Åšcigacze 125
Ja osobiście jeżdze CBR 125R> Jak kupowałem to głowiłem sie troche pomiędzy cbr a nsr ale wybrałem to pierwsze... Powiem szczeże jak chcesz pakowac kase za jeżdzenie to bież nsr ale jak wolisz troche oszczedzac to CBR...
Już ci mówie dlaczego koszt przejechania CBR-ką 100km to ok 15zł Natomiast koszt przejechania 100km NSR-ką to ok 30zł+olej to daje jakieś 35 zł za 100 km... Mi Cbr leci 140km/h Nsr ok 160km/h Co prawda Nsr ma ładniejszy wygład ale silnik 2t to dużo mniejsza żywotnośc no i wporuwnaniu do 4t CBR-ki dźwięk ma tragiczny(pierdzi niczym simson) natomiast Cbr piękny basowyyy dżwięk... osobiście na początek to właśnie CBR bym ci polecał
Już ci mówie dlaczego koszt przejechania CBR-ką 100km to ok 15zł Natomiast koszt przejechania 100km NSR-ką to ok 30zł+olej to daje jakieś 35 zł za 100 km... Mi Cbr leci 140km/h Nsr ok 160km/h Co prawda Nsr ma ładniejszy wygład ale silnik 2t to dużo mniejsza żywotnośc no i wporuwnaniu do 4t CBR-ki dźwięk ma tragiczny(pierdzi niczym simson) natomiast Cbr piękny basowyyy dżwięk... osobiście na początek to właśnie CBR bym ci polecał
- BUBU&CBR125
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 3/9/2008, 21:27
z tym pięknym basowym dzwiekiem to troche przesadziles:P i pomijasz fakt przyspieszania piszesz tylko o v-max a nie to jest wazne bo obydwie nie maja zbyt duzego ale chodzi o ich przyspieszenie a tutaj zdecydowanie lepiej wypada nsr, jezeli chodzi o zuzycie paliwa to jak najbardziej cbr jest stanowczo bardziej ekonomiczna:) kwestia czy patrzy sie na ekonomike czy frajde z jazdy tez mialem taki delemat jak kupowalem motocykl, przejechalem sie i cbr i nsr po wyprobowaniu jak sie nimi jezdzi nie mialem juz watpliwosci:P
-
k_e_i - Świeżak
- Posty: 87
- Dołączył(a): 5/5/2008, 08:14
- Lokalizacja: Poznań
Cbr całkiem zgrabne oprócz tego ze jest strasznie waska i ma oponki jak przy simsonie, predkosc 140 km/h w cbr i 160 w nsr to rzecz drugorzedna w klasie 125 cm3 przyspieszenie jest najistotniejszym czynnikiem frajdy
sc33 FireBlade
-
JędrekZDW - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
- Lokalizacja: Zduńska Wola
-
JędrekZDW - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
- Lokalizacja: Zduńska Wola
JędrekZDW napisał(a):Cbr całkiem zgrabne oprócz tego ze jest strasznie waska i ma oponki jak przy simsonie, predkosc 140 km/h w cbr i 160 w nsr to rzecz drugorzedna w klasie 125 cm3 przyspieszenie jest najistotniejszym czynnikiem frajdy
takie komentarze mnie rozwalają, przecież do cholery dla mnie przyśpiesznie 125 nie jest frajdą nawet w tym super mega hiper nowoczesnym 2T i co teraz? hm?
-
wikples - Bywalec
- Posty: 969
- Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
- Lokalizacja: Wrocław
wikples napisał(a):JędrekZDW napisał(a):Cbr całkiem zgrabne oprócz tego ze jest strasznie waska i ma oponki jak przy simsonie, predkosc 140 km/h w cbr i 160 w nsr to rzecz drugorzedna w klasie 125 cm3 przyspieszenie jest najistotniejszym czynnikiem frajdy
takie komentarze mnie rozwalają, przecież do cholery dla mnie przyśpiesznie 125 nie jest frajdą nawet w tym super mega hiper nowoczesnym 2T i co teraz? hm?
