Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Siema mam w DT na przodzie lekko podjechaną kostke i jest ona zakrąglona w jedną stronę tzn zaokragla sie w strone twórząc tzw Górke. i moje pytanie brzmi jak ją przełoże na druga strone będzie Ok nie bedzie znosić i wgl (chodzi o druga stronę czyli nie w tą w jaka pokazuje strzałka) z góry dzięki za odpowiedzi opona 80/100 21cali ma jeszcze dużo bieżnika
- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
tak mozna przełozyc
troche to poprawi wgryzanie sie na pewnp

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Tylko ze to jest opona kierunkowa i nie wiem czy to bedzie dobre rozwiazanie
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Witam wszystkich.
Posiadam suzuki rm 125 z 98r, przejeździłem na nim jeden sezon i od samego początku doskwiera mi problem ze skrzynią biegów. Od czasu do czasu wyskoczy bieg i bardzo ciężko jest znaleźć luz. Czy z jedynki czy z dwójki moment przeskoczenia biegu jest ledwo wyczuwalny. Gdy jadę wszystkie biegi wchodzą elegancko, tylko ten nieszczęsny luz. Co może być problemem? Mam manuala do mojego bike'a i zamierzam sam pogrzebać w środku, ale może jakieś rady na co zwrócić uwagę, ewentualnie jakim częściom zrobić fotki?
Posiadam suzuki rm 125 z 98r, przejeździłem na nim jeden sezon i od samego początku doskwiera mi problem ze skrzynią biegów. Od czasu do czasu wyskoczy bieg i bardzo ciężko jest znaleźć luz. Czy z jedynki czy z dwójki moment przeskoczenia biegu jest ledwo wyczuwalny. Gdy jadę wszystkie biegi wchodzą elegancko, tylko ten nieszczęsny luz. Co może być problemem? Mam manuala do mojego bike'a i zamierzam sam pogrzebać w środku, ale może jakieś rady na co zwrócić uwagę, ewentualnie jakim częściom zrobić fotki?
Suzuki Rm 125
- Marecki88
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 29/3/2013, 16:11
- Lokalizacja: Starogard GD/Larvik
po 1 jakiego oleju uzywasz do skrzyni biegów ?
po 2 w crossówkach luz jest rzeczywiscie słabo wyczuwalny, zeby nie było sytuacji takiej ze podczas wyscigu przypadkiem wskoczy luz.
po 3 nie tylko skrzynia ma wtedy znaczenie ale także sprzegło
ja bym rozebrał silnik i diagnozował po kolei stan całego sprzegła i skrzyni biegów. w jakim stanie są tryby, wodziki. programator itp itd.
po 2 w crossówkach luz jest rzeczywiscie słabo wyczuwalny, zeby nie było sytuacji takiej ze podczas wyscigu przypadkiem wskoczy luz.
po 3 nie tylko skrzynia ma wtedy znaczenie ale także sprzegło
ja bym rozebrał silnik i diagnozował po kolei stan całego sprzegła i skrzyni biegów. w jakim stanie są tryby, wodziki. programator itp itd.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
http://www.youtube.com/watch?v=lFF2bkiHNVQ
Witam, panowie ktoś mi powie jaki tam motocykl jeździ ?? Pytam czysto teoretycznie z ciekawości.
Witam, panowie ktoś mi powie jaki tam motocykl jeździ ?? Pytam czysto teoretycznie z ciekawości.
- krystian333
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 31/3/2013, 16:03
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
po odgłosie 450 :d RMZ
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
henio12323 napisał(a):po 1 jakiego oleju uzywasz do skrzyni biegów ?
po 2 w crossówkach luz jest rzeczywiscie słabo wyczuwalny, zeby nie było sytuacji takiej ze podczas wyscigu przypadkiem wskoczy luz.
po 3 nie tylko skrzynia ma wtedy znaczenie ale także sprzegło
1 Castrol racing one 10w40
2. Jeździłem na innych crossach i ten problem nie występował
3. No właśnie też myślę że sprzęgło może mieć z tym coś wspólnego bo nigdy mi do końca nie wysprzęglało, zawsze po wrzuceniu 1 przy zaciśniętym sprzęgle czuć lekkie szarpnięcie.
Dziś zabieram się za rozkręcanie, zobaczymy co z tego wyjdzie...
Suzuki Rm 125
- Marecki88
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 29/3/2013, 16:11
- Lokalizacja: Starogard GD/Larvik
Witam, mam problem z cr 125 2000r. Jest świeżo po remoncie (tłok, łożyska uszczelniacze) no i mam taki problem, że crką nie ma tej mocy co powinna. Stawiałem na zawór wydechowy, to go wyjąłem ale jest to samo. Pali od kopa, gaźnik wyregulowany tak jak podaje serwisówka (jedynie rozpylacz ma więszky, niby od 250 i dysza główna o 10 większa) Rozpędzi się do każdego biegu, nawet trochę zamieli, ale dopiero jak mu strzele ze sprzęgła. Daje mu w gaz i powinien być ten odrzut jak to crki, no ale właśniego tego nie ma, obroty idą w góre ale tego strzału nie ma, myślałem że to sprzęgło, ale to chyba nie to bo z jedynki normalnie rusza jak mu strzele ze sprzęgła to mieli. Crka ma przytarcie na tłoku od strony wydechu, ale kompresje ma dość dobrą, to chyba nie przez to... No i jaka może być tego wina, że nie ma tej konkretnej mocy?
-
Nagaroth - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
- Lokalizacja: Gdańsk
rózne moga byc przyczyny... nawet te zmieniane dysze. po co ustawiałeś jak serwisówka mówi skoro serwisówka mówi pod seryjne dysze itp. teraz serwisówka nic ci konkretnego nie powie. a przed remontem moto normalnie chodziło ? albo kompresja mimo wszystko za słaba... albo regulacja potrzebna - jak nie masz sportowych głowic wydechów czy czegos to ja bym kupił fabryczne dysze - bedzie najlepiej
a zawór moze źle ustawiony ?

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Jakby zawór był źle ustawiony to wyjęcie jego by poskutkowało, bo on i tak się otwiera to byłby odrzut, a tu nic nie zmieniło jak go wyjąłem. Śrubę powietrza leciutko wykręciłem bo mam większą dysze, ale to też nic nie dało bo jak ją w ogóle mocno wykręciłem to tak samo było. Nie mam nic sportowego z mechanicznych rzeczy. A jak tłok jest przytarty, bo widać te rysy idące w dół tłoka, no w miare je widać, ale mocno ich nie czuć, to przez to może odjąć aż tyle mocy? Ona idzie tak jak kazda crka z wolnych, ale nie ma tego "turbo" Bo kompresja jest w miare dobra, na obroty się wkręca, no a jak jadę dam mu w gaz to go dusi. Filtr powietrza jest ok.
-
Nagaroth - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
- Lokalizacja: Gdańsk
Jest świeżo po remoncie (tłok, łożyska uszczelniacze)
A jak tłok jest przytarty, bo widać te rysy idące w dół tłoka, no w miare je widać, ale mocno ich nie czuć, to przez to może odjąć aż tyle mocy?
Zmieniasz zeznania.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Ta 4 lata mu dać za składanie fałszywych zeznań.
Coś chyba trochę kręci, ale takie przytarcie z dołu tłoka tyle zmieniło? no i jeszcze jak wymontowałeś zawór to powinien być dużo słabszy z dolnych obrotów niż inne crki.
Coś chyba trochę kręci, ale takie przytarcie z dołu tłoka tyle zmieniło? no i jeszcze jak wymontowałeś zawór to powinien być dużo słabszy z dolnych obrotów niż inne crki.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
No jest po remoncie ale musiał się przytrzeć, bo mi raz na obroty wskoczył przy odpalaniu. Dziś może pójdę pojeździć z kumplem i zobacze czy jest duża różnica z dolnych obrotów, bo ona niby dobrze idzie bo troszke zamieli, ale na koło nie postawi, do konca gaz mu daje i nic bez odrzutu, sprawdzalem tylko raz tak, bo na dotarciu jest, ma jeden bak wyjeżdżony. Może mi tuleje spierdzielili bo kanały płuczące gówniano powycinali, tzn bo bokach jest ładnie wyrównane z cylindrem, ale z dołu nie jest wyrównane tylko ponawiercane takie rowki, no ale tragedii nie ma to chyba by aż tyle mocy nie zabrało... Bez zaworu jest tak samo.
Może spróbuje przełożyć gaźnik z cr 125 97' do mojej może to coś zmieni, jak będzie to samo to znaczy ze nie wina gaźnika.
Może spróbuje przełożyć gaźnik z cr 125 97' do mojej może to coś zmieni, jak będzie to samo to znaczy ze nie wina gaźnika.
-
Nagaroth - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
- Lokalizacja: Gdańsk
Czyli po prostu zatarłeś silnik.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
No wlasnie nie wiem, może i tak bo jednak ma to przytarcie. Ogolnie jezdzi wszystko ok ale tej mocy brakuje...
A możliwe ze nie ma tej mocy przez to, ze mam cylinder wyzej o 0.5mm? Bo mam dwie uszczelki pod cylindrem bo musialem tak zrobic bo planowalem cylek z głowicą, bo poprzedni wlasciciel srubokretem sie bawił.
Sprobuje przelozyc gaznik i swiece z drugiej crki, jak to nie pomoze to chyba jednak przez to przytarcie to jest, no bo komprechy najgorszej nie ma, nawet chyba dobra, ze tak powiem.
A możliwe ze nie ma tej mocy przez to, ze mam cylinder wyzej o 0.5mm? Bo mam dwie uszczelki pod cylindrem bo musialem tak zrobic bo planowalem cylek z głowicą, bo poprzedni wlasciciel srubokretem sie bawił.
Sprobuje przelozyc gaznik i swiece z drugiej crki, jak to nie pomoze to chyba jednak przez to przytarcie to jest, no bo komprechy najgorszej nie ma, nawet chyba dobra, ze tak powiem.
-
Nagaroth - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
- Lokalizacja: Gdańsk
a skąd wiesz o kompresji ? bo co kopiesz i jest cięzko ? to nie jhest zaden pomiar... za duzo niewiadomych zeby cokolwiek mówic. jakie masz pasowanie tłok cylinder ?
remonty w EXC to jakies 60 mth wzwyż... pewnie i ze 100-120 da sie nakręcić ale to juz ryzyko duze ;D
remonty w EXC to jakies 60 mth wzwyż... pewnie i ze 100-120 da sie nakręcić ale to juz ryzyko duze ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
No tylko tak sprawdzalem kompreche, 0.06mm pasowanie, tłok Wossner...
Dobra, już chyba wiem co jest przyczyną braku mocy... Myślałem, że jest lepiej, ale jednak jest to przytarcie. No nic muszę zacząć znowu odkładać kasę na tłok i szlif, chyba nic się nie powinno stać jak na tym pojeżdże.
(otwórz link)
(otwórz link)
Dobra, już chyba wiem co jest przyczyną braku mocy... Myślałem, że jest lepiej, ale jednak jest to przytarcie. No nic muszę zacząć znowu odkładać kasę na tłok i szlif, chyba nic się nie powinno stać jak na tym pojeżdże.


-
Nagaroth - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
- Lokalizacja: Gdańsk
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości