Zobacz wÄ…tek - Åšcigacze 125
NAS Analytics TAG

Åšcigacze 125

i inne małe pojemności
_________

Postprzez komancz4 » 4/10/2008, 09:08

RS = shit shit shit shit i jeszcze raz shit ! awaryjność to koszmar w tym moto non stop coś do roboty. Jak w sezonie zdupi się jakiś elemencik załóżmy w skrzyni biegów to leżysz bo dostać do włoskiego moto części to masakra. Pali nawet 8-10L jak się przypałuje , części jak są to drogie masakrycznie to samo można mówić o cagiva mito.

Polecam tylko i wyłącznie TZR 125 , TDR ,DT
Honda NSR CBR
czemu ? bo to japan sprawdzony sprzęt ,wmiare odporny na katowanie , wszystkie części dostać można lajtowo i tanio , spalanie w TZR przy katuszach masakrycznych to 6L w trasie przy 120-130 km/h 4,6L.

A najbardziej polecam CBR bo to nie śmierdzący i pierdzący zweitakt tylko 4T mało pali ,można katować i gitara ale zaś wygląd jak rower.

obecnie wszystkie pierdopędy mam już za sobą bo śmigam na 600 ale miałem już prawie 10 pierdopędów i to co przeżyłem z włochami to koszmar - tylko japan.
Komancz
komancz4
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 27/8/2008, 11:38


Postprzez wikples » 4/10/2008, 09:12

Jak będziesz szanował włocha i dbał o niego, to się odwdzięczy, ale jak będziesz non stop katował, to już lepiej CBR, żeby to wytrzymała ;)
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez Barors » 4/10/2008, 09:46

komancz4 napisał(a):RS = shit shit shit shit i jeszcze raz shit ! awaryjność to koszmar w tym moto non stop coś do roboty. Jak w sezonie zdupi się jakiś elemencik załóżmy w skrzyni biegów to leżysz bo dostać do włoskiego moto części to masakra. Pali nawet 8-10L jak się przypałuje , części jak są to drogie masakrycznie to samo można mówić o cagiva mito.

Polecam tylko i wyłącznie TZR 125 , TDR ,DT
Honda NSR CBR
czemu ? bo to japan sprawdzony sprzęt ,wmiare odporny na katowanie , wszystkie części dostać można lajtowo i tanio , spalanie w TZR przy katuszach masakrycznych to 6L w trasie przy 120-130 km/h 4,6L.

A najbardziej polecam CBR bo to nie śmierdzący i pierdzący zweitakt tylko 4T mało pali ,można katować i gitara ale zaś wygląd jak rower.

obecnie wszystkie pierdopędy mam już za sobą bo śmigam na 600 ale miałem już prawie 10 pierdopędów i to co przeżyłem z włochami to koszmar - tylko japan.


Może Włoskie motor są awaryjne. Ale nie wiem, dlaczego wszyscy w moim mieście Przesiadają się z japońskich motorów o pojemności 125 ccm na Włoskie motory w takiej samej pojemności. Dlaczego tak się dzieje ?? Może, dlatego ze włoskie motory są bardziej dopracowane (Światła, Zawieszenie, w przypadku RS silnik pochodzący z Austrii (Rotaxa).
Mi Rs pali ok. 7-8 przy piłowaniu koledze Nsr pali 6-7 przy piłowaniu mała różnica. Mówi się ze miedzy Nsr a Rs jest tylko 5 km różnicy, ale te 5 km więcej w Rs potrafi dużo więcej zdziałać, daje dużo większa frajdę z jazdy.
Barors
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7/3/2008, 10:08
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Fenek16 » 4/10/2008, 11:30

Komancz :roll: , moze powinenem to zostawić bez komentarza, ale...

Miałem dwie Włoszki i nie miałem z nimi żadnego problemu większego, w jednej tylko napęd wymieniłem przez cały rok użytkowania, a 125 żarówke stopu :roll:

Ile razy nie katowałem,jak się tylko dało to w życiu nie udało mi się osiągnąć 9l, a Ty mówisz, ze przy mocniejszym katowaniu 10łyka. NSR mojego kolegi paliła więcej w podróżach niż moja, a zostawała w tyle.

Wiecej nie chce mi się pisać, bo szkoda daremnych dyskusjii :roll:

Najbardziej awaryjnośc motoru zalezy od jego właściciela...

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez sebekmelior » 4/10/2008, 12:35

Chlopacy doradzcie... Mam zamier kupic CBR ze wzgledu na spalanie ale jezeli TZR pali tylko 6 litrow i to katowaniu a 4,6 przy trasie... To zglupialem... Mowcie... Tylko nie piszcie glupich wypowiedzi znow tylko pytam uzytkownikow... A to ze bedzie 400ml. w ta czy we w te... to normalne... przeciez o nowych motorkach nie gadamy...
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
sebekmelior
Świeżak
 
Posty: 368
Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31

Postprzez komancz4 » 4/10/2008, 15:10

sebekmelior napisał(a):Chlopacy doradzcie... Mam zamier kupic CBR ze wzgledu na spalanie ale jezeli TZR pali tylko 6 litrow i to katowaniu a 4,6 przy trasie... To zglupialem... Mowcie... Tylko nie piszcie glupich wypowiedzi znow tylko pytam uzytkownikow... A to ze bedzie 400ml. w ta czy we w te... to normalne... przeciez o nowych motorkach nie gadamy...


to są fakty z mojej eksploatacji TZR tak paliła ALE olej do 2T dołóż 30zł za litr na 500km ! nienapisałem ile kosztował remont i kupe innych spraw. A ja bym na twym miejscu kupił CBR
Komancz
komancz4
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 27/8/2008, 11:38

Postprzez papciu17 » 4/10/2008, 18:41

a co sÄ…dzisie o Suzuki Rg w nowszej budzie??
prócz tego ze słabo z czesciami bo juz nie produkuja, ale jak ktos szuka to znajdzie z palcem w... wydechu;p
papciu17
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 12/6/2008, 14:36
Lokalizacja: Głogów

Postprzez sebekmelior » 5/10/2008, 21:17

Chlopacy powiedzcie co da sie zrobic zeby CBR miala wieksza moc i V-max?? kasa do 1000zl
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
sebekmelior
Świeżak
 
Posty: 368
Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31

Postprzez Herbi NSR » 6/10/2008, 13:31

pewnie tuning :D
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez Evul » 6/10/2008, 15:10

sebekmelior napisał(a):Chlopacy powiedzcie co da sie zrobic zeby CBR miala wieksza moc i V-max?? kasa do 1000zl


Wydech, zębatki.
;)
Avatar użytkownika
Evul
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 31/8/2008, 21:14
Lokalizacja: Z tych najlepszych ...

Postprzez sebekmelior » 6/10/2008, 15:41

No to i ja wiem ale cos po za tym?? Moze nawet za wiecej kasy... Ale w stylu cylek itp??
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
sebekmelior
Świeżak
 
Posty: 368
Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31

Postprzez JÄ™drekZDW » 6/10/2008, 16:02

sebekmelior napisał(a):Chlopacy doradzcie... Mam zamier kupic CBR ze wzgledu na spalanie ale jezeli TZR pali tylko 6 litrow i to katowaniu a 4,6 przy trasie... To zglupialem... Mowcie... Tylko nie piszcie glupich wypowiedzi znow tylko pytam uzytkownikow... A to ze bedzie 400ml. w ta czy we w te... to normalne... przeciez o nowych motorkach nie gadamy...



Moja tzr 125 tez tak pali na dozynaniu max 6,5 litra/100 :) w trasie okolo 4,2 + olej !!!!!
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez Fenek16 » 6/10/2008, 16:04

Były swego czasu zestawy na zwiększenie pojemności do 160 w CBR, ale jakoś ucichło o nich...

Zapewne trezba głebiej poszukac, niestety nie mam aż tyle czasu...
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez sebekmelior » 6/10/2008, 16:13

Tez wlasnie slyszalem o tym i slyszalem ze to jakies chinskie gowno... Ale czy prawda?? Chlopacy w przegladarke i jedziemy;P
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
sebekmelior
Świeżak
 
Posty: 368
Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31

Postprzez oczopek » 6/10/2008, 16:17

hmmm... a ja mam dylemat pomiedzu aprilli rs 125, a yamaha yzf 125. kasa nie gra roli. interesuje mnie v-max i przyspieszenie (ogólnie chce coś najbardziej zblizonego do prawdziwego ścigacz) atutem była by też niezawodność, bo nie za bardzo znam sie na mechanice. od 2 lat jeżdze yamahą tzr 50 :)
oczopek
Świeżak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 19/8/2008, 21:26

Postprzez sebekmelior » 6/10/2008, 16:46

Czlowieku uzyj opcji szukam i poczytaj... A z reszta Apka jest mocniejsza i szybsza... A teraz wypad to szukaj i napisz co wybrales;P
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
sebekmelior
Świeżak
 
Posty: 368
Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31

Postprzez oczopek » 6/10/2008, 16:55

szukałem ale nie znalazłem takiego porównania...
oczopek
Świeżak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 19/8/2008, 21:26

Postprzez Werladyn » 6/10/2008, 16:59

Chcesz osiągów bieraj rs125(kasa na paliwo będzie szła jak głupia) lub rs250 :D
A co by tu ;]
Werladyn
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 25/3/2008, 15:54
Lokalizacja: Jaktorów

Postprzez sebekmelior » 6/10/2008, 17:12

Dobra... Widze ze masz motor a jeszcze zielony jestes... Osiagi to napewno dwusow... A oszczednosc i zywotnosc silnika to czterosow... To podstawy... A ze 125 pojemnosci to bierz Mito... Ale czesci do z du*y wyciagniesz... Ale za to jakie osiagi czlowieku...
170km/h na luzie z niego wyciagniesz... A powyzej od tego jak jezdzil wczesniejszy rider...
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
sebekmelior
Świeżak
 
Posty: 368
Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31

Postprzez wikples » 6/10/2008, 17:16

sebekmelior napisał(a):Ale za to jakie osiagi czlowieku...
170km/h na luzie z niego wyciagniesz...


Rozumiem na pierwszym biegu, ale 'na luzie' :shock: to ostro :)
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości




na górê