Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez Fantas3k » 27/3/2013, 11:01

Siema mam w DT na przodzie lekko podjechaną kostke i jest ona zakrąglona w jedną stronę tzn zaokragla sie w strone twórząc tzw Górke. i moje pytanie brzmi jak ją przełoże na druga strone będzie Ok nie bedzie znosić i wgl (chodzi o druga stronę czyli nie w tą w jaka pokazuje strzałka) z góry dzięki za odpowiedzi opona 80/100 21cali ma jeszcze dużo bieżnika
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin


Postprzez henio12323 » 27/3/2013, 16:41

tak mozna przełozyc ;) troche to poprawi wgryzanie sie na pewnp
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez kris514 » 27/3/2013, 17:06

Tylko ze to jest opona kierunkowa i nie wiem czy to bedzie dobre rozwiazanie
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Marecki88 » 29/3/2013, 16:41

Witam wszystkich.

Posiadam suzuki rm 125 z 98r, przejeździłem na nim jeden sezon i od samego początku doskwiera mi problem ze skrzynią biegów. Od czasu do czasu wyskoczy bieg i bardzo ciężko jest znaleźć luz. Czy z jedynki czy z dwójki moment przeskoczenia biegu jest ledwo wyczuwalny. Gdy jadę wszystkie biegi wchodzą elegancko, tylko ten nieszczęsny luz. Co może być problemem? Mam manuala do mojego bike'a i zamierzam sam pogrzebać w środku, ale może jakieś rady na co zwrócić uwagę, ewentualnie jakim częściom zrobić fotki?
Suzuki Rm 125
Marecki88
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 29/3/2013, 16:11
Lokalizacja: Starogard GD/Larvik

Postprzez henio12323 » 29/3/2013, 17:01

po 1 jakiego oleju uzywasz do skrzyni biegów ?
po 2 w crossówkach luz jest rzeczywiscie słabo wyczuwalny, zeby nie było sytuacji takiej ze podczas wyscigu przypadkiem wskoczy luz.
po 3 nie tylko skrzynia ma wtedy znaczenie ale także sprzegło

ja bym rozebrał silnik i diagnozował po kolei stan całego sprzegła i skrzyni biegów. w jakim stanie są tryby, wodziki. programator itp itd.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez krystian333 » 1/4/2013, 14:44

http://www.youtube.com/watch?v=lFF2bkiHNVQ

Witam, panowie ktoś mi powie jaki tam motocykl jeździ ?? Pytam czysto teoretycznie z ciekawości.
krystian333
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 31/3/2013, 16:03

Postprzez Marcin1324 » 1/4/2013, 14:55

Suzuki rmz 250/450 nie wiem która.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez henio12323 » 1/4/2013, 14:57

po odgłosie 450 :d RMZ
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Marecki88 » 4/4/2013, 13:11

henio12323 napisał(a):po 1 jakiego oleju uzywasz do skrzyni biegów ?
po 2 w crossówkach luz jest rzeczywiscie słabo wyczuwalny, zeby nie było sytuacji takiej ze podczas wyscigu przypadkiem wskoczy luz.
po 3 nie tylko skrzynia ma wtedy znaczenie ale także sprzegło



1 Castrol racing one 10w40

2. Jeździłem na innych crossach i ten problem nie występował

3. No właśnie też myślę że sprzęgło może mieć z tym coś wspólnego bo nigdy mi do końca nie wysprzęglało, zawsze po wrzuceniu 1 przy zaciśniętym sprzęgle czuć lekkie szarpnięcie.

Dziś zabieram się za rozkręcanie, zobaczymy co z tego wyjdzie...
Suzuki Rm 125
Marecki88
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 29/3/2013, 16:11
Lokalizacja: Starogard GD/Larvik

Postprzez Nagaroth » 5/4/2013, 15:56

Witam, mam problem z cr 125 2000r. Jest świeżo po remoncie (tłok, łożyska uszczelniacze) no i mam taki problem, że crką nie ma tej mocy co powinna. Stawiałem na zawór wydechowy, to go wyjąłem ale jest to samo. Pali od kopa, gaźnik wyregulowany tak jak podaje serwisówka (jedynie rozpylacz ma więszky, niby od 250 i dysza główna o 10 większa) Rozpędzi się do każdego biegu, nawet trochę zamieli, ale dopiero jak mu strzele ze sprzęgła. Daje mu w gaz i powinien być ten odrzut jak to crki, no ale właśniego tego nie ma, obroty idą w góre ale tego strzału nie ma, myślałem że to sprzęgło, ale to chyba nie to bo z jedynki normalnie rusza jak mu strzele ze sprzęgła to mieli. Crka ma przytarcie na tłoku od strony wydechu, ale kompresje ma dość dobrą, to chyba nie przez to... No i jaka może być tego wina, że nie ma tej konkretnej mocy?
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez henio12323 » 5/4/2013, 17:33

rózne moga byc przyczyny... nawet te zmieniane dysze. po co ustawiałeś jak serwisówka mówi skoro serwisówka mówi pod seryjne dysze itp. teraz serwisówka nic ci konkretnego nie powie. a przed remontem moto normalnie chodziło ? albo kompresja mimo wszystko za słaba... albo regulacja potrzebna - jak nie masz sportowych głowic wydechów czy czegos to ja bym kupił fabryczne dysze - bedzie najlepiej ;) a zawór moze źle ustawiony ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Nagaroth » 5/4/2013, 17:41

Jakby zawór był źle ustawiony to wyjęcie jego by poskutkowało, bo on i tak się otwiera to byłby odrzut, a tu nic nie zmieniło jak go wyjąłem. Śrubę powietrza leciutko wykręciłem bo mam większą dysze, ale to też nic nie dało bo jak ją w ogóle mocno wykręciłem to tak samo było. Nie mam nic sportowego z mechanicznych rzeczy. A jak tłok jest przytarty, bo widać te rysy idące w dół tłoka, no w miare je widać, ale mocno ich nie czuć, to przez to może odjąć aż tyle mocy? Ona idzie tak jak kazda crka z wolnych, ale nie ma tego "turbo" Bo kompresja jest w miare dobra, na obroty się wkręca, no a jak jadę dam mu w gaz to go dusi. Filtr powietrza jest ok.
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez MJR128 » 6/4/2013, 00:33

Jest świeżo po remoncie (tłok, łożyska uszczelniacze)


A jak tłok jest przytarty, bo widać te rysy idące w dół tłoka, no w miare je widać, ale mocno ich nie czuć, to przez to może odjąć aż tyle mocy?


Zmieniasz zeznania.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Marcin1324 » 6/4/2013, 08:12

Ta 4 lata mu dać za składanie fałszywych zeznań.

Coś chyba trochę kręci, ale takie przytarcie z dołu tłoka tyle zmieniło? no i jeszcze jak wymontowałeś zawór to powinien być dużo słabszy z dolnych obrotów niż inne crki.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez Nagaroth » 6/4/2013, 09:27

No jest po remoncie ale musiał się przytrzeć, bo mi raz na obroty wskoczył przy odpalaniu. Dziś może pójdę pojeździć z kumplem i zobacze czy jest duża różnica z dolnych obrotów, bo ona niby dobrze idzie bo troszke zamieli, ale na koło nie postawi, do konca gaz mu daje i nic bez odrzutu, sprawdzalem tylko raz tak, bo na dotarciu jest, ma jeden bak wyjeżdżony. Może mi tuleje spierdzielili bo kanały płuczące gówniano powycinali, tzn bo bokach jest ładnie wyrównane z cylindrem, ale z dołu nie jest wyrównane tylko ponawiercane takie rowki, no ale tragedii nie ma to chyba by aż tyle mocy nie zabrało... Bez zaworu jest tak samo.

Może spróbuje przełożyć gaźnik z cr 125 97' do mojej może to coś zmieni, jak będzie to samo to znaczy ze nie wina gaźnika.
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez MJR128 » 6/4/2013, 14:03

Czyli po prostu zatarłeś silnik.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Nagaroth » 6/4/2013, 17:35

No wlasnie nie wiem, może i tak bo jednak ma to przytarcie. Ogolnie jezdzi wszystko ok ale tej mocy brakuje...
A możliwe ze nie ma tej mocy przez to, ze mam cylinder wyzej o 0.5mm? Bo mam dwie uszczelki pod cylindrem bo musialem tak zrobic bo planowalem cylek z głowicą, bo poprzedni wlasciciel srubokretem sie bawił.
Sprobuje przelozyc gaznik i swiece z drugiej crki, jak to nie pomoze to chyba jednak przez to przytarcie to jest, no bo komprechy najgorszej nie ma, nawet chyba dobra, ze tak powiem.
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez odiro » 6/4/2013, 17:36

Witam co ile MTH wymiana tłoka w huśce wr 125/exc 125 przy amatorskiej jeżdźie po lasach państwowych? xd z góry dzięki
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez henio12323 » 6/4/2013, 18:01

a skąd wiesz o kompresji ? bo co kopiesz i jest cięzko ? to nie jhest zaden pomiar... za duzo niewiadomych zeby cokolwiek mówic. jakie masz pasowanie tłok cylinder ?



remonty w EXC to jakies 60 mth wzwyż... pewnie i ze 100-120 da sie nakręcić ale to juz ryzyko duze ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Nagaroth » 6/4/2013, 19:31

No tylko tak sprawdzalem kompreche, 0.06mm pasowanie, tłok Wossner...

Dobra, już chyba wiem co jest przyczyną braku mocy... Myślałem, że jest lepiej, ale jednak jest to przytarcie. No nic muszę zacząć znowu odkładać kasę na tłok i szlif, chyba nic się nie powinno stać jak na tym pojeżdże.

Obrazek (otwórz link)

Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê