Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 26/7/2011, 20:05

koło 30-35 koni. ale fajny ma moment obrotowy. i sam nie wiem czy za jakis czas nie sprzedam ktma i nie kupie klxa w teren, i turystyka na asfalt :P bo w zasadzie osiągi klxa dla amatora do przeprawówek, latania po lesie, jakies skoki na torze czasem itp bedą w sam raz :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez domin195 » 26/7/2011, 21:00

klx ma 30-32km czyli tyle co mój dr 350 tyle że agresywniej oddaje moc. fajnie się nim jeździ a po mtx 80 będzie naprawdę mocny
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14


Postprzez danonek7 » 26/7/2011, 21:39

No to teraz mam dylemat, klx czy lc4. Jak bym kupował lc4 to bym miał moto już na parę lat, a klx może już po jednym lub po dwóch latach by się znudził
Avatar użytkownika
danonek7
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 24/4/2010, 20:04

Postprzez mentorsct » 26/7/2011, 21:42

danonek7 - bierz LC4 moto nie do zajeźdzenia :) sam bym teraz kupił LC4 bo to taka kobyła z potężnym dołem co ci wyrwie kręgosłup :P
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez henio12323 » 26/7/2011, 21:47

to zalezy gdzie chcesz latac. lc4 w zwykłych wersjach ( tanszych) to troche krowa :D po torze jazda jest taka o. o ile to tor prędkosciowy daje rade. ale techniczny - lapy bola. klx to taki wszedołaz :D i spoko mozna zrobic 100 km trasami lesnymi itp. i mozna wjechac na tor i nie jest moto za ciezkie. jeżeli jestes zwolennikiem wyjechania na prostą i pałowaniem motocykla v max. to bierz lc4, bo klx rzeczywiscie moze byc za słaby. ale jeżeli po prostu chcesz polatac to klx jak i lc4 bedzie ok
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez danonek7 » 26/7/2011, 21:55

Głównie bym latał po leśnych drogach, czasami jakieś wypady na żwirownie, jazda po torze odpada i jakieś slalomy miedzy drzewami tez.
A jakie są wersie LC4 i za jakim rocznikiem najlepiej patrzeć, czy są jakieś duże różnice miedzy rocznikami?
Avatar użytkownika
danonek7
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 24/4/2010, 20:04

Postprzez mentorsct » 26/7/2011, 21:57

danonek7 - to poszukaj sam już na necie. A rocznik to kupisz taki na ile masz kasy chyba tak?
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez henio12323 » 26/7/2011, 22:07

są spore róznice. są wersje z rózną filtracją olejów. i te nowsze to miały bardziej udoskonalone. wiecej syfu zgarniały no i lepsze smarowanie. a te najstarsze to inna historia. ale tak czy siak silniki jak zdrowe to długowieczne :D są jeszcze wersje SC (super competition) to sa odchudzone mocniejsze wersje, i np własnie tam gdzie modelowo był jeszcze obieg oleju w ramie. to tam juz nie było bo było wszystko w silniku, by zaoszczędzic na masie :D no ale jak nie masz za duzo kasy to kup to po prostu na co cie stac. nie ma co szukac jak najnowszego. bo nowy i tanio to na pewno trup :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mikozniak » 27/7/2011, 13:44

http://moto.allegro.pl/yamaha-yzf-250-2 ... 03194.html http://moto.allegro.pl/honda-crf-250-05 ... 69982.html Który wygląda lepiej. Gadałem już z tym od Yamahy. Powiedział, że nie wie jaka jest selekcja tłoku, ale tłok wygląda na nowy. Ma do pokazania te 3 zawory zużyte, uszczelki, opony i ten łańcuch rozrządu. Dał mi numery ramy i się zgadza 2007rok. Zaprasza mnie na jazde próbną i do obejrzenia tej maszyny. Chyba zostało mi tylko obejrzeć ją. Co Wy o tym myślicie?? Proszę o bardzo szybką odpowiedż bardzo mi zależy Pzdro
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez barek253 » 28/7/2011, 13:04

panowie co moze byc przyczyna ze wywala mi plyn z chlodnicy?
dzis mialem akcje zakopalem sie pod gore w blocie prawie ful na 1 biegu wywalilo troche plynu przez wezyk kolo korka i zadymilo
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez zbyho222 » 28/7/2011, 13:09

Raczej nic groźnego..... Mi tak robiło w starej 250 która kiedys miałem.... Dałes 1 pełny gaz motor sie zagrzał za duzo cisnienie się zrobiło i wywaliło płyn :)
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez barek253 » 28/7/2011, 13:28

4 dni wczesniej mialem to samo tylko ze juz szlem 2 pozniej zrzucilem do 1 na chwile i do gory po kamieniach jechalem i tez mi wyrzucil ale malutko
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez zbyho222 » 28/7/2011, 13:33

Możliwe ze uszczelka pod głowicą wydmuchało ;( Tez tak miałem i przez wężyk uciekał płyn chłodniczy..... zobaczymy co się henio wypowie....
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez barek253 » 28/7/2011, 13:38

ale mi chodzi o wezyk przy korku do wlewu plynu i niego leci na gruche
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez zbyho222 » 28/7/2011, 13:41

Własnie to masz do odprowadzania nadmiaru płynu chłodniczego..... mi własnie przez to uciekało jak miałem uszczelke z pod głowicy wydmuchaną ;)
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez barek253 » 28/7/2011, 13:49

a co ma uszczelka do tego?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez zbyho222 » 28/7/2011, 13:51

Tego To już nie wiem..... Tylko Tak mi robiło.... chcąc jezdzic w dalsze trasy musiałem wozić ze sobą płyn do chłodnicy jakis czas bo na tak godzine jazdy musiałem wlewac 2 setki
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez barek253 » 28/7/2011, 13:57

o kurde to dziwne
no nic poczekam jeszcze na innych
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 28/7/2011, 19:06

po 1 odkręc pompe wody, zobacz czy działa. w CR potrafiła pompa sie rozkręcic w jeździe ;/ wiec warto sprawdzic. uszczelke pod głowicą powiedzmy że nie biore pod uwage bo raczej nie narzekasz na dymienie na biało itp ? jak te 2 rzeczy są wyeliminowane to zapewne masz do wymiany korek wlewu. moze cisnienia nie trzymac. zobacz w jakim stanie jest ta guma. jak poparciała to mozna ją zastąpic inną ( ja swoją zgubiłem xd tzn korek wypadł mi podczas jazdy i znalazłem sam korek bez gumy i wziałem pierwszą lepszą gumke i podobnych wymiarach) a jak guma zdrowa w miare to mozna ją wsadzic na jakis czas do płynu hamulcowego. on sprawia że guma "rośnie" i bedzie lepiej trzymało
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 28/7/2011, 19:19

pompa raczej dziala bo sciagalem korek i bulgotalo
ale moze rozbiore<uszczelka bd sie spowrotem nadawala>?
a co do gumy wg mnie jest w dobrym stanie


jak by nie to zeczy to co moze jeszcze byc
powodem moze byc to zemielilemw blocie przez jakis czas na 1 biegu na wysokich obrotach?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości




na górê