Zobacz wÄ…tek - Åšcigacze 125
NAS Analytics TAG

Åšcigacze 125

i inne małe pojemności
_________

Postprzez wikples » 1/9/2008, 21:10

niestety ten nowe są blokowane na module, pytałem się w salonie ;]
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez misza-pl » 1/9/2008, 21:34

Czesc, mam takie pytanie czy mozna spowrotem zablokowac aprilie rs 125 ? Ja chce kupic na allegro ale tam maja odblokowwane wersje, a ja chce jezdzic legalnie na A1 do 15 km
misza-pl
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30/8/2008, 19:56
Lokalizacja: poznan


Postprzez Fenek16 » 1/9/2008, 21:51

Oczywisćie mozna, ktoś kto np wymienia wydech czy moduł zablokowany chętnie Ci sprzeda takie częsci...
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez misza-pl » 1/9/2008, 22:04

Ale musze miec zalozone wszystkie blokady zeby mial te 15 km czy moge miec niektore sciagniete?
misza-pl
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30/8/2008, 19:56
Lokalizacja: poznan

Postprzez BUBU&CBR125 » 4/9/2008, 14:11

Ja osobiście jeżdze CBR 125R> Jak kupowałem to głowiłem sie troche pomiędzy cbr a nsr ale wybrałem to pierwsze... Powiem szczeże jak chcesz pakowac kase za jeżdzenie to bież nsr ale jak wolisz troche oszczedzac to CBR...

Już ci mówie dlaczego koszt przejechania CBR-ką 100km to ok 15zł Natomiast koszt przejechania 100km NSR-ką to ok 30zł+olej to daje jakieś 35 zł za 100 km... Mi Cbr leci 140km/h Nsr ok 160km/h Co prawda Nsr ma ładniejszy wygład ale silnik 2t to dużo mniejsza żywotnośc no i wporuwnaniu do 4t CBR-ki dźwięk ma tragiczny(pierdzi niczym simson) natomiast Cbr piękny basowyyy dżwięk... osobiście na początek to właśnie CBR bym ci polecał
BUBU&CBR125
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 3/9/2008, 21:27

Postprzez k_e_i » 4/9/2008, 14:31

z tym pięknym basowym dzwiekiem to troche przesadziles:P i pomijasz fakt przyspieszania piszesz tylko o v-max a nie to jest wazne bo obydwie nie maja zbyt duzego ale chodzi o ich przyspieszenie a tutaj zdecydowanie lepiej wypada nsr, jezeli chodzi o zuzycie paliwa to jak najbardziej cbr jest stanowczo bardziej ekonomiczna:) kwestia czy patrzy sie na ekonomike czy frajde z jazdy :P tez mialem taki delemat jak kupowalem motocykl, przejechalem sie i cbr i nsr po wyprobowaniu jak sie nimi jezdzi nie mialem juz watpliwosci:P
Avatar użytkownika
k_e_i
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 5/5/2008, 08:14
Lokalizacja: Poznań

Postprzez wikples » 4/9/2008, 16:42

nie gadaj, o przyjemności z jazdy, bo dla niektórych przyjemność z jazdy może być większa na cbr. poza tym jak sobię założysz do cebry wieelką zębate to też będziesz miał super przyśpieszenie ;]
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Herbi NSR » 4/9/2008, 20:29

Mnie osobiscie w CBR przeszkadza rozmiar tylnego koła :D to tak na marginesie

pozdro
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez JÄ™drekZDW » 4/9/2008, 20:52

Cbr całkiem zgrabne oprócz tego ze jest strasznie waska i ma oponki jak przy simsonie, predkosc 140 km/h w cbr i 160 w nsr to rzecz drugorzedna w klasie 125 cm3 przyspieszenie jest najistotniejszym czynnikiem frajdy :)
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez kamil363 » 4/9/2008, 21:28

a wiecie czym sie rozni CBR z do 2006 roku od CBr od 2007r. Róznia sie czyms procz ksztaletem swiateł??
kamil363
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 22/7/2008, 22:10

Postprzez JÄ™drekZDW » 5/9/2008, 13:04

jest inaczej zablokowana i inne rozwiazanie z wstryskiem
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez adamos19 » 5/9/2008, 13:32

nowa cebra przeszla nieznaczny lifting. oprocz tego silnik wyposazono w bezposredni wtrysk paliwa oraz 4 zawory na cylindrze. moze to dodac kilka kucykow wiecej. ale bez rewelacji :)
adamos19
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 30/3/2007, 17:06

Postprzez wikples » 6/9/2008, 12:32

JędrekZDW napisał(a):Cbr całkiem zgrabne oprócz tego ze jest strasznie waska i ma oponki jak przy simsonie, predkosc 140 km/h w cbr i 160 w nsr to rzecz drugorzedna w klasie 125 cm3 przyspieszenie jest najistotniejszym czynnikiem frajdy :)


takie komentarze mnie rozwalają, przecież do cholery dla mnie przyśpiesznie 125 nie jest frajdą nawet w tym super mega hiper nowoczesnym 2T i co teraz? hm?
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez CeBeRek » 6/9/2008, 17:00

wikples napisał(a):
JędrekZDW napisał(a):Cbr całkiem zgrabne oprócz tego ze jest strasznie waska i ma oponki jak przy simsonie, predkosc 140 km/h w cbr i 160 w nsr to rzecz drugorzedna w klasie 125 cm3 przyspieszenie jest najistotniejszym czynnikiem frajdy :)


takie komentarze mnie rozwalają, przecież do cholery dla mnie przyśpiesznie 125 nie jest frajdą nawet w tym super mega hiper nowoczesnym 2T i co teraz? hm?


A ja już wiem że nie jechałeś nigdy 125 w 2t i chcesz udowodnić komuś, że cbr która ma 2 razy więcej do 100 niż nsr udowodnić jej wyższość tak ??
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez Herbi NSR » 6/9/2008, 18:23

ale walicie smuty :/ wiadomo ze 125 nie jakiegos super przyspieszenia ale kazdy motocykl ma swoja klase i nie mozna porownywac przyspiesenia cbr125 z cbr 600rr
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez wikples » 6/9/2008, 21:16

CeBeRek napisał(a):
A ja już wiem że nie jechałeś nigdy 125 w 2t i chcesz udowodnić komuś, że cbr która ma 2 razy więcej do 100 niż nsr udowodnić jej wyższość tak ??

to g. wiesz, bo miałem Aprilie RS 125 ;]
nie udowadniam, po prostu ta moc wylewająca się z 125 2t i to przyśpieszenie, nie dawały mi frajdy 8)
poza tym dla innych frajda może być z fajnego dźwięku i małego spalania i wąskiej sylwetki (każdy korek mój), dlatego takie posty są bez sensu, bo każdy ma inny gust, ale niektórzy niestety chyba tego nie zrozumieją,
poza tym chciałem się dowiedzieć, co mi macie do zaproponowania jak to spuer hiper przyśpieszenie nie daje mi frajdy ;]
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Herbi NSR » 7/9/2008, 09:06

Tak do tematu to fajny dzwiek ma Kymco na ktorym sie uczylem do egzaminu :D dosc basowy.
Cbr oststnio spotkalem pod magdonaldem i niestety bylem nie mile zaskoczony ze to pierdzenie to pierdzenie malucha :/

pozdro
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez wikples » 7/9/2008, 09:18

mi się nie podoba gówniany dźwięk hondy nsr i aprili rs?
ale kogo to obchodzi
lol ;|
żal mi ludzi...
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez morest » 7/9/2008, 17:20

Mam pytanie chciałbym przeprowadzic tuning w aprili rs 125 zroku 2007 która ma przejechane około 12 tys km. chciałbym sie dopiwedziec czy nastepujace postepowania nie beda sobie przeszkadzały i czy mozna zastosowac jednoczesnie takie rozwiazania: mianowice
nowy cylinder 125< zadne 160 to niszczy całe>
kuty tłok renomowanej firmy wossner
gaznik delortto 34 mm
sportowy filtr
pokrywa cylindra zwiekszajaca kompresje
swieca irydowa
karbonowa membrana
zawór wydechowy
sportowe Å‚ozyska

no i jakis sportowy wydech czy takie rozwiazania mozna zastosowac jednoczesnie?
Morest
morest
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 5/7/2008, 21:12
Lokalizacja: daleko

Postprzez Msiek_1600 » 9/9/2008, 12:47

Witam Miałem skutera Italjeta Formułe 125 w 2suwie i Piaggio Sfere 125 w 4suwie I moge powiedziec że Italjet chodzi super przyspieszenie ma poprostu ekstra az pali gumę i prędkość maksymalna to 120km/h co prawda dźwiek jest nieco do kitu, ale motorek chodzi ekstra a Piaggio ma super dźwiek ale wolno sie rozpedza a predkość maksymalna to ok 110km/h nie jest zły ale Italjet w 100% lepszy
!!!!! POLECAM
Msiek_1600
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 9/9/2008, 12:30

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na górê