Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez odiro » 19/11/2011, 10:17

to który model najmocniejszy??(dt125) ja myśle zakupić nie wiem jaki to model, ale ma orginalnie niebieski kolor http://www.fahrschule-dinger.de/images/ ... oss/dt.jpg

przykładowe foto

i czym się rózni zwykłe dt 125 od R czy RE
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38


Postprzez henio12323 » 19/11/2011, 10:49

R najmocniejszy, RE to chyba mocne enduro, nie znam konkretnych róznic, ale RE ma dodatkowo bagaznik z tyłu (ten stelaż na fotce widoczny ) poszukaj forum DT, jest duuze forum poswięcone tylko DTtkom i tam bedą rozpisane modele
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez damdi » 23/11/2011, 15:52

Czy to prawda, że przy wymianie oleju w skrzyni (CRF 250X) powinienem wymienić na taki sam? Z tego co wiem był zalewany Castrol GPS 10W40, a chciałbym zalać Putoline Ester Tech 4+ 10W40 (taki wlałem do silnika). Spotkałem się z taką teorią a że jestem zupełnie zielony to pytam Was
damdi
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10/10/2011, 07:37

Postprzez mikozniak » 23/11/2011, 15:57

Nie możesz wlać takiego samego oleju jak do silnika i skrzyni biegów. !!!
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez MJR128 » 23/11/2011, 16:01

mikozniak napisał(a):Nie możesz wlać takiego samego oleju jak do silnika i skrzyni biegów. !!!

Dlaczego?

damdi jak zapewne wiesz mimo tego, że spuścisz olej, to nadaj jego część zostaje w silniku lub skrzyni. Dlatego poleca się zmieniać na ten sam olej. Ale jeśli chcesz zalać Putoline i zalewać go przy następnych wymianach to możesz tak zrobić.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez henio12323 » 23/11/2011, 16:08

pewnie chodziło o to że w hondach są 2 oddzielnie wlewy - jeden do smarowania skrzyni, drugi wału tłoka rozrządu. w taki przypadku mozna lać taki sam olej tu i tu. ale równie dobrze mozna lać 2 rózne oleje, jeden typowo przystosowany do skrzyn biegów. a drugi standardowy olej np motul 300V

co do castrola GPS marny olej do wyczynówki ;/ nawet castrol power 1 nie radzi sobie z nowszymi sprzętami, komercja troche pochłonęła tą firme
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mikozniak » 23/11/2011, 16:13

Z jaką siłą dokręca się głowice i inne podzespoły. Chcę kupi niezły komplet narzędzi i potrzebuje mniej wiecej z jaka sila dokreca sie czesci. Pozdowienia
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez MJR128 » 23/11/2011, 16:14

Henio dlaczego Castrol Power 1 nie radzi sobie z nowszymi sprzętami?
I dlaczego GPS jest marnym olejem do wyczynówki?

mikozniak- patrz w serwisówce.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez henio12323 » 23/11/2011, 16:21

bo gps to olej do turystyków , pozatym to nie pełen syntetyk. itp. co do castrola rozmawiałem z serwisantem KTMów i mówił że własnie castrole pomarniały. sam widze firma zajeła sie bardziej promowaniem siebie, na kazdych zawodach 1000 reklam i co drugi zawodnik ma ciuchy castrola. motul to firma która robi oleje nie reklame. ipone wchodzi dopiero na rynek i jak narazie jest tez godna polecenia. , mi na castrolu np. sprzęgło gorzej pracuje ;/ wg kilku zawodników castrol czasami nie zapewnia optymalnego smarowania i wybieraja inne marki mniej znane, midland, ipone, a najgłówniej na motulu ganiaja ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MJR128 » 23/11/2011, 16:38

Taką gadaninę, że firma interesuje się bardziej reklamą niż technologią to sobie daruj, bo na pewno nie masz zielonego pojęcia jak rozkładają się finanse w firmie Castrol.
Jedynym argumentem może być twoje doświadczenie odnośnie sprzęgła.
wg kilku zawodników castrol czasami nie zapewnia optymalnego smarowania

Powidz mi jakim cudem Ci zawodnicy zbadali, czy olej zapewnia optymalne smarowanie?

To jest tylko i wyłącznie, że tak powiem piepszenie. Jakie ma znaczenie reklama firmy do jakości oleju? To jest chore gadać, że firma zajmuje się reklamą zamiast technologią i wskazywać, że przez to olej się pogarsza.

ipone wchodzi dopiero na rynek i jak narazie jest tez godna polecenia

Dlaczego jest godna polecenia? Przedstaw jakieÅ› fakty, dowody.
To nie jest pogawędka dwóch babci klozetowych, tylko rozmowa o konkretach.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez damdi » 23/11/2011, 21:01

Właśnie z tego względu że Castrol GPS jest półsyntetykiem i ma gorsze API, niż Putoline który napisałem, chciałbym permanentnie zmienić na Putoline. Sam jeżdżę dopiero od miesiąca i ciężko mi stwierdzić jak sprawuje sie ten GPS... Ale w takim razie skoro można to wymienie na Putoline ;)
damdi
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10/10/2011, 07:37

Postprzez mikulski53 » 23/11/2011, 21:28

mam pytanie bo ostatnio cos sie porobiło i zjechała mi sie nakretka od napinania łancucha. z obu stron niestety :( zadnym kluczem nie odkreci. doradzcie cos jak to odkrecic. nakretka jest zaznaczona na zdj
mikulski53
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 21/6/2011, 15:54
Lokalizacja: rzeszów

Postprzez mikulski53 » 23/11/2011, 21:36

http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/p ... 0.jpg.html ta nakretka od lewej. oczywiscie nie w takim moto ale to tylko przykład. moto kxf 250. jak ja odkrecic zeby naciagnac lancuch
mikulski53
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 21/6/2011, 15:54
Lokalizacja: rzeszów

Postprzez henio12323 » 23/11/2011, 21:58

zdejmij koło i odkręć srube kluczem nasadowym. jak wszystko zawodzi takim sposobem pójdzie najprędzej. oczywiscie poluzuj najpierw kontre
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mikulski53 » 23/11/2011, 22:00

Tylko ze już nasadowy też już przeskakuje. Tak jak zapieklo ze nie puściła. A odkręcałem napewno w dobra stronę. A no i tak do ściślosci to właśnie o tej katrujacej mowie. :(
mikulski53
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 21/6/2011, 15:54
Lokalizacja: rzeszów

Postprzez henio12323 » 23/11/2011, 22:08

aha, wiec nei sruba tylko nakrętka. mozna ją w sumie podgrzać, wziać srubokręt i młotek najpierw delikatnie nabic prostopadle do czoła nakrętki rowek a potem zgodnie z odkręcaniem pukajac młotkiem w srubokręt ją odkręcic. jak sie zapiecze to zazwyczaj puszcza. i przy okazji warto wymienic srube i nakrętke. wiec najpierw spróbuj podgrzac i odkręcac, jak to nie da to 2 opcja.
no i nie zapominaj o opcji wyzej - czyli odkręcasz cała śrube nie ruszając kontrą moze "puści"
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mikulski53 » 24/11/2011, 07:56

Nie puści ani w taki ani w taki sposób i co teraz? :(
mikulski53
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 21/6/2011, 15:54
Lokalizacja: rzeszów

Postprzez wawzon » 24/11/2011, 08:10

A masz cos w sytlu wiertarki nakldasz koncowke klucza i ogien tym powinno dac rade tylko ustaw odpowiednia moc i mozesz przed tym psiknac np wd 40 to dobrze dziala na srobki
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez mikulski53 » 24/11/2011, 08:40

Nakrętka była zapuszczana już x czasu i nic. I jak pisałem nasadka już nie daje rady przeskakuje już bo cały wieszk nakrętki jest zjechany. Pozostaje tylko młotek i wycięcie i ogień jak to nie poradzi to ja nie wiem :(
mikulski53
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 21/6/2011, 15:54
Lokalizacja: rzeszów

Postprzez barek253 » 3/12/2011, 19:15

ma ktos gogle progrip z tą szybka light sensitive że sama sie przyciemnia lub rozjaśnia
działa to dobrze ,nie jest jakies uciążłiwe?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości




na górê
cron