Åšcigacze 125
RS = shit shit shit shit i jeszcze raz shit ! awaryjność to koszmar w tym moto non stop coś do roboty. Jak w sezonie zdupi się jakiś elemencik załóżmy w skrzyni biegów to leżysz bo dostać do włoskiego moto części to masakra. Pali nawet 8-10L jak się przypałuje , części jak są to drogie masakrycznie to samo można mówić o cagiva mito.
Polecam tylko i wyłącznie TZR 125 , TDR ,DT
Honda NSR CBR
czemu ? bo to japan sprawdzony sprzęt ,wmiare odporny na katowanie , wszystkie części dostać można lajtowo i tanio , spalanie w TZR przy katuszach masakrycznych to 6L w trasie przy 120-130 km/h 4,6L.
A najbardziej polecam CBR bo to nie śmierdzący i pierdzący zweitakt tylko 4T mało pali ,można katować i gitara ale zaś wygląd jak rower.
obecnie wszystkie pierdopędy mam już za sobą bo śmigam na 600 ale miałem już prawie 10 pierdopędów i to co przeżyłem z włochami to koszmar - tylko japan.
Polecam tylko i wyłącznie TZR 125 , TDR ,DT
Honda NSR CBR
czemu ? bo to japan sprawdzony sprzęt ,wmiare odporny na katowanie , wszystkie części dostać można lajtowo i tanio , spalanie w TZR przy katuszach masakrycznych to 6L w trasie przy 120-130 km/h 4,6L.
A najbardziej polecam CBR bo to nie śmierdzący i pierdzący zweitakt tylko 4T mało pali ,można katować i gitara ale zaś wygląd jak rower.
obecnie wszystkie pierdopędy mam już za sobą bo śmigam na 600 ale miałem już prawie 10 pierdopędów i to co przeżyłem z włochami to koszmar - tylko japan.
Komancz
- komancz4
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 27/8/2008, 11:38
komancz4 napisał(a):RS = shit shit shit shit i jeszcze raz shit ! awaryjność to koszmar w tym moto non stop coś do roboty. Jak w sezonie zdupi się jakiś elemencik załóżmy w skrzyni biegów to leżysz bo dostać do włoskiego moto części to masakra. Pali nawet 8-10L jak się przypałuje , części jak są to drogie masakrycznie to samo można mówić o cagiva mito.
Polecam tylko i wyłącznie TZR 125 , TDR ,DT
Honda NSR CBR
czemu ? bo to japan sprawdzony sprzęt ,wmiare odporny na katowanie , wszystkie części dostać można lajtowo i tanio , spalanie w TZR przy katuszach masakrycznych to 6L w trasie przy 120-130 km/h 4,6L.
A najbardziej polecam CBR bo to nie śmierdzący i pierdzący zweitakt tylko 4T mało pali ,można katować i gitara ale zaś wygląd jak rower.
obecnie wszystkie pierdopędy mam już za sobą bo śmigam na 600 ale miałem już prawie 10 pierdopędów i to co przeżyłem z włochami to koszmar - tylko japan.
Może Włoskie motor są awaryjne. Ale nie wiem, dlaczego wszyscy w moim mieście Przesiadają się z japońskich motorów o pojemności 125 ccm na Włoskie motory w takiej samej pojemności. Dlaczego tak się dzieje ?? Może, dlatego ze włoskie motory są bardziej dopracowane (Światła, Zawieszenie, w przypadku RS silnik pochodzący z Austrii (Rotaxa).
Mi Rs pali ok. 7-8 przy piłowaniu koledze Nsr pali 6-7 przy piłowaniu mała różnica. Mówi się ze miedzy Nsr a Rs jest tylko 5 km różnicy, ale te 5 km więcej w Rs potrafi dużo więcej zdziałać, daje dużo większa frajdę z jazdy.
- Barors
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 7/3/2008, 10:08
- Lokalizacja: Tarnów
Komancz
, moze powinenem to zostawić bez komentarza, ale...
Miałem dwie Włoszki i nie miałem z nimi żadnego problemu większego, w jednej tylko napęd wymieniłem przez cały rok użytkowania, a 125 żarówke stopu
Ile razy nie katowałem,jak się tylko dało to w życiu nie udało mi się osiągnąć 9l, a Ty mówisz, ze przy mocniejszym katowaniu 10łyka. NSR mojego kolegi paliła więcej w podróżach niż moja, a zostawała w tyle.
Wiecej nie chce mi się pisać, bo szkoda daremnych dyskusjii
Najbardziej awaryjnośc motoru zalezy od jego właściciela...
Pozdro

Miałem dwie Włoszki i nie miałem z nimi żadnego problemu większego, w jednej tylko napęd wymieniłem przez cały rok użytkowania, a 125 żarówke stopu

Ile razy nie katowałem,jak się tylko dało to w życiu nie udało mi się osiągnąć 9l, a Ty mówisz, ze przy mocniejszym katowaniu 10łyka. NSR mojego kolegi paliła więcej w podróżach niż moja, a zostawała w tyle.
Wiecej nie chce mi się pisać, bo szkoda daremnych dyskusjii

Najbardziej awaryjnośc motoru zalezy od jego właściciela...
Pozdro
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
Chlopacy doradzcie... Mam zamier kupic CBR ze wzgledu na spalanie ale jezeli TZR pali tylko 6 litrow i to katowaniu a 4,6 przy trasie... To zglupialem... Mowcie... Tylko nie piszcie glupich wypowiedzi znow tylko pytam uzytkownikow... A to ze bedzie 400ml. w ta czy we w te... to normalne... przeciez o nowych motorkach nie gadamy...
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
- sebekmelior
- Świeżak
- Posty: 368
- Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31
sebekmelior napisał(a):Chlopacy doradzcie... Mam zamier kupic CBR ze wzgledu na spalanie ale jezeli TZR pali tylko 6 litrow i to katowaniu a 4,6 przy trasie... To zglupialem... Mowcie... Tylko nie piszcie glupich wypowiedzi znow tylko pytam uzytkownikow... A to ze bedzie 400ml. w ta czy we w te... to normalne... przeciez o nowych motorkach nie gadamy...
to są fakty z mojej eksploatacji TZR tak paliła ALE olej do 2T dołóż 30zł za litr na 500km ! nienapisałem ile kosztował remont i kupe innych spraw. A ja bym na twym miejscu kupił CBR
Komancz
- komancz4
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 27/8/2008, 11:38
Chlopacy powiedzcie co da sie zrobic zeby CBR miala wieksza moc i V-max?? kasa do 1000zl
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
- sebekmelior
- Świeżak
- Posty: 368
- Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31
No to i ja wiem ale cos po za tym?? Moze nawet za wiecej kasy... Ale w stylu cylek itp??
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
- sebekmelior
- Świeżak
- Posty: 368
- Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31
sebekmelior napisał(a):Chlopacy doradzcie... Mam zamier kupic CBR ze wzgledu na spalanie ale jezeli TZR pali tylko 6 litrow i to katowaniu a 4,6 przy trasie... To zglupialem... Mowcie... Tylko nie piszcie glupich wypowiedzi znow tylko pytam uzytkownikow... A to ze bedzie 400ml. w ta czy we w te... to normalne... przeciez o nowych motorkach nie gadamy...
Moja tzr 125 tez tak pali na dozynaniu max 6,5 litra/100

sc33 FireBlade
-
JędrekZDW - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Tez wlasnie slyszalem o tym i slyszalem ze to jakies chinskie gowno... Ale czy prawda?? Chlopacy w przegladarke i jedziemy;P
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
- sebekmelior
- Świeżak
- Posty: 368
- Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31
hmmm... a ja mam dylemat pomiedzu aprilli rs 125, a yamaha yzf 125. kasa nie gra roli. interesuje mnie v-max i przyspieszenie (ogólnie chce coś najbardziej zblizonego do prawdziwego ścigacz) atutem była by też niezawodność, bo nie za bardzo znam sie na mechanice. od 2 lat jeżdze yamahą tzr 50 

- oczopek
- Świeżak
- Posty: 94
- Dołączył(a): 19/8/2008, 21:26
Czlowieku uzyj opcji szukam i poczytaj... A z reszta Apka jest mocniejsza i szybsza... A teraz wypad to szukaj i napisz co wybrales;P
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
- sebekmelior
- Świeżak
- Posty: 368
- Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31
Dobra... Widze ze masz motor a jeszcze zielony jestes... Osiagi to napewno dwusow... A oszczednosc i zywotnosc silnika to czterosow... To podstawy... A ze 125 pojemnosci to bierz Mito... Ale czesci do z du*y wyciagniesz... Ale za to jakie osiagi czlowieku...
170km/h na luzie z niego wyciagniesz... A powyzej od tego jak jezdzil wczesniejszy rider...
170km/h na luzie z niego wyciagniesz... A powyzej od tego jak jezdzil wczesniejszy rider...
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
- sebekmelior
- Świeżak
- Posty: 368
- Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości