[biblioteka] Silnik dwusuwowy - fakty i mity
Posty: 87
• Strona 5 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Wiesz sam jezdziłem tzr . TEraz Gsx 650f. Oczywiscie moze smieszyc ze 70 cc wybija z siedzenia bo tak nie jest. Chodzi bardziej o to ze np. 125 cc w 4t ma 15 Km a w 2T ma 40 KmKomentatorzy napisał(a):w życiu nie jeździłem w motocrossie i nawet się tym specjalnie nie interesowałem, więc nie mam pojęcia, czego człowiek od takiej maszyny najbardziej oczekuje. Niemniej czy mógłby ktoś rozwinąć fragment mówiący o lepszej (równiejszej) dystrybucji mocy w zakresach obrotów w 2T. Teoria mówi, że dyfuzor i długość/średnica rurki do niego prowadząca działa optymalnie tylko w pewnym zakresie obrotów tzn. rezonans wewnątrz dyfuzora, który zachodzi w pewnym zakresie cykli (częstotliwości) wbija mieszankę w stronę cylindra w chwili, kiedy kanał jest otwarty, ani za wcześniej, ani za późno. Zaznaczam, że nie mam zamiaru z nikim się spierać, bo aż tak się nie znam, za to bardzo mnie to ciekawi jak rozwiązano tą kwestię, bo teoria to jedno, a wykres z hamowni to drugie.<br><hr>buu<br>Komentatorzy napisał(a):Ja jezdzę 70cc Yamaha tzr dyfuzor jest strojony tak, ze poprostu u mnie od 8,5tys jest walnięcie takiej mocy, że aż sie wysuwasz z siedzenia ;D. Wydech ktory mam kosztuje 600zł. Naprawe warto jest go kupić. I ten rezonans wchodzi mi 8,5-11tys. Licznikowo mam 12tys a ciagnie na 13/14. Więc 2t to moc<br><hr>Kamil235<br>
Komentatorzy napisał(a):70cc wysuwa Cie z siedzenia? Bez komentarza...<br><hr>lol<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kazdy jeden jest niewytrzymały jak nie dbany ja w mojej yz450f z 2008r zmieniem olej vo 4 5 mtg z filtrem producent co 8 zaleca
mam tze yz250 spali wiece ale oba sprzety nie dla amatora 250 biore pod pache i ide a 450 juz męczy waga odczuwalna
ale jest super <br><hr>stolica bieszczad
mam tze yz250 spali wiece ale oba sprzety nie dla amatora 250 biore pod pache i ide a 450 juz męczy waga odczuwalna
ale jest super <br><hr>stolica bieszczad
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A jak to porównanie ma się do motocykli torowych używanych na asfalcie? Czy taka RS 125 z roku modelowego 2006-2011 będzie lepsza od np. Ninji 250 w warunkach bojowych na torze?<br><hr>Kamel
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wtrysk w 2takcie nie jest nowością, w skuterkach Peugeota był montowany w modelu Jet Force<br><hr>małolat
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
I był totalnym niewypałem. Model TSDI (wtrysk) jest o wiele tańszy niż C-Tech (gaźnik) Wtrysk non stop się psuł a koszty naprawy były ogromne (jak dla posiadacza skutera)<br><hr>RiejuKomentatorzy napisał(a):Wtrysk w 2takcie nie jest nowością, w skuterkach Peugeota był montowany w modelu Jet Force<br><hr>małolat<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Szkoda,ze epoka 2t w UE dobiga konca, motoryzacja bez 2T bedzie koslawa , ale zeby po 2t nie zostaly tylko wspomnienia czas wybrac sie do slaonu celem kupna nowiutkiego dwutaktu. Pozdro MOTOFUNY<br><hr>All2tfun
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
4T-,,Są także o wiele bardziej skomplikowane i wymagają wysokich obrotów, aby wyprodukować moc. To powoduje szybkie zużycie układu zaworowego, tłoka i łożysk wału korbowego,,- BZDURA!!!
2T-,,Co prawda ma on o wiele lżejsze życie, niż w czterosuwach (nie musi smarować układu korbowo-tłokowego, przez co nie jest narażony na działanie agresywnych produktów spalania paliwa),,-BZDURA!!!
4T-wiadomo że ciągnie od dołu,to 2T musi wejść na obroty!! Pozatym w 4T skrzynia i komora wału nie są smarowane tym samym olejem,kto wam pisał ten artykuł???<br><hr>tomtomCRF250X
2T-,,Co prawda ma on o wiele lżejsze życie, niż w czterosuwach (nie musi smarować układu korbowo-tłokowego, przez co nie jest narażony na działanie agresywnych produktów spalania paliwa),,-BZDURA!!!
4T-wiadomo że ciągnie od dołu,to 2T musi wejść na obroty!! Pozatym w 4T skrzynia i komora wału nie są smarowane tym samym olejem,kto wam pisał ten artykuł???<br><hr>tomtomCRF250X
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 87
• Strona 5 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości