Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Największe mity motocyklowe - prawda...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Największe mity motocyklowe - prawda...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 21/5/2015, 10:33

Komentatorzy napisał(a):Witam , doczytalem do 12 i stwierdzilem **** nie ma co czytac , ten co to pisal nigdy nie jechal moto i tyle .
A ja sie sam skasowalem na rondzie i na wlasne zyczenie od sierpnia nie moge jezdzic .
FRAJER JESTES I TYLE BEZPOWAZANIA SLAWEK<br><hr>mordziak<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgadzam się troche ;/ Bo jesli na 99,9 % to motonita powoduje wypadek to ja dziękuje za taką opinie. 2 razy mialem zdarzenie drogowe i ani razu nie moja wina. / /... W korku ludzie nie zjezdzaja tylko dlatego ze sie boja o lakier to sie sporo zmienilo... teraz serio są uprzejmi i czesto jak podziekuje za zjechanie to mi odmachają .... ktos dzieny to pisał ;/<br><hr>Rak<br>
Ja się nie boję o lakier, bo mam odpowiedni samochód do jazdy na co dzień. Ustępuję, bo nie chcę być zawalidrogą. Motocykl jest wąski i jak jest miejsce, to niech jedzie. Postawa psa ogrodnika nikomu nie przynosi chluby. Czas nauczyć się doceniać wspólnotę uczestników ruchu. Dlaczego jeżdżąc w cywilizowanych krajach nie doświadczam złośliwości ze strony innych uczestników ruchu? <br><hr>Wił
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 2/8/2015, 23:07

Komentatorzy napisał(a):Poza nr 5, wszystko się jakby zgadza no i te światła długie- zwłaszcza w korku są przydatne- tak samo głośny wydech- ponadto żadne pieszy czy rowerzysta, jak usłyszy to nie wjedzie, nagle nie skręci w lewo itp
na dłuższą mete jazda z takim wydechem jest męcząca- chyba, że się zdąży samemu ogłuchnąć ;)<br><hr>dr Kaftan<br>
Komentatorzy napisał(a):Głośny wydech dopiero słychać jak cię wyprzedza motocykl, jeżeli jedzie za tobą to go nie słyszysz.<br><hr>dawes<br>
sama historia(ponoć) całego hasła wzieła się od pewnej przygody z niedzwiedziem pewnego osobnika dosiadającego harley'a. do spotkania tych dwoch doszło na jakiejs lesnej drodze gdzie niedzwiedz został odstraszony rykiem pustych wydechów. ile w tym prawdy to nie wiem ale tak jak nikt nie udowodnił naukowo ze głosne wydechy ratują życie tak nikt w ten sam sposób nie udowodnił że jest inaczej....<br><hr>opensinner
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 3/8/2015, 00:50

Nr 10 - średnio raz w miesiącu (robie 500 do 1000km) ktoś wymusza na mnie pierwszeństwo. Akcja z dziś, kierowca wozu strażackiego wyjeżdżający z podporządkowanej, bez sygnały świetlnego ja miałem jakieś 55km/h. Jakieś 2 miesiące temu, jakaś miła pani zajechała mi drogę na krzyżówce z podporządkowanej co skończyło się ostrym hamowanie (droga przelotowa miedzy miejscowościami) z ok 80/90km/h do ok 10km zaraz za jej zderzakiem " a mój "plecaczek" mało nie dostał zawału serca

Może ja mam krzywe szczęście,, może to wpływ księżyca albo za bardzo słoneczko świeci ale ciężko się pogodzić z faktem iż inni kierowcy są czasem głupi albo ślepi...<br><hr>klimek2
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/9/2015, 09:10

czytając niektóre punkty miałam wrażenie, jakbyście mieli włam na stronę i jakiś przeciwnik motocyklistów popisał się niektórymi stwierdzeniami typu 99.9% wypadków powodują motocykliści czy też "robią Wam miejsce bo się boją o lakier ".
<br><hr>Daga
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/9/2015, 10:25

nr 19, a ja głupi kupiłem czarny ;(<br><hr>Piotr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/9/2015, 10:35

Komentatorzy napisał(a):nr 19, a ja głupi kupiłem czarny ;(<br><hr>Piotr<br>
ja kupiłam srebrno czerwony... to może się trochę liczy ? :D <br><hr>Daga
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/1/2016, 17:08

MIT 16 nie zgodzę się :P będąc motocyklistą i jadąc autem zawsze ustępuje z tego 1 powodu bo lubię też kiedy mnie przepuszczają :P

MIT 12 pojęcie mocy to rzecz względna, ale z pewnością V-ki mają mocniejszy dół jak rzędówki i to jet niepodważalny fakt :P<br><hr>egon
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/1/2016, 18:45

Nie zgadzam siÄ™ z mitem nr 5.
Po 5 latach na tej samej maszynie w połowie sezonu wymieniłem tłumik na akcesoryjny. I nagle gdzieś co co najmniej 50% spadła ilość wymuszeń jakie popełnili na mnie kierowcy puszek. PRZYPADEK? NIE SĄDZĘ. :)
Jechałem kiedyś puszką za moim motocyklem wyposażonym w oryginalny tłumik... prawie nie było mnie słychać, akcesoryjny jest te parę db głośniejszy (mieści się w granicach rozsądku oraz przepisów) i jakby bardziej "mięsny".To była jedna z lepszych moim zdaniem modyfikacji.<br><hr>JD
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/1/2016, 20:43

Komentatorzy napisał(a):Nie zgadzam się z mitem nr 5.
Po 5 latach na tej samej maszynie w połowie sezonu wymieniłem tłumik na akcesoryjny. I nagle gdzieś co co najmniej 50% spadła ilość wymuszeń jakie popełnili na mnie kierowcy puszek. PRZYPADEK? NIE SĄDZĘ. :)
Jechałem kiedyś puszką za moim motocyklem wyposażonym w oryginalny tłumik... prawie nie było mnie słychać, akcesoryjny jest te parę db głośniejszy (mieści się w granicach rozsądku oraz przepisów) i jakby bardziej "mięsny".To była jedna z lepszych moim zdaniem modyfikacji.<br><hr>JD<br>
Potwierdzam w 100% sam to przetestowałem gdy oryginalny wydech to piesi nie zwracali uwagi a gdy przelot to z daleka ogladaja sie zanim wejda na ulice
<br><hr>kamilcbr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/1/2016, 09:30

Ma to racje szczególnie w lato... Mój ace hak rozdziawi na bossie, kiedy chcę ;) to ludzie i przede mną zwracają uwagę. Bawi mnie to gdyż bardziej powinni bać się twardszej puszki, ale efekt akustyczny spuszcza majty u wielu ;) Wystarczy, że poesi i rowerzyści sie oglądają, to już daje duży procent "przypadków" drogowych mniej :)<br><hr>Robo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/1/2016, 09:30

Ma to racje szczególnie w lato... Mój ace hak rozdziawi na bossie, kiedy chcę ;) to ludzie i przede mną zwracają uwagę. Bawi mnie to gdyż bardziej powinni bać się twardszej puszki, ale efekt akustyczny spuszcza majty u wielu ;) Wystarczy, że poesi i rowerzyści sie oglądają, to już daje duży procent "przypadków" drogowych mniej :)<br><hr>Robo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/1/2016, 16:24

"Pojedźcie na dowolną imprezę na torze, albo na górskie przełęcze. Najszybsi jeżdżą na 600-tkach" albo na 600-tkach turbo :) poręczne, lekkie, małe a tam gdzie 1000 przeważał wchodzi 1bar ;)<br><hr>ZeneK_BB CBR637TURBO
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/1/2016, 16:43

"Widlaste silniki mają mocny dół i dużo momentu obrotowego" to jest prawda, dotyczy wielocylindrowych liniowych (stąd np. L5-6 BMW 2.0 zamiast L4) oraz silników boxer (patrz osiągi N/A Porsche 3.2) jak i niestandardowo wykorbionych silników L2 i L4 i nie wynika ze sloganów marketingowych ale z fizyki za którą konstruktorzy zmieniają kąt współbieżny cylindrów (np silnik W16 Quad Turbo Bugatti 16.4 Veyron) w celu poprawy liniowości oddawania mocy (czyli momentu obrotowego bez funkcji obrotów co nazywamy mocą). Stąd mamy np w silniku Ninja 500 silnik L2 z wykorbieniem 270* co daje efekt prawie jak układ V2 z wykorbieniem 180 (liniowy moment, moc max wysoko). Stąd mieliśmy RC211V V5 z wykorbieniem tak tajnym, że do dziś nieznanym, a potem? RR'ki z innym wykorbieniem. Chodzi o moment w którym poszczególne cylindry tworzą max ciśnienie generując moment obrotowy oraz kierunek w funkcji kontu wału korbowego wytwarzając wyprzedzenie momentu. PÓŻNIEJ bierze się charakterystyka szeroko pojęta ze stosunków powierzchni tłoka i skoku wykorbienia. Można zbudować mały silnik L4 z mocą 2x przewyższającą V4 i momentem równym jemu, lecz rozkład sił wypadkowych będzie odkładał się na wysileniu silnika i na odwrót. Wysokoobrotowe mocne V nie jest ekonomiczne (masa) dlatego konstrukcyjnie wyważa się masę silnika jego momentem i w zależności od zastosowania można w różny sposób go wystroić (przykład lepszy z brzegu CBR 92-98 i Hornet 00-06) gdzie charakterystyka przebiegu krzywej mocy i momentu oraz ekonomika nastąpiła bez zmian konstrukcyjnych silnika (przykładów jest masa).<br><hr>ZeneK_BB CBR637TURBO
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 74 gości




na górê