A ja już wiem że nie jechałeś nigdy 125 w 2t i chcesz udowodnić komuś, że cbr która ma 2 razy więcej do 100 niż nsr udowodnić jej wyższość tak ??
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
ale walicie smuty :/ wiadomo ze 125 nie jakiegos super przyspieszenia ale kazdy motocykl ma swoja klase i nie mozna porownywac przyspiesenia cbr125 z cbr 600rr
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat
gsx - r
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat
gsx - r
- Herbi NSR
- Świeżak
- Posty: 211
- Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56
CeBeRek napisał(a):
A ja już wiem że nie jechałeś nigdy 125 w 2t i chcesz udowodnić komuś, że cbr która ma 2 razy więcej do 100 niż nsr udowodnić jej wyższość tak ??
to g. wiesz, bo miałem Aprilie RS 125 ;]
nie udowadniam, po prostu ta moc wylewająca się z 125 2t i to przyśpieszenie, nie dawały mi frajdy
poza tym dla innych frajda może być z fajnego dźwięku i małego spalania i wąskiej sylwetki (każdy korek mój), dlatego takie posty są bez sensu, bo każdy ma inny gust, ale niektórzy niestety chyba tego nie zrozumieją,
poza tym chciałem się dowiedzieć, co mi macie do zaproponowania jak to spuer hiper przyśpieszenie nie daje mi frajdy ;]
-
wikples - Bywalec
- Posty: 969
- Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
- Lokalizacja: Wrocław
Tak do tematu to fajny dzwiek ma Kymco na ktorym sie uczylem do egzaminu dosc basowy.
Cbr oststnio spotkalem pod magdonaldem i niestety bylem nie mile zaskoczony ze to pierdzenie to pierdzenie malucha :/
pozdro
Cbr oststnio spotkalem pod magdonaldem i niestety bylem nie mile zaskoczony ze to pierdzenie to pierdzenie malucha :/
pozdro
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat
gsx - r
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat
gsx - r
- Herbi NSR
- Świeżak
- Posty: 211
- Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56
Mam pytanie chciałbym przeprowadzic tuning w aprili rs 125 zroku 2007 która ma przejechane około 12 tys km. chciałbym sie dopiwedziec czy nastepujace postepowania nie beda sobie przeszkadzały i czy mozna zastosowac jednoczesnie takie rozwiazania: mianowice
nowy cylinder 125< zadne 160 to niszczy całe>
kuty tłok renomowanej firmy wossner
gaznik delortto 34 mm
sportowy filtr
pokrywa cylindra zwiekszajaca kompresje
swieca irydowa
karbonowa membrana
zawór wydechowy
sportowe Å‚ozyska
no i jakis sportowy wydech czy takie rozwiazania mozna zastosowac jednoczesnie?
nowy cylinder 125< zadne 160 to niszczy całe>
kuty tłok renomowanej firmy wossner
gaznik delortto 34 mm
sportowy filtr
pokrywa cylindra zwiekszajaca kompresje
swieca irydowa
karbonowa membrana
zawór wydechowy
sportowe Å‚ozyska
no i jakis sportowy wydech czy takie rozwiazania mozna zastosowac jednoczesnie?
Morest
- morest
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 5/7/2008, 21:12
- Lokalizacja: daleko
Witam Miałem skutera Italjeta Formułe 125 w 2suwie i Piaggio Sfere 125 w 4suwie I moge powiedziec że Italjet chodzi super przyspieszenie ma poprostu ekstra az pali gumę i prędkość maksymalna to 120km/h co prawda dźwiek jest nieco do kitu, ale motorek chodzi ekstra a Piaggio ma super dźwiek ale wolno sie rozpedza a predkość maksymalna to ok 110km/h nie jest zły ale Italjet w 100% lepszy
!!!!! POLECAM
!!!!! POLECAM
- Msiek_1600
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 9/9/2008, 12:30
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości