Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez lukas90MX » 4/12/2011, 14:30

Znacie jakies poradniki/filmy czy cos takiego, gdzie jest pokazane dobrze jak wyregulowac zawory? Znalazłem tylko ten filmik na yt po angielsku a za duzo nie rozumiem ;)
exc 450..
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19


Postprzez henio12323 » 4/12/2011, 17:58

po polsku filmiku nie ma :P ale tam nie ma czego nie rozumiec :D dostajesz sie do dekielków rewizyjnych, odkręcasz je. mierzysz luz. jak zły to luzujesz kontre ustawiasz odpowiedni luz dociskasz kontre i gotowe. luzy 0.10 tu i tu z tym że na dolotach mozna troszke luźniejsze 0.10 ustawic :D bo serwisówka przewiduje 0.12
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez lukas90MX » 5/12/2011, 10:18

No to będę probowal.. na wszystkich czterech taki sam luz ma byc ustawiony? myslalem ze po dwa inaczej. jak sprawdzic, ktore to wydechowe a ktore ssace?
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez henio12323 » 5/12/2011, 10:58

dla 2 inne są. przeczytaj uwaznie... serwisówka zaleca 0.12 dla jednych. ale 80% ludzi robi luxniejsze 0.10 bo lepiej pracuje. sam na takich smigam i jest wyraźniej poprawiona praca silnika...

domyśl sie które dolotowe które wylotowe :) chyba logiczne że te blizej wydechu są wydechowe. i te blizej dolotu są dolotowe
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Damianooo1998 » 6/12/2011, 17:15

Był ktoś z was na torze w Strykowie Prosiłbym i o opinie.
I... może być to głupie pytanie, ale dałbym tam rade na Dt 125, bo mam do toru 45km i może bym poojechał.
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez henio12323 » 6/12/2011, 18:28

na kazdym torze dasz rade na DT 125 pomykać tylko nie na kazdym jazda bedzie przyjemna :P zawieszenie nie jest stworzone na tor wiec tarki raczej na pełnym gazie nie weźmiesz :P 2 sprawa czasem są hopki z dołem w srodku. jak nie wyskoczysz przy 60 km h to nie wylądujesz na lądowaniu. wiec musiał bys brac hopki wolniej :P aczkolwiek turystycznie amatorsko popyrkac mozna zawsze :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Damianooo1998 » 7/12/2011, 15:48

Ok Pojade jeszcze może w niedziele zobaczyc. Bo pyrkać na torze to bym nie chciał jak jakaś ciota :D
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez barek253 » 7/12/2011, 16:24

a myslisz że jak sie zaczyna jazde? przecież nie wjedziesz i nie wymieciesz wszystkich od razu a po torze dasz rade tylko wiadomo nie skocznie bo na to nie masz zawieszenia
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez damian8178 » 10/12/2011, 10:27

Co należy poprawić jak świeca ma taki kolor http://www.bikepics.com/pictures/2314000/ ?? Za mało powietrza? wykręcić śrubę od składu mieszanki? Moto lekko przerywa na wysokich.
damian8178
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 6/7/2011, 10:41

Postprzez kris514 » 10/12/2011, 21:06

jesli to 4t i dobrze widze to cos sie w silniku konczy wydaje mi sie ze swieca jest takA od oleju ale siedze na komorce wiec moge wprowadzic w blad ale paliwa na pewno za malo nie jest
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Big » 15/12/2011, 10:58

Za duzo paliwa. Opuśc iglice o zabek ,dwa jesli jest wysoko. Jesli nisko to dysza głowna za duza. Albo poziom paliwa zbyt wysoki co daje tez ten efekt.
Albo za mało powierza , najczęściej poprzez " zalana" olejem do filtrów gąbke.
Może to byc równiez kończąca sie świeca która "niedopla" na wysokich.
Jesli zaczniesz jakiekolwiek regulacje gaznika to obowiazkowo nowa świca . I kontrola sprawnosci układu zapłonu.
Zanim zaczniesz krecic srubami, dyszami , iglicami bez opamietania
:wink:
Big
Big
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15/12/2011, 10:18

Postprzez wawzon » 15/12/2011, 15:51

Ja mialem tak samo wymienilem swiece i po problemie
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

ktm exc 125

Postprzez odiro » 17/12/2011, 21:21

ile według producenta ktm exc 125 wytrzymuje w nim tłok??
bo nie mogę znaleźć (słaba znajomość j.ang^^)
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez grunder » 17/12/2011, 21:35

To wszystko zależy od stylu jazdy i eksploatacji maszyny. W serwisówce pisze od 30 do 135mth. W tym zakresie należy sprawdzać stan tłoka oraz cylindra.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez damian8178 » 18/12/2011, 14:35

Jaki olej najlepiej zastosować do amora na przód? Co prawda nie wiem jaki teraz jest ale wiem ze na nim amor jest strasznie twardy i słabo wybiera nierówności i być moze przez to ze za gesty jest. Jeżdżę głównie po lasach i jak sie trafi jakaś mocno dziurawa droga lub z duza ilością kamienie to trzeba sie naprawdę moco trzymać kierownicy. A np. ktm exc 525 znajomego przejeżdża je bez problemu i u niego jest dużo miększy ten amor.
Moto kawasaki klx 250r, moja waga 80kg.
damian8178
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 6/7/2011, 10:41

Postprzez henio12323 » 18/12/2011, 15:55

kwestia ustawienia, w klx nie masz pełnej regulacji niestety. olej - lej taki jaki serwsówka przewiduje, nie jest wtedy za twardy na pewno
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 18/12/2011, 16:23

ale też spręzyny moga byc wybite i olej tu nic nie da
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez MJR128 » 18/12/2011, 17:32

Kto to wie co siedzi w twoich amorach. W środku możesz mieć kaszare.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez barek253 » 21/12/2011, 19:44

jaki olej polecacie do lagów?chodzi mi o marke
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez MJR128 » 21/12/2011, 21:07

KYB, Motul, Castrol, BO.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości




na górê