Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Największe mity motocyklowe - prawda...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Największe mity motocyklowe - prawda...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 11/9/2013, 12:01

Komentatorzy napisał(a):Mit nr 5 - Loud Pipes Save Lives!
No nie zgadzam się! Jeżdżąc b12 z fabrycznym wydechem wielokrotnie miałem nieprzewidywalne reakcje puszek i to dojeźdżając włączając kierunek i wyprzedając niejednokrotnie nie widzieli mnie i zajeżdżali drogę lub wymuszali pierwszeństwo włączając się do ruchu.Przyznam lubie szybszą jazde ale w miejscach do tego bardziej odpowiednich i gdybym w tych kilku momentach nie jechał zgodnie z przepisami już penie bym odfruwał przez kiere. Od kiedy mam średniej głośności przelotówke już same strzelanie z tłumika przy hamowaniu silnikiem daje sporo bo widze ich wzrok w lusterku więc coś w tym jest. Jestem młody i przyznam że kilkukrotne wypadki za szczeniak przy według mnie dużych prędkościach uczą a szczegulnie obdarta przysłowiowa ****<br><hr>AdiS1200<br>
No to patrz mity: 1, 10 i 13. <br><hr>Szczala
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 11/9/2013, 12:23

Komentatorzy napisał(a):Mit nr 5 - Loud Pipes Save Lives!
No nie zgadzam się! Jeżdżąc b12 z fabrycznym wydechem wielokrotnie miałem nieprzewidywalne reakcje puszek i to dojeźdżając włączając kierunek i wyprzedając niejednokrotnie nie widzieli mnie i zajeżdżali drogę lub wymuszali pierwszeństwo włączając się do ruchu.Przyznam lubie szybszą jazde ale w miejscach do tego bardziej odpowiednich i gdybym w tych kilku momentach nie jechał zgodnie z przepisami już penie bym odfruwał przez kiere. Od kiedy mam średniej głośności przelotówke już same strzelanie z tłumika przy hamowaniu silnikiem daje sporo bo widze ich wzrok w lusterku więc coś w tym jest. Jestem młody i przyznam że kilkukrotne wypadki za szczeniak przy według mnie dużych prędkościach uczą a szczegulnie obdarta przysłowiowa ****<br><hr>AdiS1200<br>
Zgodzę się, głośny wydech poprawia bezpieczeństwo, w szczególności przechodnie pozbywają się głupiego nawyku wchodzenia przed rozpędzony motocykl.<br><hr>Pasti
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 11/9/2013, 12:29

Komentatorzy napisał(a):Mit nr 5 - Loud Pipes Save Lives!
No nie zgadzam się! Jeżdżąc b12 z fabrycznym wydechem wielokrotnie miałem nieprzewidywalne reakcje puszek i to dojeźdżając włączając kierunek i wyprzedając niejednokrotnie nie widzieli mnie i zajeżdżali drogę lub wymuszali pierwszeństwo włączając się do ruchu.Przyznam lubie szybszą jazde ale w miejscach do tego bardziej odpowiednich i gdybym w tych kilku momentach nie jechał zgodnie z przepisami już penie bym odfruwał przez kiere. Od kiedy mam średniej głośności przelotówke już same strzelanie z tłumika przy hamowaniu silnikiem daje sporo bo widze ich wzrok w lusterku więc coś w tym jest. Jestem młody i przyznam że kilkukrotne wypadki za szczeniak przy według mnie dużych prędkościach uczą a szczegulnie obdarta przysłowiowa ****<br><hr>AdiS1200<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgodzę się, głośny wydech poprawia bezpieczeństwo, w szczególności przechodnie pozbywają się głupiego nawyku wchodzenia przed rozpędzony motocykl.<br><hr>Pasti<br>
Głośny wydech jest wieśniacki i świadczy o tym że jego właściciel ma małego siusiaka i że pewnie jest również pedziem. Gdy jakiś matoł zrobi mi przegazówkę takim czymś koło mojego samochodu, to musze je potem 15 minut uspokajac dziecko aby przestało płakać. Albo wstawać do niego w nocy gdy dresiarze piłują swoje złomy nocą pod oknem. Jak potem ktoś rzuca w ciebie z balkonu butelką to jesteś bezpieczniejszy?<br><hr>Yoshi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/9/2013, 12:36

Komentatorzy napisał(a):Mit nr 5 - Loud Pipes Save Lives!
No nie zgadzam się! Jeżdżąc b12 z fabrycznym wydechem wielokrotnie miałem nieprzewidywalne reakcje puszek i to dojeźdżając włączając kierunek i wyprzedając niejednokrotnie nie widzieli mnie i zajeżdżali drogę lub wymuszali pierwszeństwo włączając się do ruchu.Przyznam lubie szybszą jazde ale w miejscach do tego bardziej odpowiednich i gdybym w tych kilku momentach nie jechał zgodnie z przepisami już penie bym odfruwał przez kiere. Od kiedy mam średniej głośności przelotówke już same strzelanie z tłumika przy hamowaniu silnikiem daje sporo bo widze ich wzrok w lusterku więc coś w tym jest. Jestem młody i przyznam że kilkukrotne wypadki za szczeniak przy według mnie dużych prędkościach uczą a szczegulnie obdarta przysłowiowa ****<br><hr>AdiS1200<br>
Komentatorzy napisał(a):No to patrz mity: 1, 10 i 13. <br><hr>Szczala<br>
Szczala nie jestem samobójcą . Po 1 nie jeżdżę po mieście z prędkością 190km/h bo wiem że mając tylko dwa kółka nawet nieważne mając cztery to nie zatrzymam sie w miejscu bo to nierealne a i przy tym nie che kogoś pozbawić życia.
po 2 nie wypieram sie że i ja nie popełniam błędów bo jestem tylko człowiekiem ale według mnie trzeba jeździć z głową i myśleć nie tylko o sobie też o innych na drogach przewidywać ich reakcje mieć te przepisowe ograniczone zaufanie.
po 3 nie jestem jakimś mataczem, kłamcą czy kimś takim i umiem się przyznać do błędu kiedy go popełnie
po prostu trzeba jeździć z głową i myśleć też o tym jak zachowa się inny uczestnik ruchu po to jesteśmy rozumni żeby ten nasz mózg wykorzystywać w całym potencjale<br><hr>AdiS1200
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/9/2013, 12:37

Komentatorzy napisał(a):"Mit" nr 1 to PRAWDA - wg policji "W 2012 roku motocykliści uczestniczyli w 2 395 wypadkach [...]. Z winy motocyklistów zaistniały 994 wypadki [...].
Sami sprawdźcie: <a href="http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/Wypadki_drogowe__raporty_roczne.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/Wypadki_drogowe__raporty_roczne.html</a><br><hr>MAH<br>
Komentatorzy napisał(a):Ilu z tych niewinnych kierowców jechało z przepisową prędkoscią? Tego nie ma w raporcie policyjnym, co? A ja ide o zakład, że mniejszość.<br><hr>Oskar<br>
Komentatorzy napisał(a):Winę za spowodowanie wypadku określają eksperci. To są dane z raportów policyjnych, ale Ty i tak wiesz lepiej, prawda?
<br><hr>MAH<br>
Komentatorzy napisał(a):Chłopaki, chcecie mnie przekonać że KAŻDY motocyklista w mieście trzyma się NA SZTYWNO 50 kmh? Bo ja tego nie kupuję. Jak już ktoś wcześniej zauważył z 50 kmh hamuje się na dystansie kilku metrów. Jakby wszyscy motocykliści byli tacy niewinni i praworządni to wypadków z ich udziałem byłoby 90% mniej i tego pieprzenia że to nie moja wina, bo to nie ma znaczenia że jechałem 90 zamiast 50 bo on i tak powinien był mi ustąpić. Prawda jest taka że miażdżąca większośc motocyklistów przekracza dopuszczalne prędkości i gdy dochodzi do wypadku są przynajmniej współwinni jego zaistnieniu. Tyle w temacie i w tekście Bocza wszystko się zgadza.<br><hr>Oskar<br>
Ja mówię o faktach, a Ty opowiadasz o swoich domysłach... Litości, przeczytaj raport, potem dyskutuj.
Policja za każdym razem analizuje co było bezpośrednią przyczyną danego wypadku. Nadmierna prędkość motocyklisty odpowiada za 574 wypadki i 109 zabitych. Pozostałe 420 wypadków z winy motocyklisty było z innych przyczyn - nieprawidłowe wyprzedzanie, niezachowanie odległości itd.
Ale dalej stanowi to TYLKO 41% ogółu wypadków z udziałem motocykli.<br><hr>MAH
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/9/2013, 12:40

Komentatorzy napisał(a):Mit nr 5 - Loud Pipes Save Lives!
No nie zgadzam się! Jeżdżąc b12 z fabrycznym wydechem wielokrotnie miałem nieprzewidywalne reakcje puszek i to dojeźdżając włączając kierunek i wyprzedając niejednokrotnie nie widzieli mnie i zajeżdżali drogę lub wymuszali pierwszeństwo włączając się do ruchu.Przyznam lubie szybszą jazde ale w miejscach do tego bardziej odpowiednich i gdybym w tych kilku momentach nie jechał zgodnie z przepisami już penie bym odfruwał przez kiere. Od kiedy mam średniej głośności przelotówke już same strzelanie z tłumika przy hamowaniu silnikiem daje sporo bo widze ich wzrok w lusterku więc coś w tym jest. Jestem młody i przyznam że kilkukrotne wypadki za szczeniak przy według mnie dużych prędkościach uczą a szczegulnie obdarta przysłowiowa ****<br><hr>AdiS1200<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgodzę się, głośny wydech poprawia bezpieczeństwo, w szczególności przechodnie pozbywają się głupiego nawyku wchodzenia przed rozpędzony motocykl.<br><hr>Pasti<br>
Komentatorzy napisał(a):Głośny wydech jest wieśniacki i świadczy o tym że jego właściciel ma małego siusiaka i że pewnie jest również pedziem. Gdy jakiś matoł zrobi mi przegazówkę takim czymś koło mojego samochodu, to musze je potem 15 minut uspokajac dziecko aby przestało płakać. Albo wstawać do niego w nocy gdy dresiarze piłują swoje złomy nocą pod oknem. Jak potem ktoś rzuca w ciebie z balkonu butelką to jesteś bezpieczniejszy?<br><hr>Yoshi<br>
Ale stulasz. Przegazówka na "cichym" tłumiku jest równie hałaśliwa. To samo jazda w nocy, gdy masz 14000 rpm. <br><hr>gucio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/9/2013, 12:43

Komentatorzy napisał(a):Mit nr 5 - Loud Pipes Save Lives!
No nie zgadzam się! Jeżdżąc b12 z fabrycznym wydechem wielokrotnie miałem nieprzewidywalne reakcje puszek i to dojeźdżając włączając kierunek i wyprzedając niejednokrotnie nie widzieli mnie i zajeżdżali drogę lub wymuszali pierwszeństwo włączając się do ruchu.Przyznam lubie szybszą jazde ale w miejscach do tego bardziej odpowiednich i gdybym w tych kilku momentach nie jechał zgodnie z przepisami już penie bym odfruwał przez kiere. Od kiedy mam średniej głośności przelotówke już same strzelanie z tłumika przy hamowaniu silnikiem daje sporo bo widze ich wzrok w lusterku więc coś w tym jest. Jestem młody i przyznam że kilkukrotne wypadki za szczeniak przy według mnie dużych prędkościach uczą a szczegulnie obdarta przysłowiowa ****<br><hr>AdiS1200<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgodzę się, głośny wydech poprawia bezpieczeństwo, w szczególności przechodnie pozbywają się głupiego nawyku wchodzenia przed rozpędzony motocykl.<br><hr>Pasti<br>
Komentatorzy napisał(a):Głośny wydech jest wieśniacki i świadczy o tym że jego właściciel ma małego siusiaka i że pewnie jest również pedziem. Gdy jakiś matoł zrobi mi przegazówkę takim czymś koło mojego samochodu, to musze je potem 15 minut uspokajac dziecko aby przestało płakać. Albo wstawać do niego w nocy gdy dresiarze piłują swoje złomy nocą pod oknem. Jak potem ktoś rzuca w ciebie z balkonu butelką to jesteś bezpieczniejszy?<br><hr>Yoshi<br>
Mam tłumiki przelotowe i ogromne przyrodzenie. Serio. Twoja teoria legła właśnie w gruzach.<br><hr>LOL
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/9/2013, 12:48

Mit nr 5 - ktoś chętny na potwierdzenie? Mam 2 komplety tłumików - oryginały oraz średnio głośne przeloty. Jak się wkurzę, to zrobię statystyki i udowodnię, że na głośnych lufach jest bezpieczniej. Piesi rzadziej wchodzą zaraz przed motocykl, a kierowcy nie zmieniają pasów, jak słyszą nadlatujący sprzęt.<br><hr>SV1000
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/9/2013, 12:57

