Zobacz wątek - zejscie na kolano
NAS Analytics TAG

zejscie na kolano

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Postprzez marky » 19/4/2008, 14:43

Labiss napisał(a):Marky kołku **** schodzi w wyniku skrętu barków i bioder.Chodziło o to,że nie dupą trzeba zadziałać,żeby zeszła,a skrętem bioder i barkami.
Widać z techniką to u ciebie kiepsko skoro nie wiesz takich podstawowych rzeczy.

Po drugie wytłumaczyć się da,bo mnie ktoś wytłumaczył w ten sam sposób i załapałem o co chodzi.

Co do jeżdżenia w kółko to na asfaltowym placu też da się jeździć w kółko,a co więcej da się jeździć w prawo i w lewo nawet.

P.S. Skuterkiem na tor śmigasz ?


ohoho, alez to sie profesor labiss obruszyl.

a moze psor wytlumaczyc czym sie rozni zdjecie d*** z siedzenia na skutek skretu bioder od zdjecia d*** z siedzenia? :shock:

roznica jest taka, jak wiedziec jak to zrobic, ale nie potrafic, a nie wiedziec i robic to z palcem w ... :lol:

to mniej wiecej taka roznica, jak miedzy piciem w szczawnicy, a szczaniem w piwnicy :lol:

odp. na P.S. Seagwayem
Avatar użytkownika
marky
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 21/4/2007, 22:07


Postprzez Labiss » 19/4/2008, 17:40

Różnica polega na tym,że najpierw wyprowadzamy skręt barków i bioder i z tego wynika zdjęcie tyłka z siedzenia.
Jeżeli podchodząc do zakrętu najpierw ściągniemy z siedzenia tyłek skręt barków,oraz bioder jest już praktycznie nie możliwy co automatycznie uniemożliwia również przyjęcie prawidłowej pozycji w zakręcie.

Druga kwestia to taka,że zakręty możesz sobie pokonywać zakręty tak jak tylko ci się to żywnie podoba,ale to właśnie przez taką nieznajomość techniki jest więcej krzyży przy drogach niż przez powód,który ty podałeś wcześniej kolego. :)
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów


Postprzez radek1467 » 19/4/2008, 19:40

http://youtube.com/watch?v=MJheuVMVvyo <---- tutaj fajnie koles schodzi na kolano xD
Yamaha yz 250
radek1467
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 9/4/2008, 20:07
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Postprzez Labiss » 26/4/2008, 21:01

http://www.youtube.com/watch?v=sxODoscC ... re=related

To dla tych,którzy nie mogą zrozumieć dlaczego tyłka nie zrzuca się z siodełka tylko skręca biodra.

Na samym początku filmiku jest już wyjaśnione.
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów

Postprzez PrzemoR6 » 27/4/2008, 00:14

W koncu instruktarz do prawidlowej pozycji w winklu! Biodra, barki-wszystko ujete. Uczyc sie i naprzod(najlepiej na torze)
PrzemoR6
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 1/3/2008, 04:25
Lokalizacja: JAWOR/Niedaszów

Postprzez Ścigany900 » 29/4/2008, 21:37

Marky a nie pomyślałeś że nie każdy ma tor koło swojego ogródka? Tylko trza zapierdalac 300km żeby pokręcic kółek?
Labiss sobie radzi i śmiga tam gdzie może i mu wygodniej.
ogar49---->komar49----->wsk 125----->honda cbx 550---->honda cr 125------>suzuki gr 650----->honda xr600----->suzuki gsxr 750W---->suzuki gsxr750Srad------>HONDA CBR900 FIREBLADE SC 33
Ścigany900
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 16/4/2008, 12:07
Lokalizacja: Szydłowiec

Postprzez MadboY » 26/5/2008, 11:19

ja mam 200km do toru (Lublin) i powiem, ze WARTO!

http://pl.youtube.com/watch?v=qQDW_aOtwTU
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ;)
Avatar użytkownika
MadboY
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
Lokalizacja: Wawa

Postprzez hefron » 27/5/2008, 10:19

Jak w złożeniu możesz puścić ręce i nie spadniesz z moto tzn., że masz dobrą pozycję. Tak tłumaczą amerykańce.
Avatar użytkownika
hefron
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez MadboY » 27/5/2008, 10:49

hefron napisał(a):Jak w złożeniu możesz puścić ręce i nie spadniesz z moto tzn., że masz dobrą pozycję. Tak tłumaczą amerykańce.

i slusznie mowia ;)
Bo chodzi o to, zeby nie zwisac tylkiem na wyprostowanym moto a zlozyc ten motocykl i wtedy asfalt sam sie zblizy do kolana hehe

No i jeszcze warto przesunac sie max do tylu zeby tylkiem zaprzec sie o zadupek.
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ;)
Avatar użytkownika
MadboY
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Karol_85 » 31/5/2008, 18:48

Ja dodam ze bardzo ważna sprawa jest przeniesienie ciężaru ciała na zewnętrzny podnózek (ten który jest na górze). Nie powinno sie przenosić całego ciężaru ciała na podnóżek wewnętrzny (ten ktory jest pod motocyklem w przechyleniu) z dwóch powodów. Po pierwsze jeżeli za mocno sie złożymy i dotkniemy podnóżkiem to cieżar naszego cielska uniemożliwi mu złożenia sie co doprowadzi w krytycznych sytuacjach do gleby. Po drugie przenosząc cała mase na podnóżek wewnetrzyny powodujmy efekt "podcinania" motocykla.
Nie jest to o samym schodzeniu na kolano lecz bardziej o samej technice pokonywania zakretów. Jak ktos chce szybko zejść na kolano to najłatwiej dużo "zwiesić dupe" :lol:

Pozatym chciałem pochwalić sie takim samym avatarm jak Hefron i MadboY :twisted:
Karol_85
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 303
Dołączył(a): 20/10/2006, 08:24
Lokalizacja: Łomianki

Postprzez MadboY » 31/5/2008, 19:36

haha ale lansik wyszedl z tymi avatarami :lol:
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ;)
Avatar użytkownika
MadboY
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
Lokalizacja: Wawa

Postprzez PrzemoR6 » 1/6/2008, 14:03

[quote="Karol_85"]Ja dodam ze bardzo ważna sprawa jest przeniesienie ciężaru ciała na zewnętrzny podnózek (ten który jest na górze). Nie powinno sie przenosić całego ciężaru ciała na podnóżek wewnętrzny (ten ktory jest pod motocyklem w przechyleniu) z dwóch powodów. Po pierwsze jeżeli za mocno sie złożymy i dotkniemy podnóżkiem to cieżar naszego cielska uniemożliwi mu złożenia sie co doprowadzi w krytycznych sytuacjach do gleby. Po drugie przenosząc cała mase na podnóżek wewnetrzyny powodujmy efekt "podcinania" motocykla.


Nie wiem czy Colin Edwards by sie z ta teoria zgodzil...
http://bikerpunks.com/videos/colin-edwa ... crash.html

albo:
http://bikerpunks.com/videos/spectacula ... -save.html
PrzemoR6
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 1/3/2008, 04:25
Lokalizacja: JAWOR/Niedaszów

Postprzez mic » 5/7/2008, 20:06

Czy ktorys ze specow moze mi doradzic?

Chodzi o rzecz nastepujaca:

cwicze schodzenie na kolano metoda prob i bledow - jestem samoukiem, po dzisiejszym smiganiu zauwazylem, ze przednia opona jest zamknieta do konca, natomiast w tylnej brakuje jakies 1,5 - 1 cm.

Czy oznacza to ze jesli jeszcze poglebie przechyl zeby domknac tyl, istnieje duza szansa ze przod mi ucieknie i polece na zbity pysk :?:

Macie moze jakies sugestie co robie zle jesli przod jest domkniety a z tylu brakuje ?
SV650 S / cbr 600 rr
Avatar użytkownika
mic
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 29/8/2006, 20:47
Lokalizacja: wawa

Postprzez Labiss » 5/7/2008, 20:20

Na pewno masz założone opony dobrego rozmiaru ?
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów

Postprzez marky » 5/7/2008, 20:39

Karol_85 napisał(a):Ja dodam ze bardzo ważna sprawa jest przeniesienie ciężaru ciała na zewnętrzny podnózek (ten który jest na górze).


prawde mowiac wydaje mi sie to niemozliwe. :shock:
jak mozna w zlozeniu przeniesc ciezar ciala na zewnetrzna noge?
musialbys chyba przelaczyc grawitacje w druga strone ;)

mic:
spora roznica, na bank masz kapcie nie takie jak zaleca fabryka.
Avatar użytkownika
marky
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 21/4/2007, 22:07

Postprzez Labiss » 5/7/2008, 22:14

Marky normalna sprawa.Jak biodra są skręcone to większość ciężaru ciała może spocząć na nodze która zaczepiona jest na zbiorniku.
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów

Postprzez marky » 5/7/2008, 22:36

czyli wisisz na zbiorniku za noge znajdujaca sie po zewnetrznej.
tu sie zgodze, ale zeby przeniesc ciezar na podnozek, jak?
Avatar użytkownika
marky
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 21/4/2007, 22:07

Postprzez mic » 5/7/2008, 23:52

przod mam jak zaleca producent - czyli 120/60-ZR17
tyl mam 170/60-ZR17
a producent zaleca 160/60-ZR17
:?

Opony:
Metzeler
Sportec M-1

Opony kupilem okazyjnie. Mechanik zapewnial ze troche wiekszy tyl nie
wplynie negatywnie na wlasciwosci jezdne moto. Mial racje bo jezdzi mi sie dobrze, w zakrety wchodze bez problemow, nawet latwiej niz na seryjnych oponach DUNLOP - bo te byly raczej turystczne.

Dopiero teraz gdy zaczalem sie bawic w szybkie pokonywanie zakretow, zastanawia mnie dlaczego z przodu udalo mi sie 'zamknac' a z tylu nie. Moze wynika to z moich bledow w skladaniu sie. Od razu mowie ze nie jestem guru w temacie schodzenia na kolano i dopiero sie ucze.

Zastanawiam sie, bo jesli przednia opona sie skonczyla, a ja sie jeszcze bardziej zloze zeby dobic tyl, to przod moze zaczac plywac albo poprostu uciec.

Obym nie mial racji..
SV650 S / cbr 600 rr
Avatar użytkownika
mic
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 29/8/2006, 20:47
Lokalizacja: wawa

Postprzez Labiss » 6/7/2008, 07:34

No i sprawa się wyjaśniła.

Masz złą oponę z tyłu i dlatego takie fanaberie.

Załóż oponę taką jaką zaleca producent i twoje problemy się rozwiążą.Gwarantuję.

P.S. To nie jest wyssane z palca.Ja z przodu miałem za dużą oponę o 10 % i nie dało się jeździć.
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów

Postprzez mic » 6/7/2008, 09:42

Dzieki za informacje.

Poczekam az tylnia opona sie zuzyje i
zakladam takie jak zalecal producent.

pozdr
SV650 S / cbr 600 rr
Avatar użytkownika
mic
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 29/8/2006, 20:47
Lokalizacja: wawa

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Technika jazdy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości




na gr