszcze kosmetyka i polerowanie.
Dźwięk zabójczy.
Co o tym sÄ…dzicie?
,
(otwórz link)
Dźwięk zabójczy.
Co o tym sÄ…dzicie?


motocykl: KTM RC8R
-
joda - Świeżak
- Posty: 93
- Dołączył(a): 3/10/2007, 07:32
- Lokalizacja: Gdańsk
Wygląda zdecydowanie lepiej niż oryginał pod silnikiem.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 262 gości