Komentatorzy napisał(a):Mit nr 5 - Loud Pipes Save Lives!
No nie zgadzam się! Jeżdżąc b12 z fabrycznym wydechem wielokrotnie miałem nieprzewidywalne reakcje puszek i to dojeźdżając włączając kierunek i wyprzedając niejednokrotnie nie widzieli mnie i zajeżdżali drogę lub wymuszali pierwszeństwo włączając się do ruchu.Przyznam lubie szybszą jazde ale w miejscach do tego bardziej odpowiednich i gdybym w tych kilku momentach nie jechał zgodnie z przepisami już penie bym odfruwał przez kiere. Od kiedy mam średniej głośności przelotówke już same strzelanie z tłumika przy hamowaniu silnikiem daje sporo bo widze ich wzrok w lusterku więc coś w tym jest. Jestem młody i przyznam że kilkukrotne wypadki za szczeniak przy według mnie dużych prędkościach uczą a szczegulnie obdarta przysłowiowa ****<br><hr>AdiS1200<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgodzę się, głośny wydech poprawia bezpieczeństwo, w szczególności przechodnie pozbywają się głupiego nawyku wchodzenia przed rozpędzony motocykl.<br><hr>Pasti<br>
Komentatorzy napisał(a):Głośny wydech jest wieśniacki i świadczy o tym że jego właściciel ma małego siusiaka i że pewnie jest również pedziem. Gdy jakiś matoł zrobi mi przegazówkę takim czymś koło mojego samochodu, to musze je potem 15 minut uspokajac dziecko aby przestało płakać. Albo wstawać do niego w nocy gdy dresiarze piłują swoje złomy nocą pod oknem. Jak potem ktoś rzuca w ciebie z balkonu butelką to jesteś bezpieczniejszy?<br><hr>Yoshi<br>
Komentatorzy napisał(a):Mam tłumiki przelotowe i ogromne przyrodzenie. Serio. Twoja teoria legła właśnie w gruzach.<br><hr>LOL<br>
Jakbyś miał ogromne przyrodzenie to nie musialbys instalowac glosnych wydechow, twoja linia obrony sie po prostu nie trzyma kupy ;)
<br><hr>Yoshi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/9/2013, 13:01

Mit 16 wymiata haha :D<br><hr>McW
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/9/2013, 13:03

Komentatorzy napisał(a):"Mit" nr 1 to PRAWDA - wg policji "W 2012 roku motocykliści uczestniczyli w 2 395 wypadkach [...]. Z winy motocyklistów zaistniały 994 wypadki [...].
Sami sprawdźcie: <a href="http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/Wypadki_drogowe__raporty_roczne.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/Wypadki_drogowe__raporty_roczne.html</a><br><hr>MAH<br>
Komentatorzy napisał(a):Ilu z tych niewinnych kierowców jechało z przepisową prędkoscią? Tego nie ma w raporcie policyjnym, co? A ja ide o zakład, że mniejszość.<br><hr>Oskar<br>
Komentatorzy napisał(a):Winę za spowodowanie wypadku określają eksperci. To są dane z raportów policyjnych, ale Ty i tak wiesz lepiej, prawda?
<br><hr>MAH<br>
Komentatorzy napisał(a):Chłopaki, chcecie mnie przekonać że KAŻDY motocyklista w mieście trzyma się NA SZTYWNO 50 kmh? Bo ja tego nie kupuję. Jak już ktoś wcześniej zauważył z 50 kmh hamuje się na dystansie kilku metrów. Jakby wszyscy motocykliści byli tacy niewinni i praworządni to wypadków z ich udziałem byłoby 90% mniej i tego pieprzenia że to nie moja wina, bo to nie ma znaczenia że jechałem 90 zamiast 50 bo on i tak powinien był mi ustąpić. Prawda jest taka że miażdżąca większośc motocyklistów przekracza dopuszczalne prędkości i gdy dochodzi do wypadku są przynajmniej współwinni jego zaistnieniu. Tyle w temacie i w tekście Bocza wszystko się zgadza.<br><hr>Oskar<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja mówię o faktach, a Ty opowiadasz o swoich domysłach... Litości, przeczytaj raport, potem dyskutuj.
Policja za każdym razem analizuje co było bezpośrednią przyczyną danego wypadku. Nadmierna prędkość motocyklisty odpowiada za 574 wypadki i 109 zabitych. Pozostałe 420 wypadków z winy motocyklisty było z innych przyczyn - nieprawidłowe wyprzedzanie, niezachowanie odległości itd.
Ale dalej stanowi to TYLKO 41% ogółu wypadków z udziałem motocykli.<br><hr>MAH<br>
"nieprawidłowe wyprzedzanie, niezachowanie odległości itd." to także pochodna zapierdalania. <br><hr>Oskar
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/9/2013, 13:12

Komentatorzy napisał(a):Mit nr 5 - Loud Pipes Save Lives!
No nie zgadzam się! Jeżdżąc b12 z fabrycznym wydechem wielokrotnie miałem nieprzewidywalne reakcje puszek i to dojeźdżając włączając kierunek i wyprzedając niejednokrotnie nie widzieli mnie i zajeżdżali drogę lub wymuszali pierwszeństwo włączając się do ruchu.Przyznam lubie szybszą jazde ale w miejscach do tego bardziej odpowiednich i gdybym w tych kilku momentach nie jechał zgodnie z przepisami już penie bym odfruwał przez kiere. Od kiedy mam średniej głośności przelotówke już same strzelanie z tłumika przy hamowaniu silnikiem daje sporo bo widze ich wzrok w lusterku więc coś w tym jest. Jestem młody i przyznam że kilkukrotne wypadki za szczeniak przy według mnie dużych prędkościach uczą a szczegulnie obdarta przysłowiowa ****<br><hr>AdiS1200<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgodzę się, głośny wydech poprawia bezpieczeństwo, w szczególności przechodnie pozbywają się głupiego nawyku wchodzenia przed rozpędzony motocykl.<br><hr>Pasti<br>
Komentatorzy napisał(a):Głośny wydech jest wieśniacki i świadczy o tym że jego właściciel ma małego siusiaka i że pewnie jest również pedziem. Gdy jakiś matoł zrobi mi przegazówkę takim czymś koło mojego samochodu, to musze je potem 15 minut uspokajac dziecko aby przestało płakać. Albo wstawać do niego w nocy gdy dresiarze piłują swoje złomy nocą pod oknem. Jak potem ktoś rzuca w ciebie z balkonu butelką to jesteś bezpieczniejszy?<br><hr>Yoshi<br>
Komentatorzy napisał(a):Mam tłumiki przelotowe i ogromne przyrodzenie. Serio. Twoja teoria legła właśnie w gruzach.<br><hr>LOL<br>
Komentatorzy napisał(a):Jakbyś miał ogromne przyrodzenie to nie musialbys instalowac glosnych wydechow, twoja linia obrony sie po prostu nie trzyma kupy ;)
<br><hr>Yoshi<br>
Mam pokazać? :D<br><hr>LOL
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/9/2013, 13:14

Komentatorzy napisał(a):"Mit" nr 1 to PRAWDA - wg policji "W 2012 roku motocykliści uczestniczyli w 2 395 wypadkach [...]. Z winy motocyklistów zaistniały 994 wypadki [...].
Sami sprawdźcie: <a href="http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/Wypadki_drogowe__raporty_roczne.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/Wypadki_drogowe__raporty_roczne.html</a><br><hr>MAH<br>
Komentatorzy napisał(a):Ilu z tych niewinnych kierowców jechało z przepisową prędkoscią? Tego nie ma w raporcie policyjnym, co? A ja ide o zakład, że mniejszość.<br><hr>Oskar<br>
Komentatorzy napisał(a):Winę za spowodowanie wypadku określają eksperci. To są dane z raportów policyjnych, ale Ty i tak wiesz lepiej, prawda?
<br><hr>MAH<br>
Komentatorzy napisał(a):Chłopaki, chcecie mnie przekonać że KAŻDY motocyklista w mieście trzyma się NA SZTYWNO 50 kmh? Bo ja tego nie kupuję. Jak już ktoś wcześniej zauważył z 50 kmh hamuje się na dystansie kilku metrów. Jakby wszyscy motocykliści byli tacy niewinni i praworządni to wypadków z ich udziałem byłoby 90% mniej i tego pieprzenia że to nie moja wina, bo to nie ma znaczenia że jechałem 90 zamiast 50 bo on i tak powinien był mi ustąpić. Prawda jest taka że miażdżąca większośc motocyklistów przekracza dopuszczalne prędkości i gdy dochodzi do wypadku są przynajmniej współwinni jego zaistnieniu. Tyle w temacie i w tekście Bocza wszystko się zgadza.<br><hr>Oskar<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja mówię o faktach, a Ty opowiadasz o swoich domysłach... Litości, przeczytaj raport, potem dyskutuj.
Policja za każdym razem analizuje co było bezpośrednią przyczyną danego wypadku. Nadmierna prędkość motocyklisty odpowiada za 574 wypadki i 109 zabitych. Pozostałe 420 wypadków z winy motocyklisty było z innych przyczyn - nieprawidłowe wyprzedzanie, niezachowanie odległości itd.
Ale dalej stanowi to TYLKO 41% ogółu wypadków z udziałem motocykli.<br><hr>MAH<br>
Komentatorzy napisał(a):"nieprawidłowe wyprzedzanie, niezachowanie odległości itd." to także pochodna zapierdalania. <br><hr>Oskar<br>
Jasne, zwłaszcza w korku albo na ruchliwym skrzyżowaniu. Możesz jechać 50 i wyprzedzać np. na szczycie górki, na zakręcie, albo na skrzyżowaniu. To ma bardzo pośredni związek z szybko jazdą.<br><hr>MAH
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/9/2013, 13:17

Komentatorzy napisał(a):Mit nr 5 - Loud Pipes Save Lives!
No nie zgadzam się! Jeżdżąc b12 z fabrycznym wydechem wielokrotnie miałem nieprzewidywalne reakcje puszek i to dojeźdżając włączając kierunek i wyprzedając niejednokrotnie nie widzieli mnie i zajeżdżali drogę lub wymuszali pierwszeństwo włączając się do ruchu.Przyznam lubie szybszą jazde ale w miejscach do tego bardziej odpowiednich i gdybym w tych kilku momentach nie jechał zgodnie z przepisami już penie bym odfruwał przez kiere. Od kiedy mam średniej głośności przelotówke już same strzelanie z tłumika przy hamowaniu silnikiem daje sporo bo widze ich wzrok w lusterku więc coś w tym jest. Jestem młody i przyznam że kilkukrotne wypadki za szczeniak przy według mnie dużych prędkościach uczą a szczegulnie obdarta przysłowiowa ****<br><hr>AdiS1200<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgodzę się, głośny wydech poprawia bezpieczeństwo, w szczególności przechodnie pozbywają się głupiego nawyku wchodzenia przed rozpędzony motocykl.<br><hr>Pasti<br>
Za to sasiedzi moga dostac nawyku przewracania Twojej maszyny w podziece za efekty dzwiekowe pod blokiem. Pamietaj nie jestes sam na tym swiecie, szanuj innych.<br><hr>Przemek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/9/2013, 13:38

Komentatorzy napisał(a):Mit nr 5 - Loud Pipes Save Lives!
No nie zgadzam się! Jeżdżąc b12 z fabrycznym wydechem wielokrotnie miałem nieprzewidywalne reakcje puszek i to dojeźdżając włączając kierunek i wyprzedając niejednokrotnie nie widzieli mnie i zajeżdżali drogę lub wymuszali pierwszeństwo włączając się do ruchu.Przyznam lubie szybszą jazde ale w miejscach do tego bardziej odpowiednich i gdybym w tych kilku momentach nie jechał zgodnie z przepisami już penie bym odfruwał przez kiere. Od kiedy mam średniej głośności przelotówke już same strzelanie z tłumika przy hamowaniu silnikiem daje sporo bo widze ich wzrok w lusterku więc coś w tym jest. Jestem młody i przyznam że kilkukrotne wypadki za szczeniak przy według mnie dużych prędkościach uczą a szczegulnie obdarta przysłowiowa ****<br><hr>AdiS1200<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgodzę się, głośny wydech poprawia bezpieczeństwo, w szczególności przechodnie pozbywają się głupiego nawyku wchodzenia przed rozpędzony motocykl.<br><hr>Pasti<br>
Komentatorzy napisał(a):Głośny wydech jest wieśniacki i świadczy o tym że jego właściciel ma małego siusiaka i że pewnie jest również pedziem. Gdy jakiś matoł zrobi mi przegazówkę takim czymś koło mojego samochodu, to musze je potem 15 minut uspokajac dziecko aby przestało płakać. Albo wstawać do niego w nocy gdy dresiarze piłują swoje złomy nocą pod oknem. Jak potem ktoś rzuca w ciebie z balkonu butelką to jesteś bezpieczniejszy?<br><hr>Yoshi<br>
a rzucasz?<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/9/2013, 13:48

Komentatorzy napisał(a):"Mit" nr 1 to PRAWDA - wg policji "W 2012 roku motocykliści uczestniczyli w 2 395 wypadkach [...]. Z winy motocyklistów zaistniały 994 wypadki [...].
Sami sprawdźcie: <a href="http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/Wypadki_drogowe__raporty_roczne.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/Wypadki_drogowe__raporty_roczne.html</a><br><hr>MAH<br>
Mit 1: to jest prawda, a to że motocykl jechał ponad przepisowo (za szybko) to dalej nie zmienia faktu że ktoś wymusił pierwszeństwo. A poza tym winę określa policja więc bez polemiki.
Mit 2: wszystko zależy od warunków, na lotnisku to mit 2 jest prawdą.
Mit 3: zależy na co komu zależy i co dla kogo oznacza "lepszy" to szybszy, mocniejszy, czy trwalszy?
Mit 4: jest akurat mitem, chyba że trafi na rzeźnika,
Mit 5: działa na pieszych, na auta niekoniecznie,
Mit 6: jest mitem, odpowiednia prędkość to średnia prędkość ruchu pojazdów wokół nas,
Mit 7: mit,
Mit 8: to znowu prawda połowiczna, zależy od warunków (jak ktoś zapewni warunki torowe to Mit 8 jest prawdą),
Mit 8 (A): Światła w dzień wg mnie są zbędne więc mała różnica czy jedziesz na drogowych czy mijania (chyba że masz lampki mocniejsze niż słońce),
Mit 9: gdzieś wywiało?!
Mit 10: pewna część kierowców na pewno pała do nas bikerów nienawiścią (niczym hitler do żydów),
Mit 11: mit, wg mnie ABS i inne systemy mogą zawsze zawieść, a ty nie będziesz wiedział kiedy, a wciśnięcie hamulca na max (przecież masz ABS to czemu nie) przy 100km/h to zły pomysł gdy ABS nawali,
Mit 12: Nie wiem, nie lubię silników V, wolę rzędówki,
Mit 13: Znowu wszystko jest względne, a pisanie przez redakcję że to zawsze wina bikera to jakiś samobiczowanie czy jak? Czasem nawet jak biker zrobi wszystko jak trzeba to i tak leży w krzakach, bo są debile na świecie,
Mit 14: Jak się zaniedba to i czołg wybuchnie,
Mit 15: Poślizgnąć się na kapslu można by ale w złożeniu w zakręcie gdzie przyczepność jest na wagę złota, jak ktoś chce wiedzieć kiedy mu przyczepność jest potrzebna to niech się przeleci po ubitym śniegu, jazda niezapomniana nawet jak jedziesz tylko 30km/h,
Mit 16: Część nas lubi bo sami to bikerzy :) Inni rozumieją że puszka musi stać w korku a motocykl może ich objechać, a niektórzy boją się o lakier, ale czy to ważne?,
Mit 17: czy ja wiem? Raczej zielone i czerwone panlą się podobnie długo no ale jak ktoś lubi na czerwonym wjeżdżać to będzie kuku.<br><hr>rafik54321
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/9/2013, 14:38

Komentatorzy napisał(a):Mit nr 5 - ktoś chętny na potwierdzenie? Mam 2 komplety tłumików - oryginały oraz średnio głośne przeloty. Jak się wkurzę, to zrobię statystyki i udowodnię, że na głośnych lufach jest bezpieczniej. Piesi rzadziej wchodzą zaraz przed motocykl, a kierowcy nie zmieniają pasów, jak słyszą nadlatujący sprzęt.<br><hr>SV1000<br>
a mi nie raz sie zdarzylo ze na trasie uslyszalem cholernie glosnego scigacza dopiero jak mnie wyprzedził, tak ze sam jadac na moto sie przestraszylem.<br><hr>jakkap
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/9/2013, 15:26

Komentatorzy napisał(a):Mit 16 wymiata haha :D<br><hr>McW<br>
17 rowniez :D<br><hr>leon
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/9/2013, 16:45

Komentatorzy napisał(a):Mit nr 5 - ktoś chętny na potwierdzenie? Mam 2 komplety tłumików - oryginały oraz średnio głośne przeloty. Jak się wkurzę, to zrobię statystyki i udowodnię, że na głośnych lufach jest bezpieczniej. Piesi rzadziej wchodzą zaraz przed motocykl, a kierowcy nie zmieniają pasów, jak słyszą nadlatujący sprzęt.<br><hr>SV1000<br>
Zrób. Tylko żeby były miarodajne to tak z miesiąc przynajmniej na każdym komplecie.
A jak Ci ktoś zajedzie albo wejdzie przed koło to zapisz jak szybko jechałeś. Tylko wg licznika, a nie słuchu.
Sam tak kiedyś miałem jak zmieniłem auto - w nowym hałas w środku jak przy 80ciu w starym, a na liczniku 110.

BTW Jak się mają te średnio głośne przeloty do badania technicznego?

Za jeden efekt głośnych wydechów to mogę gwarantować - po 22giej każdy kto nie jest całkiem głuchy albo akurat ma małe dziecko chętnie wdałby się z Tobą w krótką pogawędkę zakończoną lotem kluczyków w najbliższe krzaki.

Aha. Lubię motocykle, ale jak słyszę w korku gościa który odwija pod czerwone żeby go ktoś przepuścił to całe lubienie szlag trafia.

Co do tego co słyszy kierowca - były robione testy porównawcze rowerzysta ze słuchawkami w uszach i muzyką z odtwarzacza i kierowca tylko zamknięte okna i pracujący silnik - i okazało się że kierowca w aucie po prostu nie może nic usłyszeć.
Więc sorry ale pretensje że kierowcy nie słyszą - aut też nie słyszą - są tak samo na miejscu jak pretensje do garbatego że garbaty.<br><hr>jaltar
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/9/2013, 17:10

Komentatorzy napisał(a):Mit nr 5 - Loud Pipes Save Lives!
No nie zgadzam się! Jeżdżąc b12 z fabrycznym wydechem wielokrotnie miałem nieprzewidywalne reakcje puszek i to dojeźdżając włączając kierunek i wyprzedając niejednokrotnie nie widzieli mnie i zajeżdżali drogę lub wymuszali pierwszeństwo włączając się do ruchu.Przyznam lubie szybszą jazde ale w miejscach do tego bardziej odpowiednich i gdybym w tych kilku momentach nie jechał zgodnie z przepisami już penie bym odfruwał przez kiere. Od kiedy mam średniej głośności przelotówke już same strzelanie z tłumika przy hamowaniu silnikiem daje sporo bo widze ich wzrok w lusterku więc coś w tym jest. Jestem młody i przyznam że kilkukrotne wypadki za szczeniak przy według mnie dużych prędkościach uczą a szczegulnie obdarta przysłowiowa ****<br><hr>AdiS1200<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgodzę się, głośny wydech poprawia bezpieczeństwo, w szczególności przechodnie pozbywają się głupiego nawyku wchodzenia przed rozpędzony motocykl.<br><hr>Pasti<br>
Komentatorzy napisał(a):Głośny wydech jest wieśniacki i świadczy o tym że jego właściciel ma małego siusiaka i że pewnie jest również pedziem. Gdy jakiś matoł zrobi mi przegazówkę takim czymś koło mojego samochodu, to musze je potem 15 minut uspokajac dziecko aby przestało płakać. Albo wstawać do niego w nocy gdy dresiarze piłują swoje złomy nocą pod oknem. Jak potem ktoś rzuca w ciebie z balkonu butelką to jesteś bezpieczniejszy?<br><hr>Yoshi<br>
Komentatorzy napisał(a):Mam tłumiki przelotowe i ogromne przyrodzenie. Serio. Twoja teoria legła właśnie w gruzach.<br><hr>LOL<br>
Komentatorzy napisał(a):Jakbyś miał ogromne przyrodzenie to nie musialbys instalowac glosnych wydechow, twoja linia obrony sie po prostu nie trzyma kupy ;)
<br><hr>Yoshi<br>
Komentatorzy napisał(a):Mam pokazać? :D<br><hr>LOL<br>
Nie, dziekujÄ™... ;)<br><hr>Yoshi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê