Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
po polsku filmiku nie ma
ale tam nie ma czego nie rozumiec
dostajesz sie do dekielków rewizyjnych, odkręcasz je. mierzysz luz. jak zły to luzujesz kontre ustawiasz odpowiedni luz dociskasz kontre i gotowe. luzy 0.10 tu i tu z tym że na dolotach mozna troszke luźniejsze 0.10 ustawic
bo serwisówka przewiduje 0.12



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
dla 2 inne są. przeczytaj uwaznie... serwisówka zaleca 0.12 dla jednych. ale 80% ludzi robi luxniejsze 0.10 bo lepiej pracuje. sam na takich smigam i jest wyraźniej poprawiona praca silnika...
domyśl sie które dolotowe które wylotowe
chyba logiczne że te blizej wydechu są wydechowe. i te blizej dolotu są dolotowe
domyśl sie które dolotowe które wylotowe

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Był ktoś z was na torze w Strykowie Prosiłbym i o opinie.
I... może być to głupie pytanie, ale dałbym tam rade na Dt 125, bo mam do toru 45km i może bym poojechał.
I... może być to głupie pytanie, ale dałbym tam rade na Dt 125, bo mam do toru 45km i może bym poojechał.
EXC 125
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
na kazdym torze dasz rade na DT 125 pomykać tylko nie na kazdym jazda bedzie przyjemna
zawieszenie nie jest stworzone na tor wiec tarki raczej na pełnym gazie nie weźmiesz
2 sprawa czasem są hopki z dołem w srodku. jak nie wyskoczysz przy 60 km h to nie wylądujesz na lądowaniu. wiec musiał bys brac hopki wolniej
aczkolwiek turystycznie amatorsko popyrkac mozna zawsze 




KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ok Pojade jeszcze może w niedziele zobaczyc. Bo pyrkać na torze to bym nie chciał jak jakaś ciota 

EXC 125
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
Co należy poprawić jak świeca ma taki kolor http://www.bikepics.com/pictures/2314000/ ?? Za mało powietrza? wykręcić śrubę od składu mieszanki? Moto lekko przerywa na wysokich.
- damian8178
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 6/7/2011, 10:41
jesli to 4t i dobrze widze to cos sie w silniku konczy wydaje mi sie ze swieca jest takA od oleju ale siedze na komorce wiec moge wprowadzic w blad ale paliwa na pewno za malo nie jest
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Za duzo paliwa. Opuśc iglice o zabek ,dwa jesli jest wysoko. Jesli nisko to dysza głowna za duza. Albo poziom paliwa zbyt wysoki co daje tez ten efekt.
Albo za mało powierza , najczęściej poprzez " zalana" olejem do filtrów gąbke.
Może to byc równiez kończąca sie świeca która "niedopla" na wysokich.
Jesli zaczniesz jakiekolwiek regulacje gaznika to obowiazkowo nowa świca . I kontrola sprawnosci układu zapłonu.
Zanim zaczniesz krecic srubami, dyszami , iglicami bez opamietania

Albo za mało powierza , najczęściej poprzez " zalana" olejem do filtrów gąbke.
Może to byc równiez kończąca sie świeca która "niedopla" na wysokich.
Jesli zaczniesz jakiekolwiek regulacje gaznika to obowiazkowo nowa świca . I kontrola sprawnosci układu zapłonu.
Zanim zaczniesz krecic srubami, dyszami , iglicami bez opamietania

Big
- Big
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 15/12/2011, 10:18
ktm exc 125
ile według producenta ktm exc 125 wytrzymuje w nim tłok??
bo nie mogę znaleźć (słaba znajomość j.ang^^)
bo nie mogę znaleźć (słaba znajomość j.ang^^)
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
-
odiro - Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38
Jaki olej najlepiej zastosować do amora na przód? Co prawda nie wiem jaki teraz jest ale wiem ze na nim amor jest strasznie twardy i słabo wybiera nierówności i być moze przez to ze za gesty jest. Jeżdżę głównie po lasach i jak sie trafi jakaś mocno dziurawa droga lub z duza ilością kamienie to trzeba sie naprawdę moco trzymać kierownicy. A np. ktm exc 525 znajomego przejeżdża je bez problemu i u niego jest dużo miększy ten amor.
Moto kawasaki klx 250r, moja waga 80kg.
Moto kawasaki klx 250r, moja waga 80kg.
- damian8178
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 6/7/2011, 10:41
kwestia ustawienia, w klx nie masz pełnej regulacji niestety. olej - lej taki jaki serwsówka przewiduje, nie jest wtedy za twardy na pewno
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto to wie co siedzi w twoich amorach. W środku możesz mieć kaszare.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
KYB, Motul, Castrol, BO.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości